جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه آفتاب مهتاب – پروژه آفتاب چیتگر منطقه 22

  • پروژه آفتاب مهتاب توسط تعاونی مسکن ادارات مرکزی شرکت نفت در بلوار کوهک ، بلوار علوم و فنون منطقه 22 چیتگر در حال احداث میباشد . این پروژه دارای واحد مسکونی و تجاری میباشد و تمامی اعضا از قدرالسهم تجاری برخوردارند . برج آفتاب مهتاب شامل 2 برج 25 طبقه میباشد 20 طبقه از آن مسکونی میباشد و هر طبقه دارای 14 واحد مسکونی به متراژ 82 الی 142 متری 2 و 3 خواب میباشدو در مجموع شامل 270 واحد میباشد. این پروژه در مرحله پایان مرحله اسکلت و دیوار کشی می باشد  و نوع سازه اسکلت فلزی میباشد.

    زمان تحویل اولیه این پروژه سال 1401 تخمین زده شده بوده ولیکن در حال حاضر زمان تحویل را از تاریخ آبان سال 1402 به تاریخ 4 سال دیگر اعلام نموده اند ( 1406 ) در ویدئو کلیپی که در زیر مشاهده میکنید وضعیت ساخت پروژه را در سال گذشته مشاهده می نمایید و در ادامه می توانید عکس بروز این پروژه را مشاهده کرده و متوجه سرعت عملیات ساخت این پروژه شوید. در نهایت به دلیل اینکه عملیات داخلی ساختمان میتواند بسیار زمان بر باشد احتمال دارد که زمان اعلام شده نیز با تاخیر مواجه باشد.

    قیمت پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

    قیمت پروژه آفتاب مهتاب  چیتگر بصورت امتیاز + واریزی میباشد . قیمت ساخت برای اعضا بصورت علی الحساب از قرار متری 4.5 میلیون تومان میباشد و تا خرداد ماه سال 1400 اعضا 16 قسط به تعاونی پرداخت نموده اند و توجه داشته باشید با توجه به انتخاب واحد اعضا ، پرداختی ها بابت ضریب طبقات متفاوت میباشد.

    توجه داشته باشید این اقساط مربوط به سال 1400 میباشد و برای سالهای آتی طبق اعلام تعاونی جدول بندی خواهد شد. نحوه نقل و انتقال نیز به صورت قطعی و در دفتر خود تعاونی مسکن ادارات مرکزی شرکت نفت به صورت قطعی انجام میپذیرد.

    بروزرسانی اقساط آبان ماه سال 1402

    – هزینه‌های زمین، تراکم، جواز، و قدر السهم تجاری به صورت متری محاسبه می‌شوند.

    – هزینه ضریب طبقه برای طبقات مختلف، بر اساس جدول تعاونی، به صورت کامل از اعضا دریافت شده است.

    – اقساط فوق العاده سال 1402 اضافی به اقساط ماهانه اضافه می‌شوند. قسط فوق العاده اول سال 1402 به این شکل است:

    – تا تاریخ 20 آبان ماه 1402، مالکین برای هر مترمربع مبلغ 1.000.000 تومان به تعاونی پرداخت می‌کنند. به عنوان مثال، واحدهای 82 متری باید 82 میلیون تومان و واحدهای 149 متری باید 149 میلیون تومان به تعاونی پرداخت نمایند. مابقی مبلغ ساخت پروژه در سال‌های آتی به صورت قسط‌های فوق العاده از اعضا دریافت می‌شود.

    پروژه آفتاب مهتاب شرکت نفت
    پروژه آفتاب مهتاب شرکت نفت

    امکانات پروژه آفتاب چیتگر

    برخی از امکانات پروژه آفتاب چیتگر بصورت زیر است که در لیست زیر مشخص شده است . ویو عالی به کوه ور دریاچه از ویژگی های جغرافیایی پروژه میباشد. همچنین داشتن موقعیت تجاری در این پروژه یکی از ویژگی های آن برای سرمایه گذاری می باشد.

    لیست امکانات          
    اینترنت Wifi پارکینگ سالن اجتماعات نگهبانی دوربین مداربسته درب ضد سرقت
    سیستم سرمایشی چیلر آسانسور آسانسور حمل بار آنتن مرکزی اعلام و اطفاء حریق راه پله اضطراری
    شوتینگ زباله هلی پد سالن بازی کودکان نماز خانه فضای سبز پارکینگ مهمان

    همچنین از نظر فاصله دسترسی به مناطق مختلف میتوانید اطلاعات زیر را در نظر داشته باشید. 

    مکان فاصله (کیلومتر) مکان فاصله (کیلومتر)
    بانک 1 فرودگاه 4
    مرکز خرید 1 بیمارستان 2
    دریاچه 2 پارک و فضای سبز تفریحی 1
    ایستگاه مترو 1 مجموعه ها و استادیوم های ورزشی 2

    موقعیت قرار گیری این پروژه در محله کوهک شاید در زمان اجرای آن چندان مناسب نبوده زیرا در سالی که پروژه معرفی شده منطقه کوهک به شکل کنونی نبوده است اما در حال حاضر پروژه های ساختمانی بسیار موفق و لوکسی در این محدوده ساخته شده است و از موقعیت خوبی برخوردار است و همچنین در قیمت گذاری با برج های نزدیک دریاچه در رقابت است. 

    گرچه برج هایی که دارای دید به دریاچه هستند قیمتی متفاوتی با برج های کوهک دارند اما در این منطقه ساخت برج های لوکس با امکانات بروز باعث افزایش قیمت این محدوده شده است. اما شاید نداشتن مشاعات آبی در حال حاضر برای برج های نوسازی که در منطقه ساخته میشود یک نقطه ضعف به حساب بیاید. 

    موقعیت برج های آفتاب مهتاب چیتگر
    موقعیت برج های آفتاب مهتاب چیتگر

    دسترسی برج آفتاب چیتگر

    برج آفتاب چیتگر شرکت نفت، در بلوار اصلی منطقه ی ۲۲، بلوار علوم فنون  و کوهک واقع شده است. از دسترسی های این برج می توانیم به جنگل چیتگر، پارک آبی او پارک، دریاچه ی چیتگر، مجتمع تجاری طوبی، آزاد راه‌ها و بزرگراه‌های آزادگان، حکیم، تهران-کرج و مترو نام بود. همچنین دسترسی به بام لند، بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) و تهران مال نیز از ویژگی های موقعیت مکانی پروژه میباشد.

    در حال حاضر منطقه کوهک رشد بسیار زیادی داشته است به همین دلیل در انتهای این مطلب به ارائه توضیحاتی در مورد این منطقه و امکانات و شرایط موجود در آن پرداخته ایم که میتوانید برای آشنایی با این محدوده آن را مطالعه نمایید . در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های ساختمانی در حال اجرا در این منطقه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    خلاصه وضعیت پروژه آفتاب مهتاب 
    مشخصات پروژه آفتاب و مهتاب توضیحات
    سازنده تعاونی شرکت نفت
    موقعیت کوهک
    نحوه پرداخت اقساطی
    اقساط هر 3 ماه یکبار
    زمان تحویل 1406
    دسترسی حکیم-ازادگان
    تعداد طبقات 20
    تعداد واحدها 320
    متراژ واحدها 82-91-104-110-118-124-145-149
    اسکلت فلزی
    نما ترکیبی
    در چه مرحله‌ای از ساخت اسکلت
    زمان اتمام 1405 (برج 25 طبقه)
    تعداد بلوک‌ها دو بلوک A و B
    متراژ‌های مختلف 91 تا 145 متر
    موقعیت مکانی کوهک
    دسترسی محلی مترو چیتگر، آزادراه‌ها: حکیم، همت، تهران-کرج
    شاپینگ سنتر مجتمع تجاری اداری طوبی و مجتمع بین المللی بام لند
    سازنده پروژه تعاونی مسکن کارکنان ادارات مرکزی شرکت ملی نفت ایران-تهران
    زمان تحویل 36 ماه آینده
    نحوه خرید و فروش به صورت رسمی در دفتر تعاونی دفترچه مالکیت بنام خریدار
    نحوه پرداخت امتیاز به صورت متری خرید و فروش
    اقساط 40 قسط (تقریباً میانگین ماهی 5 میلیون تومان)
    قیمت ساخت متری 2 میلیون تومان (علی‌الحساب)
    ویو جنگل‌های چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برج آفتاب مهتاب و یا پروژه های مشابه با شرایط متفاوت از لحاظ قیمت ، زمان تحویل و ارزش افزوده سرمایه گذاری میتوانید و نحوه خرید و فروش و انتقال آن با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه های دیگری نیز در محدوده کوهک وجود دارند مانند پروژه شمیم رحمت 3 توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت ، پروژه بانک ملی چیتگر با مشارکت تعاونی بانک ملی و ابنیه همت و پروژه البرز کوهک یکی دیگر از پروژه های تعاونی ابنیه همت ،  اما زمان تحویل و پیشرفت پروژه آفتاب مهتاب از بقیه پروژه های محدوده کوهک نزدیکتر میباشد و قاعدتا تفاوت بسیاری در قیمت آنها وجود دارد.

    برج های آفتاب کوهک
    برج های آفتاب کوهک
    اطلاعات در مورد منطقه کوهک

    منطقه کوهک یکی از مناطق جذاب و مورد توجه در استان تهران می‌باشد. این منطقه به عنوان یک مقصد زیبا برای اقامت و تفریح معروف است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را به یک مکان خوب برای سکونت و تفریح تبدیل کرده‌اند.

    1. موقعیت جغرافیایی:
    منطقه کوهک دارای یک موقعیت جغرافیایی بسیار ملایم و مورد علاقه قرار گرفته است. این منطقه در نزدیکی شهر تهران واقع شده و از این جهت دسترسی آسان به امکانات شهری و فرهنگی شهر تهران را فراهم می‌کند.

    2. فضای سبز و طبیعت: کوهک دارای فضای سبز و طبیعت زیبا است که امکانات تفریحی را ترکیبی مناسب از امکانات وآب و هوا فراهم می‌کند. مناظر طبیعی زیبا، درختان، باغ‌ها و فضاهای سبز مناسبی برای گردش و تفریح فراهم کرده و افراد را به خود جذب می‌ کند.

    3. شهرسازی مدرن: کوهک به عنوان یک نمونه از شهرسازی مدرن مطرح است. تمامی خیابان‌ها و ساختمان‌ها نوساز هستند و طراحی شهری به روز و کارآمدی دارند. این امر محیط زندگی را بهبود می‌بخشد.

    4. امکانات تفریحی و خرید:کوهک دارای مراکز تفریحی و ورزشی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز خرید‌های وسیع و لوکس، سالن‌های ورزشی متنوع و مجموعه‌های تفریحی اشاره کرد. این امکانات به ساکنان و بازدیدکنندگان این منطقه امکان دسترسی به خدمات متنوع و رفاهی را می‌دهد.

    منطقه کوهک به عنوان یک مکان با زیرساخت‌های مدرن و امکانات متنوع تفریحی و خریدی به خصوصیت خود جلب افراد مختلف را دارد. این منطقه می‌تواند یک مقصد مورد علاقه برای افرادی با تمامی سلایق و نیازها باشد.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه