جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه الماس همت واقع در مروارید شهر منطقه 22

  • پروژه الماس همت در محدوده مروارید شهر منطقه 22 تهران چیتگر توسط شرکت توسعه سازه ابنيه الماس همت در قطعه زمینی مشاعی در مروارید شهر معرفی شده است که در حال حاضر نزدیک به 40 پروژه دیگر در این محدوده معرفی شده اند و همگی در مرحله اولیه تغییر کاربری زمین باقی مانده اند.

    این تعاونی که تاسیس آن ما برج 4 سال 1402 میباشد، پیشتر در پروژه ای تحت عنوان پروژه رومنس که در همین قطعه زمین معرفی شد فعالیت داشته که تحت عنوان و نام تعاونی دیگری اقدام به معرفی پروژه نموده بود که در نهایت با توجه به گذر زمان 3 ساله و عدم کسب جواز اعضای پروژه را با پروژه ای دیگر تحت عنوان رومنس حکیم جابجا نمودند که آن هم هنوز در همان مراحل اولیه باقی مانده است.

    پروژه الماس همت واقع در مروارید شهر منطقه 22
    پروژه الماس همت واقع در مروارید شهر منطقه 22

    توجه داشته باشید که در این قطعه زمین مشاعی تا کنون بیش از 40 پروژه با نام های متفاوت و تحت عنوان تعاونی های مختلف معرفی شده است که بعد از گذشت زمان و عدم تحقق وعده ها مجبور به تغییر نام میشوند و پروژه الماس همت نیز توسط افرادی معرفی شده است که پیشتر پروژه رومنس را معرفی نموده اند.

    پروژه الماس همت

    این پروژه شرایط خود را بدین گونه اعلام نموده است که واحد های خود را 50 الی 150 متر اعلام نموده است و پروژه را در قالب 2 بلوک 15 طبقه ( 12 طبقه مسکونی ) معرفی نموده است که بصورت 3 دانگ نیز فروخته میشود.

    نکته اولی که در مورد زمین این پروژه مطرح است پهنه آن است که در صورتی که بتوانند تغییر کاربری را دریافت کند تنها قابلیت ساخت 7 طبقه مسکونی را بیشتر نخواهد داشت.

    همچنین تنها تغییری که در حال حاضر در این پروژه انجام شده این است که پس از 3 سال دور زمین فنس کشی شده و عملیات تسطیح خاک انجام شده است که این هیچگونه ارتباطی به اخذ جواز و تغییر کاربری ندارد که متاسفانه یکی از مواردی که باعث خراب شدن پروژه های مروراید شهر شده است وجود همین تعاونی ها در این قطعه زمین است.

    پروژه الماس همت
    پروژه الماس همت

    در نظر داشته باشید که زمین این پروژه هنوز تفکیک نشده است و خود تعاونی سازنده پروژه الماس همت زمین پروژه را 19500 متر اعلام نموده است در حالیکه این فضای کل زمین است و همه 40 پروژه در همین قطعه معرفی شده اند.

    شرایط فروش پروژه الماس همت

    این پروژه هزینه زمین و تراکم را برای متراژ 50 متری 400 میلیون تومان بصورت اولیه و 400 میلیون تومان تا پایان سال اعلام نموده است که هزینه تراکم و زمین است که متری 8 میلیون تومان قطعی میباشد. اما برای ساخت مبلغ 48 میلیون بصورت هر 3 ماه اعلام نموده است که پس از شروع پروژه و عملیات ساخت باید پرداخت شود.

    توجه داشته باشید تمامی پروژه های این قطعه زمین زمان شروع ساخت را 2 ماه دیگر اعلام میکنند در حالیکه تا کنون 3 سال است وضعیت به همین شکل بوده و اگر این زمین بتواند تغییر کاربری دریافت کند حداقل 2 الی 3 سال دیگر زمان خواهد برد.

    به همین دلیل است که توجه داشته باشید این قیمت ساخت اعلام شده قطعی نیست و قیمت تمام شده که در جدول زیر توسط تعاونی منتشر شده است واقعی نمیباشد.

    شرایط فروش پروژه الماس همت
    شرایط فروش پروژه الماس همت
    متراژ پیش پرداخت تا پایان سال 1402 اقساط کل مجموع زمین تراکم قیمت تمام شده
    150 1,200 میلیون 1,200 2,550 2,400 3,600
    130 1,040 میلیون 1,040 2,210 2,080 3,120
    100 800 میلیون 800 1,700 1,600 2,400
    75 600 میلیون 600 1,275 1,200 1,800
    65 520 میلیون 520 1,105 1,040 1,560
    50 400 میلیون 400 850 800 1,200

     

    همانطور که مشاهده میفرمایید قیمت تمام شده برای یک واحد 50 متری 1 میلیارد و 200 میلیون تومان نوشته شده است که این رقم واقعی نمیباشد. زیرا اقساط بصورت علی الحساب و غیر واقعی تخمین زده شده است.

    پلان و نقشه پروژه الماس همت

    تعاونی سازنده عکس هایی را به عنوان پلان و نقشه منتشر نموده است که این عکس ها در واقع پیش از اخذ جواز و دستور نقشه به همراه لیست امکانات پروژه در واقع تنها عکس است و هیچگونه اعتباری ندارد زیرا تا زمان مشخص نشدن تعداد جواز و تایید نقشه نمیتواند نقشه هایی را به عنوان پلان منتشر نمود.

    همچنین امکانات پروژه نیز مشخص نمیباشد. در نظر داشته باشید این یکی از معایب مروارید شهر است که در حال حاضر اکثر پروژه ها در چنین وضعیتی اقدام به انتشار اطلاعات غیر واقعی مینمایند که خریدار نیز متوجه نمیشود که مشکل اصلی پروژه یعنی نداشتن کاربری زمین ممکن است سالها به طول بی انجامد.

    پلان و نقشه پروژه الماس همت
    پلان و نقشه پروژه الماس همت

    پروژه های دیگری با نام های متفاوت در این زمین معرفی شده اند که نام تعدادی از آنها اسپرلوس ، سپکو ، افق بین الملل ، پروژه یاران ، ویژن ، پالادیوم ، ماندگار ، ماهور و … میباشد . در نظر داشته باشید که همه این پروژه ها در شرایط یکسانی قرار دارند.

    سابقه کارفرما: تعاونی توسعه الماس همت

    تعاونی توسعه الماس همت در تاریخ 1402/04/28 با شماره ثبت ۶۱۵۸۰۰ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۴۲۲۲۱۷ با سرمایه اولیه 100 میلیون تومان تاسیس گردیده است. مجتبي خداياري به عنوان مدیر عامل و علیرضا و حسین خدایاری به سمت هیات مذیره منصوب شده اند. این افراد پیشتر در پروژه رومنس تحت عنوان تعاونی دیگری فعالیت نموده اند و سابقه اجرایی برای آنها وجود ندارد و فاقد رزومه میباشند.

    جمع بندی کلی در مورد پروژه الماس همت

    بطور کلی پروژه های مروارید شهر جنوبی در این قطعه زمین مشاعی 19500 متری به دلیل اینکه زمین های آن هنوز تغیین تکلیف نشده اند همگی در مرحله یکسانی قرار دارند و پروژه های جدید با نام ها جدید معرفی میشوند که اقدام به فروش با شرایط مشابهی مینمایند که همه تعاونی ها 3 سال است در حال انجام آن هستند.

    توجه داشته باشید که زمان شروع این پروژه ها مشخص نیست و منوط به این است که بتوانند تغییر کاربری زمین را دریافت کنند که تا کنون پس از گذشت زمان موفق به انجام آن نشده اند. در صورتی که تعاونی فروشنده پروژه الماس همت و یا حتی دیگر تعاونی های مشابه ادعایی غیر از این دارند باید جواز ساخت، سند تفیکی متراژ زمین را ارائه دهند و اگر با گفتن اینکه در مرحله انجام است بخواهید تصور کنید که پروژه دارای جواز ساخت است و یا کاربری مسکونی دارد سخت در اشتباه هستید.

    بطور کلی برای دریافت جزئیات و اطلاعات مشاوره ای در مورد پروژه الماس همت و دیگر پروژه های مروارید شهر در این زمین و یا پروژه های در حال کار در منطقه 22 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات را دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه