جستجو کردن

نوشته های اخیر

سهام پروژه امپریال پالاس برج 21 طبقه در کوهک

  • پروژه امپریال پالاس یا امپریال 2 در کوهک در زمینی به مساحت 4000 هزار متر مربع و در قالب 1 برج 25 طبقه شامل ( 21 طبقه مسکونی ، 4 طبقه لابی و پارکینگ ) با تراکم 22 هزار متر مربع در قالب 144 واحد توسط شرکت سازیران معرفی شده است . واحدهای این پروژه از 100 الی 300 متر در قالب 2 تا چهارخواب طراحی شده است .

    با توجه به اینکه تاریخ معرفی این پروژه در 27 مهر ماه سال 1402 میباشد تحقیقات تهران برج در مورد ماهیت پروژه هنوز تکمیل نشده است اما بر اساس گفته ها شرکتی که معرفی شده است پیمانکار پروژه شمیم رحمت میباشد و یا حداقل سازنده آن در این پروژه نقش دارد . توجه داشته باشید که چندین شرکت به نام سازیران وجود دارند که در زمینه ساختمان فعالیت مینمایند و رزومه هر 3 با یکدیگر کاملا متفاوت است .

    این پروژه در قالب سهام 10 متری مانند شمیم رحمت به فروش میرسد و هم اکنون در مرحله خاک است و بر طبق اعلام سازنده جواز و تراکم و دستور نقشه اخذ شده است و پروژه تا چندین ماه آینده شروع به ساخت مینماید ( در این مورد باید جواز ساخت توسط خریدار رویت شود ) . آنچه مشخص است این میباشد که فروش این پروژه بر اساس فروش سهام 10 متری شمیم رحمت طرح ریزی شده است و عینا قصد اجرا به همان شکل وجود دارد.

    پروژه امپریال که قبل از پروژه نخل یا شمیم 3 که در حال حاضر در مرحله ساخت میباشد اجرا و تحویل داده شده توسط همین پیمانکار انجام شده است اما توجه داشته باشید که کارفرمای پروژه هوافضای سپاه بوده است ولیکن در این پروژه جدید کارفرما و پیمانکار یک مجموعه هستند و از لحاظ ماهیت پروژه با یکدیگر متفاوت اند . در زیر میتوانید ویدئو کلیپی از برج امپریال در کوهک را مشاهده نمایید که ساخته و تحویل داده شده است در صورت تغییر در وضعیت پروژه و یا شروع عملیات ساخت این بخش بروزرسانی خواهد شد :

    قیمت پروژه امپریال پالاس

    موضوعی که در حال حاضر باید بررسی شود قیمت پروژه امپریال پالاس است . در حال حاضر برای قیمت زمین و تراکم مبلغ 450 متر به ازای هر سهام 10 متری دریافت میشود و مبلغ اقساط نیز بصورت علی الحساب 6 میلیون تومان در ماه اعلام شده که بعد از اولین ماه پس از خرید میبایست بصورت ماهانه پرداخت شود . توجه داشته باشید که این مبلغ علی الحساب بوده و قطعا افزایش میابد .

    اما اگر بخواهیم در حال حاضر قیمت این پروژه را با شمیم رحمت که در واقع میتوان 60 درصد آنرا اجرا شده دانست مقایسه نماییم متوجه خواهیم شد که قیمت ها هم خوانی ندارد زیرا در حال حاضر سهام پروژه شمیم رحمت 575 میلیون تومان است و اقساط آن ماهانه 4 میلیون تومان در حالیکه این پروژه با 450 میلیون تومان هنوز در مرحله اخذ جواز و شروع عملیات ساخت است و در تبلیغات آن افزایش قیمت پروژه شمیم رحمت مثال زده میشود در حالیکه تعداد واحدها ، اجرا و مالک پروژه ( هوافضای سپاه ) آن پروژه با این پروژه کاملا تفاوت دارد .

    اطلاعات فنی

    تعداد واحدهای مسکونی بر اساس متراژ بصورت زیر اعلام شده است :

    1. واحد های مسکونی با مساحت 107 متر مربع الی 115 متر مربع:
    – تعداد: 72 واحد

    2. واحد های مسکونی با مساحت 143 متر مربع الی 148 متر مربع:
    – تعداد: 20 واحد

    3. واحد های مسکونی با مساحت بیش از 155 متر مربع الی 182 متر مربع:
    – تعداد: 68 واحد

    4. واحد های مسکونی با مساحت 191 متر مربع الی 230 متر مربع:
    – تعداد: 24 واحد

    پروژه امپریال پالاس
    پروژه امپریال پالاس
    ردیف امکانات پروژه
    1 سالن ورزشی تجهیز شده با به روز ترین لوازم و وسایل
    2 روف گاردن با دید و چشم انداز ۳۶۰ درجه
    3 سالن آمفی تئاتر
    4 ۶ دستگاه آسانسور ویژه حمل اثاثیه و جا به جایی نفرات
    5 سالن کنفرانس
    6 لابی با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع
    7 سالن اجتماعات چند منظوره
    8 پنجره های تمام قدی
    9 سیستم دوربین مدار بسته برای تمامی بخش های مشترک
    10 تراس برای کلیه واحد های مسکونی
    11 سیستم سرمایشی و گرمایشی با یک چیلر مرکزی
    12 سیستم اعلام و اطفاء حریق
    13 فضای مناسب برای پارکینگ به منظور جای پارک برای کلیه طبقات
    14 انباری اختصاصی برای تمام واحد های مسکونی و تجاری
    بنابراین، واحد های مسکونی در این پروژه بر اساس مساحت به ترتیب از کم به زیاد به صورت زیر مرتب شده اند: 107-115 متر مربع، 143-148 متر مربع، بیش از 155-182 متر مربع، و 191-230 متر مربع. در تصویر زیر میتوانید وضعیت زمین پروژه را به تاریخ آبان ماه سال 1402 مشاهده نمایید .
    موقعیت زمین پروژه امپریال پالاس
    موقعیت زمین پروژه امپریال پالاس

    موقعیت مکانی پروژه امپریال 2

    پروژه مسکونی و تجاری امپریال پالاس در مکانی با دسترسی آسان به اماکن تفریحی و رفاهی واقع شده است. این موقعیت مکانی به واسطه بزرگراه‌ها و ایستگاه‌های مترو دسترسی آسانی به پروژه فراهم کرده است.

    پروژه از نزدیکی مجتمع‌های تجاری و اداری همچون مجتمع طوبی و مجتمع ایران مال بهره‌مند است و امکان استفاده از اماکن تفریحی مانند بام لند، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس نیز وجود دارد.

    علاوه بر این، پروژه از امکانات صنفی متنوعی مانند فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، مراکز درمانی، سینماها و داروخانه‌ها بهره‌مند است. همچنین، اماکن تفریحی مانند شهر بازی هزار و یک شهر، باغ ملی گیاه‌شناسی و پارک جنگلی آبشار تهران نیز در نزدیکی پروژه واقع هستند.

    همچنین محل قرار گیری پروژه در محدوده کوهک که در حال حاضر با ورود سازندگان شخصی ساز به این محدوده ، برج های با کیفیت و لوکسی در آن ساخته میشود میتوانید یکی از ویژگی های این پروژه باشد . در حال حاضر رشد قیمتی کوهک نسبت به پروژه های نزدیک دریاچه بسیار خوب بوده است و در واقع بعد از محدوده دور دریاچه میتوان آنرا محله خوب بعدی در منطقه 22 در نظر گرفت .

    البته در حال حاضر در بالای اتوبان خرازی ، پروژه هایی لوکس در حال اجرا هستند ( نزدیک برج سفید ) که با توجه به موقعیت قرار گیری در نزدیک کوه و دید وسیع به تهران از جنوب در حال رشد قیمتی میباشند .

    پروژه امپریال 2
    پروژه امپریال 2
    جمع بندی

    در مورد پروژه امپریال دو باید در نظر داشته باشید که این پروژه کاملا با شمیم رحمت متفاوت است زیرا کارفرمای آن پروژه هوافضای سپاه است و نحوه مدیریت و اجرای پروژه توسط یک ارگان دولتی انجام میپذیرد و در حال حاضر پروژه ای که معرفی شده است یک پروژه خصوصی است که قصد دارد به همان شکل فروش خود را انجام دهد در نتیجه میبایست به خیلی از موارد توجه نمود زیرا در پروژه شمیم رحمت تعهدی وجود ندارد اما در یک پروژه خصوصی نیازمند این است که تعهدات سازنده ، زمان تحویل ، متریال ، جریمه دیرکرد ، قراردادی که ارائه داده میشود و خیلی از موارد ذکر شود .

    در نهایت اگر قصد سرمایه گذاری در این پروژه را دارید و یا میخواهیم اطلاعاتی در مورد پروژه های مشابه با آن کسب نمایید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید علاوه بر این خلاصه وضعیت پروژه در زیر جدول بندی شده است .

    موضوع مشخصات
    نام پروژه پروژه امپریال پالاس (پروژه امپریال 2)
    طراحی و معماری  فرزاد دلیری
    مساحت عرصه پروژه 4 هزار متر مربع
    مساحت اعیان پروژه 35 هزار متر مربع
    تعداد واحدهای مسکونی 144 واحد
    نوع فروش واحدها سهم‌های 10 متری خرید و فروش
    مکان پروژه بلوار کوهک و خیابان 20 متری راهور در ضلع جنوبی پروژه نخل
    تعاونی مسکن سازنده پروژه هلدینگ سازیان
    زمان شروع پروژه چند ماه آینده
    امکانات و مشاعات رفاهی – سالن ورزشی – روف گاردن – سالن آمفی تئاتر – آسانسور ویژه حمل اثاثیه – سالن کنفرانس – لابی – سالن اجتماعات چند منظوره – تراس – سیستم‌های تهویه و گرمایش مرکزی – سیستم اعلام و اطفاء حریق – پارکینگ – انباری اختصاصی برای واحدهای مسکونی و تجاری

    نکته ای که باید توجه و بدان دقت شود تفاوت مالک پروژه امپریال با پروژه های اجرا شده توسط همین کارفرما میباشد . در نهایت این سازنده رزومه خوبی در ساخت در نقش پیمانکاری دارد ولیکن برای اینکه ببینیم در قالب تعاونی چه عملکردی از خود نشان میدهد نیازمند گذشت زماین است .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه