جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه نیرو زمینی ارتش چیتگر

  • پروژه نیرو زمینی ارتش در پهنه C منطقه 22 محدوده چیتگر تهران واقع شده است . این پروژه شامل 4 برج میباشد که هر برج شامل 490 واحد میباشد و به برج های چهارگانه نیز معروف است مجری این پروژه تعاونی مسکن مهندسی نیروی زمینی ارتش میباشد که تاسیس سال 1359 میباشد .

    زمین های پهنه C بطور کلی در اختیار ارتش بوده و تعاونی های مختلفی در حال ساخت پروژه های انبوه میباشند برخی از این پروژه ها پروژه سهام توامندسازی ارتش میباشند که در کنار پروژه نیروی زمینی ارتش در حال بهره برداری میباشد .

    این پروژه ابتدا قرار بود 30 طبقه باشد اما در سال 95 تصمیم بر آن شد که طبقات اضافه شود و به 40 برسید متراژ پروژه نیرو زمینی ارتش 4 تیپ 93 ، 110 ، 121 و 135 متری میباشد . شرایط ساخت این پروژه در هر 4 برج متفاوت است و نزدیکترین برجی که تحویل داده میشود برج اول است برای اینکه بدانید هر برج در چه موقعیتی از ساخت قرار دارد و در کدام مرحله است میتوانید ویدئو هوایی ضبط شده را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. 

    توجه داشته باشید یکی از این برج های 4 گانه بنام پروژه نارنج 8 با شرایط متفاونی در حال اجرا میباشد . این پروژه بر خلاف برج های دیگر از متریال لوکس و امکانات بروز استفاده خواهد شد و با توجه به نیاز منطقه به پروژه های مدرن تر ساخت و اجرای این پروژه با شرایطی متفاوت در حال ساخت و ساز میباشد و نسبت به امکانات روز در مناطق دیگر تقریبا کامل میباشد .

    در ویدئو زیر میتوانید آخرین پیشرفت عملیات ساخت برج های نیروزی زمینی را به تاریخ دی ماه سال 1402 مشاهده فرمایید . در نظر داشته باشید در صورت ایجاد تغییرات در پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد :

     

    قیمت پروژه نیروی زمینی ارتش

    قیمت پروژه نیرو زمینی چیتگر بر اساس واریزی + امتیاز میباشد و واریزی انجام شده و همچنین اقساط ماهانه مشخص شده تا کنون بصورت زیر میباشد . توجه داشته باشید آخرین بروزرسانی اطلاعات در این بخش مربوط یه دی ماه سال 1402 میباشد و زمان تحویل نوشته شده در این قسمت در این تاریخ مشخص شده است .

    نوع برج محدوده قیمت (متری) مبلغ باقیمانده اقساط (تومان) تاریخ تحویل
    برج اول 64 تا 75 میلیون 300 میلیون تا 800 میلیون 1403
    برج دوم 52 تا 60 میلیون 300 میلیون تا 800 میلیون 1404
    برج سوم 38 تا 50 میلیون 300 میلیون تا 800 میلیون سه سال آینده
      همچنین قیمت اقساط باقی مانده برای متراژ های مختلف به شرح زیر میباشد ( در نظر داشته باشید که اقساط بصورت علی الحساب میباشد )
    • متراژ 93 متر : مبلغ 215.100.000 میلیون تومان. اقساط هر سه ماه 12 میلیون و ششصد هزار تومان
    • متراژ 110 متر: مبلغ 254.400.000 میلیون تومان. اقساط هر سه ماه 14 میلیون و نهصد هزار تومان
    • متراژ 121 متر : مبلغ 279.900.000 میلیون تومان. اقساط هر سه ماه 16 میلیون و چهار صد هزار تومان
    • متراژ 135 متر : مبلغ 312.300.000 میلیون تومان. اقساط هر سه ماه 23 میلیون و نهصد هزار تومان

    نقل و انتقال بصورت قطعی در دفتر تعاونی انجام میشود و به دلیل آنکه هر 4 بلوک این پروژه انتخاب واحد شده ، جهت و طبقه نیز مشخص شده است فروش بر اساس قیمت هر متر میباشد که در جدول بالا آخرین قیمت معاملات این برج برایتان نوشته شده است . این انتخاب بر اساس اولویت واریزی و رتبه بندی اعضای پروژه بوده است که پیش از این مرحله رتبه بندی شده بودند . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت پروژه نیرو زمینی با ما تماس حاصل فرمائید . 

    پروژه نیروی زمینی ارتش ( نارنج 1،2،3 و 4 )
    پروژه نیروی زمینی ارتش ( نارنج 1،2،3 و 4 )

    موقعیت و امکانات پروژه نیرو زمینی 

    پروژه نیرو زمینی ارتش دارای امکاناتی از قبیل لابی مجلل و سیستم اطفائ و اعلام حریق ، سیستم حفاظت و مانیتورینگ ساختمان ، سالن اجتماعات چند منظوره، سالن ورزشی و بدنسازی و فضای بازی کودکان میباشد . و از ویژگی های محل قرارگیری پروژه میتوان به دسترسی به بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) ، باغ موزه گیاه شناسی ایران ، دریاچه چیتگر ، شهر بازی هزار و یک شهر و دسترسی مستقیم به اتوبان همت ، حکیم ، تهران کرج میباشد .

    همچنین از نظر امکانات برج های 1 الی 3 این پروژه دارای امکانات استاندارد با متریال یکسانی هستند و برج چهارم این پروژه که با نام دیگری تعریف شده است قرار است با متریال لوکس و امکانات بیشتری ساخته شود . در نهایت در پهنه سی ارتش برج هایی که تا کنون ساخته شده اند دارای امکانات استانداردی بوده اند . 

    در حالیکه در محله های دیگر منطقه 22 مانند کوهک ، نزدیک دریاچه و شمال اتوبان خرازی پروژه هایی با متریال و امکانات بروزی ساخته و یا در حال ساخت است اما در شهرک سی برج هایی که قدیمی تر شروع به عملیات ساخت کرده اند این امکانات را تعبیه نکرده اند و در نهایت برج های جدید دارای این امکانات میباشند .

    پروژه نیروی زمینی ارتش چیتگر
    پروژه نیروی زمینی ارتش چیتگر

    پروژه نیرو زمینی ارتش چیتگر در چه مرحله ای است ؟

    وضعیت پروژه نیرو زمینی ارتش چیتگر بصورت زیر میباشد

    • برج اول، اسکلت و سقف‌ها به اتمام رسیده است و تا طبقه 18  از پایین  تیغه چینی  انجام شده است .
    • برج دوم، اسکلت و سقف برج به طور کامل اجرا گردیده است و در حال حاظر تا طبقه 12 ام  تیغه چینی انجام شده است .
    • برج سوم، پیمانکار؛ بتن مگر و آرماتور بندی فونداسیون سازه اصلی و بتن ریزی را بطور کامل اجرا و اماده اجرای اسکلت فلزی میباشد

    همچنین پلان نقشه این پروژه را نیز میتوانید در زیر مشاهده نمایید :

    خلاصه وضعیت پروژه نیروی زمینی ارتش ( نارنج )

    در این بخش خلاصه وضعیت برج های نیرو زمینی با نام های نارنج 1،2،3 و 4 را مشاهده میفرمایید . درصورت تغییر کلی در پروژه یا انتشار اعلامیه از سوی تعاونی این بخش بروزرسانی خواهد شد .

    مشخصات پروژه  
    سازنده تعاونی مسکن نزاجا
    موقعیت پهنه C شهرک چینگر
    نحوه پرداخت اقساطی
    اقساط هر 2 ماه یکبار
    زمان تحویل 1403-1405 بسته به برج
    دسترسی همدانی- بلوار پژوهش
    تعداد طبقات 30
    تعداد واحدها 560
    متراژ واحدها 93-110-121-135
    اسکلت فلزی
    در چه مرحله ای از ساخت برج اول نازک کاری نما- برج 2 نما – برج 3 اسکلت
    زمان اتمام 1402-1403

    زمان تحویل برج اول نیروی زمینی در سال 1402، برج دوم در سال 1403 و برج سوم در سال 1405 مشخص شده است. که در نهایت این زمان برای برج اول تاخیر خورده و به ترتیب احتمال به تاخیر خوردن برج های بعدی نیز وجود دارد . زمان تاخیر افتاده برای برج های نیروی زمینی 1 سال اعلام شده است .

    این پروژه در پهنه C شهرک چیتگر، با دسترسی به همدانی و بلوار پژوهش و در مجاورت باغ ملی گیاه‌ شناسی واقع شده است. این پروژه شامل 4 برج به نام‌های برج 1، برج 2، برج 3 و برج 4 می‌باشد که در کل دارای 1260 واحد مسکونی می‌ باشد و نسبت به دیگر برج هایی که در شهرک چیتگر در حال ساخت میباشد زمان زودتری آماده و تحویل داده میشود . در تصویر زیر میتوانید نمایی بسیار لوکس و مهندسی شده از برج های اجرا شده مشاهده فرمایید که در نهایت وجود چنین برج های در شهر تهران بی سابقه بوده است . 

    برح های نیروی زمینی
    برح های نیروی زمینی

     

    معرفی پهنه سی ارتش

    پهنه سی ارتش که به شهرک چیتگر نیز معروف است در واقع محدوده ای میباشد که کاملا متعلق به ارتش جمهوری اسلامی بوده است و در زمان برای استفاده به آنها داده شده است و پس از آن تبدیل به پادگان های نظامی شده است . بعد از چند سال و برای تامین نیاز مسکن کارکنان ارتش این زمین ها به تعاونی های مختلفی که همگی ارتشی هستند داده شده است .

     

    در نتیجه تعاونی های مختلفی که وابسته به بخش های مختلفی همچون نیروی هوایی ، نیروی دریایی و نیروی زمینی ارتش میباشند در این محدوده مشغول به ساخت و ساز هستند از این رو این محدوده را به نام شهرک ارتش میشناسند . ساخت و پیشرفت هر یک از این تعاونی ها با توجه به مدیریت و پیمانکار هر یک متفاوت است .

    توجه داشته باشید هر یک از تعاونی های موجود در این منطقه به شرایط خاص خود در حال ساخت هستند . برخی از آنها بصورت مشارکت با بخش خصوصی ، برخی مشارکت با شرکت وابسته با همان ارگان و برخی نیز توسط خود تعاونی ارتش در حال ساخت میباشند و بصورت سهامی ، دفترچه ای و یا قرادادی در حال خرید و فروش میباشند .

    توضیحات مربوط به هر پروژه و اطلاعات دقیق را در بخش مربوط به همان پروژه دنبال فرمایید و یا میتوانید برای دریافت اطلاعات کلی و خلاصه شده به صفحه پروژه های ارتش مراجعه فرمایید . 

    برای اطلاع از شرایط ، نحوه نقل و انتقال و امتیاز پروژه نیرو زمینی چیتگر با ما تماس حاصل فرمائید و یا پروژه های مشابه در پهنه سی مانند پروژه پدافند هوایی ارتش که با مشارکت آرین سازه و مسکن خاتم الانبیا ارتش در حال ساخت میباشد و یا پروژه نارنج 8 نیروی زمینی که با مشارکت نزاجا و نپاسازه در حال ساخت است بر روی لینک کلیک فرمائید .

    پهنه سی ارتش
    پهنه سی ارتش
    جمع بندی

    بیشترین آمار ساخت و تحویل پروژه ها در منطقه 22 تهران مربوط به ارتش است ، این ارگان بیشترین ساخت و ساز را در این محدوده انجام داده است و به همین دلیل تعداد زیادی از پروژه ها با نام تعاونی های مختلف ارتش وجود دارد . پروژه های مذکور زمان بیشتری را نسبت به دیگر پروژه های منطقه 22 برای ساخت پروژه طی کرده اند اما در نهایت به سرانجام رسیده اند .

    بسیاری از پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 علی الخصوص در محدوده مروارید شهر چندین سال است که در مرحله خاک باقی مانده اند و بطور کلی پروژه های ارتش رزومه قوی را در منطقه 22 داشته اند .

    سرعت ساخت و ساز ارتش در این منطقه نسبت به سپاه بسیار کند تر است اما در نهایت تعداد پروژه ها بیشتر میباشد و البته در حال حاضر تمامی پروژه های جدید بر خلاف پروژه های قدیمی که اجرا شده است دارای امکانات و متریال لوکس میباشند .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    3 نظر در “پروژه نیرو زمینی ارتش چیتگر”

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه