جستجو کردن

نوشته های اخیر

نقشه پهنه سی چیتگر: بررسی موقعیت و فاصله تا اماکن مهم

  • پهنه C چیتگر واقع شده در بین اتوبان حکیم و همت میباشد که جزئی از شهرک چیتگر است که با نام شهرک ارتش نیز شناخته میشود. این پهنه در جوار بلوار پژوهش واقع شده است و این بلوار این 2 اتوبان را به یکدیگر وصل نموده است که در یک طرف آن پهنه سی چیتگر به همراه باغ موزه گیاه شناسی و در سوی دیگر پروژهشکده قرار گرفته شده است.

    نقشه پهنه سی
    نقشه پهنه سی

    در این مطلب قصد بررسی موقعیت پهنه سی را از روی نقشه داریم تا بتوانید درک بهتری از موقعیت، ویژگی ها، فاصله با دیگر اماکن مهم در چیتگر داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که در این مطلب جزئیات بیشتر در مقالات دیگر مشخص شده است که میتوانید به آنها رجوع نموده و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

    نقشه پهنه سی چیتگر

    پهنه سی در کنار دیگر پهنه های چیتگر نظیر A,B,E و D همگی جزئی از شهرک چیتگر میباشند که این پهنه به دلیل قرار گیری در غربی ترین نقطه این شهرک در بلوار پژوهش، در قسمت بیرونی این شهرک واقع شده است.

    یکی از مزایای این پهنه نیز همین میباشد که در نزدیکی بلوار پژوهش واقع شده است که در واقع ورودی شهرک از این سو از پهنه سی به داخل شهرک میباشد. برای درک بهتر موقعیت قرار گیری پهنه سی نسبت به دیگر پهنه ها میتوانید نقشه زیر را مشاهده فرمایید:

    نقشه پهنه سی چیتگر
    نقشه پهنه سی چیتگر

    در این پهنه برج های مختلفی وجود دارند که در حال ساخت بوده و متعلق به تعاونی های ارتش میباشند، جزئیات این دسته از پروژه ها را میتوانید در قسمت پیش فروش آپارتمان در پهنه سی مشاهده فرمایید اما بطور خلاصه اگر بخواهیم اشاره نماییم برج های پدافند هوایی ارتش که شامل 2 برج 32 و 40 طبقه بوده ، برج های 4 گانه نیروی زمینی ارتش ، برج مرجان نیروی دریایی از پروژه ها در حال انجام در این پهنه میباشند.

    در نظر داشته باشید که در حال حاضر شرایط پرداخت بصورت اقساطی در پروژه های این پهنه وجود دارد و در دیگر پهنه ها قیمت بصورت تمام شده است که جزئیات آنرا میتوانید در قیمت پهنه بی چیتگر به همراه جزئیات پروژه ها و قیمت بروز مشاهده فرمایید.

    در ادامه این مطلب فاصله پهنه سی را از روی نقشه نسبت به اماکن تفریحی مهم در دیگر نقاط منطقه 22 تهران مشخص خواهیم نمود.

    فاصله پهنه سی و اماکن مهم از روی نقشه

    بطور کلی اگر بخواهیم اماکن مهم در منطقه 22 را دریاچه چیتگر ، ایران مال ، پارک جنگلی ، آبشار ، شهر بازی هزار و یک شهر ، باغ موزه گیاه شناسی در نظر بگیریم فاصله پهنه سی نسبت به اماکن مهم از روی نقشه بدینصورت میباشد

    فاصله پهنه سی از روی نقشه
    فاصله پهنه سی از روی نقشه

    همانطور که در نقشه مشاهده میکنید موقعیت پهنه سی از روی نقشه نزدیک به باغ موزه گیاهشناسی و شهر بازی هزار و یک شهر است و همچنین ورودی به ایران مال از بلوار پژوهش وجود دارد که فاصله این نقطه با ایران مال را بسیار کوتاه نموده است.

    همچنین در امتداد غربی این پهنه به برج های خرازی ، بلوار اردستانی و مروارید شهر خواهید رسید که موقعیت مروارید شهر از روی نقشه را نیز میتوانید در مطلب مربوط به آن بررسی نمایید.

    در قسمت بعدی قصد بررسی این موضوع را دارید که قیمت برج ها در نقاط مختلف نسبت به پهنه سی چگونه است و قیمت مناطق مختلف را بررسی نماییم. توجه داشته باشید که بروز رسانی قیمت ها در این بخش مربوط به دی ماه سال 1402 میباشد و در صورت نیاز به اطلاعات بروزتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    مقایسه قیمت پهنه سی از روی نقشه

    یکی از مواردی که در قیمت گذاری محله های مختلف در چیتگر تاثیر گذار است تحویل برج های آن محدوده میباشد بصورتی که تاثیر محل قرار گیری با رشد و آباد شدن منطقه و مقایسه آن با دیگر نقاط بسیار کم میشود و قیمت های جدیدی به خود میگیرد.

    این اتفاق در مروارید شهر شمالی اتفاق افتاده است و به محض آماده شدن برج های آن در این ناحیه و باز شدن ورودی اتوبان خرازی قیمت ها رشد 20 الی 30 درصدی داشتند که فاصله قیمت این محدوده با دریاچه چیتگر را بسیار کمتر نمود.

    در حال حاضر اگر بخواهیم زمان تحویل پهنه سی را تخمین بزنیم میتوان سال 1405 تا نهایت 1406 را زمان تکمیل شدن برج های این پهنه دانست و همچنین زمان تحویل پهنه بی چیتگر نیز نهایت تا همین سال میباشد که در نهایت با تکمیل این برج ها رشد قیمت زیادی در این محدوده اتقال می افتد.

    در ادامه مقایشه قیمت پهنه سی از روی نقشه نسبت به دیگر نقاط چیتگر را مشاهده میفرمایید، در نظر داشته باشید ملاک برج های نوساز میباشد و طبقات پایه و اولیه در نظر گرفته شده است:

    قیمت پهنه سی روی نقشه
    قیمت پهنه سی روی نقشه

    در نظر داشته باشید که قیمتی که در محدوده الهیه غرب اعلام شده است مربوط به شهرک ویلایی با خانه های ویلایی است که دارای قدرالسهم زمین میباشند بصورتی که قیمت الهیه غرب در حال حاضر نسبت به دیگر نقاط و قیمت های منطقه بسیار مناسب تر است و دلیل آن نیز آباد نشدن این محدوده است که میتواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

    همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش میتوانید ضمن تماس با کارشناسان ما در تهران  برج به مطلب مربوطه که بصورت روزانه بروز رسانی میشود مراجعه فرمایید و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

    دسترسی پهنه سی از روی نقشه

    اول از همه بهتر است اشاره نماییم که خط 10 مترو در چیتگر دارای 35 ایستگاه در چیتگر است که علت آن نیز این است که این منطقه وسیع ترین محدوده تهران است که اتفاقا در نظر دسترسی شرایط و موقعیت خوبی دارد.

    در نظر داشته باشید که شهرک چیتگر هنوز ساخته نشده است که ایستگاه مترو آن افتتاح شود ولیکن طبق تجربه به محض آماده سازی برج های این محدوده ایستگاه مترو و دیگر وسایل حمل و نقل به آن اضافه میشود زیرا منطقه 22 در حال حاضر به عنوان یک محدوده نمونه میباشد که قصد ایجاد بروزترین و مدرن ترین شهرسازی را در این منطقه دارد.

    همچنین دسترسی از پهنه سی به اتوبان ها به دلیل قرار گرفتن بین اتوبان همت و حکیم و همچنین راه مستقیم به میدان دریاچه مناسب است. در صورت نیاز به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد پهنه سی و موقعیت آن بر روی نقشه و پروژه های در حال انجام در این محدوده و دیگر نقاط هم جوار میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه