جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج های سری N چیتگر شامل (n1,n2,n3,n4,n5,n6)

  • پروژه‌ها و برج‌های سری N در پهنه B شهرک چیتگر واقع شده‌اند. در انتهای سال 1398، فرآیند انتخاب واحدها با اولویت آخر سهام آغاز شد. بلوک‌های n3، n4، n5 و n6 انتخاب واحدها را شروع کردند، اما بلوک‌های n1 و n2 هنوز انتخاب نکرده‌اند. ابتدا شرایط پیش‌فروش به صورت سهامی بود و بعد از انتخاب واحد به متراژ و واحد کامل تبدیل شد.

    خرید و فروش واحدها بدون پرداخت هیچ قسطی انجام می‌شود. توجه داشته باشید این پروژه ها به برج های N و D نیز معروف هستند که در مورد برج های d چیتگر مطلبی بصورت جداگانه قرار گرفته است که به صورت تخصصی به آنها پرداخته ایم . همچنین در ویدئو کلیپ زیر که بصورت هوایی ضبط شده است و مربوط به دی ماه سال 1402 میباشد آخرین تغییرات و پیشرفت پروژه های N3,N4,N5 و N6 را مشاهده می فرمایید .

    این کلیپ بروز بوده و این بخش در صورت ایجاد تغییر بروزرسانی خواهد شد . همچنین برای کسب جزئیات بیشتر در مورد قیمت روز میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :

     

    برج‌ های سری N در منطقه 22 شهرک چیتگر واقع شده‌اند، با مزایایی از جمله تعیین قیمت قطعی، تعهد ضرر و زیان، مشخص بودن کامل واحدها و سازنده با مدیریت ارگانی که به پروژه اعتبار می‌دهد. همچنین موقعیت استراتژیک این پروژه به تمام مراکز توریستی و اتوبان‌های نزدیک دسترسی دارد.

    تیپ متراژ و شرایط برج های سری N

     

    در این جدول، مشخصات مختلف تیپ‌ها و واحدهای مختلف در برج‌های سری N شهرک چیتگر آمده است. تعداد اتاق‌ها، متراژ واحدها، جهت نورگیری و ویو و چشم انداز هر تیپ به همراه جزئیات ذکر شده است.

    نوع تیپ متراژ واحد تعداد اتاق جهت نورگیری ویو و چشم انداز
    تیپ ۱ ۱۳۲.۷ متر سه خواب جنوبی محوطه (n1، n2، n3، n4)، چهار باغ تجاری و باغ ملی گیاهشناسی (n5، n6)
    تیپ ۲ ۱۲۷ متر سه خواب محوطه (n1، n2، n3، n4)، چهار باغ تجاری و باغ ملی گیاهشناسی (n5، n6)
    تیپ ۳ ۱۲۵ متر سه خواب شمال (n1-n4)، جنوب (n5-n6)
    تیپ ۴ ۱۵۱ متر سه خواب اتوبان همت (n1-n4)، محوطه (n5-n6)
    تیپ ۵ ۱۴۱ متر اتوبان همت و شهید خرازی (n1-n4)، محوطه (n5-n6)

    ویژگی های برج N چیتگر

    در برج‌های سری N شهرک چیتگر، هر بلوک شامل 21 طبقه مسکونی و چهار طبقه پارکینگ، انباری و لابی می‌باشد. هر طبقه مسکونی دارای 16 واحد است و ساختار آن به شکل منحنی طراحی شده است که از دیگر برج‌های منطقه تمایز دارد. بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران زمان تحویل این پروژه را پس از 4 سال پیش‌بینی کرده است که احتمال دارد با تاخیر روبرو شود .

    در نظر داشته باشید که ساخت این برج های در اختیار شرکت عمران آبشار اسپادانا میباشد که یک شرکت خصوصی وابسته به ارتش است که سابقه ساخت پروژه شهید کشوری اصفهان و همچنین برج های پهنه A چیتگر را داشته است.

    برج‌های سری N شهرک چیتگر از مزایایی مانند قیمت قطعی، تعهد ضروری، شفافیت در مشخصات واحدها، سازنده ارگانی، و موقعیت ارتباطی با مراکز توریستی منطقه ۲۲ و اتوبان‌های مجاور برخوردار است.

    برج n ارتش
    برج n ارتش

    سازه و اسکلت برج های سری N ارتش

    سازه برج‌های سری N شهرک چیتگر با سازه و اسکلتی متفاوت از سری D طراحی شده‌اند. در این سازه‌ها از بتن به عنوان مواد اصلی استفاده شده است که به دلیل این ویژگی، این برج‌ها دارای عایق صدای بالا می‌باشند. این مواد به طور آسان در دسترس بوده و امکان استفاده از آن به شکل‌های متنوع را فراهم می‌کند. به دلیل یکپارچگی سازه، بتن ظاهری زیبا دارد و مقاومت فشاری بالایی به همراه دوام بسیار بالا دارد.

    همچنین، در مقایسه با سازه‌های دیگر، از لحاظ اقتصادی نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. مقاومت بتن نسبت به آتش نیز بالا بوده و در برابر لرزش‌های سازه‌ای نیز مقاومت بیشتری ارائه می‌کند. به همین دلیل، برج‌های سری N در منطقه ۲۲ شهرک چیتگر، به خصوص در نزدیکی دریاچه چیتگر، انتخابی مناسب برای سازه‌های مقاوم و کارآمد محسوب می‌شوند.

    برج سری N ارتش
    برج سری N ارتش
    امکانات پروژه N

    امکانات طبقه همکف بلوک‌ های سری N در پهنه B شهرک چیتگر، به علاوه اطلاعاتی که قبلاً ارائه داده‌ایم، شامل موارد زیر میشود

    مورد توضیح
    دو سالن اجتماعات – ظرفیت بالای ۴۰۰ نفر برای برگزاری جلسات و تجمعات
    سالن بدنسازی – جداگانه برای بانوان و آقایان به منظور تمرینات ورزشی
    مهد کودک – برای مراقبت از کودکان در ساعات کاری واحد‌های مسکونی
    دو کتابخانه – با تجهیزات کامل و مناسب برای بانوان و آقایان به منظور ارتقاء فرهنگ کتابخوانی
    مکان مدیریت – جهت رفع نیازها و پاسخگویی به مسائل ساکنین
    خدمات نگهبانی – برای ایجاد امنیت در محیط مجتمع
    خدمات سرایداری – به منظور نظافت و حفظ نظم محیط‌های مشترک

    این مکانات همچنین به تناسب با سایر امکانات و خدمات ارائه شده در برج‌ های سری N، در واقع به صورت استاندارد و حداقل یک برج تعبیه شده است و علت آن نیز این است که در پروژه های دولتی هزینه تمام شده فاکتور مهمی است ولیکن در پروژه های دیگری که در حال انجام است و به صورت علی الحساب می باشد متریال لوکس و امکانات بروز قرار گرفته شده است .

    پروژه N چیتگر
    پروژه N چیتگر
    سوابق سازنده پروژه

    در سال ۱۳۷۹، عمران آبشار اسپادانا با توجه به شرایط و اهمیت مجتمع آبشار (شهید کشوری اصفهان) با شماره ثبت 171286 و شماره ملی 10102137455 به ثبت رسید و به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد. این تجربه ارزشمند نشان‌دهنده توانایی در مدیریت پروژه‌های بزرگ و پیچیده است.

    در جهت مدیریت کلی پروژه‌های این مجتمع، که از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور به شمار می‌رود، تصمیم به تاسیس یک شرکت سهامی خاص گرفته شد. این اقدام نشان از توانایی در برنامه‌ریزی، مدیریت منابع و همچنین تسلط بر جوانب مختلف مدیریت پروژه دارد.

    شرکت در اجرای یکی از پروژه‌های این مجتمع در شهرک بزرگ چیتگر، که در استان تهران واقع شده و دارای بیش از 40 بلوک مسکونی و حدود ۲۰۰۰۰ واحد مسکونی و تجاری است. این تجربه نشان از توانایی در مدیریت پروژه‌های چندگانه با انواع مختلفی از واحدهای مسکونی و تجاری دارد. توجه داشته باشید که این شرکت در حال حاضر اجرای برج های پهنه طبیعت را به شرکتی بنام آرشام که ترکیه ای میباشد سپرده است و در واقع نقش ناظر بر این شرکت را بر عهده دارد.

    همچنین، تعامل با پهنه‌های مختلف این مجتمع و همکاری با تیم‌های مختلف ساخت و ساز به من توانایی در مدیریت اجزای مختلف پروژه و هماهنگی موثر را نشان می‌دهد.

    این شرکت با استفاده از مهندسین با تجربه، از تخصص و مهارت‌های مختلف برای مدیریت و اجرای پروژه‌های مهم و استراتژیک در زمینه‌های مسکونی و تجاری استفاده نموده است و هدف این شرکت تحقق اهداف پروژه‌ها با رعایت استانداردهای کیفیتی و زمانی می‌باشد.

    برج n چیتگر
    برج n چیتگر
    جمع بندی نهایی

    بطور کلی در مورد پروژه های N و D می‌ توان به سابقه ارتش در زمینه انبوه سازی در منطقه 22 اشاره نمود. تمامی پروژه‌های ارتش که هم اکنون به ثمر رسیده اند، همین مسیر را پیش گرفته اند. البته زمان ساخت نسبت به پروژه‌های شخصی ساز طولانی‌ تر بوده است، ولیکن با اتمام موفقیت‌ آمیز و ارائه کیفیت ساخت قابل قبولی تحویل داده شده اند.

    از این رو، سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌ های ND به عنوان گزینه‌ ای مناسب مطرح می‌شود، که در نهایت منجر به خانه دار شدن شما با شرایط مناسبی خواهد شد . با توجه به قیمتی که در حال حاضر دارند و همچنین بدون اقساط بودن میتواند گزینه مناسبی باشد برای افرادی که توان خرید خانه در تهران را ندارند . البته توجه داشته باشید فاکتور زمان در این پروژه ها بسیار مطرح است.

    بزرگترین پروژه های این منطقه توسط تعاونی های وابسته به ارتش ساخته شده است ولیکن در تمامی آنها زمان تحویل طولانی بوده و از برنامه ساخت عقب افتاده اند . اما توجه نمایید همیشه زمانیکه پیمانکار پروژه عوض میشود و برخی شرکت ها وارد میشوند که همیشه تمام کننده کار شناخته می شوند میتوان به آینده و تسریع در زمان تحویل پروژه امیدوار بود.

    در حال حاضر شرکت آبشار اسپادانا که یکی از مطرح ترین شرکت های عمرانی وابسته به ارتش است که در نهایت عملیات ساخت را به سرعت پیش میبرد در حال ساخت این شهرک میباشد و سرعت ساخت را میتوانید در گزارش های هفتگی و ماهانه ای که در این بخش قرار میدهیم مشاهده نمایید.

    یکی از ایرادات این پروژه را میتوان تعداد واحدهای قابل عرضه در نظر گرفت ، توجه داشته باشید که بخش زیادی از پرداخت به پیمانکاران با واگذاری واحد انجام میشود و برخی مواقع تعداد زیادی برای فروش وارد بازار میشود که به همین دلیل قیمت ها را کاهش داده و فروش برای افراد عادی را با مشکل مواجه میکند . اما در نهایت برای گزینه سرمایه گذاری می تواند بسیار مناسب باشد .

    برای کسب اطلاعاتی از قبیل قیمت یا آخرین تغییرات پروژه میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “برج های سری N چیتگر شامل (n1,n2,n3,n4,n5,n6)”

    1. با سلام اینجاب زهره براتی مالک آپارتمان ۱۵۱ متری طبقه ۱۴ n5 می‌باشم خواهشمند در صورت امکان زمان تحویل آپارتمان ها چه زمانی می‌باشد
      باتشکر

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه