جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه کامرانیه سپاشهر پروژه کامرانیه k2 در چیتگر

  • پروژه کامرانیه سپاشهر ، پروژه کامرانیه چیتگر ، پروه کامرانیه k2 و یا پروژه سفیر 2 همگی نام یک پروژه میباشند که به علت تشابه اسمی با منطقه کامرانیه به عناوین مختلفی شناخته میشوند .این پروژه توسط تعاونی سپاشهر در زمینی به مساحت 39500 متر مربع در حال اجرا میباشد و در شهرک مروارید شهر منطقه 22 تهران واقع شده است و همزمان با پروژه بانک ملی چیتگر و پروژه s2 در حال اجرا میباشد .

    این پروژه شامل 1 برج 31 طبقه میباشد که 25 طبقه آن مسکونی 4 طبقه منفی و 1 طبقه لابی میباشد که در مجموع 177 واحد مسکونی و 200 پارکینگ و انباری شامل میباشد .

    سازه این پروژه از نوع بتن است و در مرحله اسکلت طبقه 16 ام میباشد و پایان آن در انتهای سال 1404 اعلام شده است که البته با توجه به پیشرفت پروژه از برنامه ساخت عقب است . در ادامه این مطلب میتوانید فیلمی از عملیات ساخت این پروژه مشاهده فرمایید . توجه داشته باشید که تاریخ بروزرسانی این مطلب به تاریخ 23 آبان ماه سال 1402 است ولیکن عملیات ساخت در ویدئو زیر عقب تر میباشد که میتوانید در تصاویری که در ادامه مطلب قرار گرفته است آخرین وضعیت ساخت را مشاهده فرمایید . توجه داشته باشید در صورت تغییر فیزیکی در این پروژه ، این بخش بروزرسانی خواهد شد .

     

    بررسی پروژه کامرانیه سپاشهر

    موقعیت پروژه کامرانیه در محدوده مروارید شهر واقع شده است که در حال حاضر یک منطقه در حال ساخت میباشد که به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود ، بخش شمالی آن که ورودی از سمت اتوبان خرازی بدان باز شده است دارای پروژه های تکمیل شده و آماده به سکونت بسیاری است و در واقع شهرسازی و محیط آن به همراه آسفات و انشعابات وضعیت بهتری نسبت به قسمت جنوبی این شهرک دارد . 

    در جوار این پروژه ، ساخت و ساز انجام شده است و در واقع محیط قرارگیری این پروژه نیز بزودی شاهد تغییرات خواهد بود . اما زمان تحویل اعلام شده در سال 1404 که پیشتر در زمان پروژه 1402 اعلام شده بود نیز با توجه به اینکه تعاونی سازنده این پروژه ، چندین پروژه را بصورت همزمان در دست احداث دارد و با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه از سال 1400 تا کنون به نظر می آید با تاخیر همراه باشد و زمان تحویل واقعی سال 1406 باشد. در تصویر زیر میتوانید آخرین تغییرات صورت گرفته بر روی پروژه را مشاهده فرمایید : 

    پروژه کامرانیه
    پروژه کامرانیه

    امکانات برج کامرانیه چیتگر

     

    امکانات پروژه کامرانیه به شرح زیر میباشد که با توجه به قرار گیری پروژه در محدوده مروارید شهر ، امکانات آن در حد استاندارد منطقه میباشد ، اگر این پروژه در محدوده دریاچه چیتگر و یا نزدیکی به آن قرار میگرفت ، داشتن امکاناتی نظیر مشاعات آبی و روف گاردن و دیگر امکانات برای آن ضروری بود زیرا به دلیل ورود سازنده های خصوصی به آن بخش ، امکانات پروژه ها بروز شده است . در لیست زیر امکانات پروژه را مشاهده میفرمایید :

    • امکانات داخلی امکانات خارجی و مشترک
      لابی مجلل پارکینگ و انباری
      اسانسور سالن اجتماعات
        سالن ورزشی
        مهد کودک
        فضای سبز و فضای بازی کودکان
        روف گاردن

    واریزی و اقساط پروژه

    اقساط اعلام شده برای پروژه کامرانیه در سال 1402 بدین شرح میباشد . در صورت تغییر این جدول و اعلام اقساط جدید برای سال 1403 این قسمت بروزرسانی خواهد شد .

    تاریخ مبلغ (میلیون تومان)
    6/2/1402 100
    20/4/1402 115
    30/6/1402 115
    9/9/1402 115
    21/11/1402 115
    پروژه کامرانیه سپاشهر
    پروژه کامرانیه سپاشهر

    قیمت پروژه k2

    قیمت  پروژه کامرانیه k2 بدینصورت محاسبه شده است که به ازای هر متر 1.5 میلیون تومان بابت هزینه زمین و تراکم بصورت قطعی و 4.5 میلیون تومان بابت هزینه ساخت بصورت علی الحساب میباشد .

    در تاریخ  دی ماه سال 1402 مبلغ 1 میلیارد و 200  میلیون تومان واریزی بروز میباشد و مبلغ اقساط در سال 1402 برای هر 3 ماه 100 میلیون تومان میباشد و قیمت امتیاز بروز این پروژه 1 میلیارد و 300 میلیون تومان میباشد . که البته با توجه به رکود پیش آمده در بازار ، قیمت امتیاز متفاوت میباشد و در نوسان است .

    با توجه رتبه بندی امتیازات برای انتخاب طبقه و واحد قبل از خرید امتیاز میبایست استعلام خوش حسابی و عدم بدهی از تعاونی گرفته شود برای این کار میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

    موقعیت قرارگیری پروژه کامرانیه در چیتگر

    موقعیت پروژه کامرانیه در چیتگر در مروارید شهر قطعه k2 میباشد و دسترسی به اتوبان های همت ، حکیم ، تهران کرج و آزادگان دارد . همچنین این پروژه فاصله نزدیکی با بازار بزرگ ایران ( ایرانمال ) ، باغ موزه گیاه شناسی ایران ، شهر بازی هزار و یک شهر ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر نیز دارد و با توجه به ساخت و سازهای وسیع این منطقه آینده خوبی بابت سرمایه گذاری دارد .

    ولیکن موقعیت قرار گیری این پروژه در قسمت جنوبی مروارید شهر ، نسبت به قسمت شمالی آن از موقعیت ضعیف تری برخوردار است ، در تصویر زیر میتوانید موقعیت قرار گیری این پروژه ررا نسبت به دیگر نقاط محدوده مروارید شهر مشاهده فرمایید .

    موقعیت پروژه کامرانیه
    موقعیت پروژه کامرانیه
    خلاصه وضعیت پروژه k2 سپاشهر

    نقل و انتقال این پروژه بصورت قطعی در دفتر تعاونی سپاشهر صورت میگیرد و هزینه آن نیز 3 میلیون تومان ( 1/5 میلیون تومان هر طرف ) از طرف تعاونی اخذ میگردد .

    همچنین با توجه به اینکه سوالات متعددی در مورد پیشرفت پروژه کامرانیه از سوی خریداران پرسیده شده است باید به اطلاعتان برسانیم که این تعاونی به دلیل اجرای چندین پروژه بصورت همزمان روند ساخت پروژه هایش از برنامه ساخت عقب افتاده است  و این تنها مربوط به این پروژه نمیباشد . 

    مورد توضیحات
    نام پروژه پروژه K2 کامرانیه
    موقعیت منطقه 22
    سازنده تعاونی مسکن عمران توسعه سپاهشهر
    تعداد طبقات 22 طبقه مسکونی + 4 طبقه پارکینگ منفی + 1 طبقه لابی همکف
    واحدهای مسکونی 85 متر، 88 متر و 125 متر
    اعتبار سازنده پروژه های در دست احداث دارد ولیکن پروژه تمام شده ندارد
    مبلغ زمین تراکم متری 1,500,000 تومان 
    مبلغ قرار داد ساخت متری 4,500,000 تومان (علی الحساب قیمت روز اول )
    امکانات استخر، سونا، جکوزی، مهد کودک، سالن اجتماعات، فضای سبز و …
    اعضای پروژه 200 عضو
    رتبه‌بندی و امتیاز اعضا با رتبه بالاتر از 1 از قیمت امتیاز بالاتر برخوردارند
    نحوه خرید و فروش امتیاز + واریزی + اقساط آینده = ثمن کل
    نحوه نقل و انتقال برج انتقال توسط تعاونی عمران توسعه سپاهشهر
    نام پروژه پروژه K2 کامرانیه
    آینده موقعیت مروارید شهر- در حال ساخت فعلا کارگاهی است و چند سال زمان میبرد
    سازنده تعاونی سپاشهر
    نحوه پرداخت اقساطی
    اقساط هر 3 ماه یکبار
    زمان تحویل 1406
    دسترسی خرازی-اردستانی
    پیشرفت  کند
    تعداد واحدها 220
    متراژ 100
    متراژ واحدها 90 – 130
    اسکلت بتن
    نما سیمان شسته
    در چه مرحله‌ای از ساخت اسکلت 
       
    پروژه کامرانیه سپاشهر
    پروژه کامرانیه سپاشهر

    سوابق تعاونی سپاشهر

    تعاونی سپاشهر سابقه ساخت و اجرای پروژه بانک ملی کوهک ، پروژه سفیر 1 و پروژه دیپلمات را در کارنامه خود دارد توجه داشته باشید که همه ی این پروژه ها در حال اجرا میباشند و یکی از ایراداتی که میتوان به تعاونی سپاشهر گرفت این است که پروژه هایش بصورت همزمان در حال اجرا میباشند و به همین دلیل روند کندی را پیش گرفته اند . 

    این در حالی است که اگر زمان تحویل اولیه پروژه های این تعاونی را بررسی نمایید مشاهده میکنید که در حال حاضر نسبت به برنامه ساختی که اعلام کرده اند عقب افتاده اند و باید برای رسیدن به زمان بندی عملیات با سرعت بیشتری پیش برود که در حال حاضر اینگونه نیست و پیشرفت پروژه ها بیشتر بصورت کلی بوده یعنی اگر بخواهید وضعیت پیشرفت پروژه های این شرکت را بررسی نمایید باید همه آنها را یکجا در نظر بگیرید در اینصورت میتوان وضعیت پیشرفت کلی را متوسط ارزیابی نمود .  برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه k2 کامرانیه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    7 نظر در “پروژه کامرانیه سپاشهر پروژه کامرانیه k2 در چیتگر”

    1. سلام ، خداقوت
      وضعیت پروژه را به روز (۱۴۰۱/۰۲/۳۰) مشخص فرمایید ، شامل مرحله پیشرفت فیزیکی ، قیمت متر مربع
      مبلغ پیش پرداخت وتعداد اقساط باقیمانده و …و….

    2. منیر منور

      سلام لطفاً بفرمایید که چند قسط است. و تا آخر ۱۴۰۰ چند تا قسط پرداخت شده و چند تا قسط مانده.

      1. سلام و عرض ادب
        لطفا بفرمایید هنوز ثبت نام دارید ، چنانچه جواب مثبت است شرایط رو اعلام بفرمایید . ۴ یا ۵ واحد خریدارم

    3. ممنون برای اینکه شرایط رو شفاف و واقعی درج میکنید ٬
      فقط تعجب میکنم که پروژه الهیه فرشته سپاشهر رو در لیست پروژه ها ندارید با اینکه خیلی از پروژه های روی خاک که جواز هم حتی ندارن معرفی شدن ..

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه