جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه گالریا وردآورد چیتگر منطقه 22

  • پروژه گالریا واقع در وردآورد در محدوده چیتگر منطقه 22 در زمینی به مساحت 3990 متر مربع با پلاک ثبتی 3764 توسط سازنده خصوصی شروع به پذیره نویسی کرده است. این پروژه شامل 4 بلوک 12 طبقه (3 طبقه پارکینگ و لابی و 9 طبقه مسکونی) که در هر طبقه 7 واحد مسکونی قرار دارد و در مجموع دارای 250 واحد مسکونی می باشد.

    متراژ واحدهای این مجموعه 75 ، 85 ، 95 و 105 متری اعلام شده و همگی 2 خوابه میباشند و البته تا صدور دستور نقشه این متراژ را نمیتوان دقیق اعلام نمود. این پروژه در اسفند ماه سال 1400 خریداری شده و زمین دارای سند بوده و پروانه ساخت نیز توسط مالک قبلی برای آن دریافت شده ولیکن با انقضای تاریخ آن برای دریافت جواز مجددا اقدام شده است.

    میتوانید برای درک بهتر موقعیت پروژه گالریا ویدو کلیپ زیر را مشاهده نمایید تا اطلاعات بیشتری در مورد جانمایی پروژه در محدوده وردآورد شهر تهران ( منطقه 21 )   و محیط و محله های اطراف آن داشته باشید.

    پیش فروش پروژه گالریا چیتگر

    این پروژه در فروردین سال 1401 شروع به پذیره نویسی کرده و شرایط پرداخت اعلام شده بصورت زیر می باشد . با توجه به تغییرات برای کسب آخرین اطلاعات به تاریخ آبان ماه سال 1402 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید . توجه داشته باشید که در حال حاضر عملیات ساخت این پروژه شروع نشده است.

    در مبلغ فوق 40 میلیون تومان حق امتیاز فروشنده در نظر گرفته شده که جزو پرداختی ها به سازنده محسوب نخواهد شد . مبلغ اولیه به همراه پرداختی که طی 4 ماه باید انجام شود قطعی بوده و هزینه زمین و تراکم است .  هزینه ساخت متری 9.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و به صورت اقساط 36 ماهه (12 قسط 3 ماهه) میبایست پرداخت شود که بصورت علی الحساب میباشد یعنی سالانه افزایش می یابد . متراژ اعلام شده بصورت متراژ مفید مسکونی میباشد.

    در تیر ماه سال 1401 سازنده شرایط جدید با قیمت های بالاتر از جدول فوق اعلام کرده است که به ترتیب برای واحد 75 متری 330 میلیون ، 85 متری 350 میلیون ، 95 متری 370 میلیون و 105 متری 390 میلیون تومان می بایست پرداخت شود ولیکن طرحی برای فروش در نظر گرفته شده که برای اعضای جدید که تا قبل از عید غدیر اقدام نمایند قیمت با همان شرایط قبلی محاسبه خواهد شد . این پروژه دارای سود مشارکت سالیانه 15 درصد نیز میباشد.

    پیش فروش پروژه گالریا
    پیش فروش پروژه گالریا

    تعهدات سازنده مجتمع گالریا چیتگر

    نحوه عضویت در این پروژه بصورت کارتکس بوده و به صورت تعاونی نمی باشد. زمان تحویل ، جریمه دیرکرد ، متریال ساخت و مبنای افزایش قیمت ( شاخص های اعلام شده رسمی ) درج نشده است و همچنین زمان تحویل 36 ماهه را فروشنده بعد از اخذ جواز اعلام کرده است . تمامی تعهدات موکول به زمانی شده که جواز پروژه اخذ شود و کارتکس تبدیل به دفترچه عضویت تعاونی شود. پارکینگ و انباری در واحدها قرار گرفته و در کارتکس مشخص شده است همچنین کارتکسی که به خریدار ارائه میشود توسط مالکان زمین نیز امضا میشود.

    همچنین یک بند در این کارتکس وجود دارد که تنها خریدار را مالک متراژ مفید مسکونی مشخص کرده و برای فضاهای دیگر که ممکن است تجاری هم در آن باشد شرایط دیگری برای فروش اعلام میشود  . در این حالت هزینه ساخت متراژ مسکونی باید توسط سازنده تفکیک شود زیرا هزینه ساخت تنها متعلق به فضای مسکونی میباشد و نباید هزینه ساخت کل بنا از اعضا دریافت شود که انجام این امر بستگی به سازنده دارد اما خریدار میبایست از جزئیات این موضوع اطلاع داشته باشد.

    امکانات پروژه گالریا

    مشاعات و امکاناتی که در کارتکس خریدار مشخص شده و سازنده ملزم به ساخت آن میباشد بدین شرح میباشد: (تا زمان صدور دستور نقشه نمیتوان به صورت قطعی امکانات را مشخص نمود اما این اطلاعات از سوی تعاونی منتشر شده است و ما نیز در اینجا منعکس می نماییم)

    • استخر سونا جکوزی
    • روف گاردن
    • سالن اجتماعات
    • سالن بدنسازی
    • سینما
    • لابی
    • خشکشویی و کارواش

    موقعیت پروژه مجتمع گالریا

    این پروژه در جنوب اتوبان تهران کرج و شمال اتوبان لشگری در انتهای محدوده وردآورد قرار گرفته است و از نظر موقعیت مکانی نسبت به دیگر پروژه های چیتگر و مروارید شهر در محدوده ی متفاوتی قرار دارد. این پروژه در نزدیکی اتوبان های تهران کرج ، لشگری و فتح قرار دارد و فاصله تقریبا زیادی با مترو وردآورد در شمال اتوبان تهران کرج دارد.

    البته اگر بخواهیم محدوده این پروژه را با مروارید شهر مقایسه نماییم باید به این نکته اشاره نماییم که در شهرک مروارید شهر با اینکه ساخت و ساز بیشتری در جریان است اما انشعابات لازم برای سکونت واحدها آماده نشده است و محدوده محیط کارگاهی دارد ولیکن لوکیشن این پروژه با توجه به حجم و موقعیت قرارگیری گزینه بهتری برای افرادی است که به هدف سکونت در این پروژه سرمایه گذاری می نمایند.

    موقعیت پروژه گالریا چیتگر
    موقعیت پروژه گالریا چیتگر

     

    سابقه سازنده

    این پروژه به صورت شخصی با مشارکت میلاد مهدوی و محمد نظری در حال انجام است که شخص دوم به عنوان سازنده در همان منطقه احداث پروژه یعنی محدوده وردآورد بوده است و بیشتر پروژه های اجرا شده توسط وی کم واحد بوده ولیکن تعداد آنها نسبتا زیاد است از این رو ساخت پروژه گالریا پر تعداد ترین مجموعه ای است که این سازنده قصد ساختن آن را دارد.

    خلاصه وضعیت پروژه گالریا
    مشخصه مقدار
    نام پروژه مجتمع مسکونی گالریا
    مساحت زمین 3990 مترمربع
    منطقه لوکیشن وردآورد، منطقه غربی تهران
    تعداد طبقات 9 طبقه
    تعداد واحد 250 واحد
    امکانات استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، روف گاردن، مهد کودک، پیست پیاده‌روی، پارکینگ میهمان، لابی مجلل با ارتفاع سقف 6 متر، کارواش اختصاصی، باشگاه بدنسازی، سینمای اختصاصی
    مزایا زمین دوبر، هوشمندسازی واحدها، حق انتخاب متریال‌ها
    شرایط پیش فروش تعهد ساخت و تحویل قطعی 36 ماه، پرداخت اقساط در 48 ماه، 15% سود مشارکت سالیانه، 20% جریمه عدم تحویل به موقع
    توسط تعاونی انبوه سازی مسکن عمران اوج سازان امید
    گالریا وردآورد
    گالریا وردآورد
    بررسی نهایی

    این پروژه توسط بخش خصوصی در حال اجرا میباشد و در حال حاضر در مرحله تمدید جواز میباشد . مدارک مربوط به پروانه ساخت قبلی نشانگر این است که مشکلی از بابت زمین و مجوزات مربوط به ساخت آن وجود ندارد و در مورد تعهدات سازنده نیز تا زمانیکه پروژه به مرحله اخذ جواز نرسد و دفترچه مالکیت صادر نشود تعهدات چندانی در مرحله کارتکس وجود نخواهد داشت و این موضوع در مورد پروژه هایی که در این مرحله قرار دارند طبیعی است.

    این پروژه توسط یکی از بازیگران تبلیغ شده است و این کار نیز پیش تر توسط پروژه های دیگر به نوبه دیگری انجام شده است ولیکن باید در نظر داشته باشید مدارک و مستندات مربوط به هر پروژه ای که حتی بصورت انبوه تبلیغ می شود می بایست توسط خود خریدار شخصا رویت شود و تنها به تبلیغات بسنده ننماید.

    برای کسب آخرین اطلاعات پیرامون پیش فروش پروژه گالریا چیتگر از قبیل نحوه خرید و فروش ، وضعیت کنونی و عملیات ساخت با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    17 نظر در “پروژه گالریا وردآورد چیتگر منطقه 22”

    1. سلام
      ممنون اطلاعات خوبی دادید، در مورد پروژه شورای اسلامی استان تهران در ورداورد خیابان مطهری آیا اطلاعاتی دارید؟

      1. سلام وقت بخیر این مورد بررسی میشه و به زودی در سایت قرار خواهد گرفت با تشکر

    2. کاملا موافقم. حتی کارشناساشون باهم اختلاف نظر داشتن ماشین من رو میخاستن به بالاترین قیمت بردارن ۲۰ میلیون بالاتر از بیشترین قیمت بازار گفتم گفتن باشه

    3. بازم تماس گرفتم گفتن آماده گودبرداری هست ، معلوم نیست کی گودبرداری کنن؟ به تایم خودشون اعتمادی نیست

      1. سلام وقت بخیر ، این مطلب مربوط به اطلاع رسانی پروژه است و برخی کامنت ها که مربوط به مشکلات اعضا هست تایید میشود اما برخی کامنت ها مشکلات شخصی است و نمتوانیم منتشر نماییم با تشکر

    4. دوستان من شماره ی بسیاری از کسانی که پیش خرید کردن از یه دفتری که قبلاً فعال بود و به دست آوردم و هماهنگی لازم رو انجام دادم

    5. در کل سرمایه گذاری تو این پروژه ارزش داره؟ من می‌خوام یه ۳۰ متر بخرم. موقع فروش ب چه صورتی هست؟

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه