جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه برج صدف ناجا مروارید شهر

  • پروژه صدف ناجا توسط تعاونی مسکن کارکنان آماد و پشتیبانی ناجا در محدوده مروارید شهر در حال ساخت میباشد . این پروژه 146 واحدی در زمینی با پلاک ثبتی ۴/۲۰۱۳ در قالب 3 بلوک 16 طبقه ( 12 طبقه مسکونی و 4 طبقه پارکینگ و لابی ) با متراژ واحدهایی از 93 تا 145 متر در حال احداث میباشد و در حال حاضر 1 بلوک از این پروژه در مرحله نازک کاری و 2 بلوک دیگر در مرحله پایان گودبرداری قرار گرفته اند . زمان شروع پروژه در ماه های پایانی سال 1399 بوده است و بر طبق اعلام تعاونی زمان پایان پروژه اسفند ماه سال 1404 میباشد .
    در ویدئو زیر میتوانید از محیط نزدیک به پروژه در مروارید شهر شمالی را مشاهده نمایید تا با موقعیت محدوده مروارید شهر بیشتر آشنا شوید .

    قیمت پروژه صدف ناجا

    در حال حاضر 3 مدل قرارداد در پروژه صدف ناجا وجود دارد و اعضای آن به سه دسته تقسیم میشوند . دسته اول افرادی هستند که دفترچه دریافت نموده اند و از اعضای قدیمی پروژه میباشند . از آنجایی که متراژ فروش پروژه صدف بصورت 100 متری میباشد قیمت قرارداد های دفترچه ای بر اساس همین متراژ در تاریخ مرداد ماه سال 1402 بدینصورت میباشد که واریزی بروز به مبلغ 700 میلیون تومان و 2 میلیارد و 500 میلون تومان به عنوان حق امتیاز میبایست پرداخت شود .

    برای قرارداد های کاردکسی فاقد دفترچه که هنوز تبدیل به دفترچه قرارداد نشده اند مبلغ واریزی 500 میلیون تومان و حق امتیاز 1 میلیارد و 500 الی 600 میلیون تومان است و در مورد مدل سوم قراردادها که ممنوع المعامله به دلیل نپرداختن اقساط هستن وضعیت روشنی بابت قیمت و نحوه خرید و فروش انها وجود ندارد و پیشنهاد ما نیز این است که سراغ انها نروید .

    شرایط فروش پروژه صدف

    توجه داشته باشید که اقساط این پروژه در حال حاضر بدینصورت است که میبایست هر 6 ماه یکبار مبلغ 120 میلیون تومان بصورت علی الحساب پرداخت شود که تا پایان پروژه بر فرض اینکه در حال حاضر 6 ماهه اول پرداخت شده باشد 5 قسط 120 میلیون تومانی برابر 600 میلیون تومان دیگر علی الحساب میبایست تا پایان پروژه پرداخت شود که این مبلغ قطعی نبوده و شامل افزایش قیمت خواهد شد . در حال حاضر قیمت خرید دفترچه با قیمت روز برای خریدار متری 32 میلیون تومان تمام میشود .

    کلیه نقل و انتقالات در دفتر تعاونی مسکن کارکنان آماد و پشتیبانی ناجا انجام میشود و توجه داشته باشید که در غیر اینصورت معامله شما رسمیت نخواهد یافت علی الخصوص که میبایست وضعیت قرارداد پروژه و ربته آن بررسی شود تا جزو دسته سوم که ممنوع المعامله هستند نباشد .

    برج صدف ناجا
    برج صدف ناجا

    پیمانکار پروژه

    پیمانکار این پروژه شرکت آژیراک سازه ایستا به شماره ثبت 457261 و کد ملی 14004213520 در تاریخ 1393/04/1 به ثبت رسیده است و بر طبق آخرین تغییرات شرکت آقای محمد ارزانی شهنی به سمت مدیرعامل و آقای امیر فرجو به سمت رئیس هیات مدیره منصوب شده اند . تهران برج در مورد سوابق سازنده اطلاعی ندارد ولی بطور کلی در پروژه های دولتی معمولا پروژه ها بدون بررسی و اخذ ضمانت معتبر به پیمانکاران واگذار نمیشود .

    بررسی نهایی

    در پروژه هایی که مربوط به تعاونی های مسکن دولتی میباشد زمان تاخیر را میبایست در نظر داشته باشید زیرا اینگونه پروژه ها همیشه دارای تاخیر میباشند اما در نهایت به سرانجام میرسند . با قیمت امروز پروژه صدف ناجا میتوان آنرا با پروژه پارادایس در محدوده بلوار هوانیروز مقایسه نمود که یک پروژه در حال انجام توسط تعاونی خصوصی است اما موضوع این است که انتخاب پروژه دولتی یا خصوصی سلیقه ای است و شاید برخی بخواهند تنها در پروژه های دولتی سرمایه گذاری نمایند که به عقیده ما در منطقه 22 گزینه های مناسبتری برای سرمایه گذاری در پروژه هایی با ریشه دولتی وجود دارد .

    پروژه صدف ناجا
    پروژه صدف ناجا

    اگر بخواهید بر روی پروژه های خصوصی سرمایه گذاری نمایید گزینه های شخصی ساز و یا شرکتی با قیمت قطعی گزینه های خوبی میباشند اما قیمت ورود به پروژه و اقساط آن مانند یک پیش خرید قطعی سنگین است و ممکن است  در بودجه هرکس نباشد . نمونه ای از این پروژه ها رونیکا پالاس کوهک است که توسط سازنده مطرح خصوصی ساخته میشود ولیکن قیمت آن نسبت به منطقه بالاتر است و بخش زیادی از مبلغ بابت برند سانده دریافت میشود .

    در محدوده مروارید شهر پروژه های ساختمانی زیادی در حال اجرا میباشند که هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند برخی بصورت قطعی و برخی بصورت تعاونی ساز میباشند . در نهایت شهرک مروارید شهر پس از تکمیل پروژه های ساختمانی میتواند تبدیل به یک شهرک نوساز شود زیرا تمامی برج های ساخته شده در آن از بروز ترین برج های ساخته شده در کنار شهرسازی مدرنی که توسط شهرداری در حال انجام است میتواند این محدوده را تبدیل به یک شهرک جدید در تهران نماید .

    همچنین توجه داشته باشید پروژه های زیادی تحت عنوان صدف در منطقه 22 اجرا شده اند که هر کدام مربوط به تعاونی های متفاوتی میباشند به عنوان مثال یک پروژه صدف متعلق به کارکنان بهشت زهرا در منطقه وجود دارد و یک پروژه دیگر نیز به همین نام موجود است و این پروژه تحت عنوان پروژه صدف ناجا شناخته میشود .

    برای اطلاع بیشتر در مورد پروژه های محدوده مروارید شهر و چیتگر میتوانید با کارشنانان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    3 نظر در “پروژه برج صدف ناجا مروارید شهر”

    1. باسلام وعرض ادب
      در تعاونی مسکن ناجا (صدف)ثبت نام کرده‌ایم .در حال حاضر مستاجر هستیم وکرایه منزل برای ما بسیار سنگین است.خواهشی که دارم زودتر واحدراتحویل دهید.عده‌ای برای سرمایه گذاری ثبت نام کرده‌اند اما ما برای سرپناه.

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه