جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه نارنجستان چیتگر پیش فروش پروژه نارنجستان 1 2 3 4 5

  • پروژه نارنجستان چیتگر

    پروژه نارنجستان متشکل از 5 پروژه بنام های نارنجستان 1 ، نارنجستان 2 ، نارنجستان 3 و نارنجستان 4 و نارنجستان 5 میباشد که هر کدام در مناطق مختلف احداث شده و از نظر زمانی و پیشرفت و موقعیت در شرایط مختلفی قرار دارند که در ادامه به معرفی هر کدام میپردازیم.

    تعاونی مسکن ابنیه آکام مجری انجام این پروژه ها میباشد جدیدترین پروژه این شرکت با نام نارنجستان 5 در ابتدای سال 1402 شروع به پذیره نویسی نموده و پروژه نارنجستان 1 تحویل موقت شده و نارنجستان 2 در بهمن سال 1401 به طول کامل تحویل داده شده و هم اکنون در آن ساکن میباشند. در ادامه میتوانید وضعیت هر یک از پروژه های این شرکت را مشاهده نمایید. 

    در ویدئو کلیپ زیر میتوانید پروژه نارنجستان 4 را مشاهده نمایید، این کلیپ مربوط به تاریخ دی ماه سال 1402 میباشد که وضعیت پیشرفت پروژه را نسبت به سال گذشته نشان میدهد. در مورد پروژه نارنجستان 5 نیز میتوانید در بخش مربوطه آخرین تغییرات در عملیات ساخت را بروز مشاهده نمایید. در صورت تغییر در روند ساخت پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد و ویدئو های جدید قرار خواهد گرفت:

     

    پروژه نارنجستان 5 

    شروع پذیره نویسی این پروژه در اسفند ماه سال 1401 بوده است و شرایط خرید بدینصورت میباشد که واحدهای مجموعه بصورت 150 متری میباشد در قالب تک بلوک با 11 طبقه مسکونی 2 پارکینگ و 1 لابی میباشد که بصورت 2 دانگ تقسیم بندی شده در نتیجه برای خرید حداقل متراژ 50 متری میبایست مبلغ 1 میلیارد و 300 میلیون تومان بابت زمین و تراکم پرداخت نمایید ( متری 26 میلیون تومان ) ، همچنین در تاریخ آبان ماه سال 1402 با توجه به پرداخت آخرین اقساط واریزی بروز این پروژه 1 میلیارد و 380 میلیون تومان میباشد ( آخرین قسط در ابان ماه به مبلغ 80 میلیون تومان )

    و در حال حاضر در تاریخ اردیبهشت ماه سال 1402 حق امتیاز 70 الی 80 میلیون تومانی نیز برای خرید این متراژ میبایست پرداخت شود .

    همچنین اقساط پروژه بصورت اعلی الحساب هر 2 ماه 50 میلیون تومان میباشد . زمین این پروژه در مرحله ای خریداری شده که گودبرداری انجام شده است و احتمالا پس از پایان تسویه زمین عملیات ساخت شروع خواهد شد . زمان تحویل این پروژه از تاریخ شروع یعنی خرداد ماه به مدت 40 ماه اعلام شده است ( تحویل اواخر سال 1405 ) . در تصویر زیر آخرین وضعیت پیشرفت پروژه را در آبان ماه مشاهده میفرمایید .برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    پروژه نارنجستان 5
    پروژه نارنجستان 5

    برج نارنجستان 1

    این پروژه در بلوار کوهک ، بلوار علوم و فنون واقع شده است و شامل 2 بلوک 7 طبقه 6 واحدی جمعا 42  واحد مسکونی می باشد و در هر طبقه 6 واحد قرار گرفته است که دارای سه تیپ متراژ 101 ، 137 و 150 متری میباشد . این پروژه در حال حاضر تحویل داده شده است و در آن سکونت دارند . در واقع این اولین پروژه شرکت است که با حجم کم شروع و به موقع تحویل داده شده است .

    قیمت پروژه نارنجستان 1 در حال حاضر بدون در نظر گرفتن طبقات با قیمت پایه متری 80 میلیون تومان میباشد که با افزایش طبقات و مرغوبیت واحد قیمت آن افزایش خواهد یافت . ( بروز رسانی در دی ماه سال 1402 میباشد ) 

    پروژه نارنجستان 1
    برج نارنجستان 1
    برج نارنجستان 2

    این پروژه شامل 2 برج 14 طبقه میباشد و هر طبقه دارای 6 واحد مسکونی است که در مجموع 66 واحد 100 متری برای هر برج میشود در واقع 11 طبقه از برج مسکونی میباشد که در تاریخ بهمن سال 1401 تحویل داده شده است . این پروژه در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان،ضلع جنوب شرقی دریاچه چیتگر،بلوار کوهک، بلوار علوم فنون قرار گرفته است .

    از امکانات پروژه میتوان به 4 لاین آسانسور- سالن بازی کودکان- سالن بیلیارد و فوتبال دستی- آنتن مرکزی- سرمایش گرمایش هر واحد مستقل- دوربین مداربسته- نورپردازی نما- پارکینگ دوچرخه- اینترنت مرکزی- اعلام و اطفای حریق- دو دستگاه سوئیت سرایداری طبقه همکف- سالن اجتماعات- درب ضدسرقت- زمین ورزش و زمین های بازی اشاره کرد .

    در نزدیکی این پروژه برج های شمیم رحمت یا نخل در حال احداث میباشند که در واقع از نظر امکانات در سطح بالا و لوکسی قرار دارند . در حال حاضر حتی تعاونی های دولتی نیز در شکل ساخت و ساز خود تغییراتی ایجاد کرده اند و امکانات بروز و متریال خوبی را در پروژه هایشان استفاده میکنند . علت این موضوع این است که در محدوده کوهک پروژه های شخصی ساز بسیاری ساخته شده اند که امکانات بروزی در آنها قرار گرفته است . 

    در حال حاضر این امکانات به عنوان استاندارد منطقه شناخته شده است به عنوان نمونه مشاعات آبی و یا سالن بدنسازی بصورت جداگانه که نداشتن آنها میتواند در آینده نقطه ضعف به حساب بی آید . 

    برج نارنجستان 2
    برج نارنجستان 2

    در حال حاضر قیمت پروژه نارنجستان 2 برای واحد های با نقشه جنوبی در طبقات اولیه به ازای هر متر مربع مبلغ 90 میلیون تومان اعلام شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    پروژه نارنجستان 3

    این پروژه در محدوده شمال اتوبان همت شهرک مهسان و در جوار کوه واقع شده است و شامل 2 برج 14 طبقه که 8 واحد در هر طبقه آن به متراژ 143 متری 3 خواب قرار گرفته است . در این پروژه در مجموع 176 واحد مسکونی قرار دارد .

    از امکانات پروژه میتوان به سالن چند منظوره برای بازی کودکان-سیستم آنتن مرکزی-سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد ، دوربین مداربسته در فضاهای مشاع, سالن اجتماعات ، درب ضد سرقت اشاره نمود که به نسبت محیطی که در آن قرار گرفته است نداشتن امکانات طبیعی است . 

    این پروژه در حال حاضر در مرحله شروع سفت کاری است و زمان تحویل آنرا تا آخر سال 1402 اعلام کرده اند . در حال حاضر موقعیت این پروژه از نظر جایگیری در شمال اتوبان خرازی است و محیط شهرک قدیمی است و به آن رسیدگی نشده است . 

    این پروژه در حال حاضر در جوار چندین ساختمان در شهرک مهستان که قدیمی ساز میباشند احداث شده است . در صورتیکه با هزینه کلی شهرک ، وضعیت عمومی ، فضای سبز و محیط شهرک تغییرات اساسی بیابد میتواند لوکیشن آنرا در شمال اتوبان مطلوب توصیف نمود در غیر اینصورت از نظر محیط این شهرک شرایط مطلوبی ندارد . 

    پروژه نارنجستان 3
    پروژه نارنجستان 3

    قیمت پروژه نارنجستان 3

    قیمت پروژه نارنجستان 3 جهت اعضای اولیه به صورت علی الحساب متری 7.350.000 تومان می باشد که ۴.۵ میلیون تومان از این مبلغ مربوط به هزینه ساخت علی الحساب و ۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان هزینه زمین، جواز و تراکم است که البته این در قرارداد اولیه است . در حال حاضر واریزی بروز اعضا 1 میلیارد و 740 میلیون تومان میباشد که حق امتیاز را بسته به رتبه بین 5 تا 6 میلیارد تومان اعلام مینمایند . 

    پروژه نارنجستان 4

    این پروژه در حال اجرا توسط تعاونی ابنیه آکام میباشد که در محدوده مروارید شهر ، در غرب دریاچه چیتگر ، ضلع غربی خیابان آرش کمانگیر واقع شده است . پذیره نویسی این پروژه در مرداد ماه سال 1399 به اتمام رسیده است .این پروژه شامل 2 برج به هم چسبیده 12 طبقه ای میباشد که دارای متراژ 70 ، 80 ، 93 ، 104 ، 114 ، 130 و 144 متری میباشد و در مجموع 288 واحد مسکونی در آن قرار دارد

    در تاریخ دی ماه سال 1400 آخرین واریزی در این پروژه بدینصورت بوده است که برای یک واحد 80 متری مبلغ 540 میلیون تومان و برای واحد 93 متری مبلغ 600 میلیون تومان و برای 70 متری  470 میلیون تومان واریزی وجود دارد. این پروژه از لحاظ شرایط فروش شبیه به پروژه الوند چیتگر میباشد (اقساط بروز در ادامه مطلب).

    این پروژه در حال حاضر در مرحله اتمام اسکلت است و دیوار چینی در طبقات پایین در حال انجام است و لیست قیمت و جدول اقساط بصورت زیر میباشد . توجه داشته باشید که پرداخت اقساط بصورت هر 2 ماه یکبار میباشد.

    اقساط و وایریزی بروز پروژه تا پایان سال 1402 بدین شرح میباشد. (واریزی بروز تا آبان ماه متری 18 میلیون تومان میباشد)

    متراژ قسط 6دانگی((هر دوماه))
    تیپ 70 متری 120.000.000 تومان
    تیپ 80 متری 137.000.000 تومان
    تیپ 93 متری 158.000.000 تومان
    تیپ 104 متری 178.000.000 تومان
    تیپ 114 متری 195.000.000 تومان
    تیپ 130 متری 221.000.000 تومان
    تیپ 144 متری 245.000.000 تومان
    پروژه نارنجستان 3
    پروژه نارنجستان 4

     

    تعاونی ابنیه آکام

    تعاونی ابنیه آکام با نام کامل شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه اکام در تاریخ 1396/11/30 با شماره ثبت 523177 تاسیس شده است . مدیر عامل این شرکت آقاي سعيد پرهيزکار میباشد. ماهیت این شرکت بصورت تعاونی میباشد. پروژه های انجام شده توسط این شرکت در بالا معرفی شده و بصورت سابقه میتوان آنها را معرفی کرد.

    پروژه های این شرکت با توجه به قراردادی که با خریدار بسته شده است تحویل داده شده اند بدینصورت که نارنجستان 2 به دلیل اینکه با قیمت قطعی بسته شده است هم اکنون تحویل کامل داده شده و در آن ساکن میباشند ولیکن وضعیت پیشرفت مابقی پروژه ها نیز به گونه ای است که طبق زمانبندی پیش رفته است و از این لحاظ وضعیت مطلوبی دارند.

    کدام پروژه انتخاب بهتری است ؟

    شهرک مهستان محل قرار گیری پروژه نارنجستان
    شهرک مهستان محل قرار گیری پروژه نارنجستان

    در مورد تعاونی سازنده پروژه های نارنجستان باید گفت که شروع این تعاونی نسبت به دیگر شرکت ها بسیار بهتر و حساب شده تر بوده است ، شروع یک پروژه سبک 7 طبقه ای به عنوان نارنجستان 1 و بعد از آن نارنجستان 2 که هر دو پروژه به موقع تحویل داده شده اند. 

    سپس پروژه های بعدی این شرکت در وسعت بیشتر اجرا شده و در حال کار است ، در واقع اگر بخواهیم از مزیت های این تعاونی بگوییم انجام پروژه ها بصورت منطقی و مرحله به مرحله است اما یکی از معایب این شرکت که در قرارداد نارنجستان 5 به وضوح دیده میشود قیمت بسیار بالا نسبت به محیط پروژه و  تغییر شرایط قرارداد به نفع سازنده است . این شرکت پس از انجام پروژه ها و کسب اعتبار قرارداد را یکطرفه و به نفع خود منعقد کرده است. 

    به عنوان مثال در نارنجستان 5 در صورت تاخیر در پرداخت اقساط بعد از 3 روز قرارداد میتواند کلا و یکطرفه فسخ شود ! این یک بند عجیب میباشد که در یک قرارداد منطقی نیست زیرا ممکن است تعطیلات 3 یا 4 روزه ای در پیش باشد در اینصورت سازنده میتواند از نظر قانونی قرارداد را باطل کند . همچنین نداشتن جریمه و محدود کردن مشخصات متریال از دیگر مواردی است که در قرارداد وجود دارد . 

    در نهایت شهرک مهستان محیطی ضعیف است که به آن رسیدگی نشده است و در واقع شکل شهرکی ندارد اما قیمتی که برای پروژه اعلام شده است همخوانی با آن محدوده ندارد و این از دیگر معایب این شرکت است .در تصویر بالا میتوانید نمای دور از این شهرک را مشاهده نمایید 

    در مجموع برای انتخاب بهترین پروژه با توجه به سرمایه اولیه و مقدار اقساطی که میتوانید پرداخت کنید و همچنین مدت زمانی که قصد تحویل گرفتن پروژه را دارید و انتظاری که از بازدهی پروژه دارید میتوانید با ما تماس حاصل فرمائید تا به شما راهنمایی برای انتخاب پروژه مناسب ارائه دهیم . برای کسب اطلاعات پیرامون پروژه های مشابه مانند پروژه زاگرس چیتگر در نزدیکی دریاچه در حال ساخت میباشد بر روی لینک ها کلیک فرمایید با با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “پروژه نارنجستان چیتگر پیش فروش پروژه نارنجستان 1 2 3 4 5”

    1. سلام و عرض ادب ، جناب مهندس بنظر شما پروژه نارنجستان ۴ برا ورود و سرمایه گذاری چطوره ، موقعیت و لوکیشن زمین ، تعهدات سازنده ، با تشکر

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه