جستجو کردن

نوشته های اخیر

شهرک گرین لند (برج های زمرد) چیتگر منطقه 22

  • پروژه شهرک گرین لند با نام برج های زمرد به تازگی در منطقه 22 در بلوار پژوهش معرفی شده است و یک پروژه جدید است و اطلاعات واقعی که در مورد آن وجود دارد محدود است به همین دلیل توضیحاتی پیرامون برخی موارد برای روشن نمودن وضعیت این پروژه در ابتدا اعلام میداریم.

    شهرک گرین لند
    شهرک گرین لند

    مالک زمین این پروژه بتاجا است و با مشارکت شرکت سهامي خاص عمران پوشاک چيتگر که تاسیس سال 1402 معرفی شده است که به گفته خود شرکت مشارکتی نیز با بازار تهران وجود دارد که جزئیات برای ما مشخص نیست.  موقعیت پروژه شهرک گرین لند در بالای بلوار پژوهش است که شامل 13 بلوک 30 طبقه است و مبنای فروش بر اساس متراژ 100 متری است و به صورت علی الحساب واگذار می شود و تحویل آن با اعلام اولیه 5 ساله است(غیر قطعی).

    شهرک گرین لند

    بسیاری شهرک گرین لند را در پهنه F چیتگر معرفی می نمایند که اشتباه است، این پهنه در دی ماه سال 1402 معرفی شده و محل اجرای 5 بلوک با نام های برج های H که شامل 5 برج است که توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا حاصل از تجمیع سهام های 50 و 20 متری انتخاب واحد شده است.

    اما این پروژه در پهنه F چیتگر نیست و محدوده آن در شمال موقعیتی است که امروز پهنه F چیتگر نامیده می شود که در قسمت موقعیت پروژه می توانید مشخصات لوکیشن آن را مشاهده نمایید و مجری این پروژه و شرایط فروش آن کاملا متفاوت است.

    شرایط فروش پروژه شهرک گرین لند

    شرایط فروش به صورت علی الحساب است یعنی با شکلی که در پروژه های ارتش در شهرک چیتگر فروخته شده است کاملا متفاوت است. در این پروژه شرایط بدین صورت اعلام شده است که برای هر 100 متر مفید مسکونی می بایست مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون تومان پرداخت اولیه شود و در ادامه اقساط از تیر ماه 1403 به صورت ماهانه و علی الحساب پرداخت شود.

    در حال حاضر قیمت کل سهام 100 متری را متری 37 میلیون و 700 هزار تومان اعلام نموده اند که 1 میلیارد و 800 میلیون از آن پیش پرداخت و مابقی اقساط علی الحساب است یعنی با گذر زمان افزایش می یابد و قطعی نیست.

    این شکل از فروش در پروژه های ارتش تنها در پیش فروش های پهنه سی انجام شده است که البته مجری پروژه ها خود تعاونی های ارتش هستند که به عنوان مثال تعاونی مسکن پدافند هوایی ، نیروی دریایی و نیروی زمینی مجریان پروژه ها در آن محدوده هستند.

    موقعیت برج های زمرد در شهرک گرین لند

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، این پروژه در موقعیتی متفاوت با پهنه F چیتگر قرار دارد که کارفرمای آن پهنه شرکت دیگری با نام عمران آبشار اسپادانا می باشد. در تصویر زیر می توانید موقعیت برج های زمرد در شهرک گرید لند را مشاهده نمایید:

    موقعیت شهرک گرین لند
    موقعیت شهرک گرین لند

    موقعیت قرار گیری شهرک گرین لند در روبروی شهرک چیتگر است که محل اجرای پهنه های C و B در بالای اتوبان حکیم و پهنه D یا طبیعت در پایین اتوبان است. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پهنه های چیتگر در این قسمت دارید می توانید نقشه پهنه سی چیتگر را مشاهده نمایید.

    امکانات پروژه گرین لند

    همانگونه که در بالا اشاره نمودیم، این پروژه به تازگی معرفی شده است و به همین دلیل اطلاعات در مورد برخی موارد را نمی توان به صورت قطعی اعلام نمود و به محض مشخص شدن آن این بخش بروز رسانی خواهد شد اما بر اساس اطلاعات اولیه لیست امکانات شهرک گرین لند مانند استاندارد برج های ساخته شده در محدوده چیتگر است یعنی لابی، پارکینگ، انباری ، فضای سبز و، محل بازی کودکان و سالن اجتماعات در این پروژه تعبیه شده است.

    مشخصات کارفرما

    کارفرمای پروژه شهرک گرین لند شرکتی سهامی خاص به نام عمران پوشاک چيتگر است که 16 دی ماه سال 1402 به شماره ثبت ۶۲۱۲۰۵ و شناسه ملي ۱۴۰۱۲۷۲۳۵۶۱ تاسیس شده است. آقاي ابوالقاسم آقاحسين شيرازي به سمت رئیس هیات مدیره و آقاي محمد توکلي مدیرعامل این شرکت به مدت 2 سال است.

    کارفرمای پروژه گرین لند
    کارفرمای پروژه گرین لند

    این شرکت چندین پروژه که برنامه ساخت آن را دارد معرفی نموده است ولیکن هیچ سابقه ای در اجرا نداشته است و اطلاعات ما در مورد این شرکت تکمیل نیست.

    توضیحات نهایی

    در مورد پروژه شهرک گرین لند، اطلاعات ما محدود است و ماهیت پروژه را نمی توانیم مشخص نماییم زیرا تا کنون پروژه های انجام شده توسط بتاجا در پهنه های چیتگر، از طریق شرکت عمران آبشار اسپادانا بوده و حاصل از تجمیع سهام های توانمندسازی ارتش بوده است و در پهنه سی توسط خود تعاونی ها انجام شده است اما در این پروژه توسط یک شرکت تازه تاسیس و همچنین با مشارکت با بازار تهران (به گفته خود فروشنده) انجام می شود که این شکل برای ما جدید است.

    در نهایت این نکته را توجه داشته باشید که ماهیت این شرکت که وابسته به بتاجا می باشد قطعی است و موقعیت آن نیز در محدوده پاسداران و پادگان 06 ارتش است و وجهی که باید واریز شود نیز در حساب بنیاد تعاون بتاجا است.

    در این قسمت نیز می توانید فرم ثبت نام این پروژه را دریافت نمایید:

    فرم ثبت نام در پروژه شهرک گرین لند

    این صفحه صرفا مربوط به اطلاع رسانی در مورد این پروژه می باشد و در مورد فروش پروژه می بایست به صورت مستقیم از کارگزاری اقدام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های در حال اجرای منطقه 22 تهران می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه