جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه پلازا پالاس مروارید شهر منطقه 22

  • پروژه پلازا پالاس

    پروژه پلازا پالاس در قالب 4 برج 13 طبقه شامل 2 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی در محدوده مروارید شهر ، بلوار اردستانی خیابان دانش غربی منطقه 22 در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با پلاک ثبتی 4/1383 توسط شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان در مرحله عضوگیری میباشد . این پروژه دارای 3 تیپ 90 و 110 متری دو خواب و 130 متری 3 خواب میباشد.

    زمین این پروژه خریداری و تحویل گرفته شده است و در مرحله اقدام برای تغییر کاربری و اخذ جواز ساخت می باشد و به همین دلیل از برنامه ساخت به دلیل طول کشیدن مرحله تغییر کاربری زمین و اخذ جواز عقب میباشد و زمان تحویل این پروژه را می بایست از شروع گود برداری در نظر بگیرید. در حال حاضر تنها عملیاتی که بر روی زمین انجام شده است فنس کشی بوده و تسطیح خاک در حال انجام است که نیاز به مجوز ساخت ندارد.

    شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان
    موقعیت پروژه پلازا

    در نهایت محل قرار گیری پروژه در شهرک مروارید شهر میباشد و پروژه های زیادی در این محدوده معرفی شده اند که همگی در همین وضعیت قرار دارند تاریخ بروزرسانی این مطلب در دی ماه سال 1402 میباشد در صورت تغییر این بخش بروزرسانی خواهد شد، برای آشنایی با شهرک مروارید شهر، موقعیت جغرافیایی پروژه و پروژه های در حال ساخت در این محدوده میتوانید ویدیو زیر را که بصورت هوایی ضبط شده است مشاهده نمایید.

    قیمت پروژه پلازا

    این پروژه در حال حاضر در مرحله اخذ جواز میباشد و در این مقطع برای واحد های اعلام شده مبلغ متری 5 میلیون تومان بابت تراکم دریافت میشود که این مبلغ باید در طی 4 ماه به شرکت سازنده پرداخت شود . قیمت ساخت نیز متری 7 میلیون تومان بر آورد شده که این مبلغ علی الحساب است و در مرحله ساخت قطعا تغییر خواهد کرد. واحد های 90 متری این پروژه تمام شده و در نتیجه دارای حق امتیاز جداگانه میباشد . جدول پرداخت به تعاونی بصورت زیر میباشد.

    واحد 130 متری واحد 110 متری واحد 90 متری تاریخ پرداخت
    سیصد میلیون دویست و پنجاه م دویست میلیون پیش پرداخت
    81 70 58 قسط اول
    81 70 58 قسط دوم
    81 70 58 قسط سوم
    81 70 58 قسط چهارم
    هر سه ماه 76 هر سه ماه 64 هر سه ماه 52 اقساط 36 ماهه
    1.534 1.298 1.064 مبلغ کل واحد
    40 35 30 حق امتیاز

    لازم به ذکر است مبلغ نوشته شده در جدول فوق که توسط تعاونی منتشر شده را نمیتوان ملاک محاسبه قیمت تمام شده قرار داد زیرا پروژه هنوز به مرحله ساخت نرسیده که بتوان قیمت ساخت آنرا مشخص کرد در نتیجه اقساط 36 ماهه بصورت علی الحساب بوده ولیکن در قرارداد منعقد شده بین خریدار و شرکت سازنده بر مبنای شاخص اعلام شده بر اساس آمار سازمان برنامه و بودجه می باشد و از این رو چهار چوبی برای کنترل افزایش قیمت وجود دارد .

    پروژه پلازا
    پروژه پلازا

    همچنین طبق اعلام تعاونی این پروژه دارای سود مشارکت 15 درصدی میباشد که حتی پس از انصراف نیز به خریدار تعلق میگیرد و دریافت واحد بصورت کامل میباشد (شیرآلات ، کمد دیواری، درب ضد سرقت ، کف سرامیک ، و… ) توجه داشته باشید در امکانات تحویلی ذکر شده در قرارداد کابینت مکتوب نشده است و واحد ها بدون کابینت تحویل داده خواهد شد.

    وام پروژه پلازا

    بر طبق اعلام شرکت این پروژه دارای وام میباشد که پس از 30 درصد از پیشرفت پروژه فعال میشود. در این مرحله نمیتوان داشتن وام برای پروژه را تایید کرد و شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که برای دریافت وام در طول زمان ساخت پروژه اقدام خواهد کرد ولیکن تعهدی برای انجام دادن آن وجود نخواهد داشت. بطور کلی مبنای خرید پروژه های پیش فروش در مراحل ابتدایی را بر داشتن وام نگذارید .

    وضعیت ساخت پروژه پلازا

    این پروژه در محدوده ای از مروارید شهر واقع شده که چندین پروژه دیگر مانند پروژه رومنس نیز در آن قرار دارند . یکی از مسائل مربوط به زمین این پروژه این است که تمامی پروژه های واقع شده در این محدوده در مرحله اخذ جواز در شهرداری قرار دارند و زمانیکه جواز ساخت آنها صادر شود همگی شروع به عملیات ساخت خواهند کرد و از این رو ساخت و ساز بصورت انبوه در آن محدوده آغاز خواهد شد و این خود میتواند باعث افزایش قیمت پروژه های این محدوده شود.

    لوکیشن پروژه پلازا
    لوکیشن پروژه پلازا

    توجه داشته باشید اعلام تاریخ گودبرداری و شروع عملیات ساخت منوط به اخذ جواز از شهرداری می باشد و بر اساس تحقیقات تهران برج شروع عملیات زمین های آن محدوده تا 6 ماه آینده خواهد بود.

    امکانات پلازا پالاسبر طبق اعلام تعاونی این پروژه یک سازه لوکس میباشد و قرار است که کلیه امکانات بروز در آن گنجانده شود شامل استخر سونا جکوزی مجزا برای هر بلوک  ، تراس قابل چیدمان ، اینترنت مرکزی ، روف گاردن 4 فصل و … که هر کدام که در قرارداد ذکر شود قابل استناد است و تایید نهایی امکانات پروژه هایی که در مرحله ابتدایی هستند پس از دستور نقشه انجام خواهد پذیرفت.

    انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان

    شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان شرکت در تاریخ 19/11/1393 با شماره ثبت 467506 و شماره ملی 14004705330  تاسیس شده است . مدیر عامل این شرکت محسن فیروزی و رئیس هیات مدیره فهیمه شفق میباشد.  ماهیت این شرکت تعاونی نیست که البته نمونه های مشابه با شرکت های خصوصی که اقدام به ساخت ساز با ماهیت شرکتی مینمایند در منطقه 22 تهران کم نیست.

    پروژه پلازا پلاس
    پروژه پلازا پلاس

    ولیکن باید بدانید که ماهیت این دسته از پروژه ها با سازنده هایی نظیر پروژه ترنج ارتش با ماهیت تعاونی متفاوت است. توجه داشته باشید طبق مطالب قبلی تهران برج اعتبار پروژه به سازنده آن میباشد و تعاونی ساز بودن و یا خصوصی بودن شرکت سازنده ملاک اعتبار نیست و برای انتخاب پروژه می بایست پشتوانه مالی و سوابق سازنده بررسی شود.

    بررسی کلی

    ویژگی مشخصات
    سازنده عمارت مدرن ایرانیان
    موقعیت مروارید شهر جنوبی
    نحوه پرداخت اعلام نشده
    زمان تحویل 1406
    دسترسی تهران کرج-همدانی
    تعداد طبقات 13
    تعداد واحدها 300
    متراژ زمین 7 هزار متر مربع
    متراژ واحدها 90-110-130
    اسکلت بتن
    نما سیمان شسته
    مرحله ساخت زمین
    زمان اتمام 48 ماه پس از شروع گودبرداری

    با توجه به قرار گرفتن این پروژه در محدوده مروارید شهر و اینکه این محدوده آخرین منطقه قابل ساخت در غرب تهران میباشد که میتواند در آینده رشد مناسبی برای سرمایه گذاران آن با آباد شدن این محدوده داشته باشد.

    توجه داشته باشید پروژه های بسیاری در این محدوده در حال اجرا و یا مراحل ابتدایی می باشد و اگر قصد سرمایه گذاری در این محدوده را دارید در صورت انتخاب درست پروژه و سازنده میتوانید سود مناسبی در آینده کسب نمایید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید، فروش، نحوه انتقال و قیمت پروژه پلازا پلاس و پروژه های مشابه دیگر در محدوده مروارید شهر با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات دقیق را کسب کنید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    17 نظر در “پروژه پلازا پالاس مروارید شهر منطقه 22”

      1. با سلام
        تهران برج وظیفه اطلاع رسانی صحیح را بر عهده دارد و اعتبار سنجی پروژه ها بر عهده خریدار میباشد . اگر نیاز به راهنمایی دارید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشد .
        با تشکر

    1. علی طاهرزاده

      با سلام و احترام، کاش تاریخ بروزرسانی های شما مشخص بود تا ما بدونیم اطلاعات مفید و مثمرتون در مورد پروژه‌های مختلف، دقیقا مربوط به چه زمانیه .

      1. سلام وقت بخیر سعی ما بر این است که با هر تغییری در پروژه اطلاعات آنرا بروزرسانی کنیم ولیکن برای دریافت آخرین اطلاعات میتوانید با کارشماسان ما تماس حاصل فرمایید با تشکر

    2. سلام وضعیت این پروژه از لحاظ تاریخ گودبرداری و مجوزها چگونه است
      آیا این شرکت زیر مجموعه آرین سازه است

      1. سلام خیر ، کاربری زمین مسکونی نمیباشد و دارای جواز ساخت نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

    3. سلام آیا وضعیت این پروژه تغییری کرده ؟
      آیا تاریخ گوبرداری مشخص شده؟
      قیمت تراکم و زمین این پروژه در حال حاصر چقدر است؟

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه