جستجو کردن

نوشته های اخیر

شهرک شهید باقری: معرفی محله و قیمت برج ها

  • شهرک باقری در شمال اتوبان خرازی منطقه 22 تهران چیتگر واقع شده است که از قسمت شمالی به آبشار چیتگر و کوهستان دید دارد که در حال حاضر با رشد چیتگر این محدوده جزو مناطق تازه کشف شده از نظر ویو و موقعیت قرار دارد.

    این محدوده از جنوب به دریاچه چیتگر و ایران مال دید دارد و همچنین یک دید وسیع به سمت تهران در آن وجود دارد که جزو ویژگی های این محدوده است و اخیرا پروژه های بزرگی در آن معرفی و در حال اجرا میباشند.

    شهرک شهید باقری: معرفی محله و قیمت برج ها
    شهرک شهید باقری: معرفی محله و قیمت برج ها

    در این مطلب ضمن بررسی موقعیت شهرک شهید باقری چیتگر، به معرفی پروژه های آماده و همچنین در حال ساخت آن میپردازیم. همچنین در نظر داشته باشید که هر زمان نیاز به دریافت مشاوره در مورد برج های این محدوده چه ساخته شده و چه در حال ساخت داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    شهرک باقری

    این شهرک که دارای یک بافت مسکونی قدیمی نیز میباشد که آپارتمان های آن بصورت 4 الی 6 طبقه ساخته شده اند و در واقع یکی از نقاط منطقه 22 تهران است که میتواند گزینه ای برای نوسازی بافت قدیمی آن باشد.

    شروع برج سازی در این محدوده با احداث برج سفید و برج سما بوده است که برج اول یکی از سازه های لوکس با امکانات بروز است و جزو بهترین برج های چیتگر  و همین موضوع سبب رشد این منطقه شده است.

    در کنار برج سفید، یک پروژه جدید وجود دارد که متعلق به سازمان جنگلها میباشد و با مشارکت با بخش خصوصی در حال انجام است که یک شهرک شامل 980 واحد مسکونی و برج هایی بصورت پروانه ای است که در این شهرک کلیه امکانات نظیر درمانگاه، مدرسه ، سالن ورزش و دیگر موارد وجود دارد و نام آن پروژه شمشاد سازمان جنگلها و مراتع است.

    شهرک باقری
    شهرک باقری

    این محدوده به دلیل قرار گرفتن در شمال اتوبان خرازی و دامنه کوه دارای یک ویژگی جدید نسبت به دیگر برج های چیتگر است و اگر بخواهیم این محدوده را با برج های نزدیک ایران مال مقایسه نماییم، این محدوده درای دید جنوبی به تهران که شامل ایران ماا و دریاچه چیتگر است که این ویژگی در برج های اطراف ایران مال محدود به شهر بازی هزار و یک شهر و همچنین باغ موزه گیاهشناسی است که آن هم برای تمامی نقاط نمیباشد.

    در حال حاضر یکی از مناطق رو به رشد در این محدوده پس از شهرک شهید باقری، پهنه دی یا پهنه طبیعت میباشد که در شمال باغ موزه گیاهشناسی ایران قرار گرفته است و رشد قیمت بالایی به دلیل موقعیت آن داشته است. بطور کلی در منطقه 22 تهران به دلیل وسعت و همچنین در حال ساخت بودن مناطق قدیمی مانند شهرک باقری که دارای بافت قدیمی بوده اند در حال حاضر دارای ویژگی های شاخصی میباشند به همین دلیل است که ساخت و ساز در این نواحی شروع شده است و رشد قیمت داشته است.

    قیمت آپارتمان در شهرک شهید باقری

    در حال حاضر اگر قصد خرید آپارتمان و یا اجاره آن در شهرک شهید باقری داشته باشید گزینه های شما محدود به برج ها و آپارتمانها است که به تاریخ دی ماه سال 1402 آخرین بروزرسانی از قیمت ها به شرح زیر میباشد.

    همچنین در نظر داشته باشید در صورتی که نیاز به اطلاعات و جزئیات دقیق تری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. در ادامه قیمت رهن و اجاره در شهرک باقری را مشاهده میفرمایید:

    متراژ ساخت اتاق نوع معامله مبلغ ودیعه مبلغ اجاره ماهانه طبقه آدرس
    110 1399 2 اجاره 200,000,000 تومان 32,000,000 تومان 12 تهران، شهرک شهید باقری، برج برند سفید
    114 1402 2 اجاره 400,000,000 تومان 21,000,000 تومان 14 تهران، شهرک شهید باقری، برج تریتیم۲
    88 1402 2 رهن کامل 650,000,000 تومان 2 شخصی ساز آپارتمانی
    80 1389 2 اجاره 250,000,000 تومان 11,000,000 تومان 1 شخصی ساز آپارتمانی

    در ادامه این قسمت قیمت مربوط به فروش برج ها و آپارتمان های مسکونی در شهرک شهید باقری بدین شرح میباشد همچنین در نظر داشته باشید که واحدهای این ناحیه در دسته آپارتمان سند دار منطقه 22 قرار میگیرند.

    قیمت آپارتمان در شهرک شهید باقری
    قیمت آپارتمان در شهرک شهید باقری
    متراژ ساخت اتاق قیمت کل قیمت هر متر توضیحات
    84 1385 2 6,300,000,000 تومان 75,000,000 تومان بازسازی شده
    90 1388 2 6,000,000,000 تومان 66,666,000 تومان بازسازی شده
    100 1397 2 9,000,000,000 تومان 90,000,000 تومان کلید نخورده
    150 1399 3 14,200,000,000 تومان 94,666,000 تومان برج سفید طبقه 3

    همانطور که مشاهده میفرمایید قیمت برج سفید در این محدوده نسبت به قیمت برج های نزدیک دریاچه چیتگر تفاوت چندانی ندارد و با برج های غیر برند برابری میکند و به همین دلیل است که در بالا اشاره نمودیم که این ناحیه یک سبک جدید برای خود پیش گرفته است و امکانات منحصر به فرد آن باعث شده است که سازندگان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

    پروژه های در حال ساخت شهرک باقری

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم در حال حاضر پس از برج سفید که جزو بهترین پروژه های منطقه 22 میباشد تعداد پروژه هایی که بصورت انبوه سازی در حال اجرا میباشند پروژه سایت پارک یا شمشاد است که مجموعه ای بصورت شهرکی و عظیم است و پروژه بعدی پروژه ای مربوط به تعاونی خلبانان هما پارسه است.

    این پروژه مربوط به خود ارگان نیست بلکه توسط اعضای آن تشکیل شده است و در حال حاضر پروژه خلبانان هما پس از چند سال که درگیر تعویض زمین به دلیل وجود مشکلات پیش آمده بود در حال حاضر روند ساخت آن شروع شده که البته کند میباشد.

    این پروژه بر خلاف پروژه شمشاد که با قیمت قطعی و سهام 10 متر و 80 سانتی متر به ازای هر سهم فروخته میشود حالت اقساطی دارد که باید مبلغ اولیه ای به عنوان واریزی و حق امتیاز پرداخت شود و مابقی مبلغ نیز بصورت اقساط علی الحساب پرداخت شود.

    پروژه های در حال ساخت شهرک باقری
    پروژه های در حال ساخت شهرک باقری

    در مورد تفاوت قیمت پیش خرید آپارتمان باید بدانید که در منطقه 22 به دلیل اینکه پروژه های زیادی در حال ساخت میباشند، این تفاوت زیاد است و در واقع دلیل آن نیز شرایط متنوعی است که پروژه های در حال ساخت ارائه میدهند که به دلیل رقابت آنها با یکدیگر است.

    همچنین وجود تعاونی ساز های دولتی نیز باعث شده است که در حال حاضر همزمان با پروژه های اجرا شده توسط سازنده های شخصی، دولتی سازها نیز گزینه مناسبی برای مردم باشند و به همین دلیل است که فعلا تا زمانیکه این منطقه در حال ساخت است قیمت ها مناسب است.

    آینده شهرک شهید باقری چگونه است؟

    یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر روی قیمت و رشد یک محله در منطقه 22 دارد، تعداد پروژه های ساخته و تحویل شده در آن محله است و این موضوع به کرات در نقاط دیگر چیتگر اتفاق افتاده است.

    این منطقه در حال حاضر وسیع ترین محدوده تهران است که تعداد پروژه های در حال ساخت آن به بیش از 400 پروژه میرسد که به همین دلیل است شرایط بسیار متنوعی برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر وجود دارد و همین موضوع سبب میشود که تعداد زیادی از مردم برای سرمایه گذاری وارد این منطقه شده و در نتیجه پروژه های بیشتر در حال معرفی میباشد.

    آینده شهرک شهید باقری چگونه است؟
    آینده شهرک شهید باقری چگونه است؟

    شهرک شهید باقری در حال حاضر یکی از نقاطی است که به دلیل موقعیت قرارگیری آن، در حالیکه کلیه پروژه های منطقه سعی بر این دارند که ویژگی هایی نظیر نزدیک بودن به اماکن شاخص را مد نظر قرار دهند میتواند گزینه خوبی برای پروژه های آتی منطقه باشد در حالیکه بافت قدیمی آن نیز توان نوسازی و ساخت را دارد که این اتفاق در شهرک گلستان در حال رخ دادن است و آپارتمان های نه چندان قدیمی آن نیز حتی نوسازی شده اند.

    در نهایت این روند برای شهرک شهید باقری نیز قابل تصور است و در کنار برج هایی که ساخته میشوند خانه های ویلایی نیز میتواند مجدد نوسازی شوند.

    جمع بندی

    در این بخش به بررسی شهرک شهید باقری پرداختیم و علاوه بر معرفی برج های آماده و در حال ساخت آن به معرفی آینده، موقعیت و مقایسه آن با دیگر نقاط منطقه 22 تهران چیتگر پرداختیم.

    توجه داشته باشید که شما میتوانید هر زمان در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد شهرک باقری و نقاط اطراف آن شامل خرید و فروش و سرمایه گذاری در این محدوده با مشاوران ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه