جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه امیران برج سازان بیم مروارید شهر

  • پروژه امیران

    پروژه امیران توسط برج سازن بیم در مروارید شهر در حال احداث میباشد . این پروژه 1 برج 27 طبقه میباشد که 22 طبقه آن مسکونی و دارای 3 تیپ متراژ 95 ، 110 و 120 متری میباشد و در مجموع شامل 200 واحد مسکونی است . یکی از ویژگی های این پروژه استفاده از دمپرهای میراگرا که سازه ای بسیار مقاوم در برابر زلزله ایجاد میکند این پروژه در زمینی به متراژ 2152 متر مربع و تراکم مفید 24370 متر مربع است .

    پروژه امیران
    پروژه امیران

    همچنین این پروژه دارای وام مسکن 100 میلیون تومانی با بازپرداخت 4 درصدی میباشد که پس از پیشرفت پروژه و رسیدن به 50 درصد فعال میشود.

    شرایط خرید پروژه امیران

    واریزی اولیه برای هر 3 تیپ 135 میلیون تومان میباشد و واریزی دوم برای متراژ 95 متر مربع 26.500.000 ، برای متراژ 110 متر مربع 52.000.000 و برای متراژ 120 متر مربع 69.000.000 میلون تومان میباشد . واریزی های فوق هزینه زمین و تراکم می باشد که در دو مرحله از اعضا دریافت می شود و هزینه ساخت نیز طی 4 ساله و 12 قسط هر 4 ماه یکبار توسط اعضا پرداخت می شود.

    هزینه تراکم پروژه از قرار هر متر 1.700.000 میباشد و قیمت ساخت هنوز تعیین نشده است شرکت سازنده تعهد ضرر و زیان در صورت دیرکرد را در قرارداد متعهد شده است .

    امکانات پروژه امیران

    • پارکینگ و انباری جهت هر واحد مسکونی
    • لابی و لابی من 24 ساعته
    • سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
    • سازه ضدزلزله مجهز به دمپرهای BRB میراگر در منطقه 22 تهران

    دسترسی ها و موقعیت برج امیران

    دسترسی به اتوبان شهید همت ، اتوبان شهید فهمیده و اتوبان شهید همدانی و همچنین دسترسی به دریاچه چیتگر ، بازار بزرگ ایران ، باغ موزه گیاه شناسی ایران و شهر بازی هزار و یک شهر .

    آدرس دقیق پروژه شهرک گلستان – انتهای بزرگراه شهید خرازی به سمت غرب – شهرک مرواریدشهر میباشد .

    اطلاعات برج سازان بیم

    برج سازان بیم به شماره ثبت 543221 شده و طی آخرین صورتجلسه هیات مدیره در سال 1399 آقای مجتبی لطفی فرنقی مدیرعامل وعضوهییت مدیره بمدت نامحدود انتخاب شدند این شرکت مجری اجرای 1400 واحد از پروژه خرازی بوده است

    برج سازان بیم
    برج سازان بیم

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه امیران با ما تماس حاصل فرمائید یا برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های مشابه در منطقه مروارید شهر مانند پروژه رومنس و پروژه اسپرلوس بر روی لینک کلیک فرمائید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه