جستجو کردن

نوشته های اخیر

پهنه های ارتش: جزئیات کامل پهنه ارتش در منطقه 22

  • اگر به دنبال خرید از برج های چیتگر باشید، تعداد زیادی از پروژه های ارتشی را مشاهده میکنید که در محدوده ای تحت عنوان پهنه ارتش قرار گرفته اند که با نام های شهرک چیتگر، شهرک ارتش و یا شهرک امام رضا شناخته میشوند.

    همچنین پهنه های ارتش در حال حاضر به 4 قسمت تقسیم شده اند که A,B,C,D و با نام های طبیعت،سروستان،نارنجستان و بوستان نام گذاری شده اند. یک پهنه دیگر بنام E نیز وجود داشته که محل ساخت پروژه ای از ارتش بوده است که هم اکنون در پهنه طبیعت در حال انجام است و در واقع زمین پروژه عوض شده و به این نقطه منتقل شده است و در حال حاضر پهنه E پروژه ای ندارد و فعال نیست.

    پهنه های ارتش
    پهنه های ارتش

    در این مطلب ضمن معرفی پروژه هایی که توسط ارتش در حال ساخت میباشد پهنه های ارتش را معرفی میکنیم و تفاوت آنها با یکدیگر و معایب و مزایای هر یک را بررسی خواهیم نمود.

    پهنه های ارتش

    اول از همه در نظر داشته باشید که پهنه های ارتش در واقع محل اجرای پروژه ساختمانی ارتش است که به منظور تامین مسکن کارکنان ارتش انجام میشود و نه برای ساخت و ساز عمومی برای فروش به مردم. این طرح در قالب سهامی به کارکنان ارتش واگذار شده است که آنهایی که واحد و یا سهم خود را به فروش رسانده اند امروز در اختیار مردم عادی خریدار قرار گرفته شده اند.

    به دلیل مالکیت عمده زمین های منطقه 22 توسط ارتش بهترین برج های چیتگر از ابتدای شکل گیری تا به امروز توسط ارگانهای نظامی اجرا شده اند که بنا به رشد و کیفیت ساخت این دسته از پروژه ها نیز بروز شده و بصورت لوکس نیز اجرا میشوند.

    در حال حاضر پهنه A ساخته و تکمیل شده است و برج های ارکیده و پامچال در این پهنه چیتگر قرار گرفته شده اند که آماده تحویل میباشند. دربخش بعدی قیمت هر کدام از پروژه ها در حال اجرا و آماه به تحویل پهنه های ارتش را بررسی خواهیم نمود.

    پهنه بعدی که در حال ساخت میباشد پهنه بی میباشد که محل قرار گیری و ساخت برج های G و الماس شیشه ای که تحویل داده شده است و برج های N و برج های D در حال ساخت میباشند. از بین تمامی پهنه های ارتش، زمان تحویل پهنه بی از مابقی زودتر خواهد بود و تا سال 1405 الی 1406 کلیه پروژه های آن به اتمام خواهد رسید.

    پهنه های ارتش
    پهنه های ارتش

    در جوار پهنه بی، پهنه سی قرار گرفته شده است که در جنب بلوار پژوهش چیتگر است و در این پهنه در واقع ساخت و اجرا توسط تعاونی های بخش های مختلف ارتش در حال اجرا میباشد. این در حالی است که پهنه های دیگر توسط بتاجا در حال ساخت و اجرا میباشد و یکی از تفاوت های این پهنه با دیگر پهنه های ارتش، تفاوت در نوع فروش است.

    در پروژه های پهنه سی چیتگر شرایط فروش بصورت اقساطی است در حالیکه در پهنه های دیگر با قیمت تمام شده است که باید کل مبلغ بصورت یکجا پرداخت شود.

    آخرین پهنه در حال ساخت نیز که انتهای سال 1401 انتخاب واحد شده است و در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، پهنه دی یا پهنه طبیعت است که محل اجرای 22 برج از ارتش میباشد که در واقع جدیدترین پهنه ارتش، همین پهنه طبیعت میباشد. که در شمال باغ موزه گیاهشناسی قرار گرفته شده است.

    تفاوت پهنه های ارتش با یکدیگر

    یکی از مهمترین تفاوت پهنه های ارتش با یکدیگر یا بهتر بگوییم پهنه سی با دیگر پهنه ها، نوع پیش فروش آن است که بصورت اقساطی میباشد ولیکن در پهنه های دیگر ارتش بصورت قیمت قطعی است.

    تقاوت دیگر آنها با یکدگیر در زمان تحویل است بصورتی که بعد از پهنه A، زمان تحویل پروژه های چیتگر در پهنه بی شروع میشود و در واقع این پهنه در حال حاضر دارای پروژه آماده به تحویل است.

    اما در پهنه سی پروژه های آماده به تحویل وجود دارد که سال 1403 تحویل میگردد اما بطور کلی به جز یک پروژه ارتش، مابقی نهایت تا سال 1405 در پهنه سی تحویل داده میشوند.

    پس از تحویل پهنه سی احتمالا زمان تحویل پهنه دی را میتوان 5 الی 6 سال بصورت کامل در نظر گرفت. همچنین در نظر داشته باشید که از نظر موقعیت پهنه سی و پهنه دی در یک راستا و بلوار پژوهش قرار گرفته اند و یکی از آنها دارای دید به باغ موزه گیاهشانی است. برای جزئیات بیشتر میتوانید نقشه پهنه سی را بررسی نمایید.

    تفاوت پهنه های ارتش با یکدیگر
    تفاوت پهنه های ارتش با یکدیگر

    همچنین در نظر داشته باشید که در تاریخ نوشتار این مطلب در دی ماه سال 1402 آخرین اطلاعات ما از پهنه دی بدینصورت بوده است که ساخت و ساز در جواز باغ موزه گیاهشناسی دارای چالش های محیط زیستی بوده که ظاهرا حل شده است اما باز هم مواردی وجود دارد که باید حل شود و شاید به همین علت است که پروژه متوقف شده است.

    این موارد ممکن است در قیمت سهام پهنه طبیعت تاثیر گذار باشد ولیکن از نظر ما بعید است که این پروژه در این مرحله به چالش جدیدتری برخورد نماید زیرا مراحل اولیه انجام شده است و این مشکل محیط زیستی نیز به گفته خود تعاونی حل شده است.در نهایت با شروع پروژه قطعا شرایط تغییر کرده و برخی موارد روشن خواهد شد.

    قیمت پهنه های ارتش

    در مورد قیمت پهنه های ارتش این بخش نیاز به جزئیات بیشتری دارد به همین دلیل ضمن اشاره کلی در این بخش شما را به بخش دیگری که مربوط به قیمت روز امتیاز پروژه های ارتش است ارجاع میدهیم تا آخرین اطلاعات را کسب نمایید.

    قیمت پهنه های ارتش برای برج های آماده به تحویل به شرح زیر است

    متراژ ساخت قیمت کل قیمت هر متر موقعیت/برج/طبقه
    104 1397 7,287,000,000 تومان 70,067,000 تومان شمالی / برج های ارکیده پامچال چیتگر / 13
    164 1402 13,500,000,000 تومان 82,317,000 تومان جنوب غربی / برج الماس شیشه‌ای / 27
    111 1402 9,200,000,000 تومان 82,882,000 تومان پهنه b ارتش / برج الماس شیشه‌ای / 12
    قیمت پهنه های ارتش
    قیمت پهنه های ارتش

    در ادامه این بخش، برج های در حال ساخت را معرفی خواهیم کرد که دارای قیمت قطعی میباشند و کل مبلغ باید بصورت یکجا پرداخت شود:

    برج ها زمان تحویل قیمت هر متر قیمت کل (براساس متراژ) موقعیت/پهنه
    N 1406 33 الی 45 پهنه بی
    D 1405 36 الی 48 پهنه بی
    پهنه طبیعت 1408 33 الی 45 پهنه طبیعت

    شرایط کلی پیش فروش پروژه های پهنه سی چیتگر به شرح زیر است :

    پدافند هوایی ارتش 2 برج 32 و 40 طبقه اسکلت 1405 بخش خصوصی پرداخت اولیه: 750 میلیون + اقساط 40 ماهه
    نیرو زمینی ارتش 3 برج 39 طبقه میانگین پیشرفت 80 درصدی 1403-1404

    تعاونی مسکن مهندسی ناجا

    پرداخت اولیه  از 2 الی 5 میلیارد و 500 الی 800 میلیون + اقساط
    نارنج 8 مرحله ساخت دیوارچینی دیوارچینی 1404 پروژه های بتاجا قیمت بصورت متری معامله میشود و اقساط نیز دارد
    برج های مرجان دیوار چینی اسکلت و دیوارچینی 1404 تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش شرایط پرداخت واریزی + اقساط

    در نظر داشته باشید برای کسب اطلاعات دقیق و بروز میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

    بهترین پهنه ارتش کدام است؟

    برای پاسخ به این سوال باید چند مورد بررسی شود که شامل میزان سرمایه اولیه شما، تمایل به پرداخت اقساط و یا خرید با قیمت قطعی و همچنین مدت زمانی است که برای تحویل گرفتن پروژه مد نظر دارید.

    به همین دلیل است که گزینه های متفاوتی وجود دارد که به هدف سکونت و یا سرمایه گذاری میتواند نتیجه متفاوتی ارائه دهد. در نظر داشته باشید که اگر موقعیت برایتان مهم است و تصور میکنید که آینده بهتری برای برج های نزدیک به ایران مال وجود خواهد داشت میتوانید بر روی گزینه هایی که در پهنه بی وجود دارد تمرکز نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که در حال حاضر، داشتن دید به کوهستان و یا نزدیک بودن به آن یک ویژگی جدید است که برج های جدید منطقه سعی در قرار گیری در چنین موقعیت هایی را دارند بصورتی که چندین پروژه عظیم در شهرک شهید باقری در حال انجام است که به دلیل همین ویژگی احداث شده اند و قیمت بالایی نیز دارند.

    حال اگر قیمت را میخواهید در نظر بگیرید این را بدانید که هر پروژه ای که جدیدتر شکل میگیرد قیمت آن بالاتر است و این نه تنها در چیتگر بلکه در کل تهران اتفاق می افتد. یعنی اگر تصور میکنید که پهنه دی چیتگر چون جدیدتر است و در مرحله اولیه است باید از پهنه بی ارزان تر باشد خیر اینگونه نیست و چون جدیدتر است اتفاقا قیمت آن بالاتر است و زمان تحویل آن نیز طولانی تر است.

    پس برای یافتن اینکه بهترین پهنه چیتگر کدام است باید بودجه و انتظارات شما بررسی شود و سپس اقدام به تصمیم گیری کنید که در این مورد ما میتوانیم به شما راهنمایی دهیم.

    همچنین در نظر داشته باشید که یک قانون کلی برای کل منطقه 22 و به طبع پهنه های ارتش نیز برقرار است و آن این میباشد که در نهایت تا 5 سال آینده با اتمام و تکمیل شدن این پهنه، به دلیل موقعیت عالی که در نزدیکی ایرانمال، باغ گیاهشناسی و شهر بازی هزار و یک شهر وجود دارد این ناحیه به شدت افزایش قیمت خواهد داشت.

    آینده پهنه ارتش

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم در منطقه 22 با آباد شدن یک بخش جدید، قیمت هایش حتی میتواند با محله های شاخص برابری کند و همین امر در کوهک رخ داده است. در حال حاضر در مروارید شهر نیز شرایط به همین شکل پیش رفته است و در ناحیه شمالی آن قیمت ها به شدت افزایش یافته است و دلیل آن تحویل چندین برج بوده است.

    این امر بسیار در آباد شدن و رشد قیمت یک منطقه تاثیر دارد و از آنجایی که عمده پروژه های منطقه 22 بصورت انبوه ساخته میشوند تاثیر آماده شدن یک برج بسیار زیاد است و این امر در شهرک های اطراف چیتگر بسیار مهم است و همانطور که در بالا اشاره نمودیم در پهنه بی 15 برج ، پهنه سی 12 برج نزدیک به تحویل تا سال 1405 الی 1406 وجود دارد که با تکمیل آنها دیگر این شهرک مانند امروز نخواهد بود و تغییرات چشمگیری خواهد داشت.

    آینده پهنه ارتش
    آینده پهنه ارتش

    این رویداد در کلیه مناطق تازه ساز تهران اتفاق افتاده است و پس از تشکیل شدن یک محدوده جدید اطراف آن به تدریج رشد نموده اند.

    جزئیات بیشتر از پهنه های ارتش

    سعی ما این بوده است که یک مطلب بصورت جامع ایجاد شود که جزئیات بیشتر آن در مقالات مختلف لینک داده شود تا بتوانید جزئیات بیشتری از پهنه های ارتش کسب نمایید. در نظر داشته باشید که در کنار پهنه های ارتش و پروژه هایی که در این نقطه در حال انجام است، پروژه های سپاه نیز در منطقه 22 فعال بوده و اتفاقا رزومه خوبی از ساخت و ساز به جا گذاشته اند.

    در نهایت این نکته را در نظر داشته باشید که پروژه های انجام شده توسط این ارگانها برای تامین مسکن کارکنان خودشان است و به همین دلیل است که زمان تحویل آنها میتواند نقش مهمی در قیمت گذاری انها باشد زیرا پروژه های دولتی در حال ساخت همیشه طبق زمان بندی خودشان پیش میروند و واقعیت این است که زمان تحویل آنها همیشه از برنامه عقب است ولیکن در نهایت تحویل داده میشوند.

    در کنار این دسته از پروژه ها باز هم پروژه های شخصی ساز و یا تعاونی های دولتی فعال هستند که شرایط پرداخت به همراه ضمانت های اجرایی بیشتری ارائه میدهند همچنین زمان تحویل آنها سریعتر است و البته قیمت نیز بالاتر است.

    در نهایت برای دریافت جزئیات کامل در مورد پهنه های ارتش، پروژه های دیگر نقاط منطقه 22 توسط سازنده های مختلف میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات و اطلاعات بیشتری کسب نمایید و یا از قسمت بالای سایت در منو لیست پروژه ها را مشاهده نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه