جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه بانک ملی کوهک منطقه 22 چیتگر تعاونی سپاشهر

  • پروژه بانک ملی چیتگر یکی دیگر از پروژه های در حال اجرا توسط تعاونی سپاشهر میباشد نام دیگر این پروژه ایران بانک ملی میباشد . این پروژه شامل 3 بلوک میباشد که 2 بلوک آن متعلق به تعاونی سپاشهر بوده و 1 بلوک مربوط به تعاونی بانک ملی میباشد . این تعاونی در حال اجرای پروژه کامرانیه سپاشهر ، پروژه سفیر s2 و پروژه دیپلمات است

    این پروژه در زمینی به مساحت 51 هزار متر مربع اجرا شده و اسکلت سازه ی این برج اسکلت بتنی می باشد که در مجموع سامل 3 بلوک میباشد و هر بلوک دارای 21 طبقه شامل 15 طبقه مسکونی 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد.

    در هر برج پروژه بانک ملی 65 واحد مسکونی 85 انباری و 92 پارکینگ قرار دارد و متراژ واحد های آن 100،120،140 و 160 متری میباشد و مجموع 190 واحد مسکونی در این پروژه قرار دارد .

    در ویدئو زیر میتوانید موقعیت قرار گیری پروژه بر روی نقشه و همچنین وضعیت ساخت و پیشرفت برج های در حال ساخت را مشاهده نمایید . توجه داشته باشید در صورت تغییرات در عملیات ساخت این پروژه ، این صفحه بروز میشود و آخرین بروزرسانی برای تاریخ دی ماه 1402 میباشد . ( بروزترین عکس از پروژه را میتوانید در پایین مشاهده فرمایید ، در ویدئو عملیات ساخت عقب تر میباشد )

     

     

    اقساط پروژه بانک ملی 

    اقساط پروژه بانک ملی چیتگر در سال 1402 بدین شرح میباشد . در صورت تغییر در اقساط جدول زیر بروزرسانی خواهد شد :

    تاریخ مبلغ (میلیون تومان)
    7/2/1402 200
    20/4/1402 255
    30/6/1402 255
    9/9/1402 255
    21/11/1402 255

    بطور میانگین هر 3 ماه یکبار مبلغ 250 میلیون تومان اقساط واریزی را باید در نظر داشته باشید . بر اساس مقایسه جدول اقساط سال 1402 با سالهای گذشته میتوان اعلام نمود که اقساط سالیانه در حدود 40 درصد افزایش داشته است و اگر قصد خرید از این پروژه را دارید میبایست این موضوع را بصورت سالیانه در نظر داشته باشید. در صورت اعلام اقساط سال 1403 این قسمت بروز رسانی خواهد شد . 

    بروزرسانی در دی ماه سال 1402: آخرین واریزی در آذر ماه انجام شده است و واریزی بروز به شرح زیر میباشد:

    • واریزی 100 متری 2.500.000.000 
      واریزی 120 متری 2.860.000.000 
      واریزی 140 متری  3.220.000.000

    امکانات پروژه بانک ملی کوهک

    امکانات پروژه بانک ملی کوهک به شرح زیر است :

    • استخر ، سونا، جکوزی
    • هلی پد
    • گرمایش و سرمایش چیلر مرکزی
    • مهد کودک اختصاصی
    • سالن اجتماعات
    • سیستم هوشمند BMS
    • سالن ورزشی چند منظوره
    • سالن بیلیارد
    • سینمای اختصاصی
    • شوتینگ زباله
    برج های بانک ملی چیتگر
    برج های بانک ملی چیتگر

    این برج ها از لحاظ امکانات در سطح استاندارد محدوده کوهک قرار دارند زیرا سازنده های شخصی در منطقه کوهک در حال ساخت میباشند و امکاتات برج ها نسبت به برج هایی که بصورت تعاونی ساز ساخته میشوند بالاتر است و این یک ویژگی برای برج های بانک ملی میباشد که در حد استاندارد های منطقه ساخته میشود زیرا برج های تعاونی ساز به دلیل اینکه قیمت ساخت را پایین بیاروند معمولا امکاناتی نظیر مشاعات آبی و یا امکانات دیگر را حذف مینمایند . 

    قیمت پروژه بانک ملی منطقه 22

    قیمت پروژه بانک ملی منطقه 22 بصورت واریزی اولیه + حق امتیاز خرید و فروش میشود و به 2 صورت امتیاز اعضای اصلی ( تعاونی بانک ملی ) و امتیاز تعاونی سپاشهر نام گذاری شده است .

    واریزی اولیه تا تاریخ دی ماه سال 1402 بدین شرح میباشد : 

    متراژ مبلغ واریزی بروز (میلیون تومان) مبلغ هر قسط
    100 2.260 60
    120 2.572 72
    140 2.884 84

    همچنین قیمت امتیاز بروز در آبان ماه سال 1402 با توجه به رکودی که بازار در حال حاضر در آن قرار دارد و کاهش قیمت ها 4 میلیارد و 700 میلیون تومان میباشد که بر اساس برخی شرایط در نوسان است به همین علت در صورتی که نیاز به اطلاع  دقیق از قیمت ، نقل و انتقال و شرایط فروش پروژه بانک ملی  دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

    موقعیت پروژه بانک ملی سپاشهر

    پروژه بانک ملی سپاشهر در بلوار کوهک، بلوار علوم فنون ( دانشگاه) در شرق قرار گرفته است . دسترسی این پروژه به به بزرگراه های همت، حکیم، آزادگان، اتوبان تهران–کرج میباشد .همچنین دسترسی مناسبی به دریاچه چیتگر ، بامنلد ، مرکز خرید طوبی ، مرکز خرید تهران مال و بازار بزرگ ایران دارد .

    بطور کلی منطقه کوهک در چند سال اخیر رشد قیمت بسیاری داشته است و برج های برند در حال ساخته شدن در این محدوده است . از لحاظ قیمتی این منطقه از برج های ویو دریاچه قیمت پایینتری دارد البته باید در نظر داشته باشید که برج های ویو دریاچه در صورتی که تعاونی ساز و یا شخصی ساز باشند باز هم اختلاف قیمت زیادی با یکدیگر دارند اما در نهایت بلوار دانشگاه از لحاظ موقعیتی نسبت به دیگر نقاط کوهک کمی ضعیف تر از نظر قیمتی میباشد . 

    پیشرفت برج بانک ملی
    پیشرفت برج بانک ملی
    خلاصه وضعیت برج ایران بانک ملی

    خلاصه وضعیت پروژه به شرح زیر میباشد در صورت تغییر در وضعیت پروژه ، اقساط و زمان تحویل این بخش بروزرسانی خواهد شد توجه داشته باشید زمان تحویل اعلام شده که در ابتدای پروژه اعلام شده ( 1403 ) به دلیل عقب بودن پروژه از برنامه زمانی قطعا با تاخیر روبرو خواهد بود و زمان جدید تخمین زده شده ( واقعی ) اواسط سال 1404 خواهد بود البته به شرطی که این پروژه مانند دیگر پروژه های تعاونی سپاشهر پیش نرود .

    مورد مشخصات
    پیمانکار تعاونی بانک ملی
    سازنده تعاونی سپاهشهر
    موقعیت کوهک
    نحوه پرداخت اقساطی
    اقساط هر سه ماه
    زمان تحویل اعلامی از ابتدا 1403
    دسترسی دریاچه ، ایران مال
    تعداد طبقات 26
    تعداد واحدها 65
    متراژ واحدها 100-110-120-130-140
    اسکلت بتنی
    مرحله ساخت ساخت طبقات مثبت
    زمان اتمام تخمینی 1406
    اعتبار سازنده پروژه در حال اجرا دارد اما تکمیل شده ندارد
    متراژ واحدها تاریخ
    اقساط 100 متری 3 ماه یکبار
    اقساط 120 متری 3 ماه یکبار
    اقساط 140 متری 3 ماه یکبار
    واریزی واحد 100 متری 2 میلیارد و 170 میلیون تومان
    واریزی واحد 120 متری 2 میلیارد و 604 میلیون تومان
    واریزی واحد 140 متری 3 میلیارد و 48 میلیون تومان
    زمان تحویل پروژه بانک ملی کوهک 18 ماه
    اسکلت پروژه بانک ملی کوهک بتنی
    آینده موقعیت پروژه  مطلوب با توجه به محل قرارگیری
    تعاونی‌ها و مشارکت در پروژه تعاونی بانک ملی و تعاونی سپاهشهر
    متراژ واحدها 85 و 117 متری
    تعداد بلوک‌ها 3
    تعداد واحدها در هر بلوک 65
    تعداد طبقات در هر بلوک 26
    متراژ واحدها 100 تا 160 متری
    تحویل پروژه ایران بانک ملی

    زمان تحویل پروژه ایران بانک ملی 36 ماه از شروع گودبرداری تخمین زده شده است و با توجه به زمانبندی پروژه زمان تحویل ابتداری سال 1403 اعلام شده است که با توجه با اینکه سازنده این پروژه چندین پروژه را بصورت همزمان در حال اجرا دارد و از برنامه و زمانبندی عقب است زمان تحویل این پروژه را میتوان در اواسط سال 1404 تخمین زد .

    برج بانک ملی
    برج بانک ملی

    تعاونی سپاشهر سابقه ساخت و اجرای پروژه های پروژه الهیه فرشته ، پروژه سفیر 1 s2 یا پروژه s2 ، پروژه دیپلمات ، پروژه k2 کامرانیه را در کارنامه خود دارد و چندین پروژه را بصورت همزمان در حال اجرا دارد. یکی از ایراداتی که میتوان به این تعاونی گرفت اجرای همزمان چندین پروژه است که در نهایت روند انجام آنها را کمی کند پیش میبرد و از برنامه ساخت عقب می افتد .

    البته پروژه بانک ملی به دلیل مشارکت وضعیت متفاوتی دارد و به دلیل تعهداتی که سازنده ( تعاونی سپاشهر ) نسبت به تحویل پروژه در زمان مقرر به بانک داده است سرعت ساخت این پروژه نسبت به دیگر پروژه های این مجموعه سریعتر است اما در نهایت وضعیت ساخت پروژه تا انتهای امسال ، ادامه روند ساخت را مشخص خواهد کرد .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه بانک ملی با کارشناسان ما در تماس باشید یا برای دریافت اطلاعات پیرامون پروژه های مشابه در منطقه کوهک مانند پروژه البرز کوهک و یا پروژه شمیم رحمت فاز 3 بر روی لینک کلیک فرمایید

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه