جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ماندگار چیتگر منطقه 22 تهران

  • پروژه ماندگار در تاریخ 29 فروردین ماه سال 1401 توسط تعاونی ماندگار عمران آفاق نور معرفی شده است . زمین این پروژه در پلاک ثبتی 1383 در بخشی از زمین های مروارید شهر که کاربری آن مسکونی نبوده و فاقد جواز ساخت میباشد قرار گرفته شده است . متراژ این زمین 4000 هزار متر معرفی شده است و واحد های آن 100 الی 140 متر در 2 برج 12 طبقه که شامل  9 طبقه مسکونی و 3 طبقه پارکینگ و لابی میباشد .

    با توجه به موقعیت قرار گرفته شدن زمین در مروارید شهر و طی شدن مراحل جهت تغییر کاربری زمین ، در حال حاضر کماکان تغییری در وضعیت این پروژه بوجود نیامده است . آخرین بروزرسانی این قسمت برای آبان ماه سال 1402 میباشد در صورت تغییر در وضعیت پروژه این قسمت بروزرسانی خواهد شد ، در ادامه میتوانید ویدئو کلیپ ضبط شده بصورت هوایی از محدوده مروارید شهر را مشاهده نمایید تا با محیط این شهرک و پروژه های در حال ساخت آن آشنا شوید .

    شرایط فروش پروژه ماندگار

    این پروژه بصورت کاردکسی واگذار شده و هزینه دریافت شده اولیه بابت زمین ، تراکم و جواز میباشد که قطعی محاسبه شده است . مبلغ ساخت و اقساط آتی در این مرحله از فروش مشخص نشده است .

    جدول پرداخت برای عضویت در پروژه ماندگار بصورت زیر است :

    پروژه ماندگار
    پروژه ماندگار

     

    توجه داشته باشید مبلغی به عنوان حق امتیاز در پرداختی اولیه شما وجود دارد که کمیسیون فروشنده میباشد و جزو پرداختی های شما به تعاونی محاسبه نمیشود .

    تعهدات و وام پروژه

    همانطور که بارها اشاره کرده ایم پروژه ها در این مرحله نمیتوانند وام دریافت کنند و معرفی و پذیره نویسی این پروژه ها همراه وام غیر واقعی است زیرا در این مرحله از ساخت یک پروژه نمیتواند وام دریافت کند . شرایط دریافت وام برای پروژه های ساختمانی در صورت مالکیت زمین و پیشرفت پروژه تا 30 درصد آن میباشد . بطور کلی خرید از اینگونه پروژه ها را بر مبنای داشتن وام نگذارید . پروژه هایی نظیر پروژه یاران در همین محدوده از زمین ادعاهای مشابهی را دارند که همگی به همین شکل میباشند .

    در مورد تعهدات تعاونی سازنده باید به اطلاع برسانیم که عموما تعاونی هایی که عضویت را بصورت کاردکس صادر میکنند تعهداتی در آن قرار نمیدهند و توضیحات شفاهی همچون امکانات ، داشتن وام ، متریال ، جریمه دیرکرد تا زمانیکه مکتوب نباشد قابل استناد نیست .

    بسیاری از موارد دیگر همچون متراژ مفید ، مشاعات ، پارکینگ و انباری ، سهم تجاری وجود دارند که حتما باید در ابتدا مکتوب شوند و توضیحات شفاهی هیچگونه سندیتی در آینده نخواهد داشت و پذیرش هر موضوعی نیاز به رویت مدارک و یا مکتوب شدن در قرارداد دارد .

    به دلیل روشن نبودن وضعیت پروژه در مورد امکانات ، طبقات ، واحدها و دیگر موارد نمیتوانیم مطلبی را منتشر نماییم . بسیاری از پروژه ها در همین مرحله شرایط و قرارداد را دقیقتر مشخص میکنند و تعهدات آنها در این مرحله مشخص است . پروژه پلازا نمونه ای از این سازه ها میباشد .

    سوابق سازنده

    تعاونی ماندگار عمران آفاق نور به شماره ثبت 2136 و شماره ملی ۱۴۰۰۹۲۹۲۹۳۷ در تاریخ 1399/04/25 به ثبت رسیده است . مدیر عامل این مجموعه اصغر اکبري ، رئیس هیات مدیره محمد علي هاشمي و نایب رئیس هیات مدیره رحمان صدري آقاجان میباشد . سرمایه اولیه ثبت شده این تعاونی 10 میلیون و 500 هزار تومان میباشد .

    این تعاونی در وبسایت شرکت خود را هلدینگ و دارای 8 شرکت زیر مجموعه معرفی کرده و جزو سوابق خود اجرای چندین پروژه نزدیک به 2 هزار واحد را نام برده است که همگی بی نام و نشان معرفی شده اند . اما نکته قابل توجه تاریخ تاسیس و راه اندازی وبسایت این شرکت میباشد که مربوط به 2 ماه پیش بوده و تاریخ تاسیس شرکت آن نیز 16 ماه میباشد .

    پروژه ماندگار چیتگر
    پروژه ماندگار چیتگر
    خلاصه وضعیت پروژه ماندگار
    نام تعاونی تعاونی ماندگار عمران آفاق نور
    تاریخ تاسیس تعاونی سال 1399
    شماره ثبت تعاونی 2139
    شناسه ملی تعاونی 14009292937
    مدیر عامل تعاونی آقای اصغر اکبری
    اعضای مهم هیئت مدیره تعاونی آقایان محمد علی هاشمی و رحمان سحری
    مالکیت زیرمجموعه هلدینگ ماندگار
    تاریخ تاسیس هلدینگ ماندگار سال 1388
    زمین پروژه ماندگار (ویژن) مساحت 4000 متر مربع
    پلاک ثبتی زمین پروژه 1383
    موقعیت مکانی پروژه (ویژن) مروارید شهر جنوبی (فاز2)
    تعداد بلوک های پروژه (ویژن) 2 بلوک
    تعداد طبقات پروژه (ویژن) 15 طبقه (11 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی، 3 طبقه پارکینگ)
    تعداد واحدها در هر طبقه 8 واحد
    متراژ واحد های پروژه (ویژن) 100، 120، 140 متر مربع
    دسترسی به پروژه (ویژن) نزدیک به اتوبان‌های همت و حکیم و تهران کرج، نزدیک به ایستگاه مترو
    بررسی نهایی

    همانطور که متوجه شده اید این پروژه نیز یکی دیگر از پروژه های معرفی شده در چیتگر میباشد که نه زمین و کاربری مشخصی دارد و نه وضعیت سازنده مشخص است و اینگونه پروژه ها با اشکال و عناوین مختلف بصورت هفتگی معرفی میشوند . وظیفه تهران برج اطلاع رسانی در مورد آنهاست و صحت اطلاعات پروژه را بصورت مستقل بررسی میکند .

    اما اگر فروشنده یا سازنده ادعای دیگری دارد تنها منوط به رویت مدارک توسط خریدار بوده و هر ادعایی که مطرح میشود باید مکتوب شود . اگر ادعای مبنی بر داشتن وام مطرح میشود یا داشتن جواز و کاربری ادعا میشود میبایست مدارک آن رویت شود و اگر تعهداتی بصورت شفاهی مطرح میشود باید بصورت کتبی نیز درج شود .

    بطور کلی پروژه های بسیاری مانند پروژه ماهور در پلاک ثبتی 1383 معرفی شده اند که همگی در مرحله بلاتکلیف از نظر تغییر کاربری قراردارند و هنوز هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته است اما هفتگی یک پروژه در این محدوده که بصورت مشاع است معرفی میشود و یک نام جدید و تعاونی جدید با شرایط جدید معرفی میشود .

    پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام به خرید از اینگونه پروژه ها با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی پیرامون وضعیت پروژه ، وضعیت زمین ، عملیات ساخت ، نحوه خرید و فروش و اعتبار سازنده دریافت نمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    13 نظر در “پروژه ماندگار چیتگر منطقه 22 تهران”

    1. سلام و درود
      جا دارد تشکر کنم برای شفاف‌سازی و آگاه سازی از چنین پروژه هایی
      بی نهایت تشکر از مدیریت و مشاوران برجسته سایت تهران برج

        1. محسن میری

          باسلام وتشکر ازسایت بسیارعالی .اطلاعات بسیار کاربردی ومفید را درمورد پیش خرید آپارتمان را دراختیار قرار می دهد که پیدا کردن آنها به صورت منسجم وکاربردی بسیار زمان بر میباشد.مجددا تشکر می کنم وآرزوی توفیق روز افزون.من سال قبل دنبال چنین اطلاعاتی از سایت ها واینستاگرام بودم که تقریبا همه آن ها غیر دقیق ودر جهت تبلیغ فریبنده در مورد پروژه خاصی بود.ودر نهایت هم گول خوردم وابعاد وتعهدات کاملا غیر شفاف ومبهم بود

    2. پروژه های منطقه ۲۲همگی ساخته میشه و این ایرادات درسته تا حدودی ولی اینطور نیست که همه پروژه ها رو اینجا بکوبی
      مردم میتونن مروارید شهر خرید نکنن

      1. سلام ، ما اطلاعات حقیقی پروژه ها را به اطلاع عموم میرسانیم این کار کوبیدن نیست مشکل از خود پروژه هاست .

    3. فرید ابراهیم زاده

      با سلام متاسفانه در این پروژه دروغ های متعددی به خریداران‌گفته شده،بنده‌کل‌مبلغ زمین و مجوز رو سال گذشته پرداخت کردم،قرار بر این بود که برج دو گودبرداری رو شروع کنند ولی هنوز هیچ کاری نکردند و تازه متوجه شدیم پروژه مشکل شهرداری دارد

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه