جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه شمشاد (پروژه سایت پارک) سازمان جنگلها منطقه 22 چیتگر

  • پروژه شمشاد

    پروژه شمشاد ( پروژه سایت پارک ) با مشارکت سازمان جنگلها و مراتع کشور با شرکت سابیر بین الملل ( پیمانکار ) در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع در حال اجرا میباشد . این پروژه دارای چندین زون با طراحی مدرن است که هر سازه 16 طبقه شامل و11 طبقه مسکونی، 4 طیقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد و در مجموع دارای 922 واحد مسکونی خواهد بود که متراژ آنها 75-90-105-115 متری میباشد . طبق اعلام تعاونی قدر و السهم واحدهای تجاری نیز برای اعضا در نظر گرفته شده است.

    به تاریخ آبان سال 1402 فیلمی از عملیات ساخت پروژه شمشاد تهیه شده است که میتوانید آخرین وضعیت ساخت این پروژه را در آن مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    مجوز ساخت این پروژه دریافت شده و در هفته منابع طبیعی در خود سازمان افتتاح شده است  و پس از نمونه برداری خاک ، گودبرداری آن در سال گذشته شروع شده و هم اکنون در عملیات اجرای اسکلت طبقات 5 میباشد  . بر طبق اعلام تعاونی این پروژه بصورت کاملا لوکس و در حد برترین سازه های تهران ساخته خواهد شد و طراح آن نیز مهندس نیکبخت میباشد.

    در نظر داشته باشید آخرین بروز رسانی عملیات ساخت این پروژه در اسفند ماه سال 1402 در قسمت خلاصه وضعیت این پروژه قرار گرفته که میتوانید آخرین وضعیت ساخت پروژه را در آن بررسی نمایید.

    قیمت پروژه شمشاد سازمان جنگلها

    سهم کارمندان سازمان جنگلها و مراتع کشور بدینصورت تعیین شده است که زمینی که در حال حاضر پروژه در آن در حال احداث میباشد بصورت معوض از طرف شهرداری تهران در ازای زمینهای کارکنان سازمان در منطقه سوهانک به آنها داده شده است و تعاونی پس از مشارکت با شرکت خصوصی ( 70 درصد سازنده 30 درصد کارفرما ) قصد بهره برداری آن و تبدیل کردن زمین به واحد مسکونی را دارد . در نتیجه سهام اعضای تعاونی بدون هیچگونه پرداخت اقساطی میباشد مگر اینکه در آینده شرکت سازنده با شرایط مربوط به خودش اقدام به فروش از سهم سازنده کند که قطعا شرایط دیگری خواهد داشت.

    سهام اعضای تعاونی بصورت 100 ، 150 ، 250 و 330 میباشد که به ازای هر سهم با توجه به پروانه ساخت و درصد مالک و سازنده متراژ مفید مسکونی تعلق گرفته است .توجه داشته باشید بر اساس آخرین اعلام تعاونی سهام ها بصورت خرد معامله نمیشود یعنی نمیتوان 50 سهم از سهام 100 متری را خریداری کرد و باید برای خرید یک سهام 50 متری باید برگه سهام 50 متری که با همین متراژ صادر شده است خریداری شود.

    عملیات ساخت پروژه شمشاد
    عملیات ساخت پروژه شمشاد

    موقعیت پروژه شمشاد شهرک باقری

    موقعیت پروژه شمشاد واقع در ضلع شمالی بزرگراه خرازی، شهرک شهید باقری و جنب پروژه هما میباشد . این پروژه روبروی ایران مال جنب مجموعه بزرگ هزارو یک شهر که بزرگترین شهر بازی خاورمیانه خواهد شد قرار گرفته است . این پروژه از نظر موقعیت مکانی با دید کوهستان در منطقه خوش آب و هوا و مناسبی قرار گرفته است. همچنین در این محدوده پارک جنگلی چیتگر ، آبشار ، بازار بزرگ ایران ، بام لند قرار دارند و این پروژه دسترسی مناسبی به آنها دارد.

    همچنین داشتن دید وسیع و بدون مانع از بالای کوه به سمت جنوب میتواند نمای زیبایی از شهر را برای ساکنین آینده این برج به ارمغان بیاورد که در واقع موقعیت قرار گیری زمین بصورتی است که در روبروی آن زمینی در آینده ساخته نخواهد شد که دید آنرا از بین ببرد.

    پروژه شمشاد سازمان جنگلها
    پروژه شمشاد سازمان جنگلها

     

    نحوه خرید و فروش برج شمشاد چیتگر

    نحوه خرید و فروش و معامله سهام برج شمشاد چیتگر در تعاونی کارکنان سازمان جنگلها و مراتع کشور به صورت قطعی انجام خواهد شد و سپس در دفتر اسناد رسمی با اخذ اقرارنامه و وکالت نامه از فروشنده مراحل خرید تکمیل خواهد شد . مورد معامله یک برگه است که میزان سهام عضو را از کل زمین مشخص میکند و بر اساس متراژ مفید مسکونی که بعد از دریافت جواز محاسبه شده است به آن سهم تعلق گرفته میشود.

    توجه داشته باشید که نامه نقل و انتقال به دفترخانه میبایست از سوی تعاونی صادر شود و در برگه سهام نیز نوشته شده است که هرگونه معامله بدون اجازه تعاونی از نظر آنها معتبر نمیباشد.

    خلاصه وضعیت پروژه شمشاد

    پروژه شمشاد
    پروژه شمشاد
    مشخصات پروژه سایت پارک شمشاد
    سازنده آقای ابراهیمی
    موقعیت شمال دریاچه چیتگر
    نحوه پرداخت سهامی به اعضای تعاونی جنگلبانی
    اقساط ندارد –  قیمت قطعی
    زمان تحویل 1405
    دسترسی بزرگراه های خرازی و همدانی
    تعداد طبقات 11 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی 4 طبقه
    تعداد واحدها 7 بلوک 16 طبقه
    متراژ واحدها 75-90-105-130
    در چه مرحله ای از ساخت اسکلت طبقات مثبت
    زمان اتمام 1405
    شرایط پروژه سایت پارک شمشاد
    تبادل سهام اعضای پروژه پس از استعلام های لازم می‌توان تبادل کرد
    انتقال نام در دفترخانه اسناد رسمی و تعاونی به طور قطعی
    هر 100 سهم معادل 11.5 متر مسکونی
    مشخصات پروژه شمشاد
    مساحت زمین پروژه 30 هزار متر مربع
    متراژ 75-90-105-130-150 متر
    ساختار 7 بلوک 16 طبقه سازه‌ای به شکل پروانه ای
    تعداد طبقات مسکونی، لابی و پارکینگ 11 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی 4 طبقه

    سوابق کارفرما

    این پروژه با مشارکت مهندس ابراهیمی انجام شده است که ایشان مدیرعامل شرکت سابیر بین الملل  میباشند . سابقه اجرایی و عمرانی این شرکت شامل سد سازی ، راه سازی ، خطوط مترو ، انبوه سازی مسکن ، خطوط راه راهن ، ساخت تونل و … در ایران و کشورهای همسایه است که در مجموع بیش 3 میلیون متر مربع ابنیه اجرا کرده است و میتوان این شرکت را جزو چند شرکت برتر عمرانی کشور دانست.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه شمشاد سازمان جنگلها با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و یا برای بررسی پروژه های مشابه مانند پروژه همسا توسط تعاونی عمرانی همسا ، پروژه نیکان توسط تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق و پروژه شمیم رحمت بر روی لینک ها کلیک فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    18 نظر در “پروژه شمشاد (پروژه سایت پارک) سازمان جنگلها منطقه 22 چیتگر”

    1. بهمن چهرمنوری

      با سلام و احترام
      اینجانب دارای 300 سهم از پروژه شمشاد بوده برای بهره برداری بهتر ( فروش یا خرید سهم خود) لطفا راهنمایی نمائید.

      1. سلام وقت بخیر ، سازنده این پروژه یکی از بزرگترین شرکت های عمرانی ایران است که در سطح بین المللی فعالیت دارد ، طراح مهندس نیکبخت و همچنین لوکیشن و موقعیت پایین کوه است . جواز آن اخذ شده است و واحدها بصورت کامل تحویل داده میشوند .

      1. سلام الان قیمت سهم شمشاد چه مقدار است هر واحد معدل چند سهم است اگر الان کسی بخواهد بخرد چقدر نقدینگی نیاز دارد

        1. سلام کمترین واحد در حدود 550 الی 600 سهم میباشد . برای آگاهی از آخرین قیمت ها با کارشناسان ما در تماس باشید

    2. سلام من تعریف این پروژه را خیلی شنیدم.معماری و طراحی توسط مهندس نیکبخت که جز نامبر وان های ایران هستند و هر پروژه ای را به راحتی قبول نمی‌کنند و برند خودش را زیر سوال نمی‌بره، نمونه ش طراحی مجتمع سوپر لاکچری مهرآفرین محمودیه. شرکت سازنده ،سابیر بین الملل هم جز معتبرترین و بهترین‌های شرکت‌های عمرانی در ایران است و از طرفی خرید از سهم کارمندان تعاونی مسکن هم که عالی است و تا کلید تحویل ریالی هزینه مازاد ندارد.از طرفی سهم تجاری و اداری هم روی مسکونی دارد.من در منطقه ۲۲ نزدیک ۳ ماه تحقیق کردم و الان صد درصد مطمئنم که این پروژه جز بهترین‌های تهران خواهد شد ،بزودی قیمت نجومی پیدا خواهد کرد.بهترين لوکیشن در منطقه۲۲ دارد..من قصد خرید حدود ۳۰۰ متر از این پروژه را دارم .ممنون میشم راهنماییم فرمائید

    3. سلام. پیمانکار پروژه “شرکت سـابیر بین‌الملل” به عنوان شخص حقوقی هست یا “آقای ابراهیمی” (مدیرعامل شرکت سـابیر بین‌الملل) به عنوان شخص حقیقی؟ روی تابلوی زرد نصب شده درمحل پروژه ، اسمی از شرکت سـابیر بین‌الملل نیست و فقط نوشته شده پیمانکار: آقای ابراهیمی. توی سایت شرکت سـابیر بین‌الملل هم اشاره ای به این پروژه نشده.

      1. سلام وقت بخیر آقای ابراهیمی به عنوان پیمانکار معرفی شده اند که ایشان مدیر عامل شرکت سابیر میباشند .

    4. سلام. اولویت اعضا برای انتخاب واحد و مبلغی که باید به عنوان مرغوبیت طبقات و جهت دریافت بشه چگونه تعیین میشه؟

    5. سلام
      فرض کنید فردی 100 سهم می خرد یعنی حدود یک پنجم تا یک ششم یک واحد . خب حالا فرض کنید نمی تواند بفروشد و نمی تواند آن را هم افزایش دهید ؟ در نهایت چه اتفاقی می افتد؟ آیا سازنده یا سازمان جنگلداری سهم را به قیمت روز از او می خرد یا نه زیر قیمت ؟ من شنیدم در این موارد ممکن است حتی 40 درصد قیمت روز بخرند . لطفا راهنمایی کنید .
      سپاس

      1. سلام وقت بخیر اینطور نیست تعداد سهام مشخص و محدود است و حتما افرادی که نیاز دارند یک واحد تکمیل کنند باید این سهام های ریز را بخرند و حتی بالاتر از قیمت روز میتواند معامله شود زیرا این اتفاق در پروژه های مشابه افتاده است .

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه