جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه لشگر 27،فروش پروژه لشگر 27 مروارید شهر

  • پروژه لشگر 27 شهید همدانی  فاز اول یا مروارید 1 واقع در شهرک مروارید شهر توسط تعاونی فراگستر یاران 27 که از زیر مجموعه های تعاونی لشگر 27 محمد رسول الله می باشد در قالب یک بلوک 30 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ که در هر طبقه 8 واحد مسکونی و در مجموع 200 واحد با متراژ 135 ، 150 و 165 متر 3 خواب در آن قرار گرفته است و در حال حاضر در مرحله اجرای نمای ساختمان است.

    زمین این این پروژه با درصدی پیشرفت ساخت و ساز در سال 98 از تعاونی دیگری خریداری شده و ادامه کار توسط تعاونی فراگستر یاران انجام میشود. زمان تحویل این پروژه در اواسط سال 1401 تخمین زده شده بود که با تاخیر مواجه شده است و از برنامه زمانی عقب افتاده و با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارد  در حال حاضر تحویل موقت داده شده است و زمان تحویل کامل آن برای سال 1403 پیش بینی شده است.

    در تصویر زیر می توانید نمای کلی از منطقه مروارید شهر و محل قرار گیری پروژه لشگر 27 مشاهده فرمایید. همچنین برای آخرین عکس بروزرسانی شده در آبان ماه از پروژه به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    پروژه لشگر 27 شهید همدانی

    در حال حاضر واحد های پروژه لشگر 27 شهید همدانی تحویل موقت داده شده اند و زمان تحویل کامل سال آینده خواهد بود. در حال حاضر قیمت پروژه لشگر 27 به شرح زیر میباشد:

    متراژ تعداد اتاق طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    ۱۵۰ ۳ ۹ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۶۱ ۳ ۱ ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۷٬۶۳۹٬۰۰۰ تومان

    البته در نظر داشته باشید که این قیمت ها اعلام شده است و در حال حاضر قیمت ها نسبت به پروژه های مروارید شهر در محدوده میانگین قیمتی می باشد.

    فاز 2 پروژه لشگر 27

    پروژه لشگر 27 فاز دوم که پروژه شهید سلیمانی نام دارد فاز بعدی این پروژه محسوب می‌شود، در سال 1402 آغاز شد و در حال حاضر در مرحله عضو گیری قرار دارد. امتیاز این پروژه در زمان عضو گیری به مبلغ 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شده است و واریزی اولیه این پروژه 520 میلیون تومان میباشد.

    این مبلغ بالا، به دلیل سابقه تعاونی و تجربیاتی که در مراحل گذشته از پروژه کسب کرده است، تعیین شده است و البته در شرایط رکود کنونی قیمت معاملات از این مبلغ پایینتر میباشد. اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات این برج منتشر نشده است، زیرا پروژه هنوز در مرحله کسب جواز قرار دارد و جزئیات نهایی آن هنوز به اطلاع عمومی نرسیده است.

    پروژه لشگر 27 فاز 1
    پروژه لشگر 27 فاز 1

    خلاصه وضعیت برج های لشگر 27

    موقعیت مروارید شهر
    نحوه پرداخت اقساطی
    اقساط هر 2ماه یکبار
    زمان تحویل سال 1403
    دسترسی بزرگراه های خرازی – حکیم و تهران کرج
    تعداد طبقات 30 طبقه – 25 طبقه مسکونی
    تعداد واحدها 200 واحد مسکونی
    متراژ واحدها 150-160-165 متر مربع
    اسکلت فلزی
    مرحله ساخت مراحل پایانی
    زمان اتمام 1403
    توضیحات تک برج 30 طبقه، 25 طبقه مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و انباری، 1 طبقه لابی. 4 تیپ متراژی: 135 متر دو خواب، 150 متر سه خواب، 160 متر سه خواب، 165 متر سه خواب. اسکلت فلزی و سقف عرشه فولادی. در مجموع 200 واحد مسکونی، هر طبقه شامل 8 واحد است.

    موقعیت پروژه لشگر 27 شهید همدانی

    موقعیت پروژه لشگر 27 شهید همدانی در مروارید شهر ، منطقه 22 چیتگر تهران قرار گرفته است و بصورت قطعه e شکل است و واحدهای شمالی این پروژه از طبقه اول دارای چشم انداز کامل کوهستان می باشند. همچنین دسترسی به اتوبان حکیم، اتوبان خرازی و اتوبان تهران کرج دارد و به بازار بزرگ ایران ( ایران مال )، شهر بازی هزار و یک شهر، پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر دسترسی نزدیکی دارد.

    در حال حاضر منطقه مروارید شهر یک محدوده در حال اجرا میباشد که اکثر پروژه های آن در حال اجرا میباشند به همین دلیل جای رشد زیادی در آن وجود دارد به همین دلیل تا زمانی که محیط آن بصورت کارگاهی میباشد فرصت خوبی برای سرمایه گذاری طولانی مدت است زیرا در حال حاضر شهرسازی این محدوده مانند آسفالت شدن کامل و انشعابات در حال انجام است و برخی نقاط آن هنوز فاقد این امکانات میباشند به همین دلیل تا زمان تکمیل کامل پروژه ها این منطقه جای زیادی برای رشد خواهد داشت.

    قیمت امتیاز پروژه لشگر 27 محمد رسول الله

    قیمت پروژه لشگر 27 محمد رسول الله به صورت واریزی + حق امتیاز میباشد. در تاریخ شهریور سال 1400 واریزی 550 میلیون تومان میباشد . قیمت ساخت پروژه برای اعضای اولیه 8.500 میلیون تومان بصورت علی الحساب میباشد و مبلغ اقساط در سال 1400 در 3 قسط 50 میلیون تومانی تعیین شده است که هر 4 ماه یکبار می بایست پرداخت شود.

    قبل از خرید امتیاز می بایست پرداخت اقساط به موقع و عدم بدهی امتیاز از طریق تعاونی مربوطه استعلام شود تا در مرحله رتبه بندی دچار مشکل نشوید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت امتیاز پروژه لشگر 27 محمد رسول الله با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    فاز 2 پروژه لشگر 27
    فاز 2 پروژه لشگر 27
    امکانات پروژه شهید همدانی لشگر 27
    • سازه اسکلت فلزی
    • کلیه واحد ها دارای پارکینگ و انباری
    • دارای چهار دستگاه آسانسور ( باربر، نفربر)
    • دربهای ورودی واحدها ضد سرقت
    • درب های اتاق خواب و سرویس از نوع HDF
    • پنجره واحد دو جداره از نوع UPVC
    • رنگ آمیزی و نقاشی کلیه واحدها
    • نصب کابینت در کلیه واحدها از نوع MDF
    • کف هال،پذیرایی و اتاق خواب ها از نوع سرامیک درجه ۱
    • کاشی کاری حمام، سرویس و آشپزخانه تا سقف
    • شوتینگ زباله
    • آیفون تصویری
    • سیستم سرمایش و گرمایش از نوع چیلر و موتورخانه
    • کلیه واحدها دارای توالت فرنگی و ایرانی
    • شیرآلات درجه یک از نوع استاندارد
    • سیستم آنتن مرکزی
    • سیستم اطفاء حریق
    • برق اضطراری
    • در پارکینگ برقی از نوع استاندارد (ریموت کنترل)
    • کلید و پریز استاندارد
    اقساط اولیه پروژه لشگر 27 مروارید 2 ( شهید سلیمانی )

    این پروژه جدیدترین پروژه در حال انجام توسط تعاونی فراگستر یاران 27 میباشد که شامل 2 بلوک 12 طبقه میباشد. موقعیت این پروژه در انتهای اتوبان همت غرب بعد از ایران مال، خیابان شهید اردستانی، خیابان دانش غربی نرسیده به خیابان آرش کمانگیر میباشد و پذیره نویسی آن در اسفندماه سال 1399 آغاز شده است.

    این پروژه تا کنون هزینه زمین و تراکم را از اعضا طبق جدول زیر دریافت کرده است:

    پروژه لشگر 27 مروارید 2 شهید سلیمانی

     

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه لشگر 27 با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و یا برای بررسی پروژه های مشابه مانند پروژه شمشاد توسط سازمان جنگلها و مراتع، پروژه مرجان چیتگر واقع در پهنه سی شهرک چیتگر توسط نیروی دریایی ارتش و پروژه همسا توسط تعاونی عمرانی ابنیه همسا بر روی لینک های مربوطه کلیک فرمایید.

    پیشرفت پروژه لشگر 27
    پیشرفت پروژه لشگر 27
    جمع بندی

    پروژه لشگر 27 در فاز اول خود با توجه به اینکه زمان تحویل آن به تاخیر خورد در نهایت با تکمیل پروژه و تحویل موقت آن پروژه را به اتمام رساند. در مورد فاز دوم پروژه نیز همانطور که به اطلاعتان رساندیم در حال حاضر فعالا جزئیات اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام شدن در این صفحه آن را منتشر خواهیم کرد اما اگر بخواهیم روند شروع و انجام فاز اول را بررسی نماییم دقیقا به همین شکل پیش رفته است.

    در نهایت پروژه های مربوط به تعاونی های دولتی زمان زیادی را برای اجرای عملیات ساخت سپری می نمایند و معمولا از برنامه و زمانبندی ساخت عقب هستند اما در نهایت پروژه ها با تاخیر تحویل داده میشود. در مورد متریال و امکانات پروژه ها باید این نکته را یادآور شویم که به علت تعاونی ساز بودن و کنترل هزینه ها معمولا امکانات پروژه ها بصورت استاندارد و معمولی در نظر گرفته میشود و همینطور در مورد متریال استفاده شده در این پروژه ها شرایط به همین گونه است.

    در نهایت قیمت خرید و فروش و معاملات پروژه های تعاونی ساز با پروژه هایی که بصورت شخصی ساخته می شوند تفاوت زیادی دارد و علت آن نیز امکانات، متریال ساخت و شرایط دریافت سند است که البته در حال حاضر در منطقه 22 تهران برند سازی به شکلی که باید جا نیفتاده است و بیشتر خریداران به سمت خرید برج های لوکس نمیروند.

    این وضعیت البته در آینده تغییر خواهد کرد به همان شکلی که در اوایل ساخت و ساز برج های محدوده چیتگر برج ها حتی فاقد امکانات استاندارد بوده اند و رفته رفته بر اساس تقاضا وضعیت برج های بهبود پیدا کرد و در نهایت در آینده برج های لوکس و امکانات خاص آنها در منطقه خواهان پیدا خواهد کرد.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه