جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه های جدید بتاجا در چیتگر منطقه 22 تهران

  • اگر شرایط گذشته منطقه 22 تهران را تا به امروز دنبال نموده باشید قطعا متوجه شده اید که بسیاری از مردم با خرید واحدهای مسکونی در این منطقه با قیمت مناسب صاحبخانه شده اند در حالی که در دیگر نقاط تهران امکان خرید نداشته اند. علت این موضوع نیز مالکیت عمده زمین ها آن توسط ارگانهای دولتی است که در نهایت ساخت و ساز در آن انجام داده اند.

    گذشته منطقه 22 چندان هم دور نیست و در واقع شروع عمده ساخت و سازها در اوایل دهه 90 یعنی 12 سال پیش شروع شده است و آنچه امروز می بینید حاصل فعالیت این چند سال است که کماکان ادامه داشته و سرعت بیشتری نیز گرفته است.

    اگر فکر میکنید که از خرید و سرمایه گذاری در این منطقه جامانده ید باید خدمتتان برسانیم که هنوز وقت است و پروژه های بسیار توسط ارگانهای دولتی در حال انجام است که در این مطلب پروژه های جدید بتاجا در چیتگر ( بنیاد تعاون ارتش ) را برایتان شرح میدهید و پروژه هایی که در حال انجام است را معرفی خواهیم کرد.

    اما بد نیست قبل از ادامه مطلب ویدئو زیر را از شهرک چیتگر که با نام شهرک ارتش شناخته میشود مشاهده فرمایید تا به وسعت ساخت و ساز و انبوه سازی در این منطقه پی ببرید ، قطعا هیچ منطقه ای در آینده تهران به اندازه منطقه 22 لوکس نخواهد بود.

    پروژه های بتاجا در چیتگر

    پروژه های ساختمانی بسیاری توسط تعاونی های مختلف ارتش در چیتگر در حال انجام است اگر بخواهیم جزئیات پروژه های بتاجا در چیتگر را معرفی کنیم میتوانید به نیروی زمینی ، دریایی ، هوایی ارتش اشاره نماییم که هر کدام به عنوان زیر مجموعه بتاجا در حال فعالیت هستند و پروژه های متفاوتی را معرفی نموده اند.

    شهرک ارتش یا چیتگر شامل چندین پهنه A ، B و C میباشد که پروژه های ساخته شده در این محدوده ها به تفکیک به شرح زیر است

    پهنه A: پامچال ارکیده (هر کدام چندین برج)

    پهنه B: برج‌ها: b3، g1، g2، g3، g4 , n1 , n2 , n3 , n4 , d1 , d2 , d3 در مجوع 24 برج

    پهنه C: برج‌ها: چهارگانه نزاجا (در حال ساخت)، ۴ برج پدافند ارتش ، نیروی دریایی نداجا و نیروی زمینی ارتش

    پهنه E: این پهنه برای اجرای برج هایی معرفی شد که هم اکنون در پهنه D معرفی شده اند و در حال حاضر پروژه ای در این پهنه وجود ندارد.

    پهنه D: پهنه دی یا پهنه طبیعت دارای 22 برج می باشد که در اواخر سال 1401 انتخاب واحد شده اند.

    پهنه F: آخرین پهنه معرفی شده در دی ماه سال 1402 که محل اجرای 5 برج با نام H1,H2,H3,H4 و H5 می باشند.

    پروژه های بتاجا در چیتگر
    پروژه های بتاجا در چیتگر

    شرایط هر کدام از این برج ها با توجه به نوع مشارکت و ساخت که میتواند توسط خود تعاونی و یا مشارکت با پیمانکار باشد متفاوت است و هر کدام شرایط متفاوتی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

    تفاوت پروژه های بتاجا در چیتگر چیست ؟

    ماهیت این دسته از پروژه ها همگی به صورت تعاونی ساز است، بدین صورت که ممکن است در یک پروژه تعاونی خود اقدام به ساخت نموده باشد و هزینه ساخت را از اعضا دریافت کند که همراه با پیشرفت پروژه و هزینه های جاری بصورت اقساط از اعضا دریافت میشود. تجربه نشان داده است که این دسته از پروژه ها میتواند با سرعت کند تری نسبت به پروژه هایی که مشارکت انجام شده است پیش برود.

    پروژه هایی که بصورت مشارکت انجام میشوند به یک شرکت خصوصی و یا وابسته به ارتش سپرده میشود و در واقع اعضا دیگر اقساطی پرداخت نمیکنند و بر اساس همان درصدی که از قدرالسهم زمین دارند و بر اساس درصدی که مشارکت انجام شده است متراژ مفید مسکونی دریافت مینمایند مانند مشارکت های عادی که با آن اشنایی دارید و یک سازنده زمین را میسازد و بر اساس درصد مشارکت سهم سازنده و مالک از متراژ مفید مسکونی مشخص میشود.

    روال انجام تمامی پروژه های ساختمانی ارتش در منطقه 22 تهران به همین شکل بوده است، جدا از پروژه هایی که در پهنه ارتش معرفی نموده ایم ، شهرک های دیگری نیز توسط ارتش خارج از این پهنه ساخته شده که میتوان به برج های صیاد اشاره نمود.

    پروژه های جدید بتاجا
    پروژه های جدید بتاجا

    در نهایت تمامی پروژه های ارتش به ثمر رسیده اند و نقش مهمی برای افرادی داشته که با مبلغ و سرمایه ای کم به دنبال خرید خانه در تهران بوده اند ، منطقه 22 تهران با داشتن امکانات بروز و فضای سبز وسیع یک منطقه کاملا لوکس در تهران است که آینده ای روشن دارد و ساخت و ساز تعاونی های ارتش در این منطقه یک فرصت برای سرمایه گذاران است.

    در کنار پروژه های تعاونی ساز توسط ارتش و دیگر ارگانها ، شخصی سازها نیز در این محدوده ساخت و سازهای انبوهی انجام داده اند که باعث ارتقا کیفیت ساخت و ساز و امکانات برج ها شده است بصورتی که نوع ساخت و ساز در این منطقه به دولتی سازی در دیگر مناطق شبیه نیست و حتی برخی از آنها دارای امکانات بروز و لوکسی میباشند.

    شرایط پیش خرید پروژه های بتاجا چیست ؟

    در این قسمت که میخواهیم در مورد شرایط پیش خرید پروژه های بتاجا صحبت نماییم، در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد که به آنها میپردازیم . اولین آن فاکتور ضریب اطمینان است که در این دسته از پروژه ها بالاست، در کنار این فاکتور قیمت ها نیز مناسب است زیرا ارتش برای تراکم هزینه ای پرداخت نمیکند و این خود قیمت تمام شده را پایین می آورد.

    از سوی دیگر روند ساخت و زمان است که در پروژه های بتاجا مطرح میشود ، این دسته از پروژه ها زمان بر هستند و علت آن نیز این است که توسط بخش دولتی انجام میشود و خودتان بهتر میدانید که پروژه های شخصی ساز در انجام کار سرعت بیشتری دارند اما مبلغی که دریافت مینمایند نیز بسیار بالاتر است .

    اگر مایل به پرداخت اقساط هستید میتوانید پروژه هایی را انتخاب نمایید که با مبلغ اولیه در حدود 1 الی  3 میلیارد تومان میتوانید وارد شده و اقساط آنرا تا انتهای پروژه پرداخت نمایید . گزینه ها برای این دسته از پروژه ها زیاد است به عنوان مثال پروژه پدافند ارتش یکی از آنهاست که تحویل آن 36 ماهه است.

    شرایط پیش خرید پروژه های بتاجا چیست ؟
    شرایط پیش خرید پروژه های بتاجا چیست ؟

    اگر قصد پرداخت اقساط ندارید 2 گزینه پیش روی شماست ، پروژه هایی که سهم مالک ( اعضای تعاونی ) بوده و مشارکت شده اند . در این دسته از پروژه ها اقساط وجود ندارد و بر اساس پیشرفت پروژه قیمت گذاری میشوند . در حال حاضر پروژه برج های N و برج های D که هر کدام شامل تعداد زیادی از برج ها هستند جزو این دسته میباشند که در حال حاضر در مراحل ساخت میانی 40 الی 60 درصد پیشرفت پروژه میباشند.

    قیمت در این دسته از پروژه ها قطعی است و مبلغ بصورت کلی دریافت میشود که برای اطلاع از قیمت بروز هر یک از این پروژه ها میتوانید بخش مربوط به هر کدام که در بالا بصورت لینک مشخص شده را مشاهده نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    گزینه بعدی نیز آن دسته از پروژه هایی است که در مرحله عقب تری قرار دارند و روی خاک هستند . توجه داشته باشید که همه پروژه های ارتش یک زمان در این مرحله بوده اند و تا کنون یا تحویل داده شده و یا در حال ساخت میباشند در نهایت قیمت آنها بسیار مناسب است . سهام توانمندسازی ارتش یکی از این دسته پروژه ها است که در حال حاضر میتوانید با قیمت متری 25 میلیون تومان در این پروژه وارد شوید و سهام آن قطعی است اما در حال حاضر به دلیل اینکه اولویت پروژه های بتاجا بر تکمیل برج های در حال ساخت است زمان ساخت و شروع آن سال آینده میباشد.

    کدام پروژه بتاجا برای خرید بهتر است ؟

    اینکه کدام پروژه را میخواهید برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید بستگی به میزان سرمایه شما و هدف شما از این کار دارد ، ما در تهران برج اهل تعریف بی دلیل نیستیم اما در نهایت اگر در این منطقه جستجویی انجام داده و برج های ساخته شده توسط ارتش ، سپاه و دیگر ارگانها را مشاهده نمایید دیدتان کامل عوض میشود . شاید در ابتدا تصور نمایید که برج ها تعاونی ساز و بی کیفیت است اما اینطور نیست و بسیاری از مردم با سرمایه گذاری در گذشته در حال حاضر مالک چندین واحد در این منطقه می باشند.

    در نهایت بنا بر روحیه شما از سرمایه گذاری اگر زمان طولانی را میتوانید صبر نمایید خرید پروژه های قطعی مانند توانمندسازی که در بالا اشاره نمودیم میتواند گزینه ای باشد که شما را بعد از 7 الی 8 سال صاحبخانه خواهد کرد ، اگر مدت زمان نزدیک تری مد نظر شما است و مبلغی که در اختیار دارید کافیست برج های N و d و دیگر برج ها انتخاب مناسبی است.

    اگر مبلغ اولیه شما کم است و توان پرداخت دارید گزینه های دیگری نظیر پدافند ارتش و برج های چهارگانه گزینه بعدی شماست در نهایت برای هر مقدار سرمایه این در این منطقه گزینه برای خرید وجود دارد همچین در نظر داشته باشید پروژه های سپاه در چیتگر نیز خودش یک بخش طولانی برای توضیحات دارد که میتوانید برای اطلاع از آن به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و جزئیات را بیابید که البته بزرگترین آنها شهرک خرازی است که در حال حاضر به بهره برداری رسیده است.

    جایگزین برای پروژه های بتاجا در منطقه 22

    همانطور که اشاره نمودیم ساخت و ساز در این منطقه تنها محدود به پروژه های ارتش و سپاه نیست بلکه در این محدوده پروژه های شخصی ساز و شرکتی نیز در حال انجام است همچنین ارگانهای دیگری نیز در حال ساخت و ساز هستند که پروژه های لوکسی ساخته و یا در حال احداث دارند.

    تفاوت در شرایط پرداخت ، اعتبار سنجی و موقعیت پروژه است که این دسته از پروژه ها را متمایز نموده است. پروژه های شرکتی نیز با سرعت مناسبی در حال ساخت و ساز می باشند اما آنها نیز دارای مزایا و معایب خود هستند که اگر بخواهیم با پروژه های دولتی مقایسه کنیم ، بحث ضریب اطمینان ، سرعت ، قیمت و کیفیت مطرح می شود که در مورد هر کدام نسبت به دولتی سازها دارای برتری و یا ضعف می باشند.

    کدام پروژه بتاجا برای خرید بهتر است ؟
    کدام پروژه بتاجا برای خرید بهتر است ؟

    اما در نهایت در نظر داشته باشید که انتخاب پروژه در این محدوده بر اساس نیاز شما باید انجام شود و نباید صرفا به دلیل اینکه قصد خرید یک واحد 60 متری دارید وارد پروژه ای شخصی و بدون پشتوانه با مبلغ اولیه کم بشوید ، شما میتوانید در یک پروژه معتبر 30 متر قطعی خریداری نمایید و بدانید که عاقبت این سرمایه گذاری از ورود به یک تعاونی بی نام و نشان بهتر است.

    متاسفانه حجم عظیمی از پروژه هایی که در مروارید شهر معرفی شده است در قطعه زمینی مشاعی است که کاربری مسکونی ندارد و بیش از 30 تعاونی در آنجا پروژه معرفی نموده اند و ادعا مینمایند که تا چند ماه آینده گودبرداری انجام میشود در نهایت بهتر است با دنبال نمودن پروژه های جدید بتاجا در چیتگر و انتخاب از میان آنها ، سرمایه تان را به خطر نیندازید.

    جمع بندی

    در نهایت بر اساس میزان سرمایه و نیاز شما از سرمایه گذاری می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات مشاوره ای و جزئیات پروژه ای که مد نظر شماست خدمت شما ارائه شود . در نظر داشته باشید که میتوانید با باز نمودن لیست پروژه ها در بالای صفحه و یا استفاده از جستجو در سایت نام پروژه ای که مد نظر دارید را وارد نموده و اطلاعات بروز آنرا دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    1 نظر در “پروژه های جدید بتاجا در چیتگر منطقه 22 تهران”

    1. محمد سرگلزایی

      سلام خدمت همکاران دوستان گرامی بنده یک ارتشی هستم با ۲۲ سال خدمت که هیچ زمین و یا خانه ای از ارتش و پروژه ها نه ثبت نام کرده ام نه چیزی چون توان مالی ندارم و کد ۶۲ طرح حکمت هم ۲۲ سال دارم از شما تقاضا دارم مرا کمک و یاری نماید و یا در پروژه هایی که در تهران عضو گیری میکنید به بنده کمک کنید

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه