جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه رومنس ( پاسارگارد 3 ) تعاونی توسعه مسکن

  • پروژه رومنس ( پاسارگاد 3 ) در زمینی به مساحت 36000 متر مربع در متراژ 100 ، 130 و 150 متری به ترتیب 2 خوابه و 3 خوابه در 8 بلوک 12 طبقه ای به همراه 4 طبقه منفی و 1 طبقه منفی که در مجموع 17 طبقه خواهد شد در در حال احداث میباشد . مجری این پروژه تعاونی توسعه مسکن همت میباشد که فاقد سابقه ساخت میباشد . و پروژه ی دیگری با نام پروژه رومنس حکیم با همین شرایط در حال اجرا دارد . زمان تحویل پروژه پس از شروع گودبرداری 36 ماه تخمین زده شده است و در حال حاضر این پروژه در مرحله ی خرید زمین و تغییر کاربری آن میباشد .

    در تاریخ آبان ماه سال 1402 این پروژه کماکان بلاتکلیف مانده است و وضعیت تغییر کاربری زمین آن انجام نشده است و به همین دلیل خود تعاونی اقدام به تبلیغ پروژه دیگر خود نموده است که آن پروژه نیز شروع به کار نکرده است ( پروژه رومنس حکیم ) در زیر میتوانید ویدئویی مشاهده نمایید که جانمایی و موقعیت قرارگیری پروژه رومنس مروارید شهر را نسبت به امکانات و شاخص های منطقه 22 نشان میدهد . در صورت ایجاد تغییر در این پروژه ، وضعیت این بخش بروزرسانی خواهد شد .

     

    موقعیت پروژه رومنس

    پروژه رومنس در محدوده مروارید شهر در ضلع غربی خیابان آرش کمانگیر در منطقه 22 چیتگر تهران میباشد و دسترسی به اتوبان خرازی ، حکیم و تهران کرج دارد همچنین با توجه به موقعیت مروارید شهر و ساخت و سازهای انبوهی که در حال احداث در این منطقه میباشد میتوان آینده خوبی را بابت سرمایه گذاری در این منطقه پیش بینی کرد.

    البته باید توجه داشته باشید زمین هایی که در این محدوده قرار گرفته در یک پلاک ثبتی که پروژه رومنس نیز جزو آن میباشد هنوز تغییر کاربری انجام نشده در و در حال مراحل اقدام در شهرداری منطقه 22 میباشد .  در صورت ایجاد هرگونه تغییر در وضعیت زمین های این محدوده این صفحه بروز رسانی خواهد شد . تعداد پروژه های قرار گرفته در این محدوده نزدیک به 30 پروژه است که همگی در همین قطعه زمین معرفی شده اند و در صورتی که موفق به تغییر کاربری و اخذ جواز شوند وضعیت این ناحیه تغییر خواهد کرد اما پروسه انجام این کار هنوز انجام نشده است .

    پروژه رومنس چیتگر
    پروژه رومنس چیتگر

    پیش فروش پروژه رومنس

    شرایط اعلام شده از سوی تعاونی بدینصورت میباشد که زمینی که پروژه قصد خرید آنرا دارد دارای سند تک برگ رسمی میباشد و پرداخت هزینه زمین و تراکم که بصورت قطعی محاسبه شده و مبلغ آن 435 میلیون تومان است که 50 درصد آن در زمان ثبت نام و مابقی طی 3 ماه توسط تعانی دریافت خواهد شد و سپس پرداخت اقساط جهت ساخت که قیمت در نظر گرفته شده 6 میلیون تومان بصورت علی الحساب میباشد .

    ولیکن به دلیل اینکه این پروژه هنوز در مرحله خرید زمین میباشد در نتیجه قیمت ساخت اعلام شده توسط تعاونی قابل استناد نیست و در قرارداد اولیه نیز این موضوع ذکر شده و مسئولیت آن از تعاونی سلب شده است و هیچ چهارچوب مشخصی برای افزایش قیمت مشخص نشده است .

    همچنین بر طبق آخرین آمار تعاونی فروش این پروژه را به دلیل مشکلات زمین متوقف کرده است و تمرکز خود را برای پروژه حکیم گذاشته است .

    وام پروژه رومنس

    طیق اعلام تعاونی سازنده پروژه رومنس دارای وام 300 میلیون تومانی 16 درصد با بازپرداخت 4 ساله از بانک سپه میباشد که پس از رسیدن پروژه به 60 درصد قابل اعطا میباشد و بازپرداخت آن پس از اتمام پروژه اغاز میشود . مدارک و مستندات وام پروژه از سوی کارشناسان تهران برج رویت نشده و نمیتواند صحت این موضوع را تایید کند و اساسا زمانیکه زمین خریداری نشده نمیتواند بر روی آن وام دریافت کرد در نتیجه تنها در صورت رویت مدارک قابل استناد که نشان دهنده تعلق گرفتن وام به این پروژه باشد تهران برج میتواند این امر را تایید نماید .

    البته در نظر داشته باشید تمامی پروژه های ساختمانی امکان دریافت وام را خواهند داشت اما این امر در مراحل ابتدایی صورت نمیگیرد و پس از پیشرفت پروژه به بالا 40 درصد میتوان برای این موضوع اقدام کرد که این وام نیز وام مشارکت مدنی نام دارد یعنی دولت بانک را موظف با پرداخت آن کرده است اما الزامی برای پرداخت وجود ندارد . 

    امکانات پروژه رومنس

    پارکینگ و انباری ، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سالن تخصصی ماساژ سونا و جکوزی، حمام ترکی لابی مجلل 24 ساعته کتابخانه، کافی شاپ ، سرمایش گرمایش مرکزی ، دوربین مداربسته ، فضای سبز و محل بازی کودکان ، هلی پد و همچنین استفاده از BMS یا هوشمند سازی آپارتمان با قابلیت کنترل تجهیزات و امکانات با استفاده از ریموت و یا اپلیکیشن های اختصاصی موبایل وجود دارد .

    البته باید توجه داشته باشید تنها در صورتی میتوان امکانات یک پروژه را تایید کرد که کلیه امکانات در قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده ذکر شود و یا برای امکاناتی نظیر مشاعات آبی میبایست دستور نقشه روئیت شده و از وجود آن اطمینان حاصل گردد . 

    پروژه رومنس
    پروژه رومنس
    انتخاب واحد پروژه پاسارگاد 3

    پروژه رومنس دارای قیمت علی الحساب میباشد و اولویت انتخاب واحد و طبقه بر اساس خوش حسابی در واریز اقساط میباشد و در ابتدا قادر به انتخاب واحد و طبقه نخواهید بود . در مرحله انتخاب واحد اعضا بر اساس واریزی رتبه بندی شده و سپس انتخاب واحد بر اساس اولویت انجام خواهند داد ولیکن به این نکته توجه داشته باشید که ضریب طبقات دریافت خواهد شد .

    با توجه به اینکه پروژه رومنس در مرحله پذیره نویسی قراردارد و روال خرید بدین شکل است که در ابتدا در تعاونی کاردکس صادر شده و پس از 1 هفته دفترچه صادر میشود در نتیجه نیاز به نوشتن مبایعه نامه نمیباشد و میتوانید بطور مستقیم در تعاونی نقل و انتقال انجام دهید.

    قرارداد پروژه رومنس

    قرارداد پروژه رومنس فی مابین تعاونی توسعه همت و خریدار بگونه ای است که کلیه مسئولیت ها از سوی تعاونی سلب شده و حق اعتراض به خریدار داده نخواهد شد و در واقع خریدار دفترچه عضویت در این تعاونی دریافت نخواهد کرد ! توجه داشته باشید یک پروژه زمانی ماهیت تعاونی خواهد گرفت که سازنده و اعضا زمین را خریداری کرده باشند .

    بعد از خرید زمین میتوان تعاونی تشکیل داد و بابت هزینه ساخت و دیگر هزینه ها بصورت قرارداد و مکتوب دفترچه عضویت در تعاونی صادر کرد ولیکن در پروژه هایی که هنوز زمینی خریداری نشده در واقع خریدار هزینه ای بابت سرمایه گذاری به شرکت سازنده میدهد و برگه ای به عنوان کاردکس ( رسید ) دریافت میکند که نشان دهنده پرداخت این مبلغ از سوی وی میباشد .

    قرارداد پروژه رومنس
    قرارداد پروژه رومنس

     

    در قرارداد اولیه هیچ اشاره ای به زمین و پلاک ثبتی آن نشده و هرگونه ادعایی بابت اینکه زمین از سوی تعاونی خریداری شده منوط به ارائه مدارک و مستندات مربوط به خرید زمین میباشد و اگر زمین خریداری شده باشد میبایست پلاک ثبتی آن در قرارداد ذکر شود و یا سند تفکیکی برای آن وجود داشته باشد در حالیکه زمین این پروژه بصورت مشاعی است . 

    تعاونی توسعه مسکن همت

    تاسيس شركت تعاوني توسعه سازه و ابنيه گستر و عمران و مسكن همت درتاريخ 1399/05/06 با شماره 562303 به ثبت رسیده است و مدیر عامل آن سعيد بهرامي میباشد . این شرکت با سرمایه اولیه 18 میلیون تومان به ثبت رسیده است ! همانطور که از تاریخ تاسیس شرکت مشخص است این تعاونی قاعدتا هیچگونه سابقه ساختی در کارنامه خود نمیتواند داشته باشد و صرفا اینکه اعضای هیات مدیره و یا تعاونی در پروژه های دیگر مشغول به کار بوده اند سابقه ای برای تعاونی تاسیس شده آنها محسوب نخواهد شد .

    این تعاونی در رزومه خود سوابق اجرای پروژه های پارسیا ، پاسارگاد 1 و پاسارگاد 2 را اعلام میدارد که همانطور که در بالا اشاره شد اینگونه سوابق از سوی تهران برج قابل تایید نیست.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه رومنس با ما تماس حاصل فرمائید و یا برای کسب اطلاعات پروژه های مشابه در مناطق دیگر مانند پروژه ستین در بلوار اردستانی ، پروژه تریتیوم با قیمت قطعی که شامل 4 پروژه و همچنین پروژه نارنجستان 4 که توسط ابنیه اکام در حال اجرا میباشد بر روی لینک ها کلیک فرمایید و همچنین برای اطلاع از دیگر پروژه های شهرک مروارید شهر ، پروژه های مربوط را در لیست پروژه ها مشاهده فرمایید .

    جمع بندی

    در نهایت مروارید شهر محدوده ای نوساز میباشد که شکل آن بصورت کارگاهی است و هنوز شهرسازی و انشعابات در آن کامل نشده است و این خود دلیلی است که موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری در این محدوده وجود دارد و جای رشد و آبادانی دارد . 

    اما همین وضعیت باعث شده است که پروژه های بسیاری در حالت اولیه معرفی شوند در حالیکه هنوز کاربری زمین تغییر نکرده است و یا مجوز ساخت دریافت نشده که با توجه به موقعیت و وضعیت این محدوده این اتفاق بسیار افتاده است . به همین دلیل است که اگر قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارید به سراغ پروژه هایی بروید که وضعیت آنها مشخص است یعنی یا در حال ساخت میباشند و یا جواز و مدارک و مستندات آنها تکمیل است در غیر اینصورت به مشکلات بسیاری بر خواهید خورد . 

    پروژه های معرفی شده در این محدوده زمان زیادی نزدیک به 3 سال است که در همین وضعیت باقی مانده اند و متاسفانه کماکان در حال فروش میباشند یعنی افراد جدیدی بدون اطلاع از وضعیت پیشین زمین های قطعه خاص اقدام به سرمایه گذاری درا ین پروژه ها مینمایند که در نهایت بعد از گذشت چند ماه به ماهیت آن پی میبرند و متاسفانه در حال حاضر 3 سال است که زمان گودبرداری و شروع عملیات را چند ماهه اعلام میکنند در حالیکه تنها کاری که توانسته اند انجام دهند فنس کشی دور زمین مشاعی است که اصلا جزو هیچ اقدامی به حساب نمی آید .

    اطلاعاتی که ما در این صفحه ارائه داده ایم مربوط به واقعیت ها و موجودیت پروژه است ، نمای واحد ، نمای برج ، لیست امکانات و دیگر موارد زمانیکه هنوز زمین پروژه کاربری نداشته ، دستور نقشه ای وجود ندارد اطلاعات واقعی به حساب نمی آید . 

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این پروژه و پروژه های مشابه در مروارید شهر با شرایط متفاوت میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    8 نظر در “پروژه رومنس ( پاسارگارد 3 ) تعاونی توسعه مسکن”

    1. سلام .ممنون میشم اطلاعات کامل تر ی از پروژه رومنس سند و جواز ساخت تعاونی و تراکم و قیمت و موقیت مکانی و مراحل پرداخت به ایمیل من ارسال کنید

    2. امید خراسانی

      سلام
      در خصوص پروژه رومنس مروارید شهر، احتمال کلاهبرداری هست؟ چون هنوز هیچ پیشرفتی بیان نشده و…
      لطفا راهنمایی فرمایید. ممنون

      1. سلام ، زمین پروژه در مرحله تغییر کاربری زمین است و اگر این اتفاق بی افتد زمانش اصلا مشخص نیست بطور کل پروژه های این قطعه از مروارید شهر همگی در همین وضعیت هستند و میبایست قبل از خرید تحقیقات لازم انجام میشده . در واقغ ماهیت مشارکت و خرید از اینگونه پروژه ها همینگونه بوده که الان پیش میرود و کلاهبرداری نمیتوان نامید .

    3. سلام،وضعیت الان پروژه رومنس به چه صورت می باشد آیا برای سرمایه گذاری مناسب است و اینکه سازندگان آن افراد مطمئنی هستند؟

      1. سلام وقت بخیر در حال حاضر پروژه تغییراتی نداشته است برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه