جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه اسپرلوس برج اسپرلوس چیتگر

  • پروژه اسپرلوس (2) در زمینی به مساحت 32212 متر مربع در ضلع جنوبی مروارید شهر با پلاک ثبتی 4/2011 واقع شده است و مجری آن برما گستر همت با ماهیت تعاونی  میباشد (نام این تعاونی تغییر کرده است). این پروژه دسترسی مستقیم به اتوبان همت و حکیم دارد و دسترسی نزدیک به دریاچه چیتگر، پارک چیتگر، آبشار تهران و باغ موزه گیاه شناسی دارد.

    پروژه دیگری با نام پروژه اسپرلوس 1 نیز وجود دارد که توسط همین تعاونی در حال ساخت میباشد. پروژه مذکور در شمال اتوبان خرازی در نزدیکی بیمارستان تریتا واقع شده و یک بلوک تک واحدی با 11 طبقه مسکونی 3 طبقه پارکینگ و لابی میباشد که واحدهای آن 130 ، 140 و 150 متری میباشد.

    این پروژه در حال حاضر در اسکلت طبقه 6 میباشد و به عملیات ساخت آن به دلیل مشکلاتی که با شهرداری به دلیل ارتفاع لابی و ورودی از ضلع شمال نزدیک به 2 ماه است که متوقف شده است ( بهمن سال 1401 ) و به گفته سازنده طبق توافقاتی که با شهرداری داشته در سال آینده عملیات ساخت ادامه میابد ولیکن تعداد واحدهای قابل واگذاری که سازنده میتواند به فروش برساند در این پروژه محدود است و همراه با پیشرفت پروژه آزاد می گردد و در حال حاضر واحدی برای فروش ندارد.

    در ویدئو زیر میتوانید موقعیت قرار گیری پروژه در محدوده مروارید شهر را نسبت به دسترسی و فاصله تا اماکن مهم این منطقه مشاهده نمایید. توجه داشته باشید در صورت شروع عملیات ساخت این پروژه این بخش بروز رسانی خواهد شد (بروز رسانی در بهمن ماه سال 1402 انجام شده است).

     

    اطلاعات پروژه اسپرلوس 2 که در مروارید شهر واقع شده بدین صورت میباشد که مجری اجرای این پروژه انبوه سازی ابنیه همت اسپرلوس میباشد و شامل 18 بلوک 12 طبقه میباشد و 8 واحد در هر طبقه قرار گرفته است متراژ واحد ها 100 متری 2 خوابه، 130 متری 3 خوابه میباشد و زمان تحویل سال 1406 تخمین زده شده است و البته زمان دقیق بعد از شروع گودبرداری مشخص خواهد شد. در حال حاضر زمین های این محدوده در مرحله تغییر کاربری برای اخذ جواز مسکونی می باشد که طبق آخرین اطلاعات ما به تاریخ امروز در بهمن ماه 1402 وضعیت پرونده زمین های مربوط در شهرداری در حال بوده و اجازه فنس کشی و عملیات تسطیح خاک صادر شده است. (تصاویری از زمین فنس کشی شده را میتوانید در ادامه مشاهده نمایید)

    فنس کشی زمین پروژه اسپرلوس
    فنس کشی زمین پروژه اسپرلوس

    این پروژه در مجموع 1008 واحد مسکونی دارد که تعداد 504 واحد آن واحد 100 متری و مابقی واحد 130 متری 3 خوابه میباشد. همچنین سازه این پروژه به صورت بتنی میباشد. توجه داشته باشید تا زمان شروع عملیات ساخت و تایید دستور نقشه متراژ واحد ها می تواند متغیر باشد.

    آخرین بروز رسانی قیمت پروژه اسپرلوس

    در تاریخ بهمن ماه سال 1402 واریزی بروز برای واحد 100 متری مبلغ 750 میلیون تومان میباشد که از این مبلغ 350 میلیون تومان حق امتیاز و 400 میلیون تومان واریزی میباشد. برای کسب آخرین اطلاعات از قیمت پروژه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    اسپرلوس 1
    اسپرلوس 1

    امکانات پروژه اسپرلوس 

    امکانات پروژه مسکونی اسپرلوس بدین صورت از طرف تعاونی اعلام شده است .پارکینگ اختصاصی مهمان ، آسانسور باربری ، روف گاردن ، سیستم هوشمند مدیریت ساختمان ( BMS ) ، شوتینگ ، مجموعه ورزشی ، مهدکودک و پارک بازی کودکان ، سالن اجتماعات ، سینما ، استخر سونا جکوزی ، پیست دوچرخه سواری ، نور عالی برای تمام واحدها.

    توجه داشته باشید امکاناتی از پروژه را میتوان ملاک قرارداد که در قرارداد ذکر شود و همچنین متریال مصرفی نیز بدین شکل میباشد و تا زمانیکه در قرارداد فی مابین خریدار و سازنده ذکر نشده باشد نمیتوان بصورت قطعی متریال و امکانات پروژه را ذکر کرد.

    پیش فروش پروژه اسپرلوس

    نحوه نقل و انتقال و پیش فروش پروژه اسپرلوس بصورت واریزی + حق امتیاز میباشد و در تاریخ نوشتن این مطلب واریزی واحد 100 متری 350 میلیون تومان میباشد و حق امتیاز با توجه به شرایط پرداخت دارای قیمت متفاوتی می باشد همچنین نقل و انتقال در دفتر تعاونی انجام میشود . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت امتیاز این پروژه با ما تماس حاصل فرمایید.

    پروژه اسپرلوس در منطقه ای واقع شده است که پروژه های دیگری نیز مانند پروژه رومنس وجود دارند و کلیت این پلاک ثبتی بدین صورت است که در دست اقدام برای تغییر کاربری و اخذ جواز در شهرداری می باشد و در واقع نمی توان تاریخ دقیقی از شروع عملیات ساخت ذکر کرد و اگر هم تغییری در وضعیت یکی از پروژه ها ایجاد شود در واقع برای کلیه پروژه های محدوده میباشد و نمی توان گفت که یک پروژه وضعیت متفاوتی با پروژه دیگری دارد زیرا زمین بصورت مشاعی و دارای 1 پلاک ثبتی است.

    پروژه اسپرلوس
    پروژه اسپرلوس

    در نتیجه تخمین زمان گودبرداری و عملیات ساخت را نمیتوان انجام داد و به محض تغییرات در وضعیت زمین در همین بخش به اطلاع شما خواهیم رساند. اما توجه داشته باشید که روال اینگونه است که اول تغییر کاربری انجام میشود و سپس باید سند ها تفکیک شده و جواز برای هر قطعه صادر شود.

    قیمت ساخت پروژه نیز بصورت علی الحساب میباشد و تغییر خواهد کرد اما هزینه زمین و تراکم بصورت ثابت بوده و در مرحله خریداری زمین از اعضا دریافت میشود. همچنین پروژه در مرحله کنونی دارای وام تایید شده نمیباشد زیرا اصولا در این مرحله از ساخت نمیتوان برای آن وامی دریافت کرد و دریافت هرگونه تسهیلات منوط به پیشرفت پروژه تا حداقل 30 درصد آن میباشد.

    سوابق کارفرما برج اسپرلوس

    تعاونی برما گستر همت غرب در تاریخ 1395/7/27 تاسیس شده و در سال 1399 با مجوز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نام شرکت خود را به انبوه سازی ابنیه همت اسپرلوس تغییر داده است سعید محمودی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت میباشد. این پروژه دارای سابقه اجرایی بنام خود تعاونی نمیباشد و صرفا عضویت مدیر عامل و یا اعضای هیات مدیره در پروژه های دیگر را نمیتوان بنام سابقه این تعاونی در نظر گرفت و ظاهرا مدیریت اجرایی این پروژه بر عهده بازنشستگان ارگان یا تعاونی دیگر می باشند.

    بطور کلی پروژه های قرار گرفته در قطعه مشخصی از مروارید شهر در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری می باشد و مدت زمان مشخصی برای این تغییر و سپس اخذ جواز مشخص نمیباشد و همگی مسکوت می باشد. 

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه اسپرلوس میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و یا برای بررسی پروژه های مشابه در مروارید شهر مانند پروژه کامرانیه سپاشهر توسط تعاونی سپاشهر و پروژه تریتیوم 3 بر روی لینک های مربوطه کلیک فرمایید.

    پیش فروش پروژه اسپرلوس
    پیش فروش پروژه اسپرلوس
    خلاصه وضعیت پروژه اسپرلوس
    مشخصات پروژه اسپرلوس منطقه 22  
    سازنده برما گستر همت
    تعداد بلوک 18 بلوک
    تعداد طبقات 12
    تعداد واحد در هر طبقه 8 واحد
    متراژها 100 متری 2 خوابه، 130 متری 3 خوابه
    تحویل مشخص نیست 
    مرحله زمین

    توجه داشته باشید قیمت امتیاز پروژه اسپرلوس در آبان ماه سال 1402 ، 350 الی 400 میلیون تومان است و وضعیت پروژه از زمان شروع تا کنون تغییری نداشته است. برای دریافت اطلاعات و جزئیات در مورد زمان ساخت، وضعیت تغییر جواز و شروع عملیات به همراه پروژه های مشابه در همان محدوده میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و جزئیات را دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    17 نظر در “پروژه اسپرلوس برج اسپرلوس چیتگر”

      1. سلام وقت بخیر ، پروژه اسپرلوس واقع شده در مروارید شهر هنوز تغییراتی نداشته و پروژه اسپرلوس 2 است که در مرحله اسکلت است و این مطلب فقط در مورد اولی نوشته شده و به همین دلیل بروزرسانی نشده . بزودی اطلاعات پروژه در حال کار اسپرلوس به سایت اضافه خواهد شد .

    1. پروژه اسپرلوس 12 طبقه نیست اصلاح کنید
      2 طبقه منفی
      7 طبقه مثبت
      لازم نیست اصلا دنبال منبع باشید یک حساب کتاب کنید مشخص میشه 1008 واحد 18 بلوک هر طبقه 8 واحد
      میشه 7 طبقه

      1. دوست عزیز در زمان نوشتن این مطلب تعاونی سازنده 12 طبقه اعلام کرده بود و ما هم نوشتیم طبق اعلام تعاونی که البته برای زمینی که فاقد جواز ساخت است و کاربری مسکونی ندارد این ادعا بی ریشه و غیر قطعی بود . در حال حاضر پهنه زمین های آن محدوده r131 مشخص شده و در صورتیکه بتواند تغییر کاربری داده و جواز ساخت بگیرد در کل 6 طبقه بیشتر جواز ساخت داده نمیشود . اگر امروز ادعا این است که 7 یا 6 طبقه است باز هم ادعایی بی ریشه و غیر قطعی است . هر زمان تغییر کاربری داد و جواز ساخت اخذ شد ما بر اساس آن اصلاح میکنیم در حال حاضر زمین مشاعی با کاربری غیر مسکونیست .

        1. ممنون از پاسختون
          ولی منظور من نبود شما از عمد اشتباه داشتید
          اگر سرچ کنید اطلاعات متفاوتی وجود داره
          ولی چون سایت شما در این زمینه دقیق‌ترین هست خواستم فقط اصلاح بشه
          چون همونطور که گفتم با یک محاسبه ساده میفهمیم میشه 7 طبقه روی همکف! در صورتی که به ادعای تعاونی دو پارکینگ زیر زمین باشه
          در مورد این هم که فرمودید جواز و کاربری نداره کاملاً درست فرمودید ولی منظور من چیزه دیگه بود

    2. ملیحه کلهری

      سلام، وقت بخیر
      چرا پروژه هیچ نغییری و پیشرفتی نداره تا کی میخواد مسکوت بمونه؟ لااقل دلیلش را بفرمایید.

      1. سلام وقت بخیر دلیلش بصورت واضح در مورد پروژه های مربوط به این قطعه زمین در مروارید شهر بارها در همین مطلب و دیگر مطالب گفته شده !

      2. به عنوان کسی که این روی پروژه سرمایه‌گذاری کردم باید بگم که اشتباه کردم از طرفی راه فروش ندارم از طرفی زمین هیچ کاربری نداره
        دو سال پول بی زبون ما رو گرفتن
        هنوز یک کلنگ نزدن

    3. مشاور فروش میگه مجوز داده شده برای ۶ بلوک ۱۶ طبقه ۸ واحد هر طبقه گرفته شده و تا اویل ۱۴۰۲ کار شروع میشه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

      1. سلام وقت بخیر ، همانطور که خودتون اشاره کردید مشاور فروش گفته ، شما بصورت مستند مجوز ساخت رو درخواست کنید .

      1. با سلام ، اتفاقا اطلاعات ما کامله چون از ابتدای همه پروژه ها رو در جریانیم ، 3 سال پیش پروژه معرفی شده ، بعد از 1 سال توانستن پارچه بزنن و اسم پروژه شون رو بنویسن چون قبلش هر روز شهرداری جمع میکرد بنرهاشون رو ، 1 سال بعد توانستن یک کانکس بزارن و بعد از یکسال نامه نگاری با شهرداری توانستن فنس دور زمین بکشن و عکس فنس رو به عنوان مدرک جواز گرفتن گذاشتن تا دل خریداران خوش باشه و این کل پروسه پیشرفت این پروژه ست ، اگر جوازی وجود داره و عکسی هست برای ما بفرستید ما سریعا در سایت میگذاریم و ازتون هم تشکر میکنیم ، ولی به عنوان مدرک همینجا براتون مینویسیم که اگر ( اگر ) این قطعه زمین موفق به اخذ جواز بشه کمتر از 3 سال دیگر نیست . اینکه اینجا در نظرات براتون نوشتیم به خاطر اینه که تاریخ داره ( تاریخ امروز 1 تیر 1402 ) و قطعا افراد جدید میتونن با دیدن تاریخ نوشتن مطلب و بروزرسانی ها متوجه بشن اونچیزی که امروز باهاش آشنا شدن و بهشون گفته شده 1 ماه دیگه شروع میشه 3 ساله همینطوریه و از اول هم همینو گفتن. با تشکر

    4. 3 ساله خریدیم
      2 سال پیش باید پروژه استارت زده می‌شد
      هر چند وقت یکبار کانالش اپدیت میشه مجوز میزنن که اماده اس برای ساخت
      پروژه کلاهبرداری هست

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه