جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه تریتیوم 1،2،3،4 و برج تریتیوم VIP چیتگر منطقه 22

  • پروژه تریتیوم VIP

    پروژه تریتیوم vip آخرین پروژه اجرا شده توسط شرکت نیکان سازه سدید میباشد که در قالب 9 برج که 6 بلوک از آن در غرب خیابان هوانیروز و 3 بلوک در قیمت شرقی خیابان قرار گرفته شده است. برج های این مجموعه به صورت 16 طبقه می باشد که 11 طبقه آن مسکونی بوده و مابقی پارکینگ و لابی است. محل قرار گیری دقیق این پروژه  تقاطع بلوار گلها و هوانیروز قرار گرفته  و زمین پروژه سه نبش بوده و از سه طرف به خیابانهای اصلی راه دارد و از نظر دسترسی به اتوبان آزادگان در موقعیت مناسبی قرار دارد.

    این پروژه در مهرماه سال 1401 شروع به گودبرداری کرده و طبق اعلام در سال 1404 تحویل قطعی خواهد داد. شرایط خرید این مجموعه بدین صورت است که 30 درصد مبلغ بصورت پرداخت اولیه و مابقی به صورت اقساط می باشد و در حال حاضر قیمت آن متری 85 میلیون تومان پایه قیمتی است که در صورت افزایش طبقات 2.5 درصد به قیمت افزوده میشود . قیمت این پروژه به صورت قطعی است و چک اقساط هر ساله دریافت و در رهن بانک گذاشته میشود. برای کسب آخرین اطلاعات این پروژه می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    در زیر میتوانید آخرین گزارش از عملیات ساخت پروژه VIP را مشاهده فرمایید که به تاریخ 9 آبان ماه سال 1402 ضبط شده است 

     

    پروژه تریتیوم 1

    پروژه تریتیوم 1 در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده و توسط شرکت نیکان سازه سدید در زمینی به مساحت 42400 متر مربع در سال 1401 تحویل داده شده و هم اکنون در آن سکونت دارند. برج تریتیوم در قالب دو برج 26 طبقه (4 طبقه منفی،1 طبقه لابی و مشاعات،21 طبقه مسکونی) و در مجموع 168 واحد 148 متری سه خوابه با متراژ 160 ، 130 ، 158 ، 166 و پنت هاوس به متراژ 317 متر و در هر طبقه 4 واحد میباشد و اسکلت آن نیز بتنی میباشد.

    برج تریتیوم 1
    برج تریتیوم 1

     

    موقعیت مکانی برج تریتیوم

    این پروژه در قسمت جنوبی بزرگترین بازار ایران، ایران مال و در نزدیکی دریاچه چیتگر و پارک جنگلی و بام لند واقع شده است. این پروژه دسترسی مستقیم به بزرگراه همت و خرازی دارد.

    امکانات برج تریتیوم

    • پارکینگ و انباری
    • سیستم سرمایش و گرمایش
    • استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی
    • سالن چندمنظوره (تفریحی و …)
    • سالن اجتماعات
    • چهار لاین آسانسور نفربر و باربری با ظرفیت بالا
    • دارای روف گاردن
    • لابی و لابی من 24 ساعته
    • نمای ساختمان پالپینگ
    • مجهز به سیستم هوشمند
    • درب ها و چارچوب های داخلی تمام چوب
    • سه سرویس بهداشتی جهت هر واحد
    • دسترسی تمام واحدها به تراس
    • کلیدهای برق لمسی
    • سقف ها وافل

    قیمت پروژه تریتیوم 1

    پروژه تریتیوم 1 بصورت قیمت قطعی پیش فروش شده است و در تاریخ بهمن ماه سال 1402 قیمت ها بصورت زیر است. توجه داشته باشید که برای دریافت بروزترین قیمت می بایست با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. 

    متراژ تعداد اتاق قیمت کل قیمت هر متر
    ۱۴۸ ۳ ۱۶٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰۹٬۴۵۹٬۰۰۰ تومان
    ۳۲۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۶۱ ۳ ۱۴٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۰٬۶۸۳٬۰۰۰ تومان
    ۱۵۹ ۳ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۴٬۳۳۹٬۰۰۰ تومان
    ۱۵۲ ۳ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۳۱٬۵۷۸٬۰۰۰ تومان

    توجه داشته باشید که سند این پروژه در دست اقدام است و در حال حاضر آماده نشده است اما مشکلی از نظر پایان کار ساختمان وجود ندارد و البته 5 درصد مبلغ نیز می بایست هنگام دریافت سند به سازنده پرداخت شود. از آنجایی که موقعیت این برج در دسته برج های اطراف دریاچه چیتگر قرار گرفته است در حال حاضر قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه میانگین قیمت 90 الی 110 میلیون تومان را دارد.

    برج تریتیوم 2

    برج تریتیوم 2 در شمال اتوبان همت در شهرک شهید باقری خیابان مظفر در زمینی به مساحت 2200 متر مربع در حال احداث می باشد. پروژه مذکور در 20 طبقه که شامل یک طبقه منفی، همکف ،3 طبقه پارکینگ و 15 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه 8 واحد مسکونی به متراژ 109، 114 و 131 متر میباشد و در مجموع شامل 120 واحد مسکونی می باشد. اسکلت پروژه بصورت اسکلت فلزی با پیچ و مهره می باشد. این پروژه تحویل داده شده و هم اکنون در آن ساکن می باشند.

    برج تریتیوم 2
    برج تریتیوم 2

     

    قیمت پروژه تریتیوم 2

    اول از همه بهتر است بدانید که شرایط فروش برج تریتیوم 2 بدین صورت بوده است که 35 درصد نقد هنگام قرارداد 50 درصد اقساط 10 درصد هنگام تحویل سند و 5 درصد در هنگام پایان کار می بوده و در حال حاضر قیمت این برج در تاریخ بهمن ماه سال 1402 بصورت زیر می باشد و در صورت نیاز به دریافت قیمت بروز میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. 

    متراژ تعداد اتاق طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    ۱۳۵ ۳ ۱۱ ۱۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۵٬۱۸۵٬۰۰۰ تومان
    ۱۱۱ ۲ ۷ 9٬435٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۳۵ ۳ ۸ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۸٬۸۸۸٬۰۰۰ تومان

    توجه داشته باشید جهت و مرغوبیت و موقعیت قرارگیری واحد در قیمت گذاری آن واحد موثر میباشد. در شهرک شهید باقری برج سفید چیتگر واقع شده است که شاخص منطقه است و در حال حاضر قیمت میانگین این برج 90 میلیون تومان به بالا می باشد.

    امکانات برج تریتیوم 2 بدین صورت میباشد:

    • فضای سبز پشت بام (روف گاردن)
    • سالن ورزشی بسیار مدرن
    • تمامی برج مجهز به فیبر نوری
    • 250 متر مربع سالن اجتماعات تجهیز شده
    • هر واحد دارای ۱ پارکینگ و یک انباری بوده
    • اتاق مانیتورینگ
    • لابی مجلل
    • درب‌های ضد سرقت تمام چوب

    اطلاعات پروژه تریتیوم 3

    پروژه تریتیوم 3 در زمینی به مساحت 1950 متر مربع در مروارید شهر انتهای خرازی واقع شده است این پروژه شامل 1 برج 13 طبقه میباشد که 10 طبقه آن مسکونی میباشد این پروژه شخصی ساز بوده و هم اکنون در مرحله اسکلت و سقف قرار دارد. این برج در هر طبقه 9 واحد مسکونی در متراژ 117 ، 122 ، 126 و 133 واقع شده و در مجموع 94 واحد مسکونی شامل میشود. این پروژه در حال حاضر در مرحله تحویل موقت می باشد و تا پایان تابستان سال 1402 بصورت کامل تحویل اعضا داده خواهد شد و در حال حاضر لابی آماده نشده است.

    برج تریتیوم 3
    برج تریتیوم 3

     

    قیمت تریتیوم 3

    شرایط پرداخت پروژه تریتیوم مروارید شهر بصورت 45 درصد نقد هنگام عقد قرارداد 40% اقساط همراه با پیشرفت فیزیکی پروژه 5 درصد هنگام پایان کار و 10 درصد هنگام تحویل سند میباشد. این پروژه با توجه به قطعی بودن قیمت و قرار گرفتن در محدوده مروارید شهر شرایطی مشابه با پروژه مروارید خیام دارد.

    و در حال حاضر قیمت این پروژه در شرایط کنونی در تاریخ بهمن ماه سال 1402 بدین صورت میباشد که به ازای هر متر مربع مبلغ 70 میلیون تومان پایه قیمتی در نظر گرفته شده و به ازای هر طبقه 2 درصد اضافه میشود. البته این شرایط برای شرکت است و فروشندگان با قیمتهای پایین تری نیز پیدا خواهند شد که قیمت اعلامی آنها پایینتر از شرکت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    آخرین وضعیت پروژه تریتیوم 4

    این پروژه نیز آخرین پروژه اجرا شده توسط تعاونی سازنده میباشد که در محدوده مروارید شهر در حال اجرا میباشد . شرایط فروش آن نیز همانند پروژه های قبلی به صورت قطعی میباشد. پروژه تریتیوم 4 داری 23 طبقه میباشد که هر طبقه آن دارای 12 واحد مسکونی میباشد در واقع هر 4 واحد در یک سوی این سازه قرار گرفته است و متراژ واحد ها از 125 الی 250 متر میباشد.

    زمان تحویل این پروژه در انتهای سال آینده تخمین زده میشود و البته دارای جریمه دیرکرد نیز میباشد . و پرداخت اقساط پروژه همزمان با پیشرفت آن و بصورت مرحله ای میباشد. در ضمن یکی دیگر از ویژگی های این سازه بدین شکل است که متراژ واحد ساخته شده تماما دارای بنای مفید است. 

    پروژه تریتیوم 4
    پروژه تریتیوم 4

    این پروژه در حال حاضر در مرحله اسکلت میباشد که مجموع طبقات منفی و مثبت 7 طبقه اسکلت اجرا شده است. در حال حاضر قیمت این پروژه نزدیک به قیمت پروژه تریتیوم 3 میباشد که در حال حاضر به ازای هر متر مربع 60 میلیون تومان قیمت پایه در نظر گرفته شده است و به ازای هر طبقه 2.5 درصد به آن افزوده میشود.

    30 درصد مبلغ کل به صورت اولیه دریافت میگردد و مابقی بصورت اقساطی 3 ماه یکبار چک دریافت میشود و در نهایت چک در رهن بانک قرار گرفته و سود بانکی نیز می بایست پرداخت شود. 

    پروژه تریتیوم البرز

    پروژه دیگری از شرکت نیکان سازه در استان البرز و محدوده گوهردشت با نام پروژه تریتیوم البرز در حال اجرا میباشد که در حال حاضر در مرحله پایان دیوارچیتی می باشد و قیمت آن متری 95 میلیون تومان پایه قیمتی اعلام شده است که دلیل بالا بودن آن پیشرفت فیزیکی پروژه نسبت به دیگر پروژه های در حال اجرای این شرکت می باشد.

    شرکت نیکان سازه سدید

    شرکت نیکان سازه سدید با شماره ثبت 196368 با نام کامل شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید با شماره ملی 10102382310 در سال 1389 ثبت رسیده است و سرمایه ثبت شده شرکت در آخرین بروز رسانی 10 میلیارد تومان میباشد و مدیر عامل آن آقای قربان داهیم میباشد . همچنین رئیس هیات مدیره این شرکت خانم لیلا داهیم میباشد .از نظر سوابق اجرایی این شرکت سابقه خوبی در اجرا ابنیه های مختلف دارد و از این رو دارای رزومه اجرایی قوی میباشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پروژه های تریتیوم با ما تماس حاصل فرمائید و با برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های مروارید شهر مانند پروژه رومنس و پروژه اسپرلوس میتوانید بر روی لینک های مربوطه کلیک فرمایید.

    گزارش عملیات ساخت پروژه VIP
    پروژه تریتیوم vip
    پروژه تریتیوم vip
    موضوع پروژه برج باغ تریتیوم VIP
    کاربری تجاری مسکونی
    سازنده شرکت نیکان سازه
    موقعیت مکانی منطقه 22 تهران، چیتگر-شهرک راه آهن، تقاطع بلوار هوانیروز و بلوار گلها
    مشخصات کلی مساحت زمین: 4 هکتار
      تعداد بلوک‌ها: 9 بلوک (6 بلوک در سایت غربی، 3 بلوک در سایت شرقی)
      طبقات: 16 طبقه (4 طبقه منفی، 1 طبقه لابی، 11 طبقه مسکونی)
      تعداد واحدهای مسکونی: 768 واحد
      متراژ واحدها: 99-200 مترمربع
    امکانات مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی)
      سالن اجتماعات چند منظوره
      مهدکودک و گیم نت
      خدمات هتلینگ و خشکشویی (لاندری روم)
      پارکینگ میهمان
      کتابخانه
      کافی‌شاپ
      سیفتی باکس
      کلینیک و مراکز خدماتی
      سالن ورزشی
      اتاق‌های فرماندهی و آتش‌نشانی
      helipad
      9 لابی مرکزی با کنترل 24 ساعته به مساحت 6000 مترمربع
      آسانسورهای پاناروما و باربر
      سیستم BMS مدیریت هوشمند واحد (کنترل از راه دور)
    روال خرید و فروش روال خرید و فروش: متری با قیمت قطعی
      پرداخت: 40% نقد + 50% اقساط بلند مدت + 5% تحویل واحد + 5% زمان دریافت سند تک برگ واحد
    قیمت و قرارداد ساخت قیمت واحدها: قطعی
      جریمه دیرکرد: در قرارداد اعضا لحاظ می‌شود
      تحویل پروژه: 4 سال

    جمع بندی

    توجه داشته باشید که پروژه های تریتیوم با سرعت خوبی انجام میشوند و پیشرفت قابل قبولی دارند اما یک موضوع در این پروژه و پروژه های مشابه که توسط سازنده های خصوصی دیگر مانند تندیس اقاقیا در حال انجام است اتفاق افتاده است و آن این میباشد که این پروژه ها برای مصرف کننده مناسب و برای سرمایه گذاری شرایط متفاوتی دارد زیرا خود شرکت فروشنده واحد هایش با شرایط اقساطی است. 

    یعنی اگر قصد فروش واحد خود را داشته باشید می بایست از خریدار جدید اقساط پرداخت شده را دریافت نمایید و قیمت را نیز بروز حساب کنید اما در نهایت شرکت خود با شرایط اقساط 30 درصد اقدام به فروش مینماید و از این رو میتواند باعث تداخل فروش شما و سازنده شود، همچنین پیمانکاران پروژه نیز در ازای انجام کار واحد دریافت می نمایند که ممکن است در یک بازه زمانی واحدهای زیادی برای عرضه در بازار موجود باشد. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. 

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    11 نظر در “پروژه تریتیوم 1،2،3،4 و برج تریتیوم VIP چیتگر منطقه 22”

        1. سلام. وقت بخیر
          میخواستم بدونم هزینه شارژ چقدره
          و صرف چه کاری میشه؟
          چون حقوق حراست داده نشه امنیت رو خود اونا بهم میزنن. طبق تحقیق بنده چند ماههحقوقشون پرداخت نشده

            1. سلام وقت بخیر برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید یا شماره تماستان را بگذارید

        1. شهریار تاش

          با سلام.
          لطفا” در صورت امکان لیست قیمت برای واحدهای ۱۴۸ متری تریتیوم یک و همچنین واحدهای بزرگتر از ۱۵۰ تا ۲۰۰ متری تریتیوم ۴ را ارسال فرمایید.
          با تشکر

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه