جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ستایش چیتگر (مروارید شهر) منطقه 22 تهران

  • پروژه ستایش چیتگر یا پروژه ستایش 1 واقع در منطقه 22 تهران محدوده مروارید شهر توسط تعاونی سپهر ستایش مهر در زمینی به مساحت 2152 متر مربع با پلاک ثبتی 4/2102 در محدوده مروارید شهر شمالی در پایین اتوبان خرازی ( همت ) در حال اجرا میباشد .

    این پروژه تک برج 18 طبقه شامل 14 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی و 3 طبقه پارکینگ با متراژ واحد 140 متری میباشد . این پروژه در حال حاضر در مرحله پذیره نویسی ( عضو گیری ) میباشد و پروژه ای دیگر تحت عنوان پروژه هزاره سوم با پلاک ثبتی 4/2120 در جنوب همین پروژه در حال اجرا است .

    در بخش خلاصه وضعیت این پروژه ویدئویی از محدوده قرار گیری این پروژه در مروارید شهر شمالی برایتان قرار داده ایم تا بتوانید منطقه را از طریق تصویر برداری هوایی مشاهده نمایید و برج ها و موقعیت پروژه های دیگر در اطراف این پروژه را مشاهده فرموده و با ماهیت این منطقه آشنا شوید .

     

    وضعیت پروژه ستایش یک

    این پروژه در حال حاضر در مرحله تمدید جواز قرار دارد و جواز ساخت اولیه آن منقضی شده است . در تاریخ اسفند سال 1400 زمانیکه پروژه هزاره سوم معرفی شد وضعیت آن نیز به همین شکل بود و در واقع اجازه شهرداری برای عملیات تسطیح و یا گودبرداری منوط به پرداخت مبلغ تمدید میباشد . در حال حاضر پروژه ستایش یک در مرحله تسطیح خاک میباشد و میتوان این موضوع را در نظر داشت که اقدامات لازم برای تمدید جواز آن صورت گرفته است .

    این پروژه در حال حاضر بصورت کاردکس واگذار میشود و طبق گفته سازنده بعد از پایان مبلغ اقساط  تراکم به دفترچه تعاونی تغییر پیدا میکند . کلیه واحد های این مجموعه 140 متری در نظر گرفته شده که بصورت 3 دانگ نیز به فروش میرسد . هزینه ساخت پروژه متری 10 میلیون تومان و هزینه تراکم 7 میلیون تومان اعلام شده است . یعنی برای یک واحد 140 متری میبایست 980 میلیون تومان تراکم پرداخت شود .

    اقساط پروژه ستایش

    تاریخ شرح پرداخت مبلغ پرداخت (تومان)
    01 / 07 / 1401 پیش پرداخت اولیه 190,000,000
    01 / 09 / 1401 اقساط 50,000,000
    01 / 11 / 1401 اقساط 50,000,000
    01 / 02 / 1402 اقساط 50,000,000
    01 / 04 / 1402 اقساط 50,000,000
    جمع کل 490,000,000

    واریزی بروز این پروژه در تاریخ 29 شهریور ماه سال 1402 بصورت زیر میباشد :

    نوع پرداخت مبلغ پیش پرداخت (میلیون تومان) متراژ واحد (متر مربع)
    سه دنگ 840 70
    شش دنگ 1,680 140

    تعهدات سازنده برج های ستایش

    در مورد تعهدات سازنده در این قسمت موارد چندانی را نمیتوان ذکر نمود ، وضعیت قرارداد اولیه بصورت کاردکس میباشد که بعد از تمدید جواز و دریافت مبلغ تراکم وضعیت کاردکس تبدیل به دفترچه خواهد شد اما در حال حاضر تعهدات خاصی در قرارداد اولیه سازنده وجود ندارد و تنها طبقات برج و امکانات اولیه شامل لابی ، محل بازی کودکان ، سالن اجتماعات ، نمازخانه ، اتاق مدیریت ذکر شده است و تعهدات زمانی در قرارداد آورده نشده است .

    پروژه ستایش
    پروژه ستایش

    همچنین هزینه ساخت شامل مشاعات در قرارداد 10 میلیون تومان علی الحساب ذکر شده که در واقع ذکر آن بصورت علی الحساب چندان مهم نیست زیرا بدین معنی است که قطعا با افزایش تورم این قیمت نیز بالاتر خواهد رفت . همچنین توجه داشته باشید که واحد 140 متری معرفی شده قطعا شامل مشاعات است و این متراژ مفید مسکونی نمیباشد که البته وضعیت آن تا زمان شروع عملیات روشن خواهد شد .

    سابقه سپهر ستایش مهر

    این شرکت تحت عنوان تعاونی سپهر ستايش مهر  در تاریخ 30 بهمن ماه سال 1390 با شماره ثبت ۴۲۰۶۱۴ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۷۳۱۵۲۷  ثبت شده است و سرمایه ثبت شده آن 1 میلیون و 50 هزار تومان میباشد . مجيد سرجوقيان به عنوان مدیر عامل و محسن سرجوقيان به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شده اند . این شرکت ماهیت تعاونی دارد ولیکن هیچ سابقه ی اجرایی در منطقه 22 تحت عنوان این شرکت وجود نداشته است .

    قیمت پروژه ستایش چیتگر

    این پروژه در حال حاضر برای یک واحد 140 متری مبلغ 7 میلیون تومان را تحت عنوان تراکم را در 5 قسط 2 ماهه دریافت مینماید . برای پیش پرداخت اولیه مبلغ 380 میلیون تومان و اقساط بعدی 2 ماه بعد تر به مبلغ 100 میلیون تومان بصورت 2 ماهه ادامه پیدا میکند تا مبلغ نهایی 980 میلیون تومان به اتمام برسد . از آنجایی که فروش پروژه بصورت 3 دانگ نیز انجام میشود کلیه مبالغ بالا بصورت نصف شرایط پرداخت 3 دانگ میباشد .

    پیش فروش پروژه ستایشتوجه داشته باشید در حال حاضر مبلغ 30 میلیون تومان حق امتیاز دریافت میشود که جزو پرداختی های شما به تعاونی نمیباشد و در واقع حق کمیسیون فروشنده است که در جدول پرداختی لحاظ نشده و نخواهد شد .

    خلاصه وضعیت پروژه ستایش

    به منظور آشنایی بیشتر شما با محدوده قرار گیری این پروژه در مروارید شهر شمالی ، ویدئو کلیپی که بصورت هوایی از پروژه های این منطقه و زمین های موجود در آن تهیه شده است را برایتان قرار داده ایم ( در بالای صفحه ) تا با بررسی آن درک بهتری از موقعیت منطقه مروارید شهر و همچنین محل قرار گیری این پروژه داشته باشید . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های منطقه مروارید شهر ( در حال ساخت و آماده ) میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و جزئیات منطقه را دریافت نمایید . ( بروز رسانی این متن در آبان ماه سال 1402 بوده است )

    پروژه ستایش چیتگر
    پروژه ستایش چیتگر
    موضوع مشخصات
    نام پروژه پروژه ستایش
    مقدمه
    مبلغ پروژه مبلغ پیش پرداخت: 840 میلیون تومان…
    مبلغ زمین: 12 میلیون تومان متری ( قطعی )
    مبلغ ساخت: 10 میلیون تومان متری ( قطعی نیست و البته واقعی هم نیست )
    تعداد و اندازه سهام سه دنگ: 70 متر مربع
    شش دنگ: 140 متر مربع
    تعداد طبقات مسکونی: 14 طبقه
    پارکینگ: 3 طبقه
    لابی: 1 طبقه
    موقعیت پروژه انتهای اتوبان شهید خرازی،
    دسترسی پروژه نزدیکی مترو
    دسترسی به اتوبان حکیم
    همجوار با اتوبان خرازی
    متوسط زمان تحویل مشخص نیست
    تعداد واحدها 112 واحد
    متراژ واحدها 140 متر مربع
    تعداد خواب‌ها 3 خواب
    پلاک ثبتی 4/2102
    مساحت زمین 2152 متر مربع
    شماره پروانه ساختمان 220003927
    نتیجه گیری کلی

    بطور کلی تهران برج پروژه هایی که در چنین شرایطی قرار دارند را تایید نمیکند و علت آن نیز سابقه و تعهدات سازنده به همراه وضعیت زمین است اما در مورد این قطعه با توجه به اینکه پروژه دیگری که در ضلع جنوبی همین پلاک قرار گرفته موفق به شروع عملیات گودبرداری شده است در نتیجه میتوان وضعیت این پروژه را نیز به همین شکل پیش بینی نمود که احتمالا ظرف مدت چند ماه آینده روند تمدید جواز آن بصورت رسمی تکمیل شود و پروژه بتواند عملیات ساخت خود را شروع نماید اما در مورد بررسی وضعیت سازنده باید تحقیقات کامل انجام شده و تعهداتی که در کاردکس ذکر نشده توجه نمود.

    در مورد وام پروژه اطلاعاتی از سوی فروشنده اعلام شده که تهران برج نمیتواند داشتن وام روی این پروژه را تا زمان روئیت مدارک تایید نماید اما در نظر داشته باشید که پروژه های ساختمانی میتوانند وام داشته باشند اما شرط آن مالکیت قطعی زمین و پیشرفت فیزیکی پروژه تا درصدی مشخص است پس در حال حاضر ما نمیتوانیم بصورت قطعی داشتن وام این پروژه را تایید نماییم .

    در زمان نوشتار این مطلب اطلاعات بروز بوده و سعی بر آن است در صورت ایجاد تغییرات در پروژه این بخش را بروز رسانی کنیم اما برای کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید .

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “پروژه ستایش چیتگر (مروارید شهر) منطقه 22 تهران”

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه