جستجو کردن

نوشته های اخیر

فروش برج صیاد 2 در منطقه 22 تهران

  • برج صیاد 2 آخرین فاز اجرا شده از مجموعه برج صیاد شیرازی میباشد که توسط ستاد مشترک ارتش در نزدیکی دریاچه چیتگر احداث و در پایان سال 1394 تحویل مالکین گردیده است . این برج ها در قالب هشت برج با اسکلت فلزی ساخته شده است که هر طبقه از آن شامل 8 واحد میباشد که نیمی از آنها در ضلع غربی و نیمی دیگر در ضلع شرقی واقع شده اند و هر بلوک از این مجموعه تقریبا 125 واحد با متراژ 115 تا 165 متر بصورت 2 خوابه و 3 خوابه است که در مجموع هزار و صد واحد را شامل میشود .

    آخرین بلوک ساخته شده این مجموعه که S8 ( برج ستاره غرب ) نام دارد از نظر ارتفاع و ظاهر با دیگر بلوک ها متفاوت است ولیکن 2 بلوک دیگر با نامهای S9 و S10 نیز ساخته شده اند که با فاصله از این 8 بلوک ساخته شده اند و برخی آنها را جزو صیاد 1 میدانند و برخی صیاد 2 که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت . توجه داشته باشید دید واحدهای این مجموعه به سوی دریاچه چیتگر البته از فاصله ی دور میباشد و از این رو مانند برج صیاد 1 جزو دسته برج های رینگ اصلی دریاچه قرار نمیگیرد .

    در ویدئو زیر میتوانید نمای کامل از یک واحد 116 متری در برج های صیاد 2 به همراه محیط بیرون را مشاهده نمایید تا با ساختار واحدها و شهرک آشنا شوید .

    قیمت برج صیاد

    قیمت برج صیاد بر اساس بلوک ، جهت و طبقه میتواند متفاوت باشد و از این رو قیمت های اعلامی توسط ما بسته به شرایط هر واحد متفاوت است . آخرین بروز رسانی قیمت ها در این مطلب مربوط به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1402 میباشد و پیشنهاد ما این است که برای دریافت آخرین و بروزترین قیمت با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و بروز ترین قیمت را جویا شوید .

    بطور کلی برای اعلام قیمت برج صیاد چندین نمونه از آخرین معاملات در فروردین ماه را خدمت شما اعلام مینماییم همچنین توجه داشته باشید که برج های صیاد 1 جرو معدود مجموعه هایی هستند که سند آنها دریافت شده و دارای سند تک برگ میباشند و برج های صیاد 2 نیز در دست اقدام میباشند .

    • آپارتمان 145 متری 3 خواب واقع در طبقه 5 قیمت اعلام شده به ازای هر متر 70 میلون تومان ویو محوطه
    • آپارتمان 157 متری 3 خواب واقع در طبقه 18 ام قیمت به ازای هر متر مربع 82 میلیون تومان ویو محوطه
    • آپارتمان 160 متری واقع در طبقه 14 ، 2خوابه ، ویو دریاچه و جنگل بدون مشرف قیمت هر متر مربع 95 میلیون تومان

    توجه داشته باشید قیمت اعلام شده توسط دفتر فروش برج صیاد در حال حاضر در طبقه اول و بصورت پایه متری 75 میلیون تومان میباشد که با افزایش طبقات ، افزایش میابد اما معاملات واحدهایی که در اختیار مالکین است با قیمتهایی بعضا پایینتر و یا بالاتر انجام میشود که همه این موارد همانطور که اشاره شد بسته به کیفیت دید و جهت و طبقه ان واحد دارد .

    قیمت برج صیاد
    قیمت برج صیاد

    موقعیت برج صیاد 2 و امکانات پروژه

    موقعیت برج صیاد 2 در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و بلوک هایی که بصورت جنوبی قرار گرفته اند دید دریاچه را از فاصله ای دور خواهند داشت و بلوک هایی که بصورت شمالی قرار گرفته اند در جنوب محوطه و یا کوهستان را خواهند داشت .

    از این رو میتوان این برج را با برج های مشابه دیگر در رینگ اصلی دریاچه مانند برج آسمان چیتگر مقایسه نمود اما تفاوت در ساخت و متریال در این دو مجموعه وجود دارد . این مجموعه دسترسی نزدیکی به بازار بزرگ ایران ( ایرانمال ) دارد و همچنین دسترسی نسبتا مناسبی به دریاچه چیتگر ، مرکز خرید باملند دارد . همچنین از لحاظ دسترسی در موقعیت مناسبی نسبت به اتوبان همت قرار گرفته است .

    امکانات برج صیاد 2 را میتوان در حد استاندارد های ملزوم یک برج دانست که میتوان به لابی 24 ساعته ، سیستم اعلان حریق ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی ، آنتن مرکزی ، آسانسور مخصوص حمل بار و دوربین مداربسته و پارکینگ مهمان در محوطه برج اشاره نمود و این مجموعه فاقد مشاعات آبی میباشد . سیستم گرامیش این مجموعه بصورت مرکزی و سیستم سرمایش برای هر واحد بصورت مستقل میباشد که بصورت کولر تعبیه شده است .

    فروش برج صیاد
    فروش برج صیاد

    وضعیت سند برج صیاد 2 چگونه خواهد بود ؟

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم برج صیاد 1 دارای سند است اما در مورد برج صیاد 2 پایان کار آن در دست اقدام است و پیشنهاد ما این است که بصورت مستقل آخرین وضعیت سند از سوی خریدار بررسی شود و یا با کارشناسان تهران برج در مورد پیگیری آخرین وضعیت آن استعلام شود . در نهایت این نکته را مد نظر داشته باشید که معاملات این برج میبایست در تعاونی سازنده و دفتر سازنده پس از نقل و انتقال محضری به ثبت برسد و تا زمان دریافت سند تک برگ روال معاملات بدینصورت خواهد بود .

    همچنین میبایست قبل از خرید هر واحد با توجه به موثر بودن جهت ، طبقه و دید هر واحد بر روی قیمت وضعیت ساخت و ساز در جهت مربوطه بررسی شود زیرا برخی از این واحد ها میتواند در آینده توسط ساخت و ساز مجتمجع تجاری و اداری ارتمیس دچار تغییرات و یا کور شدن دید شوند ولیکن از طرفی پروژه مذکور سالهاست که بصورت مسکوت باقی مانده و خبری از شروع مجدد آن نیز نمیباشد .

    برای کسب آخرین و بروز ترین اطلاعات قیمت و شرایط پیرامون برج صیاد 2 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    برج صیاد 2
    برج صیاد 2
    خلاصه وضعیت برج های صیاد

    در زیر اطلاعات مربوط به برج‌های صیاد شیرازی فاز 2 جدول بندی شده‌اند:

    ویژگی توضیحات
    موقعیت شمال دریاچه خلیج فارس، بلوار جوزانی غربی
    سازنده ستاد مشترک ارتش
    تحویل به خریداران سال 1394
    تعداد بلوک‌ها 8 بلوک (4 بلوک جنوبی و 4 بلوک شمالی)
    تعداد طبقات در هر بلوک 20 طبقه
    تعداد واحدها در هر طبقه 8 واحد (4 واحد شرقی و 4 واحد غربی)
    متراژ واحدها 116 متر مربع، 144 متر مربع، 157 متر مربع، 161 متر مربع
    نوع واحدها 2 خواب (116 متر مربع و 144 متر مربع)، 3 خواب (157 متر مربع و 161 متر مربع)
    تعداد واحدها در مجتمع 1100 واحد
    چشم انداز ابدی دریاچه خلیج فارس
    بلوک‌ها بلوک‌ها به حرف S شناخته می‌شوند، و بلوک S8 ارتفاع و ظاهر متفاوتی دارد.
    مقاومت به زلزله از متریال با کیفیت تهیه شده و دارای مقاومت بالا به زلزله است.

    این برج‌ها به عنوان یک مجتمع مسکونی شامل واحدهای 2 خواب و 3 خواب می‌باشند و دارای چشم‌اندازی بی‌ پایان از دریاچه شهدای خلیج فارس ( چیتگر ) هستند.

    صیاد 2
    صیاد 2
    لیست امکانات برج های صیاد

    لیست امکاتات برج های صیاد به شرح زیر میباشد توجه داشته باشید که این برج ها با توجه به زمان ساختشان در زمان خود امکاناتی در حد استاندارد های منطقه داشته اند . در حال حاضر برج های جدیدتر با امکانات بروز تری ساخته میشوند و البته تفاوت قیمت بالایی نیز با برج های قدیمی تر دارند اما به دلیل اینکه این پروژه ها برای کارمندان ارتش ساخته شده به نوعی هزینه های ساخت آن مدیریت شده تا در نهایت قیمت تمام شده نیز پایین بی آید ولیکن در نهایت بازاری که برای فروش واحد های برج صیاد وجود دارد بازاری مناسب برای خرید و فروش میباشد .

    امکانات امکانات امکانات
    محوطه‌سازی و طراحی زیبا در فاصله میان بلوک‌ها لابی و لابی من تمام‌وقت نورگیری کافی برای تمام واحدها
    وجود سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی سالن اجتماعات سالن ورزشی
    آنتن مرکزی چهار لاین آسانسور تمام هوشمند آلمانی نفر بر در هرکدام از برج‌های این مجموعه یک لاین آسانسور باربری در هرکدام از برج‌ها
    دوربین مداربسته آیفون تصویری یک اتاق مستر در تمام واحدها
    هلی پد پارکینگ انباری
    سیستم اطفا حریق

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    3 نظر در “فروش برج صیاد 2 در منطقه 22 تهران”

    1. سیدحسین دهدشتی

      با سلام

      قیمت واحدهای سه خواب با دید دریاچه در طبقات بالا چقدر است ؟
      ایا وضعیت سند مشخص شده ؟

    2. وضعيت سند مشخص شده؟ كي اپارتمانهاي صياد شيرازي فاز ٢ سند دار ميشوند؟ پارساي ميگفتند بعد عيد سندشون مياد ولي هنوز انگار خبري از سند نيست.

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه