جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه سهند 1 مروارید شهر چیتگر – تهران برج

  • پروژه سهند 1 ( یک ) واقع در محدوده مروارید شهر چیتگر در زمینی به مساحت 17600 متر مربع با عرصه موجود از زمین قطعه 11 با پلاک ثبتی به شماره 1381 در قالب 9 بلوک 18 طبقه شامل 15 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی، 3 طبقه پارکینگ و انباری توسط شرکت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر در حال بهره برداری میباشد.

    در هر طبقه از این پروژه 8 واحد قرار گرفته و در مجموع دارای 1100 واحد مسکونی است. پذیره نویسی واحد های این پروژه به صورت 138 متری 6 دانگ و 70 متری 3 دانگ اعلام شده است.با توجه به اینکه تا تاریخ بهمن ماه سال 1402 تغییراتی صورت نگرفته  و تنها عملیات فنس کشی دور زمین انجام شده است که ارتباطی با تغییر کاربری ندارد،به محض انجام تغییرات این صفحه بروزرسانی خواهد شد.

    پروژه سهند چیتگر
    پروژه سهند چیتگر

    وضعیت زمین پروژه سهند چیتگر

    در ابتدا بهتر است به این نکته اشاره نماییم که پروژه سهند در ابتدا در یک قطعه زمین 2 هزار متری از اراضی شمال پمپ بنزین وردآورد معرفی شده بود اما این زمین تغییر کرده و در نهایت یک زمین به مساحت 17600 معرفی شده است.

    این قطعه زمین در نقطه ای از مروارید شهر جنوبی قرار گرفته شده است که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین است در کمیسیون ماده 5 اقدام شده است. اما این پروسه زمان بر است و تا کنون پس از گذشت 2 سال از معرفی پروژه های این محدوده تنها عملیاتی که صورت گرفته است فنس کشی دور زمین است که نیاز به جواز ندارد.

    وضعیت زمین پروژه سهند چیتگر
    وضعیت زمین پروژه سهند چیتگر

    در تصویر بالا آخرین وضعیت زمین این پروژه را مشاهده خواهید نمود. ( بروزرسانی در بهمن ماه سال 1402)

    شرایط پیش فروش پروژه سهند یک

    این پروژه در حال حاضر مبلغ تراکم و زمین را در مرحله پذیره نویسی دریافت میکند و مابقی مبلغ که قرارداد ساخت است در مرحله بعد از گودبرداری اعلام میشود . در حال حاضر مبلغ قابل پرداخت برای پیش فروش واحد 138 متری بصورت زیر میباشد .

    347 میلیون تومان واریزی اولیه هنگام ثبت نام و مبلغ 98 میلیون 500 در تاریخ 25 فروردین 1401 و ادامه اقساط به همین مبلغ 98/500 بصورت ماهانه تا تاریخ 6/25 که در مجموع 6 قسط میباشد و جمع کل واریزی 938 میلیون تومان خواهد شد . در صورت تعویق واریزی بیش از 1 ماه قرارداد فسخ و عضویت فسخ خواهد شد و تعاونی میتواند 20 درصد مبلغ را بصورت خسارت عدم ایفای تعهدات کسر کرده و تا حداکثر 2 ماه پس از فسخ قرارداد وجه را به خریدار برگرداند .

    شرایط فروش پروژه سهند
    شرایط فروش پروژه سهند

    شرایط ذکر شده در بالا برای واحد 138 متری شش دانگ میباشد و برای واحد 70 متری سه دانگ کلیه مبالغ بالا شامل مبلغ اولیه و اقساط تقسیم بر 2 خواهد شد . توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده علی الحساب می باشد یعنی در طول زمان افزایش خواهند یافت.

    امکانات پروژه سهند چیتگر

    امکانات اعلام شده توسط تعاونی به شرح زیر میباشد

    • لابی مجلل
    • محل بازی کودکان
    • سالن اجتماعات
    • اتاق مدیریت
    • اتاق سرایداری
    • پیست دوچرخه سواری
    • 3 لاین آسانسور و پله اضطراری

    توجه داشته باشید برخی از امکانات جزو الزامات بوده و ما تنها برخی امکاناتی که خود تعاونی اعلام کرده را در بالا ذکر کرده ایم . این امکانات ممکن است تغییراتی داشته و بیشتر شود .

    پیش فروش پروژه سهند
    پیش فروش پروژه سهند
    موقعیت پروژه سهند

    این پروژه در مروارید شهر واقع شده است و در دسته پیش فروش چیتگر میباشد که در واقع آخرین منطقه قابل ساخت در منطقه 22 تهران چیتگر میباشد. ساخت و ساز در این محدوده با سرعت انجام میپذیرد و زمین خالی برای ساخت و یا پروژه های در حال ساخت بسیار هستند.

    در واقع رشد و آبادانی این محدوده چند سال طول میکشد و همین امر میتواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد زیرا مناطقی که در حال رشد هستند در آینده قیمت های بسیار بیشتری خواهند داشت و با توجه به اینکه پروژه سهند نیز تا چند سال آینده تحویل داده میشود قطعا آبادانی و رشد منطقه نیز چند برابر خواهد شد.

    کارفرما

    پروژه سهند یک چیتگر توسط شرکت تعاوني انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چيتگر با شماره ثبت ۵۳۰۷۴۰  و شماره ملی ۱۴۰۰۷۸۰۶۶۶۹ در سال 1397 تاسیس شده و ماهیت آن تعاونی میباشد.  رضا صميمي به عنوان مدیر عامل ، شهرام محمدي اقدم پراپري به عنوان نائب رئیس هیات مدیره این شرکت می باشند.

    این شرکت در حال حاضر پروژه دیگری به نام پروژه آیهان را نیز معرفی کرده است که زمین آن مشخص نشده است. این شرکت سابقه تحویل پروژه ندارد.

    بررسی نهایی

    در مورد پیش فروش پروژه سهند چیتگر طبق بررسی تهران برج قرارداد اولیه کامل و شفاف است و همچنین وضعیت کاربری زمین مسکونی بوده و دارای جواز ساخت از قبل میباشد. همانطور که پیشتر در مطالب قبلی اشاره کرده ایم تعداد زیادی از زمین های واقع شده در مروارید شهر دارای مشکلات کاربری و مجوز میباشند ولیکن زمین این پروژه وضعیت روشن و دارای کاربری مربوط می باشد و این یک نکته مثبت برای آن میباشد.

    پروژه سهند
    پروژه سهند

    وضعیت پرداخت و کسر جریمه عدم ایفای تعهدات در این پروژه از نظر تهران برج یک نکته مثبت است زیرا پروژه هایی که شرایط شناور و ظاهرا مطلوبی را ارائه میدهند در واقع قصدشان تنها جذب سرمایه بوده و هنگام عملیات ساخت به مشکل بر میخورند و اینکه یک شرکت بخواهد تعهدات خود را به موقع و درست انجام دهد نیاز به این است که خریدار نیز تعهدات خود را به موقع انجام دهد.

    بطور کلی پروژه هایی همچون پروژه هزاره سوم مانند پروژه سهند چیتگر که بصورت تک برج ساخته میشوند و پس از مالکیت زمین اقدام به پذیره نویسی می کنند از پروژه هایی که بصورت چندین برج و با امکانات رویایی و تبلیغات انبوه توسط تعاونی های بدون پشتوانه پذیره نویسی می شوند آن هم در حالی که حتی مالکیت زمین را در اختیار نداشته و یا کاربری زمین حتی مسکونی نمی باشند بسیار موفق تر خواهند بود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون وضعیت پیشرفت و قیمت روز پروژه سهند و دیگر پروژه های واقع شده در محدوده مروارید شهر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    9 نظر در “پروژه سهند 1 مروارید شهر چیتگر – تهران برج”

    1. سلام وضعیت پروژه های مانند پلازا ویژن ماهورو….
      به کجا انجامید
      آیا زمین مسکونی شده و جواز صادر شده

      1. سلام وقت بخیر اطلاعات رو در متن نوشتیم تا بتونید تصمیم گیری کنید اگر نیاز به جزئیات بیشتری دارید با ما تماس بگیرید

    2. وقت بخیر
      اطلاعاتی که در مورد متراژها و واریزی ها و پیش پرداخت ها دادین جسارتا اشتباهه
      من خودم اونجا خرید انجام دادم
      ۱۳۸ متری ندارند اصلا
      یا اگرم دارند پس چرا تو مشخصات واحدها نبود!؟
      ۷۰،۱۰۰،۱۲۰،۱۵۰ دارند
      ممنون میشم توضیحات بیشتر بفرمایید

      1. سلام وقت بخیر، توجه داشته باشید که اعلام این متراژ برای زمانی بود که زمین را 2 هزار متری معرفی کرده بودند. ولی بطور کلی متراژ مشخص نیست زیرا جواز ساخت دریافت نشده که نقشه ای داشته باشد در نتیجه، تا زمانی که دستور نقشه و جواز صادر نشود نمی توان متراژ دقیق گفت

    3. با سلام
      چطور بدون جواز و دستور نقشه و بدون اینکه متراژ ها مشخص شود واحدها پیش فروش شده؟؟؟

      توضیح بفرمایید؟

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه