جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه مروارید خیام – پیش فروش پروژه مسکونی خیام

  • پروژه مروارید خیام واقع شده در شهرک مروارید شهر توسط انبوه سازی خیام ( مهندس لالوی ) یکی از شخصی سازان بنام منطقه 22 تهران در حال اجرا میباشد . این پروژه شامل 1 بلوک ( F9 ) میباشد که در هر طبقه آن 7 واحد مسکونی قرار گرفته و در مجموع دارای 175 واحد مسکونی میباشد . زمان تحویل این پروژه در ابتدا سال 1403 اعلام شده و قرارداد دارای جریمه دیرکرد است ولیکن این پروژه از برنامه زمانی ساخت عقب است و ساخت آن به تاخیر افتاده است .

    در ویدئو کلیپ زیر که از داخل پروژه ضبط شده است میتوانید آخرین تغییرات این پروژه را مشاهده نمایید ، توجه داشته باشید که بروزرسانی این صفحه به تاریخ آبان ماه سال 1402 میباشد و درصورت تغییر و پیشرفت فیزیکی این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد ، بروزترین وضعیت پروژه از نمای بیرون را میتوانید در تصویری که در ادامه مطلب منتشر کرده ایم مشاهده فرمایید . همچنین برای کسب آخرین اطلاعات پروژه میتوانید با کارشناسان در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    واحد های واقع شده در ضلع جنوبی 93 و 108 متری و در ضلع شمالی متراژ 100 ، 103 و 97 متری 2 خوابه میباشد . این پروژه دارای جریمه دیرکرد و توسط سازنده میباشد . این پروژه در مرحله اجرای اسکبت میباشد و زمان تحویل ان 36 ماهه تعیین شده است .

    فروش پروژه مسکونی خیام

    فروش پروژه مسکونی خیام بصورت واریزی + امتیاز میباشد . این پروژه بصورت قیمت قطعی توسط سازنده پذیره نویسی شده و یکی از معدود پروژه های منطقه 22 میباشد که با شرایط قیمت قطعی اقدام به فروش کرده است و ضریب طبقه 150 هزار تومان/متر مربع یه ازای هر طبقه میباشد و قیمت گذاری امتیاز بر اساس طبقه و جهت و مرغوبیت آن تعیین میشود . این پروژدر مرحله اسکلت قرار دارد.

    پروژه خیام در زمان پذیره نویسی 35 درصد مبلغ کل قرارداد را بصورت نقدی دریافت و مابقی اقساط بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه دریافت شده است و زمانبندی پرداخت اقساط که مجموع آن 65 درصد از مبلغ باقیمانده قرارداد است بصورت زیر میباشد :

    • گودبرداری 10 د رصد
    • شروع اسکلت 15 درصد
    • سفت کاری 15 درصد
    • نازک کاری 10 درصد
    • تاسیسات 10 درصد
    • 5 درصد تحویل سند

    با توجه به عقب افتادن پروژه از زمان بندی عملیات ساخت ، شرایط پرداخت اقساط بر اساس مرحله ای به نفع خریداران پروژه شده است و به همین دلیل است که اعضای قدیمی آن مشکل چندانی با تاخیر پیش آمده در این پروژه ندارند .

    مروارید خیام مروارید شهر
    مروارید خیام مروارید شهر

    امکانات پروژه خیام

    امکانات پروژه خیام بصورت زیر میباشد :

    • لابی مجلل
    • سالن اجتماعات
    • فضای سبز و فضای بازی کودکان
    • سالن ورزشی چند منظوره
    • سیستم اعلام و اطفاء حریق
    • پروژه خیام
      پروژه خیام

    خلاصه وضعیت پروژه خیام در مروارید شهر

    در قسمت زیر میتوانید خلاصه ای از وضعیت این پروژه را مشاهده نمایید

    مورد اطلاعات
    سازنده اقای لالوی
    موقعیت مروارید شهر
    نحوه پرداخت با پیشرفت پروژه
    زمان تحویل 1403 ( با تاخیر روبرو است )
    دسترسی خرازی-همدانی
    تعداد طبقات 25
    تعداد واحدها 175
    متراژ واحدها 93-97-100-103-108
    اسکلت بتن
    نما سیمان شسته
    مرحله ساخت اسکلت و سقف طبقه 4
    زمان اتمام 1403
    قیمت پایه 5,400,000 تومان متری
    افزایش قیمت با طبقات 150,000 تومان برای هر طبقه
    شرایط پرداخت
    قبل از شروع ساخت قیمت امتیاز + 35% پروژه به صورت نقدی
    هنگام اسکلت سازی 15%
    هنگام سفت کاری 15%
    هنگام نازک کاری 10%
    تاسیسات مکانیکی 10%
    با تحویل سند 5%
    قرارداد‌ها
    قرارداد اول 5,500,000 تومان متری
    قرارداد دوم 5,500,000 تومان متری
    قرارداد سوم 6,000,000 تومان متری

     

    توجه داشته باشید اطلاعات فوق در مورد قیمت در مورد قراردادهای اولیه این پروژه میباشد در حال حاضر خریدار قرارداد خود با قیمت قبلی را همراه با حق امتیاز واگذار مینماید .

    پروژه مروارید خیام
    پروژه مروارید خیام
    سوابق سازنده

    سازنده پروژه خیام شرکت انبوه سازی خیام میباشد که سابقه اجرای پروژه های عظیمی در منطقه 22 دارد . پروژه های برج خیام واقع در میدان ساحل ، برج طلوع خیام واقع در سمت دریاچه روبروی باملند ، پروژه تجاری اداری گلستان خیام و برج های 2 قلو هانا از سوابق اجرایی شرکت انبوه سازی خیام میباشد .

    قیمت این پروژه بصورت قطعی میباشد و در زمره پروژه های شخصی ساز قرار گرفته است پروژه تریتیوم 1 نیز در شرایط مشابه با قیمت قطعی در حال ساخت میباشد ولیکن از لحاظ موقعیت مکانی متفاوت با پروژه مروارید خیام میباشد اما پروژه تریتیوم 3 در محدوده مروارید شهر واقع شده است و از قیمت آن نیز بصورت قطعی میباشد .

    سابقه سازنده آقای لالوی قابل قبول بوده است ، البته یک مجتمع تجاری و اداری وسیع در نزدیکی دریاچه در حال ساخت دارند که چند سال است به دلیل مشکل با مالک پروژه ( شهرداری ) مسکوت مانده است اما در نهایت به دلیل اعتباری که پروژه های ایشان در منطقه 22 داشته است با توجه به زمانی که پروژه مروارید خیام مروارید شهر از برنامه ساخت عقب میباشد ، اعضای آن مشکلی با این قضیه نداشته اند زیرا پرداخت اقساط بر اساس پیشرفت پروژه بوده است .

    همچنین قیمت ها بصورت قطعی بسته شده است و در نهایت با تورمی که به پروژه خورده است برای اعضا قیمت اقساط با قیمت امروز کاهش یافته است و بیشتر فشار بر روی سازنده است و البته کارفرمای پروژه از پشتوانه مناسب مالی برای ادامه روند پروژه برخوردار است .برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش پروژه مسکونی خیام و یا پروژه هایی با شرایط مشابه ( قیمت قطعی ) و همچنین پروژه های در حال ساخت در نزدیکی این پروژه ( مروارید شهر ) میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه