جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه پدافند هوایی ارتش واقع در منطقه 22 چیتگر

  • پروژه پدافند ارتش با مشارکت مسکن خاتم الانبیا ارتش و آرین سازه در حال ساخت میباشد. این پروژه شامل 2 برج 32 و 40 طبقه میباشد که در هر طبقه 8 واحد قرار داده شده و در مجموع 560 واحد مسکونی را شامل می شود. این پروژه در شهرک چیتگر یا پهنه سی قرار گرفته شده که در واقع محدوده ای است که تمامی پروژه های مربوط به تعاونی های مختلف ارتش در آن قرار دارد و مالکیت زمین های آن در اختیار ارتش است.

    مجموع مساحت زمین 225000 متر مربع میباشد و متراژ واحد ها 60 ، 90 ، 120 ، 160 ، 180 و 240 متری میباشد اسکلت برج ها بصورت فلزی و با تکنولوژی دمپر یا میراگر میباشد و پیش فروش پروژه پدافند ارتش از اسفند ماه سال 97 آغاز شده است و تا چند ماه بعد کلیه واحدها پیش فروش شده اند و در واقع مالکیت واحدها در اختیار خریداران و اعضای جدید می باشد مگر آنکه با پیشرفت پروژه در هر مرحله سازنده بخواهد از واحدهای مربوط به خود پیش فروش انجام دهد. اما توجه داشته باشید شروع عملیات ساخت از سال 1399 می باشد. 

    در این بخش اطلاعات مربوط به پروژه به صورت خلاصه شرح داده شده است و آخرین تغییرات ساخت پروژه به تاریخ اسفند سال 1402 در فیلمی قرار گرفته شده است که مربوط به آخرین تغییرات این پروژه می باشد و در حال نصب دیوار هبلکس و شروع عملیات دیوار چینی است. در نظر داشته باشید سرعت ساخت این پروژه نسب به دیگر پروژه های محدوده بسیار بالا میباشد. در انتهای صفحه میتوانید یه گزارش تصویری برای مقایسه با پروژه های همجوار این پروژه مراجعه فرمایید.

    موقعیت مکانی پروژه پدافند ارتش

    پروژه پدافند ارتش در بلوار پژوهش واقع شده و در غرب آن ایرانمال، جنوب آن باغ موزه گیاه شناسی ایرانی و شهربازی هزار و یک شهر در شمال پروژه واقع شده است . همچنین به اتوبان های همت، حکیم دسترسی مستقیم و به اتوبانهای تهران کرج و آزادگان دسترسی نزدیکی دارد.

    همچنین یکی از ویژگی های این محدوده این است که کلیه پروژه های در حال اجرا در آن در مرحله ساخت قرار دارند و بعد از تکمیل برج ها شاهد وجود یک شهرک مدرن با سازه های بلند و بروز خواهیم بود . همچنین رعایت جدیدترین و مدرن ترین الگوهای شهرسازی در منطقه 22 تهران در نهایت شکل بسیار خوبی به این محدوده خواهد داد.

    نحوه پیش خرید پروژه پدافند

    این پروژه دارای 2 مدل قرارداد در بازار میباشد . یکی از سهم ها مربوط به اعضای ارتش تعاونی مسکن خاتم الانبیا میباشد و دیگری سهم سازنده (آرین سازه)، تفاوت این 2 سهم در این است که برای خریداری سهام کارکنان ارتش میبایست مبلغ کلی بصورت یکجا پرداخت شود ولیکن برای خرید سهم سازنده میبایست امتیاز + واریزی بروز تا تاریخ خرید پرداخت شود و مابقی مبلغ بصورت اقساط پرداخت شود.

    یکی از مهمترین تفاوت های دیگر این 2 سهم این است که در قرارداد با سازنده پلاک ثبتی در قرارداد ذکر میشود و در این حالت مشخص میشود که واحد شما در همین 2 برج واقع شده اما در سهم تعاونی ارتش شما در واقع عضویت در تعاونی را خریداری میکنید و تعاونی موظف به تحویل 1 واحد مسکونی 60 متری به شما خواهد بود اما مشخص نخواهد شد که شما در برج های پدافند ارتش واحد تحویل خواهید گرفت یا در پروژه دیگری که تعاونی معین کند.

    بروزرسانی خرداد ماه سال 1401 در حال حاضر واحدهایی که مربوط به سهام ارتش بوده اند انتخاب واحد شده اند و موقعیت آنها مشخص شده است برای آگاهی از وضعیت خرید و فروش آنها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    پروژه پدافند ارتش
    پروژه پدافند ارتش

    امکانات پروژه پدافند ارتش

    هلی پد ، روف گاردن ، طراحی void ، لاندری ، بدون مشرف ، نور در تمامی ساعات روز ، سالن اجتماعات ،سالن ورزشی چند منظوره ، پیست دوچرخه سواری،زمین فوتبال ، هایپرمارکت ،کافی شاپ و رستوران لابی مجلل،فضای سبز و فضای بازی کودکان از امکانات پروژه پدافند ارتش می باشد .

    موارد مهم قبل از خرید

    توجه داشته باشید که تعاونی آرین ستاره همت غرب مدیریت این پروژه در قالب تعاونی را انجام می دهد و به دلیل اینکه ماهیت آرین سازه شرکتی است، این تعاونی برای این منظور تاسیس شده است.

    اگر قصد خرید امتیاز پروژه پدافند ارتش را دارید می بایست توجه فرمایید که امتیاز خریداری شده فاقد بدهکاری باشد. اما فاقد بدهکاری بودن بدین معنی نیست که فروشنده قبل از انجام معامله با شما حساب بدهی خود با تعاونی را تسویه کرده باشد زیرا عقب افتادن اقساط باعث کسب امتیاز منفی خواهد شد و اگر امتیاز شما سلب نشود در مراحل انتخاب واحد قطعا در آخرین اولویت قرار خواهید گرفت.

    این مورد هم در مورد سهم اعضای اصلی که البته انتخاب واحد شده اند و هم در مورد سهم آرین سازه صدق میکند و در تعاونی مبنای اولویت بندی بطور کلی بر اساس خوش حسابی می باشد زیرا افرادی که اقساط خود را به موقع پرداخت نموده اند می بایست با افراد بد حساب تفاوت داشته باشند.

    پس توجه داشته باشید که سابقه قرارداد می بایست بررسی شود . خرید از املاک این ریسک را بالا خواهد برد و شما بهتر از از طریق کارگزار رسمی تعاونی اقدام فرمائید و با خیال راحت اقدام به خرید نمایید. برای راهنمایی میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهیم. 

    خلاصه وضعیت برج های پدافند در بلوار پژوهش

    در اینجا میتوانید مقایسه نقشه و پلان واحدهای برج های H1 و C که مربوط به برج های 32 و 40 طبقه میباشد را مشاهده نمایید :

    مشخصات پروژه پدافند ارتش چیتگر مقادیر
    محل قرار گیری پروژه پهنه C شهرک چیتگر
    مساحت زمین 225,000 مترمربع
    مساحت بنا 121,000 مترمربع
    نوع سازه اسکلت فلزی
    تعداد برج ها 2 برج شمالی H و برج جنوبی C
    تعداد کل واحدها 1,126 واحد
    کارفرمای پروژه تعاونی مسکن پدافند ارتش
    سازنده پروژه شرکت آرین سازه رابین
    آدرس پروژه بلوار پژوهش، ضلع غربی دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران
    زمان تحویل سال 1405
    دسترسی به جاده های اصلی – اتوبان شهید همت – اتوبان حکیم – آزاد راه تهران–کرج – اتوبان آزادگان
    مشخصات بلوک C برج 32 طبقه پدافند ارتش مقادیر
    توضیحات بلوک C پروژه پدافند ارتش دارای 3 بلوک A و B و C می باشد که بلوک A مستطیل شکل و بلوک های B و C مربع شکل هستند. این برج 32 طبقه مجموعاً 560 واحد با متراژهای 60، 120، 180 و 240 را داراست.
    تعداد طبقات 32 طبقه
    تعداد طبقات پارکینگ 4 طبقه
    تعداد واحدها 566 واحد
    مساحت 65,517.11 مترمربع
    مساحت زیربنای خالص 66,702 مترمربع
    نوع سازه فولادی
    مجری و سرمایه‌گذار هلدینگ آرین‌سازه
    کارفرما تعاونی مسکن هوایی پدافند ارتش
    نظارت شرکت مهندسین مشاور ماندان

     

    مشخصات بلوک H برج 40 طبقه پدافند ارتش مقادیر
    توضیحات بلوک H پروژه پدافند ارتش دارای 40 طبقه و 8 واحد در هر طبقه و مجموعاً 560 واحد است. متراژ واحد های این برج 60، 120، 180، 240 مترمربع می باشد.
    تعداد طبقات 40 طبقه
    تعداد طبقات پارکینگ 5 طبقه
    مقایسه پیشرفت عملیات پدافند با پروژه های مجاور 

    در عکس زیر می توانید شروع عملیات پروژه پدافند در انتهای سال 1399 را مشاهده فرمایید. در پشت محل قرار گیری پروژه پروژه های H2 ، مرجان و پروژه های چهارگانه نیروی زمینی را مشاهده می فرمایید . در حال حاضر بعد از گذشت 26 ماه از زمان شروع پروژه پدافند ، برج 32 طبقه پروژه پدافند ( c2 ) در حال حاضر در 21 طبقه اسکلت و 14 طبقه سقف با طبقات منفی قرار دارد و برج 40 طبقه ( H1 ) در مرحله 20 طبقه اسکلت و سقف طبقه 6 به همراه طبقات منفی قرار دارد. 

    در حالیکه پروژه های نامبرده مانند خلبانان ( H2 ) بدون تغییر و پیشرفت خاصی بوده و پروژه نیرو زمینی نما و نازک کاری در آن انجام شده است . وضعیت پیشرفت پروژه ها نشانگر سرعت ساخت پروژه پدافند نسبت به پروژه های قرار گرفته در پهنه C میباشد . در ادامه میتوانید 2 تصویر مربوط به سال 1399 و آبان سال 1402 را مشاهده فرمایید:

    گزارشی از پیشرفت پروژه پدافند ارتش

    با توجه به سرعت پروژه پدافند ارتش هم اکنون برج 32 طبقه در اسکلت طبقه 21 و برج 40 طبقه در اسکلت طبقه 20 می باشد و به تازگی بازدید امیر حیدری رییس محترم هیئت مدیره به همراه مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره تعاونی پدافند از پروژه و بررسی روند انجام پروژه صورت گرفته است و بازدید مستمر مدیران تعاونی ارتش و نظارت مستقیم بر پروژه وجود دارد.

    در نظر داشته باشید که اینگونه پروژه ها معمولا به دلیل اینکه اعضای اصلی مالکیت زمین را در اختیار داشته اند اما برای ساخت آن نتوانسته اند تامین سرمایه انجام دهند برای انجام عملیات ساخت بصورت مشارکتی با شرکت آرین سازه قرارداد بسته اند و در واقع هر دو در این پروژه سهیم هستند.

    یعنی زمان شروع این پروژه به تاریخ قبل از اسفند 1399 بر میگردد و زمانیکه تعاونی پروژه قصد ساخت را داشته اما موفق به این کار نشده است و سپس در آن سال با شرکت آرین سازه قرارداد بسته و عملیات ساخت بصورت مشارکت پیمانکار و کارفرما به این شرکت سپرده شده است. در نتیجه سابقه بررسی وضعیت پروژه را از زمان شروع عملیات توسط آرین سازه باید در نظر گرفته شود که در گزارش بالا برایتان مشخص نمودیم. 

    پروژه پدافند ارتش
    پروژه پدافند ارتش

    در نهایت پروژه های ارتش زمان بیشتری را نسبت به پروژه های شخصی ساز طی مینمایند و پروژه های ارتش همگی به همین شکل بوده است اما در نظر داشته باشید بیشترین پروژه های تحویل شده در منطقه 22 تهران توسط ارتش انجام شده است و در رتبه بعدی سپاه قرار دارد که تعداد پروژه های انجام شده توسط این ارگان یک سوم پروژه های ارتش میباشد. 

    برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید امتیاز پروژه پدافند ارتش با ما تماس حاصل فرمائید و یا برای بررسی پروژه های مشابه ارتش که همگی در همان شهرک ارتش یا شهرک چیتگر توسط تعاونی های دیگر وابسته به ارتش در حال ساخت هستند مانند پروژه سهام توانمند سازی ارتش و پروژه نیروی زمینی ارتش در شهرک چیتگر و یا برای بررسی پروژه دیگری از آرین سازه ( پروژه ستین ) بر روی لینک کلیک فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    13 نظر در “پروژه پدافند هوایی ارتش واقع در منطقه 22 چیتگر”

    1. سلام
      خسته نباشین
      میشه آخرین لیست قیمت واسه متراژ های مختلف رو بذارین ؟
      خیلی ممنون

    2. سلام
      با توجه به اینکه صفحه پروژه برج های 32 و 40 طبقه پدافند هوایی ارتش رو خیلی وقته که بروز نکردین بی زحمت آخرین وضعیت و اطلاعات برج هارو بروز کنین
      چون جزییاتی از مراحل در حال انجام ساخت، برج ها، نقشه ها، متراژ واحد ها، قیمت های بروز و … نذاشتین
      خیلی ممنون از زحماتتون

    3. سلام جناب
      اطلاعات پروژه پدافند که اینجا گذاشتین خیلی خلاصه و محدود هستش
      بی زحمت جزییات پروژه رو هم بذارین
      از قبیل متراژ، اقساط، زمان تحویل و …
      متشکر

    4. سلام
      لطفا جزییات بیشتری از پدافند بذارین
      اطلاعات و حزییات بیشتر بذارین که آدم بدونه چی به چیه
      خیلی ممنون

    5. سلام جناب
      لطفا قیمت های به روز برج های 32 و 40 طبقه پدافند که الان در مهر ماه 1402 هستیم رو به همراه پرداختی اولیه و شرایط اقساطی و حق امتیاز بذارین
      قیمت و شرایط پرداختی رو اینجا نذاشتین
      متشکر

      1. سلام وقت بخیر ، عمده واحدهای پروژه پدافند ارتش فروش رفته و در دست اعضا میباشد که هریک با توجه به مدت زمانی که قرارداد بسته اند شرایط متفاوتی از اقساط و حق امتیاز دارند به همین دلیل اگر نیاز به اطلاعات بروز دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید با تشکر

    6. سلام و وقت بخیر
      خسته نباشین
      میشه آخرین لیست قیمت واسه متراژ های مختلف رو بذارین ؟
      خیلی ممنون

      1. سلام وقت بخیر ، در حال حاضر پروژه پدافند به دلیل تعهد پیشرفت ۱۴ درصدی تا پایان سال ۱۴۰۲ سرعت خوبی داره اتفاقا، بهتره سری به پروژه بزنید.

    7. محمود بحرینی

      با درود و عرض خدا قوت و خسته نباشید،لطف کنید پلان واحد های ۱۲۰ متر مربعی،زمان تحویل،و آیا وام بانکی به واحد ها تعلق خواهد گرفت؟امتیاز خرید واحدها رامرحمت فرمایید.در پایان شایسته است از زحمات تک تک دست اندر کاران پروژه قدر دانی می نموده ،سلامتی وموفقیت همگان را از خداوند یکتا آرزو می نمایم.

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه