جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه دیپلمات چیتگر تعاونی سپاشهر منطقه 22

  • پروژه دیپلمات واقع شده در زمینی به مساحت 2600 متر مابین میدان ساحل و دریاچه ، خیابان شمس تبریزی توسط تعاونی مسکن عمران توسعه سپاشهر از سال 1397 پذیره نویسی شده و در حال اجرا میباشد . این پروژه در قالب 1 برج 14 طبقه که 9 طبقه آن مسکونی ، مابقی لابی و پارکینگ میباشد اجرا میشود و هر طبقه آن دارای 10 واحد هست که متراژ آن از 87 تا 130 متر است و در مجموع 90 واحد دارد . این پروژه در حال حاضر بر روی سقف طبقه 6 ام میباشد .

    پیشرفت این پروژه همانطور که از زمان شروع به کار آن پیداست بسیار کند است ! البته این پروژه زمان زیادی را صرف دریافت جواز و همچنین حل کردن مشکلات با شهرداری کرده است اما تعاونی مذکور کلیه پروژه هایش بدین شکل با همین روند پیش میرود . بروزرسانی وضعیت این پروژه به تاریخ آبان ماه سال 1402 از عملیات ساخت را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید .

    همچنین در این قسمت وضعیت آخرین ویدئو از عملیات ساخت پروژه که در مرداد ماه سال 1402 بصورت هوایی تصویربرداری شده است در سایت قرار گرفته است . در صورت تغییر چشمگیر از وضعیت پیشرفت پروژه این بخش بروز رسانی خواهد شد و اطلاعات جدید بصورت عکس یا ویدئو در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

    قیمت پروژه دیپلمات

    واریزی بروز پروژه دیپلمات در حال حاضر به تاریخ آبان سال 1402 ، 1 میلیارد و 650 میلیون تومان میباشد و قیمت حق امتیاز آن 3 میلیارد و 200 الی 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بر اساس رتبه میباشد . در نهایت با توجه به پیشرفت پروژه دیپلمات برای اعتبار سنجی و ارزش گذاری قیمت پروژه میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    واریزی بروز پروژه دیپلمات (تا تاریخ آبان سال 1402) قیمت حق امتیاز پروژه دیپلمات
    1,650,000,000 تومان از 3,200,000,000 تا 3,700,000,000 تومان بر اساس رتبه
    ارزش گذاری پروژه دیپلمات
    برای اطلاعات بیشتر و اعتبارسنجی قیمت پروژه، با کارشناسان در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پیش فروش پروژه دیپلمات چیتگر

    پیش فروش پروژه دیپلمات چیتگر بدینصورت میباشد که با توجه به داشتن تیپ متراژ متفاوت ، واحد ها بر اساس متراژ 100 متری به فروش میرسند بدینصورت که میبایست اقساط پرداخت شده تا کنون که واریزی نامیده میشود و تا بهمن ماه سال 1401 مبلع 835 میلیون است به عنوان واریزی و مبلغی به عنوان حق امتیاز پرداخت شود .البته یک قسط 135 میلیون تومانی دیگر در تاریخ 1 اسفند ماه میبایست پرداخت شود و در واقع قیمت بروز تا پایان سال 970 میلیون تومان خواهد بود .

    قرارداد این پروژه بصورت علی الحساب است یعنی با افزایش قیمت ساخت ، هزینه اقساط در ابتدای هر سال افزایش میابد . توجه داشته باشید به دلیل حضور گسترده واسطه گران و دلالان در این پروژه قیمت حق امتیاز این پروژه ممکن است غیر واقعی اعلام شود و برای اطلاع از آخرین قیمت حق امتیاز با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید

    . تعهداتی که در قرارداد این پروژه وجود دارد شامل جریمه دیرکرد نمیباشد و برای پروژه ای که روند کارش کند است نقطه ضعف به حساب می آید .همچنین زمین این پروژه در مالکیت تعاونی میباشد و کارفرما نیز خود تعاونی است و انتخاب واحد و قیمت امتیاز بر اساس رتبه بندی ( خوش حسابی ) تغییراتی خواهد داشت همچنین در حال حاضر تعاونی زمان تحویل پروژه را 3 ساله اعلام کرده است که بعید به نظر میرسد .

    پروژه دیپلمات چیتگر
    پروژه دیپلمات چیتگر

    امکانات پروژه دیپلمات

    امکانات این پروژه شامل لابی ، پارکینگ ، انباری ، مشاعات آبی ( استخر سونا جکوزی ) ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی و دیگر استاندارد های یک برج میباشد . همچنین از نظر موقعیت قرارگیری این پروژه مابین میدان ساحل و دریاچه ، خیابان شمس تبریزی قرار دارد که از نظر محل قرارگیری در موقعیت مناسبی در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد همچنین داشتن مشاعات آبی برای این پروژه با توجه به محل قرارگیری در موقعیت مناسب نسبت به دیگر برج های آن محدوده میتواند نکته مثبتی باشد .

    سابقه سازنده

    شرکت تعاونی توسعه و عمران انصار سازور پایداران ابنیه شهر (تعاونی توسعه عمران سپاشهر) با شماره ثبت 6699 و شماره ملی 14007585777 در سال 1397 تاسیس شده است . علی محمدی به عنوان مدیرعامل و حمید عتباتی به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شده اند . این تعاونی در حال حاضر چندین پروژه در حال اجرا دارد اما همه آنها در مرحله ابتدایی ساخت هستند و در واقع پروژه تحویل داده شده از سوی این شرکت وجود ندارد . پروژه کامرانیه ، پروژه سفیر ، بانک ملی از پروژه های این شرکت میباشند که همگی در مراحل اولیه قرار دارند و این نکته را نمیتوان جزو نقطه قوت تعاونی در نظر گرفت زیرا سابقه تحویل واحد خود یک اصل مهم برای رزومه سازنده میباشد .

    پیش فروش پروژه دیپلمات
    پیش فروش پروژه دیپلمات
    خلاصه وضعیت پروژه دیپلمات

    خلاصه وضعیت پروژه در آبان ماه سال 1402 بدین شرح میباشد . همچنین میتوانید ویدوئی که بصورت هوایی از پروژه تصویر برداری شده را مشاهده فرمایید که مربوط به مرداد مال سال جاری میباشد و طی عملیات ساخت پروژه ضبط شده است . در نظر داشته باشید در صورت تغییرات پروژه این صفحه بروز رسانی خواهد شد ( برای مشاهده ویدئو به بالای صفحه مراجعه فرمایید )

    پروژه دیپلمات چیتگر
    پروژه دیپلمات چیتگر
    مشخصه مقدار
    مرحله فوندانسیون
    تحویل مشخص نیست
    طبقات برج دیپلمات 14 طبقه ( 11 مسکونی )
    واحدهای برج دیپلمات در هر طبقه 8 واحد
    واحدهای کل 84 واحد
    متراژ واحدها 82 متری (دو خواب)، 115 متری (سه خواب)، 127 متری (سه خواب)، 140 متری (سه خواب)
    پارکینگ شامل 147 پارکینگ
    امکانات استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن همایش چند منظوره، آنتن مرکزی-اینترنت مرکزی، سیستم مدیریت هوشمند (BMS)
    شرایط پیش‌فروش واریزی به روز تا پایان تیر 1402، امتیاز در مرداد سال 1402 از 4.5 میلیارد تا 5.1 میلیارد تومان بسته به رتبه
    بررسی نهایی

    بطور کلی این پروژه در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و سازنده آن نیز مالک زمین است و خود پیمانکار پروژه میباشد ولیکن روند پیشبرد پروژه های این شرکت به دلیل ساخت همزمان چندین پروژه قابل بحث است زیرا سابقه ساخت یکی از مهمترین فاکتورهای یک تعاونی میباشد و اینکه چندین پروژه بصورت همزمان همگی با روندی بسیار کند پیش بروند یک ایراد برای سرمایه گذاران آن پروژه است .

    برخی از پروژه های این شرکت در مدت زمانی خاص شروع به کار میکنند و با روند مناسبی پیش میروند و به یکباره عملیات ساخت آنها کند میشود و پروژه دیگری پیش میرود .

    آخرین پروژه این شرکت که در حال کار میباشد و روند کار آن خوب بوده پروژه کامرانیه است ولیکن ممکن است بعد از انجام عملیات ساخت تا مقعطی دوباره روند آن کند و یا مسکوت شود و پروژه دیگری پیش برود . بطور کلی اگر قصد سرمایه گذاری در پروژه های این شرکت را دارید این نکته را میبایست در نظر داشته باشید و حق خریدار است که بداند زمان تحویلی که به وی اعلام میشود ممکن است دچار تاخیر شود .

    بررسی برج دیپلمات
    بررسی برج دیپلمات

    همچنین میتوانید با توجه به جدول زیر پروژه دیپلمات را با پروژه های همجوار خود در همان محدوده مقایسه نمایید :

    پروژه تفاوت‌ها
    دیپلمات و زاگرس 1. نوع واحدها: پروژه زاگرس به صورت سهام های مسکونی و تجاری عرضه می‌شود و واحد کامل نیست، اما پروژه دیپلمات دارای واحدهای ۱۰۰ متری است. 2. نقدینگی: برای سرمایه‌گذاری، پروژه زاگرس به عنوان گزینه‌ای خوب برای کسانی که نقدینگی کمتری دارند، اما افرادی که هدفشان سکونت است، ممکن است پروژه دیپلمات را ترجیح دهند. 3. رزومه سازندگان: تعاونی ابنیه همت بیشتری در پروژه‌های تمام شده دارد و تعاونی سپاهشهر بیشترین پروژه‌های در حال ساخت را دارد. تعداد واحدهای پروژه زاگرس بیشتر از پروژه دیپلمات است.
    دیپلمات و ترنج 1. موقعیت: دو پروژه دارای موقعیت‌های یکسان هستند. 2. سازنده: پروژه ترنج دارای سازنده ارگانی است، در حالی که پروژه دیپلمات شخصی است. 3. مرحله ساخت: پروژه ترنج در مرحله اسکلت و سفت‌کاری قرار دارد، اما پروژه دیپلمات در حال احداث طبقات منفی است. 4. نوع واحد: هر دو پروژه به صورت واحد خرید و فروش می‌شوند.
    دیپلمات و میعاد 1. موقعیت: دو پروژه دارای موقعیت‌های یکسان هستند. 2. مرحله ساخت: هر دو پروژه در مرحله یکسانی قرار دارند. 3. نوع واحد: هر دو پروژه به صورت واحد خرید و فروش می‌شوند.
    دیپلمات و اطلس پروژه اطلس سهامی است و برای آن هنوز جواز نگرفته شده است اما در صورت شروع عملیات موقعیت مکانی بسیار بهتری نسبت به این پروژه دارد .
    دیپلمات و بیسموت پروژه بیسموت بصورت سهام تجاری و اداری میباشد و از لحاظ کاربری با این پروژه متفاوت است .

    همچنین بهتر است مواردی که لازم است بصورت مکتوب در قرارداد ذکر شود و تنها به آنچه بصورت فروشنده از سوی فروشنده اعلام میشود اکتفا ننمود و آنچه مکتوب فی مابین خریدار و سازنده منعقد میشود سند قرار گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 تهران و دیگر پروژه های شرکت تعاونی توسعه و عمران انصار و همچنین روند پیشرفت پروژه ها و حق امتیاز به روز با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه