جستجو کردن

نوشته های اخیر

زمان تحویل پروژه های چیتگر به عواملی بستگی دارد ؟

  • اگر به دنبال خرید از پروژه های چیتگر هستید و تعداد زیادی از پروژه ها به شما معرفی شده است ، قطعا سوالی که برای شما پیش آمده این است که زمان تحویل پروژهای چیتگر چه موقع است و به چه عواملی بستگی دارد. برای دریک این موضوع باید ماهیت این پروژه ها را شناخته و با شرایط آن آشنا شوید تا بدانید که زمان تحویل هر پروژه را چگونه تخمین بزنید .

    در نظر داشته باشید که پروژه های این منطقه انوع مختلفی از نظر نوع ساخت دارند که شامل دسته بندی تعاونی ساز و خصوصی است که هر کدام شرایط خود را دارا میباشند . تعاونی ساز به معنی ساخت جمعی است و شخصی ساز که مشخص است و حتما با آن آشنایی دارید . در این نوع ساخت و ساز قراردادی با سازنده منعقد میشود و وی موظف به تحویل واحد در زمان مشخص است .

    اما در تعاونی سازها شرایط بدینگونه نیست و بسته به اینکه شرایط ساخت پروژه چگونه است زمان تحویل میتواند متفاوت باشد و از آنجایی که ماهیت ساخت این دسته از پروژه ها برای کارمندان و اعضای یک سازمان است که تعاونی مسکن آن اقدام به ساخت مینماید زمان تحویل متفاوتی دارد که در ادامه این موضوع را باز نموده و به آن میپردازیم شما نیز میتوانید نظرات و تجریبات خود را در قسمت نظرات منعکس نموده تا در افزایش آگاهی دیگرخریداران مشارکت داشته باشید .

    پیش از ادامه این مطلب میتوانید ویدئو زیر در مورد پروژه های چیتگر را مشاهده نمایید تا با وسعت این پروژه ها آشنا شوید ، این دسته از پروژه ها به دلیل قرار گرفتن این منطقه در طرح تفصیلی شهرداری تهران و مجوز 12 طبقه و بیشترعمدتا بصورت انبوه اجرا میشوند و با آپارتمان های شخصی ساز چند طبقه متفاوت میباشند .

    زمان تحویل پروژه های چیتگر

    پروژه های چیتگر به دلیل ماهیت آن میتواند شرایط متفاوتی در ساخت داشته باشند در ابتدا بهتر است بدانید که زمان تحویل پروژه های چیتگر به کارفرمای پروژه آن بستگی دارد . اگر پروژه دولتی باشد قطعا هدف از ساخت آن تامین مسکن برای کارمندان است و زمین این پروژه و یا تعریف آن توسط تعاونی مسکن همان ارگان به این هدف انجام شده است .

    پس بدانید روند انجام کار نیز مطابق با محاسبات و برنامه ریزی همان سازمان است و با پروژه های شخصی ساز که به هدف ساخت و تحویل و کسب سود است انجام نمیشود . به همین دلیل است که زمان تحویل پروژه های چیتگر در پروژه های دولتی بیشتر از پروژه های خصوصی است و البته قیمت نیز پایینتر است .

    زیرا هدف ساخت و اتمام پروژه به پایینترین قیمت و شرایط ایده آن است به همین دلیل است اختلاف قیمت با پروژه های شخصی وجود دارد . در نهایت این دسته از پروژه های دولتی چیتگر که توسط تعاونی های متفاوت دولتی ساخته میشوند تحویل داده میشوند و خوبی آنها همین موضوع است که شما نمیتوانید در منطقه 22 تهران پروژه ای بیابید که بلا تکلیف رها شده باشد .

    زمان تحویل پروژه های چیتگر
    زمان تحویل پروژه های چیتگر

    در نهایت پروژه های خصوصی که توسط شخص یا شرکت ها انجام میشود ممکن است چنین اتفاقانی در آنها رخ دهد اما در مورد دولتی سازها دیر دو زود میشود اما سوخت و سوز ندارد . حال با توجه به این موضوع که ایا خود تعاونی میسازد و یا مشارکت انجام داده است زمان میتواند سریعتر پیش برود .

    معمولا تجربه نشان داده آن دسته از پروژه هایی که زمان تحویل شان تاخیر میخورد همان هایی هستند که تعاونی در ابتدا تصمیم به ساخت میگیرد و معمولا تامین سرمایه با مشکل مواجه میشود زیرا اعضا نمیتوانند هزینه های سنگین برخی مراحل ساخت را پرداخت نمایند به همین دلیل روند کند پیش میرود .

    اما آن دسته از پروژه ها که مشارکت میشود با سرعت خوبی پیش میروند و این همان علتی است که اگر زمان تحویل برایتان مهم است میتوانید بر روی چنین گزینه هایی سرمایه گذاری نمایید البته بدانید که قیمت اولیه ورود به آنها نیز بالاتر است .

    زمان تحویل کدام پروژه چیتگر سریعتر است ؟

    قطعا پروژه ای که بصورت شخصی و با قیمت قطعی همراه با تعهد زمانی در حال ساخت است زودتر و به موقع تحویل داده میشود . سازنده این دسته از پروژه ها همان هایی هستند که کارشان ساخت و ساز است و قطعا طبق همین زمانبندی کار را پیش میبرند اما قیمت آنها نیز بروز و بالاتر از منطقه است بصورتی که اختلاف قیمتی 20 الی 40 درصدی با پروژه های دولتی دارند .

    در واقع همانطور که در بالا اشاره نمودیم پروژه های دولتی چیتگر به هدف ساخت و ساز و کسب سود ایجاد نمیشوند بلکه دلیل شکل گیری آنها خانه سازی برای کارمندان است به همین دلیل است که تعهدی نیز وجود ندارد یعنی مانند پروژه شخصی ساز در قرارداد آنها جریمه تحویل و تاخیر وجود ندارد ، همچنین متریال به گونه ای استفاده میشود که قیمت تمام شده مناسب باشد و لوکس سازی انجام نمیشود .

    البته ماهیت نیز همین است و قرار نیست برای کارمندان یک سازمان لوکس سازی انجام شود بصورتی که توان پرداخت اقساط یا هزینه های اولیه را نیز نداشته باشند و این نکته به وضعیت مالی آن نهاد نیز بستگی دارد . برخی پروژه های دولتی که بصورت محدود اجرا میشوند بسته به نوع ارگان سازنده دارای کیفیت ، متریال و امکانات لوکس می باشند و در حال حاضر به دلیل ارتقای کیفیت برج های منطقه 22 که به دلیل وجود شخصی سازها رخ داده است پروژه های دولتی نیز سطح امکانات را افزایش داده اند.

    زمان تحویل کدام پروژه چیتگر سریعتر است ؟
    زمان تحویل کدام پروژه چیتگر سریعتر است ؟

     

    بنا بر نظرات مردم در مورد برج های چیتگر که در صفحه مربوطه می توانید آن را دنبال نمایید ، تمامی افرادی که در حال حاضر در این صاحبخانه شده اند به همین شکل خریداری انجام داده اند و نظرات مثبتی در مورد پروژه های دولتی دارند . در نظر داشته باشید اگر قرار بود تفاوتی در زمان تحویل این نوع پروژه ها وجود نداشته باشد دلالان و واسطه گران اجازه خرید به مردم عادی را نمی دادند و آنقدر قیمت ها بالا میرفت که تفاوتی با پروژه های شخصی ساز از نظر قیمتی پیدا نمیکرد.

    اما در نظر داشته باشید که هر چه امکانات افزایش یابد ، هزینه شارژ و نگهداری برج نیز بالا میرود و این موضوع نیز باید در توان اعضا باشد به همین دلیل است که امکانات بصورت متوسط در نظر گرفته میشود .

    زمان تحویل در پروژه های شخصی ساز بدون پشتوانه در چیتگر

    اگر نگران زمان تحویل پروژه های چیتگر هستید قطعا این بخش آن قسمتی است که باید در مورد آن بدانید ، پروژه های تعاونی بدون ریشه و سابقه ای که پروژه در منطقه 22 تعریف نموده اند آن دسته از پروژه هایی هستند که زمان تحویل شان ممکن است چندین سال به طول بیانجامد و در واقع ترس از خرید در چیتگر مربوط به این دسته از تعاونی ها است .

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم در قسمت نظرات مردم اطلاعات خوبی توسط افرادی که در این پروژه ها خرید انجام داده اند وجود دارد که متاسفانه به دلیل عدم تحقیق درست در ابتدای کار و وجود این تعاونی ها که خود را وابسته به دولت معرفی نموده اند در حالیکه هیچ ارتباط و پشتوانه ای ندارند سرمایه شان مسکوت مانده است .

    زمان تحویل در پروژه های شخصی ساز بدون پشتوانه در چیتگر 
    زمان تحویل در پروژه های شخصی ساز بدون پشتوانه در چیتگر

    این دسته از پروژه ها با معرفی پروژه سرمایه را از مردم جذب نموده و شروع عملیات ساخت را چند ماه دیگر عنوان کرده و زمان تحویل پروژه را نیز 3 ساله اعلام میدارند اما موضوع این است که تازه قصد تکمیل وجه زمینی که مبایعه نامه کرده اند را داشته و یا به دنبال اخذ جواز و یا حتی تغییر کاربری زمین میروند .

    این دسته از تعاونی ها نزدیک به 40 پروژه در شهرک مروارید شهر معرفی نموده اند که همگی در یک قطعه زمین مشاعی معرفی شده اند که تنها کاری که بعد از 3 سال در آن انجام شده است فنس کشی است و در مرحله تغییر کاربری زمین است .

    نمیگوییم این دسته از پروژه ها شروع نمیشوند اما زمانیکه در سال گذشته و حتی الان زمان شروع ساخت را 2 ماهه اعلام میدارند مشکل برای خریدار ایجاد میشود که روی زمان تحویل پروژه های چیتگر برنامه ریزی نموده است .

    اگر زمان تحویل پروژه برایتان مهم است

    اگر زمان تحویل پروژه برایتان اولویت دارد باید بدانید که ماهیت واقعی پروژه چیست ؟ ما در بالا توضیحات کاملی از این موضوع ارائه نمودیم اگر سرمایه تان به حدی است که بر روی پیش فروش برج های شخصی سرمایه گذاری نمایید که زمان تحویل مشخص است و اگر هم تاخیر داشته باشد جریمه برای ان وجود دارد .

    ولیکن باید بدانید که قیمت این دسته از پروژه ها بسیار بالاتر از پروژه های دیگر است و البته کیفیت متریال و امکانات بهتری دارند اما باید ببینید که آیا این تفاوت قیمت برای شما چقدر مهم است و آیا به دنبال کیفیت بالاتر زندگی در چیتگر هستید که البته در شرایط کنونی برای بسیاری از افراد قیمت اولویت بالاتری دارد .

    به همین دلیل است که بازار خرید و فروش این دسته از پروژه ها ضعیف تر از پروژه های دولتی است و در واقع افراد خاصی به دنبال خرید آن هستند . البته با ورود سازندگان شخصی ساز از مناطق برند تهران ( منطقه 1 ) شرایط ساخت و ساز در حال تغییر است و پروژه های برند در حال رقابت با یکدیگر برای ساخت برج هایی با امکانات بیشتر هستند .

    اگر زمان تحویل پروژه برایتان مهم است 
    اگر زمان تحویل پروژه برایتان مهم است

    در واقع رشد یک منطقه از همینجا شروع میشود ، یعنی هر منطقه نوسازی در تهران در ابتدا به شکل ساده در آن ساخت و ساز انجام میشود و بعد از ورود خریداران و سرمایه گذاران به آن منطقه سعی بر این میشود که پروژه هایی ساخته شود که در رقابت با دیگر سازه ها باشد .

    در واقع این سیگنالی برای این موضوع است که حتی اگر بر روی پروژه های شخصی ساز لوکس سرمایه گذاری نمایید آینده خوبی خواهند داشت و در نظر داشته باشید سن بنا در برج مانند ساختمانی مسکونی نیست بلکه یک برج همیشه تاسیسات مستقری دارد که در حال رسیدگی به ساختمان است و خود واحد نیز بعد از گذشت چند سال بازسازی میشود به همین دلیل نگران سن بنایی که خریداری مینمایید نباشد .

    جمع بندی

    مهمترین قسمتی که بر آن تاکید داشتیم این است که ماهیت پروژه برای شما مشخص باشد تا بتوانید زمان تحویل پروژه های چیتگر را تخمین بزنید ، در اینصورت شما میدانید که اگر امروز پروژه ای دولتی بر روی خاک با قیمت پایین خریداری نموده اید زمان تحویل آن 3 یا 4 ساله ای نیست که فروشنده به شما میگوید بلکه اگر چنین پروژه ای بخواهید باید قیمت بالاتری پرداخت نمایید و علت اینکه به عنوان مثال پروژه جدید ارتش را با قیمت 25 میلیون تومان قطعی خریداری مینمایید همین است که در نهایت تحویل آن 7 الی 8 سال آینده است .

    زیرا در حال حاضر پروژه ای که در دست ساخت است پروژه ای با پیشرفت فیزیکی 40 الی 60 درصد است که قیمت قطعی آن 38 تا 45 میلیون تومان است به همین دلیل اول باید این پروژه تمام شود و یا به مراحل پایانی نزدیک شود تا پروژه بعدی شروع شود و این روال ساخت پروژه ها در چیتگر بوده و است .

    شما هر زمان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمان تحویل پروژه های چیتگر از قسمت لیست پروژه ها در بالای صفحه جزئیات مربوط به هر پروژه را مشاهده نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه