جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه یاران،شرایط پیش فروش پروژه مهر ایثار یاران منطقه 22

  • در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که 2 پروژه با نام پروژه ایثار 1 و پروژه مهر ایثارگران که با نامهای پروژه مهر ، پروژه مهر یاران و پروژه یاران نیز معرفی شده در این مطلب بصورت جدا بررسی خواهند شد. پروژه ایثار 1 در محدوده مروارید شهر در زمینی به مساحت 19500 مترمربع در حال اجرا میباشد.

    این پروژه دارای تراکم مسکونی 40 هزار متر مربع میباشد و در قالب 6 برج 10 طبقه ای با 3 تیپ واحد 100 ، 120 و 140 متری اجرا خواهد شد که 2 تیپ اول آن 2 خوابه و تیپ آخر 3 خواب میباشد و در مجموع شامل 350 واحد مسکونی خواهد بود در قالب پذیره نویسی در حال پذیره نویسی است. سازنده این پروژه تعاونی مسکن ایثارگران غرب است که فاقد رزومه ساخت میباشد.

    برای آشنایی بیشتر شما با محل قرار گیری زمین پروژه در شهرک مروارید شهر ، ویدئو کلیپی ضبط شده بصورت هوایی از پروژه های در حال ساخت محدوده مروارید شهر آماده شده که میتوانید در زیر مشاهده نمایید . در حال حاضر زمین های این محدوده فنس کشی شده اند و عملیات تغییر کاربری آنها کماکان در پروسه شهرداری می باشد و تغییری حاصل نشده است.

    در صورت تغییر وضعیت پروژه های این محدوده عملیات ساخت نزدیک به 30 پروژه که در این محدوده تعریف شده اند شروع میشود . در صورت هرگونه تغییر این بخش بروزرسانی خواهد شد(آخرین بروزرسانی بهمن ماه سال 1402 میباشد ).

     

    پروژه یاران

    پروژه مهر ایثار یاران سازه ای دیگر در قالب 3 برج  توسط تعاونی دیگری بنام تعاونی مهر ایثار یاران که فاقد رزومه ساخت میباشد در حال پذیره نویسی میباشد. این پروژه در محدوده مروارید شهر و در جوار پروژه ی ایثار 1 که بدان اشاره کردیم در مجموعه زمینی مشاعی قرار گرفته شده است که در مرحله تغییر کاربری زمین می باشد که در صورت این رویداد، اول باید سند مربوط به پروژه ها تفکیک شود و در مرحله بعدی جواز ساخت برای هر کدام دریافت شود.

    زمین پروژه یاران
    زمین پروژه یاران

    در حال حاضر پس از گذشت 3 سال از معرفی پروژه ها در این زمین، فنس کشی انجام شده است و عملیات تسطیح خاک در حال انجام است که نیاز به جواز ندارد. در بالا می توانید تصویری از آخرین وضعیت زمین را مشاهده نمایید.

    جزئیات بیشتر پروژه یاران

    پروژه یاران بدین شکل معرفی شده است که برای خرید یک واحد 100 متری می بایست مبلغ 4 میلیون و هشتصد هزار تومان معادل 480 میلیون تومان به همراه 30 میلیون تومان حق کارگزاری که جزو پرداختی های شما به تعاونی نخواهد بود و در واقع کمیسیون فروش است مبلغ 510 میلیون تومان در مجموع را طی 4 ماه می بایست به تعاونی پرداخت کنید و شرایط پرداخت مشخصی نیز از سوی تعاونی مشخص نشده و به صورت مذاکره ای میباشد.

    این پروژه ها دارای وام هستند؟

    خیر ! هر ادعایی مبنی بر اینکه پروژه های مذکور دارای وام هستند منوط به رویت مدارک از سوی بانک میباشد و اصولا اینگونه پروژه ها در این مرحله هنوز صاحب زمین نیستند و اگر ادعایی هم بر این بابت دارند منوط به رویت سند زمین بنام تعاونی و یا رسید تحویل زمین میباشد . این ادعا به وفور توسط شرکت های تعاونی که با نام های نزدیک به ارگانهای دولتی ثبت میشوند و ادعای دولتی بودن یا ریشه دولتی داشتن میکنند مطرح میشود . پروژه های دولتی در این منطقه مانند پروژه شمیم رحمت که توسط سپاه و پروژه ی دیگری توسط بانک ملی با نام پروژه بانک ملی چیتگر در حال اجرا میباشند از نمونه پروژه های دولتی در این منطقه میباشد.

    شرایط فروش پروژه مهر ایثار یاران
    شرایط فروش پروژه مهر ایثار یاران

    آیا زمین این پروژه ها تحویل داده شده و جواز ساخت دارد ؟

    بر طبق آخرین بروز رسانی در بهمن ماه سال 1402 خیر! در این محدوده از مروارید شهر هنوز پروژه ای به بهره برداری نرسیده و جواز ساخت ندارد و هر ادعای مبنی بر اینکه جواز ساخت دریافت شده و یا منتظر دستور نقشه، تجهیز کارگاه و یا شروع گودبرداری هستیم غیر واقعی است.

    در حال حاضر تنها عملیاتی که انجام شده است اجازه شهرداری برای فنس کشی پروژه است و همچنین عملیات تسطیح خاک که جواز لازم ندارد.پروژه های دیگری نیز در این محدوده وجود دارند که شرایط مشابهی دارند نمونه آنها پروژه سپکو میباشد.

     

    خلاصه وضعیت پروژه مهر یاران

    در قسمت زیر می توانید خلاصه ای از وضعیت پروژه مهر یاران را مشاهده فرمایید. توجه داشته باشید در صورت تغییر وضعیت در پروژه این بخش بروز رسانی خواهد شد.

    مورد توضیحات
    نام پروژه پروژه یاران
    منطقه ۲۲
    تعداد بلوک‌ها ۴
    تعداد واحدها ۳۰۰
    تعداد واحدها در هر بلوک ۷۵
    تنوع متراژ واحدها 100، 120، 140 متر مربع
    زمان تحویل پروژه 36 تا 48 ماه پس از شروع گودبرداری ( وضعیت کاربری زمین مشخص نشده است )
    مکان منطقه 22 تهران
    امکانات اطراف پروژه مرکز خرید: 1 کیلومتر – بانک: 1 کیلومتر – فرودگاه: 5 کیلومتر – بیمارستان: 2 کیلومتر – مجموعه‌ها و استادیوم‌های ورزشی: 3 کیلومتر – پارک و فضای سبز تفریحی: 1 کیلومتر – ایستگاه مترو: 1 کیلومتر
    مشخصات تعاونی مسکن مهر ایثار یاران شماره جواز و مجوز تعاونی: 982/15/220870 – زیر نظر وزارت تعاون – ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌های تهران با شماره 551323 – فاقد رزومه ساخت
    تنوع متراژ و تیپ نقشه واحدها متراژهای واحدها: 100 متری، 120 متری، 140 متری – ۸ تیپ نقشه واحدها در هر طبقه
    مساحت زمین پروژه 36400 مترمربع
    پروژه مهر یاران
    پروژه مهر یاران

    در ادامه این بخش به بررسی پروژه ایثار 1 می پردازیم.

    شرایط پرداخت  و بررسی پروژه ایثار 1

    قبل از شروع این بخش باید به اطلاع برسانیم که بر اساس آخرین بروزرسانی در بهمن ماه سال 1402،سازنده این پروژه که تعاونی ایثارگران غرب می باشد پس از اینکه وضعیت تغییر کاربری زمین طولانی شد، سال گذشته اقدام به معرفی دیگری تحت عنوان پروژه اداری و تجاری بیسموت نمود که دارای جواز ساخت است و اعضای پروژه کنونی را جابجا نموده است.

    در ادامه این مطلب اطلاعات اولیه زمان ثبت نام را مشاهده خواهید نمود.

    این پروژه در مرحله ی خرید زمین و تراکم و جواز ساخت قرار دارد و شرایط مشابهی با پروژه یاران دارد. و برای یک واحد 100 متری واریزی اولیه 330 میلیون تومان بوده و 360 میلیون تومان دیگر می بایست در مدت 4 ماه پرداخت شده و این ارقام برای واحد 140 متری به ترتیب 460 اولیه و 500 طی 4 ماه میباشد که این قسمت مربوط به زمین و تراکم است و الباقی که هزینه ساخت است که بنا بر اعلام تعاونی 6 میلیون تومان اعلام شده و بصورت اقساط 40 ماهه علی الحساب دریافت میگردد . بدین معنی که این قیمت ساخت قطعی نخواهد بود و البته اعلام ساخت متری شش میلیون تومان نیز در تاریخ آذر ماه سال 1400 پایین و غیر واقعی است.

    پروژه ایثار 1
    پروژه ایثار 1

    این پروژه در محدوده شهرک مروارید شهر منطقه 22 تهران واقع شده است و به اتوبان های حکیم و همت و بزرگراه تهران کرج و تهران شمال دسترسی نزدیک داشته و همچنین به مرکز خرید ایران مال ، پارک جنگلی چیتگر و آبشار دسترسی دارد . و پروژه دیگری که قصد معرفی آن را به شما داریم در همین محدوده قرار گرفته است.

    تعاونی مسکن ایثارگران غرب

    تعاونی مسکن ایثارگران غرب با نام کامل شرکت تعاونی مسکن ایثارگران دریا دلان غرب در سال 1373 با شماره ثبت 109468  و سرمایه اولیه 8 میلیون ریال ( 800 هزار تومان ) به ثبت رسیده و  مدیرعامل آن علی ماشاالله افشاریه زند میباشد. سابقه ساخت و اجرا بنام خود تعاونی وجود ندارد و مشارکت اعضای هیات مدیره در پروژه های دیگر جزو سوابق اجرایی این تعاونی اجرا نمیشود.

    این شرکت پروژه اداری و تجاری دیگری را معرفی نموده است که در حال حاضر جواز دریافت نموده و در مراحل اولیه ساخت می باشد.

    تعاونی مهر ایثار یاران

    تعاونی مهر ایثار یاران در سال 1398 با شماره 551323  به ثبت رسیده و مدیرعامل آن رستم غفاری چوان میباشد که از املاکی های منطقه 22 میباشند. این تعاونی همانطور که از زمان ثبت آن مشخص است فاقد سابقه اجرایی میباشد و سوابق اجرایی مدیران و یا اعضای آن در پروژه های دیگر از سوی تهران برج به عنوان سوابق سازنده نمی تواند به عنوان سابقه از سوی ما تایید شود.سوابق اعلام شده از سوی تعاونی به صورت زیر میباشد.

    پروژه مهر ایثار یاران
    پروژه مهر ایثار یاران

    خواهشمندیم پیش از اقدام به خرید از پروژه های منطقه 22، صحت ادعای فروشنده و یا سازنده را از قبیل خرید زمین، داشتن وام را تنها با رویت مدارک رسمی پذیرفته و هنگام ثبت قرارداد به تعهدات سازنده مبنی بر قیمت ساخت اعلام شده، متریال، پلاک ثبتی و متراژ قطعی توجه فرموده و نوع سرمایه گذاری و عضویت خود را مشخص کنید. اینکه آیا عضویت شما در تعاونی خواهد بود یا تنها به عنوان سرمایه گذار حضور خواهید داشت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های اجرا شده و یا در حال اجرا در منطقه 22 تهران محدوده چیتگر و مروارید شهر اعم از قیمت، امتیاز، شرایط پرداخت و اقساط و همچنین سوابق پیشرفت و صحت پروژه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    19 نظر در “پروژه یاران،شرایط پیش فروش پروژه مهر ایثار یاران منطقه 22”

      1. با سلام ، با توجه به اینکه ممکن است اطلاعات این پروژه در آینده بروز رسانی بشود کلیه اطلاعات مورد نیاز راجع به وضعیت کنونی پروژه در مطلب فوق قرار داده شده است .

    1. سلام
      کدام پیش خرید را تایید می کنید؟ لطفا با توجه به اطلاعات چند مورد را نام ببرید

      1. ُسلام وقت بخیر ، پیشنهادات ما با توجه به میزان سرمایه اولیه ، اقساط ماهانه ، زمان بازگشت سرمایه متفاوت است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید

    2. از اطلاع رسانی درست و کاملتان در رابطه با پیش فروش و وضعیت واقعی تعاونی های مدعی سازنده ملک که حتی پروانه ساخت نگرفته اند و حتی زمین خریداری نشده است و اقدام به پیش فروش نموده اند بسیار سپاسگزارم

    3. هزاران خداقوت به دستگاههای نظارتی بااین حجم کلاهبرداری درایران ،مردم عزیزفقط خودتان محافظ سرمایه های حلالتان باشید

      1. سلام وقت یخیر وضعیت پروژه همین است که در مطلب ذکر شده است . بهتره بگوییم آنطور که ادعا میکنند نیست و شرایطی که برای فروش اعلام میکنند شفاف نیست و با واقعیت فاصله دارد زیرا تمامی این مستندات را خریدار میتواند از فروشنده درخواست و یا بصورت مستقل در مورد آن تحقیق نماید اما وقتی سهل انگاری از سوی خریدار است اسم این را نمیتوان کلاهبرداری گذاشت ، کلاهبرداری یعنی به شما امضا بدهند که فلان کار رو انجام میدهند یا فلان کالا رو تحویل میدهند اما ندهند . اما با یک برگه رسید سرمایه گذاری که اسمش را قرارداد میگذارند که در آن هیچ چیز بصورت شفاف مشخص نیست خریدار چه توفعی در آینده میتواند داشته باشد ؟

      1. سلام تمامی اطلاعات در مورد وضعیت پروژه بصورت صحیح و کامل در بالا ذکر شده است تصمیم اینکه بخرید یا نه بر عهده خود شما میباشد .

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه