جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

  • پروژه ساحل 3 توسط شرکت تعاونی ابنیه ساحل در محدوده مروارید شهر منطقه 22 چیتگر تهران در حال بهره برداری میباشد .این پروژه شامل یک برج31 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد و در هر طبقه آن 6 واحد مسکونی قرار گرفته شده است .متراژ واحدها از 105 تا 120 متری میباشد . توجه داشته باشید این پروژه با پروژه ساحل سپانیر واقع در میدان ساحل متفاوت است پروژه نامبرده شده تقریبا آماده تحویل است .

    این پروژه در مرحله اسکلت طبقه 9 میباشد و تحویل قطعی پروژه ساحل 3 در تاریخ اردیبهشت 1403 با احتساب جریمه دیرکرد در صورت تاخیر میباشد . اما در حال حاضر با توجه به کند بودن روند ساخت ، این پروژه از برنامه زمانی خود عقب است و تاریخ جدیدی که اعلام شده نیز قطعا به تاخیر خواهد افتاد ( اعلام بعدی سال 1404 بوده است)   توجه داشته باشید این پروژه در اسکلت خریداری شده است و در قسمت خلاصه وضعیت فیلمی از وضعیت پروژه برای شما قرار داده ایم که آخرین وضعیت پروژه را به تاریخ آبان سال 1402 نشان میدهد .

    همچنین از سال 1400 که زمان تحویل سال 1403 اعلام شده بود تا امروز این پروژه 10 طبقه اسکلت بالا رفته است که روند کنی است و در واقع به همین دلیل زمان تحویل بعدی را نیز میتوان با تاخیر همراه دانست . در زیر میتوانید فیلمی از وضعیت پیشرفت پروژه را به تاریخ روز ( آبان ماه 1402 ) مشاهده فرمایید ، در صورت تغییر در عملیات ساخت پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد . 

     

     

    قیمت پروژه ساحل 3 چیتگر

    قبل از محاسبه قیمت پروژه ساحل 3 چیتگر به اطلاع میرسانیم که این پروژه دارای 3 تیپ نوع ساخت میباشد ، ساخت با متریال متوسط ، عالی و لوکس که نحوه محاسبه قیمت امتیاز بر اساس این 3 تیپ میباشد .

    ابنیه ساحل
    ابنیه ساحل

    قرارداد ساخت اولیه پروژه ساحل ۳ متری ۶۵۰۰ تومان می باشد که به همراه تراکم این برج محاسبه شده و به صورت الحساب از اعضاء گرفته می شود که این رقم علی الحساب بوده است یعنی تغییر کرده و خواهد کرد و با افزایش روبرو خواهد بود .

    واریزی تا تاریخ آبان سال 1402 مبلغ 1 میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان بده است  بر اساس متریال میباشد و نحوه خرید و فروش پروژه ساحل 3 چیتگر بصورت واریزی + حق امتیاز میباشد و امتیاز آن بین 1 میلیارد نهصد تا 2 میلیارد تومان میباشد که قیمت نسبتا بالایی است . 

    اقساط پروژه ساحل 3

    اقساط پروژه ساحل 3 به شرح زیر میباشد ، توجه داشته باشید این مبلغ در سال آینده متفاوت است ( به قسمت آپدیت شده مراجعه فرمایید )

    • متوسط : هر سه ماه مبلغ 34/500 ملیون تومان
    • عالی : هر سه ماه مبلغ 37/500 ملیون تومان
    • لوکس: هر سه ماه مبلغ 40/500 ملیون تومان

    بروزرسانی قیمت و اقساط پروژه در تاریخ آبان ماه سال 1402 بدینصورت میباشد:

    تاریخ واریز و مبلغ توضیحات
     – 1.415.000.000 تومان واریزی اولیه پروژه ساحل 3
     – 1.900.000.000 تا 2.000.000.000 تومان حق امتیاز پروژه ساحل 3
    هر سه ماه – 150 میلیون تومان اقساط اقساط پروژه ساحل 3

    امکانات پروژه ساحل مروارید شهر

    امکانات پروژه ساحل مروارید شهر شامل استخر سونا ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات، 4 لاین آسانسور، مهد کودک، هلی پد ، روف گاردن ( بام سبز ) ، کارواش اختصاصی ، لاندری روم ، سیستم هوشمند BMS میباشد .

    با توجه قرار گرفتن تیپ لوکس در متریال ساخت امکانات بیرونی و ظاهری پروژه بر اساس همین متریال در نظر گرفته شده است که بتواند با یک واحد لوکس همخوانی داشته باشد .

    موقعیت پروژه ساحل مروارید شهر

    این پروژه دسترسی های مناسبی به باغ ملی گیاه شناسی،دریاچه چیتگر،بوستان جنگلی چیتگر،آبشار تهران،ایران مال،تهران مال و مجتمع تجاری طوبی دارد.

    و از لحاظ دسترسی و راه های ارتباطی دسترسی نزدیکی به مترو ، بزرگراه خرازی ، اتوبان تهران کرج ، حکیم و بلوار اردستانی دارد و فاصله نزدیکی با پروژه نارنجستان 4 دارد

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه ساحل 3 مروارید شهر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید یا برای اطلاع از پروژه های مشابه مانند پروژه سپکو ، پروژه سران کاشانه همت  در شهرک مروارید شهر بر روی لینک ها کلیک فرمایید .

    خلاصه وضعیت پروژه

    در بالای صفحه فیلمی از نمای کلی اسکلت پروژه ساحل 3 به همراه موقعیت اطراف آن برای شما قرار داده ایم که میتوانید آنرا مشاهده نمایید و بعد از آن نیز خلاصه وضعیت پروژه را مطالعه نمایید . بروزرسانی این قسمت در سال 1402 بوده است و اگر نیاز به کسب اطلاعات بروز تری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید :

    پروژه ساحل 3
    پروژه ساحل 3
    مورد اطلاعات
    سازنده پروژه ساحل ۳ تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل
    متراژها و تیپ ها پروژه ساحل ۳ – متراژ تقریبی: ۱۰۵ الی ۱۲۰ متر مربع
      – تعداد واحدها در هر طبقه: ۶ واحد
    وضعیت پیشرفت پروژه ساحل ۳ در حال ساخت و سوار کردن اسکلت طبقات مثبت
    نحوه خرید و فروش و پرداختی پروژه ساحل ۳ – نقل و انتقال بصورت قطعی در دفتر تعاونی پروژه ساحل ۳ انجام میشود
      – قرارداد ساخت: ۶۵۰۰ تومان متری با تراکم محاسبه شده، از اعضاء الحساب گرفته می‌شود
    زمان پرداخت اقساط – اقساط هر سه ماه یکبار توسط اعضاء پرداخت می‌شود
    تعداد کل اقساط ۱۴ قسط اعلام شده است
    زمان تقریبی پایان پروژه ساحل ۳ سال ۱۴۰۴ اعلام شده است اما قطعا با تاخیر روبرو است
    واریزی بروز پروژه واریزی بروز: ۱.۴۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
    حق امتیاز پروژه ساحل ۳ قیمت: ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ الی ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
    اقساط پروژه ساحل ۳ هر سه ماه مبلغ 150 میلیون تومان می‌باشد

    ​​​​​​​

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    1 نظر در “پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران”

    1. سلام.وقت بخیر. اطلاعات شما در مورد برج ساحل ۳ به روز شده نیست…
      لطفا بعد از تکمیل اطلاعات جدید، این صفحه را به روز کنید…
      بنا به اطلاعات من این پروژه تک برج شده و دیگه سه کلاس کاری نداره و همینطور تحویل این کار صحبت‌ها نشان از اواخر۱۴۰۴ هستش…

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه