جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه شهر طلا فاز 1،2،3 ( پروژه دریاچه چیتگر )

  • پروژه شهر طلا در 3 فاز در منطقه 22 تهران محدوده چیتگر در حال اجرا میباشد . تعاونی عمران گستر رهروان همت مجری این پروژه میباشد . شهر طلا 1 در حال حاضر بر روی اسکلت طبقه 10 میباشد و پروژه شهر طلا 2 در اسکلت طبقه اول است . آخرین پروژه معرفی شده توسط شرکت تحت عنوان شهر طلا 3 در حال حاضر در مرحله شروع به کار بوده و پروانه ساخت را دریافت کرده است و در مرحله تسطیح خاک میباشد . این پروژه با نام پروژه دریاچه نیز معرفی شده است .

    پروژه شهر طلا
    پروژه شهر طلا

    پروژه شهر طلا

    فاز یک این پروژه بصورت تجاری مسکونی میباشد که در زمینی به مساخت 1937  متر مربع با پلاک ثبتی 1863/9494 در مرحله اسکلت طبقه 10 میباشد . این پروژه شامل 8 طبقه مسکونی و 5 طبقه تجاری بر روی زمین میباشد که در نهایت 13 طبقه مثبت خواهد بود .

    فاز دوم این پروژه نیز بصورت تجاری مسکونی در حال اجرا میباشد . زمین این پروژه 1739متر مربع با پلاک ثبتی 1863/13480 میباشد و در حال حاضر 1 طبقه اسکلت خورده است . این پروژه دارای 5 طبقه تجاری مثبت ، 8 طبقه پارکینگ و 15 طبقه مسکونی میباشد و در مجموع 28 طبقه است که 20 طبقه آن مثبت میباشد .

    و در آخر پروژه شهر طلا فاز 3 بصورت تجاری اداری در زمینی به مساحت 1378 با پلاک ثبتی 1863/13482 در حال اجرا میباشد که در مرحله تجهیز کارگاه میباشد و به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است . این پروژه دارای 4 طبقه تجاری و 8 طبقه هوم آفیس میباشد و در مجموع 12 طبقه روی زمین است . این پروژه از نظر موقعیت مکانی و شرایط پروژه نزدیک به پروژه بیسموت میباشد با این تفاوت که این پروژه تنها مخصوص به صنف طلا و جواهرات خواهد بود .

    شرایط پرداخت و فروش پروژه شهر طلا

    در حال حاضر با توجه به اینکه هر کدام از فاز های این پروژه از نظر موقعیت مکانی و پیشرفت پروژه شرایط متفاوتی دارند قیمت های بخش مسکونی این پروژه بصورت واریزی + حق امتیاز میباشد و نحوه محاسبه بخش تجاری بصورت سهامی ( یک متری ) با قیمت قطعی میباشد .

    پروژه دریاچه
    پروژه دریاچه

    سهام های تجاری پروژه شهر طلا فاز 3 دارای 3 درجه A B C میباشد که به ترتیب برای طبقات همکف و اول ، طبقه 2 و 3 و طبقه چهام میباشد . قیمت هر یک از این سهام ها با توجه به رتبه بندی متفاوت است اما بطور کلی کمترین قیمت در حال حاضر به ازای هر متر مربع تجاری در 3 فاز پروژه بصورت زیر است :

    • فاز 1 شروع قیمت از 150 میلیون تومان
    • فاز 2 شروع قیمت از 100 میلیون تومان
    • فاز 3 شروع قیمت از 140 میلیون تومان

    علت نزدیک بودن قیمت فاز 3 و فاز 1 با توجه به تفاوت در پیشرفت پروژه ، لوکیشن و جا نمایی پروژه شهر طلا فاز 3 میباشد . این پروژه در رینگ اصلی دریاچه در جوار پروژه ارتمیس قرار گرفته است و 2 پروژه دیگر در ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار گرفته اند .

    توجه داشته باشید قیمت های تجاری فاقد اقساط بوده و تسویه میباشند ، حداقل متراژ واحد های تجاری 11 و حداکثر 36 متر در نظر گرفته شده اند که به 1 واحد کامل پارکینگ نیز تعلق خواهد گرفت .

    با توجه به تفاوت در پیشرفت فیزیکی پروژه و لوکیشن هر کدام برای کسب اطلاعات ببشتر پیرامون قیمت واحدهای مسکونی با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

    وضعیت پیشرفت پروژه شهر طلا

    یکی از ایراداتی که به این پروژه وارد است پیشرفت بسیار کند آن از ابتدا تا کنون میباشد . این پروژه زمان زیادی مسکوت مانده و یا روند پیشرفت آن بسیار کند بوده است . بهتر بود بجای شروع چند فاز با فاصله از یکدیگر یکی از پروژه ها با سرعت به اتمام میرسید . نمونه دیگری از انبوه سازی هایی که در مرحله ساخت به دلیل وسعت کار روندشان کند بوده است میتوان به پروژه حکیم شهرداری اشاره کرد.

    در حال حاضر با توجه به معرفی فاز 3 شهر طلا در سال 1400 و سابقه ی این تعاونی در مدیریت و پیشبرد عملیات ساخت 2 فاز دیگر میبایست تا حصول نتیجه و پیشرفت چشمگیر عملیات ساخت پروژه های قبلی این شرکت در مورد پروژه جدید اظهار نظر کرد . اما در حال حاضر با توجه به سابقه ی پروژه باید به اطلاع شما برسانیم که روند کاری پروژه های این شرکت تا کنون کند بوده است .

    پروژه شهر طلا فاز 3
    پروژه شهر طلا فاز 3
    تعاونی عمران گستر همت

    تعاونی عمران گستر رهروان همت در تاریخ 1394/04/9 با شماره ثبت ۴۷۴۹۲۸ و شماره ملی ۱۴۰۰۵۰۵۲۶۲۸  تاسیس شده است . حسن قاسمي به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و عليرضا حسين نسب  به سمت نائب رئیس هیات مدیره منصوب شده اند و ماهیت این مجموعه تعاونی میباشد . سوابق اجرایی توسط این تعاونی در محدوده گرمدره بوده و برج باغ گرمدره در کوهک پنجم در زمینی به مساحت 5000 اجرا و تحویل داده شده است .

    پروژه دیگری نیز توسط تعاونی با نام پروژه چشمه معرفی شده است که اطلاعات چندانی از وضعیت آن در دست نیست و بطور کلی در حال حاضر این تعاونی بیشتر پروژه در حال اجرا دارد تا پروژه ی تکمیل شده و شاید یکی از ایراداتی که به روند کار پروژه های این تعاونی وارد است همین موضوع است که چندین پروژه را همگی با روند کندی پیش میبرد اما در نهایت وضعیت ساخت و مالکیت پروژه ها توسط این تعاونی بسیار بهتر از دیگر سازه هایی مانند پروژه ماندگار است که فاقد سوابق اجرایی و مالکیت زمین هستند .

    بررسی نهایی

    از نظر موقعیت مکانی و قرارگیری پروژه دریاچه ، این پروژه میتواند آینده خوبی داشته باشد اما در محدوده دریاچه پروژه های تجاری بسیاری هستند که به حالت مسکوت در آمده و پیشرفت آنها متوقف شده است . اینکه موقعیت مکانی یک پروژه آینده ی روشنی دارد یک فاکتور مهم است اما نحوه پیشرفت و ساخت آن نیز فاکتوری مهمتر است که میتواند یک پروژه را سالها در حالتی قرار دهد که سرمایه گذار را از ورود به پروژه منصرف کند . در نهایت در نظر گرفتن هر 2 فاکتور به همراه فاکتورهای دیگر از الزامات سرمایه گذاری در هر پروژه ای میباشد .

    اگر قصد خرید و فروش پروژه شهر طلا که با نام پروژه دریاچه نیز شناخته میشود را دارید برای استعلام از وضعیت پیشرفت پروژه ، مراحل ساخت ، و قیمت امتیاز و نحوه خرید و فروش آن با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    29 نظر در “پروژه شهر طلا فاز 1،2،3 ( پروژه دریاچه چیتگر )”

    1. عباس محمدظاهری 09125088358

      با سلام و احترام با توجه به مشخصاتی که در توضیحات بالا نوشته شده و کلیه موارد با مشخصات اولیه در زمان شروع پروژه تغییر کرده است آیا قابل پیگرد قانونی نمی باشد .همچنین خیانت به امانت خریداران نمی باشد . در ضمن هر سه پروژه به نام صرفا طلا و جواهر فروش رفته حال تغییرات به وجود آمده همه را متضرر کرده است . هر برج 150 واحد بوده حال چرا به بالای 20طبقه را در فاز دو شاهد هستیم . این مسئله جز آسیب به خریداران نتیجه ای ندارد

      1. یک سرمایه گذار

        باسلام و خسته نباشید، بنده از سهامداران فاز ۳ هستم که قرار بود در سال ۹۹تحویل داداه شود ، منتهی فاز ۱ و ۲ هنوز به نتیجه خاصی نرسیده ،که باید در سال ۹۷ و ۹۸ تحویل داده می شده ، متاسفانه این تعاونی از بد قول ترین تعاونی ها به حساب میاد ، فقط امیدوارم حداقل با چند سال تاخیر بهمون داده بشه ، نه مثل بعضی از این از خدا بی خبرا که پول سالها زحمت سرمایه گذار رو به راحتی بالا می کشن بشه.

          1. دو تا خونه فروختیم سال ۹۶ که بتونیم تو این پروژه کوفتی ثبت نام کنیم خدا انشاءالله ازشون نگذره که با جیب و روح و روان مردم بازی کردند به زمین گرم بخورن همه شون که کلاه بردارن.
            خدا می‌دونه چقدر ضرر کردیم و تا کی باید صبر کنیم و مستاجر بمونیم

    2. سرمایه گزار

      باسلام.من وقتی پسرم هنوز به دنیا نیامده بود بادلار ۴۲۰۰ میلیون تومان ۶متر مغازه در پروژه طلای ۲خریدم همون اولم ۴۸ملیون پول نقد دادم مناسفانه این تعاونی قرار بود توسه سال تحویل بده هنوز یک طبقه روی زمین نساخته و معلوم نیست کی تحویل میدن،الان داره شعار میدن سرمایه گزاری برای آیندگان یعنی ما میمیریم میرسه به ورثه.

    3. ورشکسته وعده ها

      سلام مملکتی که قانون توی اون حرف آخرو بزنه میشه همین
      درحال حاظر این تعاونی 3 سال تاخیر داشته وتازه الانم تابلو زدن که 3 سال دیگه آماده میشه این شد 6 سال ناقابل عمر گرانبها گذشت هیچکس جوابگو هیچ نیست بلکه طلبکارها هستن
      به امید آرزوی بدترین زندگی تمام دست اندر کاران وخانواده هاشون
      این نفرین ها هم از روی بی زوری حساب میشه که قانونی نداریم که بیاد حق مارو بگیره

      1. سلام
        من هم از هر کدام از بنگاه ها و تعاونی های منطقه سئوال می کنم این پروژه را جزو بد قول ترین ها نام می برند،
        خدا کند چند وقت دیگر جزو فراری های نام نبرند.

        1. لطفا تعاونی کمی مسئولیت پذیر باشد .پروژه شهر طلا ۳ قرار بود ۱۴۰۰ تحویل داده بشه .متاسفانه سال ۱۴۰۲ تازه گود برداری شروع شده .و زمان قرار داد هم اعلام شد که مبلغ اضافه ایی دریافت نخواهد شد ولی هنوز هیچ کاری نکردند درخواست وجه اضافه کردن .به نظر من به جای نفرین کردن همه سهامداران تجمع کرده و قانونی اقدام کنیم .

    4. یک سرمایه گذار

      سلام خدمت سرمایه گذاران محترم فاز ۳ ، یه سوال، شما کانال این پروژه رو تو تلگرام دنبال می کنید؟ برای خودشون اطلاعیه صادر کردن، که هر سه ماه به ازای هر متر سه میلیون واریز کنن!!! یعنی چی ؟ ما که کلا تسویه کردیم ، درصورتیکه هنوز هیچی به هیچی!! مسئولان پروژه لطفا پاسخگو باشید.

    5. آقای رضایی

      ما هم سال ۹۶ اقدام به پیش خرید یک واحد آپارتمان در فاز ۲ کردیم که قرار بود ۳ ساله تحویل بدند ولی ۳ سه سال فقط طول کشید که خاکبرداری رو شروع کنند ، این پروژه خیلی کند و با بدقولی و عدم پاسخگویی مسئولین باعث نارضایتی بسیاری از سهامداران هست …. حداقل یک پروژه را تحویل میدادید بعد پروژه های بعدی رو شروع میکردید

    6. سلام خدمت سرمایه گذاران محترم فاز ۳ ، یه سوال، شما کانال این پروژه رو تو تلگرام دنبال می کنید؟ برای خودشون اطلاعیه صادر کردن، که هر سه ماه به ازای هر متر سه میلیون واریز کنن!!! یعنی چی ؟ ما که کلا تسویه کردیم ، درصورتیکه هنوز هیچی به هیچی!! از کجا معلوم هر سال که میگذره پول بگیرن و هیچ کار نکنن مسئولان پروژه لطفا پاسخگو باشید.

      پاسخ

    7. خاک بر سر مدیر و مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره و کارمندان و سازنده این پروژه امیدوارم به بدترین بیماریها خودشون و تک تک اعضای خانوادشون و عزیزانشان گرفتار بشن تا بدونن از کجا میخورن تا بدونن پول حرام رو باید پس بدن .الهی بمیرن بمیرن و گرفتار بیمارستانها بشن

    8. احمد غفاری

      سلام
      من از سال ۹۷ در پروژه شهر طلا ۲ ثبت نام کردم و در موقع ثبت نام هم ازشون قول گرفتم که تا ۱۴۰۰ حتما تحویل خواهند داد.
      لازم به توضیح نیست که قولشونو تا چه حد عمل کرده اند.
      قدیمی هامی گفتن “آدم اگه سرش بره قولش نمی ره”
      من نمی خوام بگم اونایی که به قولشون عمل نکردند نامرد بودن، ولی باید بدونند ما روی اون پول برنامه ریزی کرده بودیم، لااقل یه تحرکی، امیدواری به ما و یا پاسخی به سرمایه گذارها بدهند و دلخوشی برایمان ایجاد کنند.
      بعضی مواقع به فکرم می رسه که دارند سوء استفاده از پولمون می کنند ولی بعد خودمو قانع می کنم که انشاالله آدم های درستی هستند و مردانگی لایق حال ایشان نیز می باشد.
      یه خبری به منتظران بدهید.
      ممنون

    9. امیر هوشنگ طیلابی

      سلام ، در مورد پروژه شهر طلا ۳ یا همان دریاچه ، حتی اقساط بنده و بسیاری چون من تمام شده ، لازمه اطلاعات ، پیشرفت پروژه ، قیمت های به روز شده و زمان تحویل و… شرکت مربوطه اطلاع رسانی کند ، وقتی شرکت سکوت اختیار کرده هر شائبه ایی منفی دور از ذهن نیست . گویا هیچکس نه اطلاعاتی می‌دهد، نه پاسخگوست و نه مسؤولیتی دارد

    10. سلام من سال ۹۳ اون موقع ۳۰ میلیون دادم
      فاز۱که داره ۱۰ سال میشه. خواهشا همه با هم جمعشیم بریم تکلیفمونو مشخص کنیم. یه دست صدا نداره

    11. مریم مومیوند

      سلام و دروود
      متاسفم که به این شرکت اعتماد کردیم
      و تنها راه پیگیری قانونی هستش
      یک وکیل خبره گرفته بشه برای گرفتن حقمون

    12. با سلام خدمت سهامداران عزیز .اگر خودمون گروهی تشکیل بدیم و کسانی که میشناسیم رو اد کنیم و پیگیر مطالباتمون بشیم قطعا نتیجه مثبت میگیریم.

    13. آرمان یعقوبی

      برج خلیفه دارن می‌سازن از سال ۸ سال پیش فاز ۱ تجاری گرفتیم هیچ اقدامی نشده کل ستون ها بعد ۴ سال میلگرد هاش زنگ زده واقعا متاسفم شهرداری مجوز تونو باطل میکنه شما با پول سهام داران رفتید زمین خریدید زمین هارو پیش فروش کردید و با پول آنها پروژه فاز ۱ پیش بردید واقعا شرم آور باید جلو شرکت تون تجمع کنیم یا قانونی اقدام کنیم

    14. سلام این پروژه راه افتاده تجاری فاز 1 خرداد 1403 تحویل میشه قرارداد قبل از عید بسته میشه تجاری فاز 2 یک سال بعد تحویل خواهد شد هرچند این پروژه دیرکرد بسیار داشته اما ارزش افزوده بسیار داره موقعیت پروژه بسیار عالیس،(ضلع شمالی دریاچه)

      1. سرمایه گذار فاز ۳

        سلام ، این از خدا بی خبرا موقع فروش واحد های تجاری گفتن از ۶ متر شروع می شه ، الان تو مطالب که تو سایت گذاشتن حداقل متراژ تجاری ۱۱ متر عنوان کردن که بهش پارکینگ هم تعلق می گیره ، تکلیف واحدهای ۶ تا ۱۰ متری چی میشه؟ مسئولان پروژه لطفا پاسخگو باشید ، زدید به در بی عاری !!؟

        1. ورشکسته وعده ها

          داداش کی بهت گفته به منم املاک گفته که از شیش متر شروع میشه به خاطر همینم پیگیر شکایت از مراجع قضایی هستم توم برو شکایت کن درضمن عزیزانی که اینجا سهام دارن برن شکایت کنن شاید اینا یه تکونی به خودشون بدن وگرنه پولمونو میخورن یه ابم روش

        2. سلام عزیز این دستورالعمل آتش نشانی و شهرداری که مغازه زیر ۲۰ متر اجازه ندارن بزنن در ضمن پروژه در حال عملیات عمرانی است

    15. کثیف ترین مدیریت و هیئت مدیره رو داره این پروژه لعنتی واقعا شرم هم نمیکنند .توی این اوضاع همه به اندازه توانشون مردم رو میچاپن و با پول حرام زندگی میکنند .هیچ خبری هم لز خدا نیست که نیست

    16. سلام
      لطفا به جای اینکه اینجا شکایت کنید شماره بزارید یک گروه بزنیم و تو گروه تصمیم گیری کنیم
      شماره بنده 09125204082

    17. ادمهای کثیفی که با پول و خون مردم زندگی میکنند .بدترینها رو در زندگی ببینید مردم با چه امیدی اومدن پولشئنو به شماها دادن همون پولی که ما دادیم اون زمان برای استارت خرید میتونستیم یه ویلا تو شمال بخیریم والان کلی سود کرده بودیم .خدایا به فلاکت ترین وضع این جماعت دزد رو برسون .بی شرف های زالو صفت و حرام خور .

    18. سلام
      لطفا من را هم در گروه ادد کنید
      09163116980
      اگر گروهی شکایت کنیم بهتر است این شرکت در حالت عادی پاسخگو نیست

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه