جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه سفیر 1 (پروژه S2) مروارید شهر تعاونی سپاشهر

  • در منطقه 22 تهران، در محدوده چیتگر، پروژه سفیر 1 یا پروژه S2 توسط تعاونی سپاشهر در مروارید شهر در حال اجراست. این پروژه شامل یک برج ۳۱ طبقه می‌باشد که به ۲۵ طبقه مسکونی، ۵ طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی تقسیم شده است. علاوه بر این پروژه، تعاونی سپاشهر در حال حاضر در دست اجرای پروژه کامرانیه K2 و پروژه بانک ملی کوهک نیز مشغول است.

    متراژ واحدها در این پروژه بین 100 تا 150 متر مربع متغیر بوده و واحدهای دارای 2 یا 3 خواب معرفی شده‌اند. اسکلت سازه از نوع فلزی است و زمان تخمین زده شده برای تحویل پروژه 48 ماه از شروع گودبرداری می‌باشد. 

    این پروژه در حال حاضر در مرحله اسلکت طبقه 19 و دیوار چینی طبقه 14 قرار دارد . همچنین میتوانید ویدئو کلیپی از عملیات ساخت این پروژه به تاریخ آبان سال 1402 مشاهده نمایید که نمایانگر وضعیت عملیات ساخت پروژه میباشد .

    در حال حاضر، پروژه در مرحله اجرای طبقه ششم اسکلت فلزی قرار دارد و نسبت به زمان اعلام شده برای تحویل از برنامه عقب است و بطور کل به دلیل اینکه سازنده این پروژه چندین پروژه در حال انجام دارد همگی آنها به تاخیر خورده اند و از برنامه زمانی عقب میباشند . 

    اقساط پروژه سفیر

    در حال حاضر آخرین مبلغ اقساط اعلام شده توسط تعاونی برای سال 1402 بدینصورت میباشد . در پایان امسال اقساط سال آینده اعلام خواهد شد که در صورت انتشار توسط سازنده در این بخش بروزرسانی خواهد شد .

    تاریخ مبلغ (میلیون تومان)
    5/2/1402 180
    20/4/1402 245
    30/6/1402 245
    9/9/1402 180
    21/11/1402 180

    قیمت پروژه سفیر S2

    قیمت پروژه سفیر S2 در تاریخ آبان ماه سال 1402 بر اساس واریزی هزینه زمین تراکم و گودبرداری بعلاوه حق امتیاز محاسبه میشود

    مورد مبلغ (تومان)
    واریزی بروز پروژه سفیر 2.035.000.000
    حق امتیاز در ابان 1402 1.700.000.000 تا 2.000.000.000

    از آنجایی که انتخاب واحد بر اساس واریزی به موقع اقساط و نداشتن بدهی رتبه بندی خواهد شد و ضریب طبقات نیز جدا دریافت خواهد شد لذا میبایست قبل از خرید امتیاز نسبت به دریافت استعلامات لازم از طریق ما اقدام فرمائید . اقساط اعلام شده در سال 1402 هر 3 ماه 180 تا 245 میلیون تومان میباشد .برای کسب اطلاعات پیرامون قیمت امتیاز و نحوه خرید و فروش پروژه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

    برج سفیر تعاونی سپاشهر
    برج سفیر تعاونی سپاشهر

    امکانات پروژه سفیر یک

    امکانات پروژه سفیر یک به شرح زیر میباشد . توجه داشته باشید که امکانات ایجاد شده در این پروژه در سطح استاندارد برج های این منطقه لحاظ شده است و البته اگر بخواهیم با برج های برندی که سازندگان منطقه 1 جدیدا در منطقه 22 مشغول به ساخت هستند مقایسه نماییم امکانات و متریال بسیار بیشتری دارا میباشند اما قیمت تمام شده آنها نیز بالاتر است به همین دلیل انتخاب برج هایی با امکانات متوسط برای سرمایه گذاری میتواند در آینده به فروش راحت تر آن نیز کمک نماید .

    امکانات پروژه سفیر      
    سالن اجتماعات لابی مجلل باشگاه بدنسازی مهد کودک اختصاصی برای ساکنین برج
    سالن ورزشی چند منظوره فضای سبز و پارک بازی کودکان لابی مجلل و لابی من 24 ساعته پارکینگ مهمان
    استخر سونا جکوزی سرمایش و گرمایش برج: چیلر مرکزی   فضای سبز در محیط برج
    موقعیت پروژه سفیر 1 S2

    پروژه سفیر در منطقه 22 واقع شده و به دلیل موقعیت منحصر به فرد و ویوهای مناسب مورد توجه قرار می‌گیرد. دسترسی به پروژه از نزدیکی مترو ورداورد به خوبی انجام می‌شود و فاصله آن تا مترو حدود ۳ دقیقه با اتومبیل است. پروژه سفیر تحت نظر شرکت عمران توسعه سپاهشهر در حال اجراست و به عنوان یک پروژه تعاونی ساز با قیمت زمین و تراکم مشخص و قیمت ساخت متغیر معرفی می‌شود.

    در این نوع پروژه‌ها، تغییرات هزینه‌های مصالح و ترم اثری در قیمت‌ها دارد و بصورت علی الحساب به فروش میرسد و تخصیص طبقات و واحدها در فازهای یعدی انجام می‌پذیرد. این پروژه‌ها از لحاظ اقتصادی و اعتمادسازی در صورتی که روند ساخت آن اینگونه کند نباشد مینواند گزینه ای قابل بررسی باشد . اما همانطور که اشاره نمودیم به دلیل اینکه کارفرما یا سازنده این پروژه ، چندین پروژه را بصورت همزمان در حال ساخت دارد روند انجام همه آنها به نحوی از برنامه و زمان بندی عقب افتاده است .

    پروژه سفیر s2
    پروژه سفیر s2
    خلاصه وضعیت پروژه سفیر 
    مورد توضیحات
    سازنده تعاونی سپاشهر
    موقعیت مروارید شهر
    نحوه پرداخت اقساطی
    اقساط هر 3 ماه یکبار
    زمان شروع 1398
    دسترسی خرازی-اردستانی
    تعداد طبقات 31
    تعداد واحدها 150
    متراژ واحدها 135
    اسکلت فلزی
    نما سیمان شسته
    در چه مرحله‌ای از ساخت سر ستون ها
    زمان اتمام 1406
    تعاونی سپاشهر

    تعاونی سپاشهر با نام کامل تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر سابقه با شماره ثبت 543222 در تاریخ 1397/2/24 به ثبت رسیده است اجرای پروژه الهیه فرشته ، پروژه بانک ملی چیتگر ، پروژه دیپلمات ، پروژه k2 کامرانیه را در کارنامه خود دارد .البته توجه داشته باشید یکی از ایراداتی که به این تعاونی وارد میشود این است که پروژه های زیادی را بصورت همزمان در حال اجرا دارد و برنامه زمانی ساخت آنها از زمان مقرر عقب افتاده است . 

    سابقه ساخت و تکمیل پروژه بنام خود این تعاونی وجود ندارد ولیکن این تعاونی در واقع منشعب شده از تعاونی مسکن شهید همت که سابقه ساخت پروژه مسکونی تجاری پاسارگاد را در کارنامه خود دارد و تعاونی سپاشهر هم اکنون در جال ساخت چندین پروژه بصورت همزمان است .برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه های مربوط به تعاونی سپاشهر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید . 

    سفیر s2
    سفیر s2
    جمع بندی 

    سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز بصورت اقساط علی الحساب می‌تواند یک انتخاب سودآور باشد، اما این موضوع بستگی به عدة عوامل دارد که باید با دقت مد نظر گرفته شوند. ساخت این پروژه‌ها میتواند طولانی‌مدت شود و زمان تحویل پروژه ممکن است از آن چیزی که در اول پروژه تخمین زده میشود بیشتر شود . 

    با افزایش زمان ساخت پروژه، قسط‌ های ماهانه نیز افزایش می‌یابند. این امر به دلیل افزایش قیمت مصالح و تورم اتفاق می‌افتد. اگر افزایش قیمت‌ها بیش از حد باشد، این ممکن است باعث کاهش توان پرداخت توسط اعضا شود. علاوه بر این، افزایش زمان ساخت می‌تواند باعث افزایش ارزش امتیاز پروژه شود که این امر به نفع سرمایه‌گذاران است.

    به همین دلیل، سرمایه‌گذاران باید دقت کنند و محاسبات دقیقی انجام دهند تا میزان بودجه‌ بندی ماهانه را بر اساس میزان بودجه شخصی، زمان مورد انتظار برای تحویل پروژه و توانایی پرداخت اقساط ماهانه تعیین کنند. این امر به مشاوره حرفه‌ای نیاز دارد تا سرمایه‌گذاران بتوانند بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.

    در نهایت، سرمایه‌ گذاری در پروژه‌های در حال ساخت یک فرصت اقتصادی مهم است اما نیاز به مطالعه دقیق، بررسی موقعیت‌ها و تحلیل دقیق دارد تا به سوددهی مطلوب برسد و همچنین خریداران بتوانند بودجه‌بندی ماهانه خود را مدیریت کنند.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه