جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه تندیس اقاقیا برج های خیابان کاج منطقه 22

  • برج های تندیس آخرین و تنها پروژه در حال انجام مهندس عباس گلوی، یکی از سازنده‌های منطقه 1، تحت عنوان گروه مهندسین تندیس می‌باشد. این پروژه در سال 1401 شروع به کار کرده و در قالب 2 برج 25 طبقه اجرا می‌شود. هر برج شامل 18 طبقه مسکونی، 5 طبقه پارکینگ، 1 طبقه تجاری و یک لابی 12 متری میشود این پروژه در زمینی به مساحت 5100 متر مربع در حال اجرا میباشد .

    در مجموع، این پروژه شامل 257 واحد مسکونی با متراژ‌های مختلف است که شروع از 94 ، 102 ، 107، 109 و 145 متر می‌شود. از این واحدها، تنها متراژ 145 متری به 3 اتاق خوابه می‌باشد، و بقیه واحدها 2 اتاق خوابه هستند.در حال حاضر، این پروژه دارای 73 درصد پیشرفت است و زمان تحویل آن تا 24 ماه دیگر اعلام شده است. در ویدئو زیر میتوانید نمایی از 2 برج تندیس اقاقیا را مشاهده نمایید

    اطلاعات تکمیلی برج اقاقیا

    همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید نمای این برج قرار است به صورت لوکس و ویژه ای اجرا شود و متریالی که قرار است در این پروژه استفاده شود از سطح معمول منطقه بالاتر است . بر طبق تحقیقات تهران برج هدف از ساخت این برج رقابت با برج های لبخند می باشد که آن هم سازه ای لوکس است و توسط مهندس ایرانیان اجرا شده است . امکانات این برج شباهت زیادی به برج لبخند دارد .

    استفاده از لابی 12 متری ، گرین وال در لابی ، نمای تمام شیشه با فریم آلومینیوم و حذف چهارچوب و حاشیه های نما از جنس آکواپنل و دیگر مواردی که در لیست امکانات آورده خواهد شد از مواردی است که نشانگر این موضوع است که این سازنده قصد ورود به منطقه 22 را با یک رزومه اجرایی قوی دارد .

    پروژه تندیس اقاقیا
    پروژه تندیس اقاقیا

    قیمت و شرایط پرداخت برج تندیس اقاقیا

    تاریخ بروز رسانی این مطلب در فروردین سال 1403 میباشد برای کسب بروز ترین قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید . قیمت پایه برای واحدهای این مجموعه متری 150 و 160 میلیون بسته به کیفیت دید واحدها در نظر گرفته است و به ازای هر طبقه 2 درصد به آن افزوده میشود . با توجه به این موضوع که لابی 12 متر میباشد و 1 طبقه تجاری نیز روی آن وجود دارد در واقع طبقات اول و دوم نیز در ارتفاع بالایی نسبت به دیگر برج ها قرار دارند .

    تا طبقه 10 توسط سازنده پیش فروش میشود و شرایط پرداخت بدین صورت است که می بایست 50 درصد مبلغ کل را بصورت نقدی پرداخت نموده و 35 درصد را بصورت اقساط 24 ماهه و 10 درصد آخر مربوط به تحویل و سند میباشد . توجه داشته باشید قراردادی که با سازنده این پروژه بسته میشود میتواند متغیر باشد و مواردی چون جریمه تحویل در آن وجود ندارد که البته با توجه به سابقه سازنده و سرعت ساختی که تا کنون داشته قابل توجیه است .

    پلان نقشه برج تندیس
    پلان نقشه برج تندیس

    امکانات برج تندیس

    این پروژه دارای امکانات بروز و لوکس میباشد که میتوان به داشتن 2 استخر ، سونا ، جکوزی ، استخر کودکان و سالن بدنسازی اشاره نمود که هر کدام بصورت زنانه و مردانه در قالب 2 مجموعه شکل هم در دسترس میباشند . سالن بیلیارد ، پارتی روم ، مهدکودک ، سالن اجتماعات 110 نفره به همراه سالن غذاخوری و آشپزخانه ، روف گاردن و محوطه فضای سبز ، برق اضطراری ، منبع ذخیره آب ، 3 آسانسور پر سرعت در هر برج از امکانات این پروژه میباشند .

    توجه داشته باشید مدیریت مجموعه پس از تحویل واحدها تا 3 سال با خود شرکت میباشد و این به این دلیل است که کیفیت و مدیریت مجموعه حفظ شود .

    موقعیت مکانی

    موقعیت مکانی این برج در خیابان کاج در جواز مجتمع مالمون واقع شده است . دید این پروژه برای واحدهای با کیفیت آن به سوی شمال شهر و کوهستان است و در جهات دیگر دید به شهر وجود دارد . از لحاظ  موقعیت جغرافیایی این پروژه در موقعیت ضعیف تری نسبت به لبخند قرار دارد ولیکن در یکی از خیابان های خوب منطقه قرار گرفته است .

    توجه داشته باشید که قرار گرفتن در محیطی دنج و باز یا قرار گرفتن در قسمت شهری میتواند سلیقه ای باشد اما به دلیل اینکه داشتن ویو به دریاچه چیتگر یکی از مزایای پروژه های ساختمانی در منطقه 22 است این مورد میتواند برای برخی نقطه ضعف محسوب شود .

    برج تندیس اقاقیا
    برج تندیس اقاقیا
    سرمایه گذاری یا مصرف کننده ؟

    اگر بخواهیم به یک جمع بندی در مورد سرمایه گذاری در پروژه تندیس اقاقیا برسیم باید به این نکته اشاره نماییم که همانطور که در اول مطلب ذکر کردیم این پروژه در رقابت با برج لبخند ساخته شده است که بیش از 1 سال از اتمام پروژه کماکان واحدهای آن برای فروش توسط سازنده وجود دارند زیرا قیمت آن نسبت به سطح منطقه بالاست و افراد و اقشار خاصی برای خرید آن اقدام مینمایند .

    ممکن است که سازنده نیاز به فروش فوری واحدهای خود نداشته باشد ولیکن موضوع این است که اگر به قصد سرمایه گذاری قصد ورود به پروژه های این چنینی را دارید گزینه گرانی است و اگر بعد از تکمیل پروژه بخواهید واحد خود را به فروش برسانید خود شرکت نیز فروشنده است و واحد برای فروش در اختیار دارد . این اتفاق بر روی فروش پروژه های تریتیوم نیز می افتد حتی در شرایط بدتر زیرا خریدار ممکن است 50 درصد اقساط را پرداخت کرده باشد و بخواهد واحد خود را با 50 درصد مبلغ پیش بفروشد اما شرکت با 30 درصد پرداخت اولیه فروشنده است و در واقع هنگام فروش شرکت سازنده رقیب شماست .

    در نتیجه اگر به دید مصرف کننده میخواهید به پروژه های این چنینی ورود نمایید میتواند گزینه مناسبی باشد ولیکن برای دید سرمایه گذاری با توجه به بالا بودن قیمت و سابقه فروش واحدهای برج های مشابه گزینه های بهتری وجود دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش پروژه های منطقه 22 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    خلاصه وضعیت پروژه
    مورد اطلاعات
    نام پروژه برج‌های تندیس اقاقیا
    مهندس مسئول پروژه مهندس عباس گلوی
    تاریخ شروع پروژه سال 1401
    تعداد برج‌ها 2 برج
    تعداد طبقات هر برج 25 طبقه مسکونی، 5 طبقه پارکینگ، 1 طبقه تجاری و 1 لابی 12 متری
    مساحت زمین 5100 متر مربع
    تعداد کل واحدها 257 واحد
    متراژ واحدها 94، 102، 107، 109، 145 متر مربع
    تعداد واحدهای 3 اتاق خواب واحدهای 145 متری
    پیشرفت کل پروژه 73 درصد
    زمان تحویل پروژه تا 24 ماه دیگر
    نمای برج لوکس و ویژه با متریال با کیفیت و شباهت به برج‌های لبخند
    امکانات برج لابی 12 متری، گرین وال در لابی، نما با فریم آلومینیوم و آکواپنل
    قیمت پایه واحدها از 120 تا 130 میلیون تومان بر متر
    شرایط پرداخت 50٪ پرداخت نقدی، 35٪ اقساط 24 ماهه، 10٪ تحویل و سند
    امکانات و تجهیزات ویژه 2 استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، پارتی روم، مهدکودک، سالن اجتماعات، روف گاردن، و…
    مدیریت پس از تحویل واحدها تا 3 سال توسط شرکت سازنده
    موقعیت مکانی در خیابان کاج واقع شده و دارای دید به سمت شمال شهر و کوهستان
    توجه مهم این پروژه در رقابت با پروژه‌های مشابهی قرار دارد و برای سرمایه‌گذاری نیاز به مطالعه دقیق دارد. مدیریت پس از تحویل واحدها تا 3 سال توسط سازنده انجام می‌شود.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه