جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه سامان منطقه 22 تهران چیتگر

  • توجه داشته باشید نام پروژه سامان یا برج سامان مربوط به 2 پروژه مجزا از یکدیگر میباشد که شرایط ، مالک و پیشرفت آنها با بکدیگر کاملا متفاوت است اما به دلیل خلاصه بودن وضعیت به معرفی هر 2 در این مطلب میپردازیم . پروژه سامان بصورت شخصی ساز در مرحله پایان اسکلت و تیغه چینی در نزدیکی دریاچه چیتگر یکی از پروژه های معرفی شده و دیگری با نام پذیره نویسی پروژه سامان معرفی شده است که بطور کلی در زمین های مروارید شهر واقع شده مانند دیگر پروژه های واقع شده در مروارید شهر دارای ایرادات بسیاری است .

    برج سامان شخصی ساز

    پروژه سامان در نزدیکی دریاچه چیتگر بصورت شخصی ساز میباشد و شامل 2 بلوک با نامهای b1 و b6 میباشد که در حال حاضر در مرحله تیغع چینی است و البته این پروژه برای مدت طولانی است که مسکوت مانده و عملیات ساخت آن متوقف شده است . بلوک اول دارای 17 طبقه مسکونی و در مجموع 71 واحد است و بلوک دوم در موقعیت بهتری از بلوک اول قرار گرفته و قیمت بالاتری نیز دارد . از امکانات این سازه میتوان به سالن چند منطوره ورزشی به همراه لابی و سالن اجتماعات اشاره نمود و تیپ متراژ واحدهای این مجموعه 116 2 خواب، 125 و 130 متری بصررت 3 خواب میباشد . همانطور که در ابتدا ذکر نمودیم وضعیت ساخت پروژه در حال حاضر مسکوت مانده است و به محض ایجاد تغییرات این بخش بروز رسانی خواهد شد .

    پذیره نویسی پروژه سامان

    پروژه سامان در زمینی نزدیک به 5 هزار متر در شهرک چشمه یعنی دردست مخالف انوبان آزادگان نسبت به دریاچه چیتگر در قالب 2 برج 16 و 18 طبقه معرفی شده است . نحوه پذیره نویسی این پروژه بدینصورت است که سهام ها تبدیل به 10 متر شده است و برای هر 10 متر میبایست 250 میلیون تومان تا اول آبان سال 1402 پرداخت شود که هزینه زمین ، تراکم و جواز است که مابقی مبلغ که بابت ساخت است میبایست بصورت علی الحساب و پس از اعلام تعاونی پرداخت شود .

    پروژه سامان
    پروژه سامان

    وضعیت پروژه سامان چگونه است ؟

    توجه داشته باشید به دلیل عدم قرار گرفتن این پروژه در محدوده معمول پروژه های چیتگر تهران برج بصورت مستقل نمیتواند اطلاعات اعلام شده از سوی تعاونی را تایید و یا تکذیب کند و این موضوع بر عهده خریدار است اما با استعلام از تعاونی اعلام شده که زمین پروژه در مجموع 10 هزار متر است و 5 هزار متر آن توسط تعاونی خریداری شده و بنام تعاونی است و همچنین جواز آن اخذ شده و شروع گودبرداری از ابتدای ابان ماه میباشد . در این مورد میبایست خریدار بصورت مستقل و عینن جواز ساخت را روئیت نماید و همچنین سند زمین بنام تعاونی را مشاهده نماید در غیر اینصورت این پروژه نیز همانند چند ده پروژه دیگر که ادعای مالکیت زمین و داشتن جواز مینمایند عمل خواهد کرد و سرمایه شما تا چند سال ممکن است در خطر باشد .

    تجربه نشان داده عموما تعاونی ها علی الخصوص ان دسته که دارای سابقه ساخت مشخصی نمیباشند نمیتوانند به این زودی موفق به اخذ جواز شوند و معمولا در مرحله تسویه زمین اقدام به پذیره نویسی مینمایند یعنی برای تکمیل وجه زمین مبایعه نامه شده اقدام به پذیره نویسی در این مرحله مینمایند و پس از تسویه مبلغ خرید زمین اقدام به اخذ جواز مینمایند از این رو بر اساس تجربه ما بهتر است این 2 مورد را از فروشنده درخواست کرده و عینن سند زمین بنام تعاونی و جواز را مشاهده نمایید زیرا بنا بر گفته تعاونی زمین این پروژه 5 هزار متر از 10 هزار متر پلاک ثبتی است و برای اخذ جواز میبایست زمین پروژه در ابتدا تفکیک شود .

     

    تعاونی پارس تایماز

    شرکت تعاونی پارس تایماز با شماره ثبت 310261 در سال 1386 تاسیس شده است و وحید زیرک به عنوان مدیر عامل این مجموعه معرفی شده است . بررسی سوابق این تعاونی نشان داده است که فاقد رزومه ساخت به نام خود تعاونی است و البته در رزومه خود پیمانکاری چند پروژه از جمله پروژه مهستان را ذکر کرده است که این مورد نیز نیاز به بررسی دارد .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه سامان و وضعیت پذیره نویسی آن میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه