جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22

  • عمده پروژه های تعریف شده ارتش برای ساخت و ساز مسکن در محدوده چیتگر منطقه 22 تهران میباشد و علت آن نیز مالکیت زمین های آن توسط ارتش است . این دسته از پروژه ها توسط تعاونی های مختلفی زیر نظر بنیاد تعاون ارتش (بتاجا) در حال اجرا میباشند که مربوط به اعضای همان ارگان است.

    شرایط ساخت و قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش در شرایط متفاوت بسته به نوع مشارکت،ساخت،اقساط و پیشرفت متفاوت است. در این مطلب علاوه بر انتشار آخرین قیمت بروز این پروژه ها به ارائه توضیحاتی در مورد نحوه قیمت گذاری و یافتن پروژه ای مناسب برای سرمایه گذاری بر اساس میزان سرمایه ای که دارید می پردازیم.

    توجه داشته باشید که هر کدام از این پروژه ها بر اساس نوع اجرا دارای قیمت های متفاوتی می باشند که می تواند قیمت قطعی و یا اقساطی به همراه حق امتیاز باشد که بر اساس پیشرفت پروژه انجام میشود. پیش از ادامه مطلب میتوانید ویدئویی را مشاهده فرمایید که مفهوم حق امتیاز را برای شما توضیح می دهد البته ما نیز در ادامه مطلب به ارائه توضیحات پیرامون آن می پردازیم. همچنین توجه داشته باشید که تاریخ بروزرسانی این مطلب فروردین ماه سال 1403 میباشد و اگر قصد کسب اطلاعات بروز و دقیق تری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

    پیش از ارائه قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش به توضیح کوتاهی علاوه بر ویدئویی که در بالا به منظور توضیح حق امتیاز بوده است اشاره می نماییم. حق امتیاز در واقع تحت این عنوان دریافت میشود که فروشنده جایگاه، قرارداد و شرایط را به شما در پروژه منتقل کند زیرا شرایط قرارداد ثابت است یعنی ممکن است شما قراردادی را خریداری نمایید که قیمت ساخت آن 3 میلیون تومان است زیرا زمان تعریف پروژه در سال 1396 قیمت ساخت همین بوده است.

    قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش
    قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

    در حال حاضر قرارداد با این قیمت به شما منتقل میشود اما فروشنده سود خود را که حاصل از افزایش قیمت تا امروز است را در قالب حق امتیاز دریافت میکند. در ادامه مطلب قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش را بیان خواهیم نمود.

    نام پروژه محدوده هزینه (میلیون تومان) تاریخ پایان پروژه
    پروژه نارنج 8 93 میلیون تومان هر متر 1403
    پروژه نیروی زمینی ارتش برج اول 64 تا 78 میلیون تومان هر متر 1403
    پروژه نیروی زمینی ارتش برج دوم 52 تا 65 میلیون تومان هر متر 1404
    پروژه نیروی زمینی ارتش برج سوم 38 تا 50 میلیون تومان هر متر 1405
    پدافند هوایی ارتش 750 (مبلغ اولیه) + اقساط 40 ماهه 1405
    پروژه مرجان 80 متری 2,000,000,000 همراه با اقساط 1404
    پروژه مرجان 105 متری 2,300,000,000 همراه با اقساط 1404
    برج های n چیتگر 35 تا 48 میلیون تومان هر متر 1405
    برج D چیتگر 35 تا 48 میلیون تومان هر متر 1405

    در حال حاضر قیمت در تاریخ فروردین ماه سال 1403 بروز شده است، سعی ما در این است که این بخش را بروز نگه داریم اما به دلیل حجم بالای مطالب در صورتی که نیاز به آخرین اطلاعات از قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و آخرین جزئیات را دریافت نمایید.

    عامل نوسان قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش چیست ؟

    حتما برایتان سوال شده است که چرا قیمت ها در این دسته از پروژه ها نوسان دارند و بالا و یا پایین میروند. اول بهتر است بدانید که نحوه قیمت گذاری در پروژه های چیتگر متفاوت است و عوامل زیادی وجود دارند که باعث تغییر قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش میشود که مهمترین آنها پیشرفت فیزیکی یا آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش میباشد که می تواند شامل تغییر پیمانکار، شروع عملیات جدید، تعویض دفترچه به قرارداد،رتبه بندی،انتخاب واحد، اعلام اقساط جدید و دیگر مواردی باشد که میتواند باعث نوسان شود.

    یعنی به عنوان مثال زمانی که یک پروژه مسکوت مانده یا روند کندی دارد ، پیمانکار جدیدی برای آن انتخاب میشود و یا قرار است انتخاب شود که این پیمانکار برای پروژه هایی از ارتش تعیین میشود که قصد اتمام و تکمیل آنها وجود دارد. همین موضوع سیگنالی برای افزایش قیمت است البته تا زمانیکه همه اعضا از آن با خبر شوند و برای عده ای فرصت مناسبی برای خرید ایجاد مینماید.

    عامل نوسان قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش
    عامل نوسان قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

    همچنین در برخی از پروژه ها اعلام اقساط جدید و برای افرادی که قصد خرید قسطی آپارتمان در چیتگر را دارند میتواند باعث شود که توان پرداخت مبلغ جدید را نداشته باشند به همین دلیل تعداد فروشنده بالا میرود و در این هنگام قیمت ها کاهش میابد که البته این می تواند موقتی باشد.

    همچنین شروع مرحله دیوارچینی در پروژه ها عموما نشانگر پیشرفت پروژه است و فرصت بسیار خوبی است که در صورت مشاهده این روند آماده افزایش قیمت باشید زیرا نمای برجی که دیوارچینی شده است با برجی که در مرحله اسکلت است به شدت متفاوت است و همین امر در قیمت گذاری تاثیر زیادی دارد.

    تفاوت قیمت روز امتیاز پروژهای ارتش با سپاه

    در کنار پروژه های ارتش در چیتگر دیگر ارگانها نیز مشغول ساخت و ساز هستند اما شاخص آنها پروژه های بنیاد تعاون سپاه است که تعاونی مادر و اصلی مانند بتاجا است که زیر مجموعه های آن هرکدام پروژه های در حال ساخت زیادی در چیتگر انجام میدهند.

    تفاوت قیمت این دسته از پروژه ها بیشتر در ماهیت انجام آنهاست زیرا عظیم ترین مجموعه که خرازی بوده تقریبا به اتمام رسیده و به صورت متری معامله میشود که در واقع به دلیل آنکه در مرحله پیشرفت جلوتری از برج های در حال تحویل ارتش است نمیتوان قیمت آنها را مقایسه نمود اما در مجموع باید بگوییم که کیفیت ساخت و متریال در این پروژه ها نسبت به ارتش پایینتر بوده اما زمان اجرا سریعتر انجام شده است.

    تفاوت قیمت روز امتیاز پروژهای ارتش با سپاه
    تفاوت قیمت روز امتیاز پروژهای ارتش با سپاه

    البته پروژه های سپاه در چیتگر آن دسته که مربوط به تعاونی هوافضا میباشد دارای کیفیت ، متریال و امکانات بالایی میباشد و در منطقه کوهک تعریف شده اند که چند فاز آن نیز تحویل داده شده است و جزو برج های گران قیمت در منطقه کوهک است اما در نهایت به دلیل اینکه تعداد پروژه های اجرایی توسط سپاه با ارتش تفاوت زیادی دارند نمیتوان بصورت دقیق اختلاف قیمت را محاسبه نمود ولیکن در مجموع می توان اینگونه جمع بندی نمود که قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش دارای نوسان کمتر، قیمت پایینتر نسبت به پروژه های سپاه می باشد ولیکن زمان انجام آنها طولانی تر است.

    قیمت امتیاز کدام یک از پروژه های ارتش چیتگر مناسب تر است؟

    اگر قصد انتخاب میان پروژه های ارتش را دارید باید اول مشخص شود که سرمایه اولیه شما چقدر است و آیا توان پرداخت اقساط دارید یا خیر و در نهایت زمانی که قصد تحویل پروژه را دارید چه زمانی است. این موارد بسیار در انتخاب مناسب هستند و ممکن است برای هر شخص متفاوت باشند.

    اگر شما سرمایه ای در اختیار دارید و میتوانید آن را 7 الی 8 سال نادیده بگیرید قیمت امتیاز پروژه های ارتش چیتگر که در مرحله خاک هستند بسیار مناسب است و قطعی نیز میباشد یعنی اقساط ندارد و در حدود قیمت متری 26 میلیون تومان معامله می شود اما موضوع این است که اگر فروشنده به شما بگوید تحویل 4 ساله است اطلاعات غلطی است و تا زمانیکه پروژه های ارتش که در پیشرفت 50 الی 70 درصدی هستند به اتمام نرسد مرحله ساخت این پروژه با سرعت پیش نمیرود.

    قیمت امتیاز کدامیک از پروژه های ارتش چیتگر مناسب تر است؟
    قیمت امتیاز کدامیک از پروژه های ارتش چیتگر مناسب تر است؟

    در واقع برای فردی که آگاهی در منطقه دارد این روال آشناست و میداند که تمامی پروژه های در حال ساخت در این محدوده یک روز همین مسیر را طی نموده اند و رشد قیمتی آنها نیز بر اساس پیشرفت همین مراحل بوده است پس در واقع باید بدانید که هدف شما از سرمایه گذاری چیست اگر زمان تحویل مهم است پروژه های نزدیک تر را که در جدول بالا مشخص نموده ایم انتخاب نمایید و اگر قیمت مهم است گزینه ها متنوع هستند.

    جمع بندی

    در این مطلب قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22 را به تاریخ امروز منتشر نمودیم ، توجه داشته باشید که ممکن است به دلیل حجم زیاد مطالب برخی از بخش ها دقیق تر بروز نشوند به همین دلیل میتوانید از صفحات مربوط به خود پروژه ها آخرین قیمت را بیابید و یا برای کسب اطلاعات دقیق و بروز با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید تا قیمت بروز را به شما اعلام نمایند.

    همچنین اگر نیاز به دریافت مشاوره برای انتخاب میان پروژه ها دارید و همچنین می خواهید با دیگر پروژه ها از نوع تعاونی های خصوصی و شخصی ساز آشنا شوید کارشناسان ما موارد زیادی را میتوانند بر اساس بودجه و انتظارات شما معرفی نمایند.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه