جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه الوند چیتگر تعاونی ابنیه همت منطقه 22

  • پروژه الوند چیتگر توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در زمینی به مساحت ۹۵۹ متر مربع حال احداث میباشد. این پروژه تجاری مسکونی در میدان موج و کوچه میلاد یکم واقع شده است و شامل 1 برج 7 طبقه میباشد و طبقات این برج به گونه ای تعریف شده است که دارای 4 طبقه مسکونی؛ 1 طبقه تجاری و 2 طبقه منفی می باشد.

    تعاونی توسعه ابنیه همت به دلیل کم واحد بودن این پروژه عرضه آنرا به شکل 3 دانگی ارائه داده است تا قدرت خرید را برای اکثریت فراهم شود.

    ثبت نام به صورت هر امتیاز، ۳۰ متر از قدرالسهم زمین انجام می گیرد که برآورد می گردد پس از اخذ جواز به هر سهم حدود ۶۰ متر مربع تراکم مسکونی و حدود ۲۰ متر مربع تراکم تجاری تعلق می گیرد. این تعاونی پروژه زاگرس چیتگر و پروژه البرز کوهک را نیز در کارنامه خود دارد. در قسمت زیر میتوانید گوشه ای از عملیات بتن ریزی این پروژه را مشاهده نمایید:

    موقعیت مکانی پروژه الوند چیتگر

    این پروژه در زمره پروژه های اطراف دریاچه شمرده میشود و موقعیت مکانی پروژه الوند چیتگر در جوار دریاچه چیتگر و بام لند میباشد همچنین دسترسی به بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) ، خیابان های اصلی منطقه مانند امیر کبیر و دسترسی مستقیم به اتوبان های اتوبان های حکیم، همت، آزادگان جنوب به شمال، بزرگراه شهید فهمیده(تهران-کرج) دارد. 

    بطور کلی پروژه لکسون و همچنین پروژه زاگرس نیز جزو پروژه های اطراف دریاچه محسوب می شوند که توسط تعاونی ابنیه همت در حال اجرا میباشند و هم اکنون برج های لکسون آخرین مراحل ساخت را طی میکند و نزدیک به تحویل کامل است.

    پروژه الوند چیتگر
    پروژه الوند چیتگر
    پروژه الوند چیتگر

    توجه داشته باشید تعداد محدودی پروژه در جوار دریاچه چیتگر واقع شده و از لحاظ رشد قیمت این پروژه در جایگاه مناسبی برای سرمایه گذاری قرار دارد .

    شرایط فروش پروژه برج الوند

    زمان تحویل این پروژه قرار بوده که در سال 1401 باشد ولیکن در حال حاضر در مرحله اجرای سقف پنجم و نازک کاری میباشد و در حال حاضر زمان تحویل تخمین زده برای این پروژه اواخر سال 1403 میباشد.

    شرایط اولیه فروش و پذیره نویسی این پروژه در سال 1400 بدین صورت بوده که پروژه برج الوند دارای ۷ متر تجاری می باشد و واریزی بروز تا تاریخ تیر ماه سال 1400 مبلغ 890 میلیون تومان میباشد و قیمت پروژه بصورت واریزی + امتیاز معامله میشود که در مجموع 32 امتیاز توسط تعاونی عرضه شده است.

    پروژه الوند ابنیه همت
    پروژه الوند ابنیه همت

    توجه داشته باشید که برای انتخاب واحد اولویت برای رتبه بندی برای اشخاصی با واریزی به موقع و رتبه خوش حسابی میباشد.

    برای اطلاع از قیمت پروژه و نحوه انتقال و خرید و فروش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. آخرین بروزرسانی قیمت پروژه در تاریخ 24 دی 1402 بدین شرح میباشد.

    قیمت پروژه الوند تاریخ بروزرسانی: 1402/10/20
    قیمت امتیاز (تومان) واریزی بروز (تومان)
    2.200.000.000 1.802.000.000
    تاریخ سررسید اقساط اقساط مسکونی (ریال)
    این پروژه همچنان در مرحله اجرای سقف پنجم و نازک‌کاری قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود تا سال 1403 اتمام یابد.

    قیمت ساخت برج الوند

    با توجه به قدرالسهم تجاری پروژه پیش بینی ساخت پروژه توسط تعاونی با قیمت 15 میلیون تومان تخمین زده شده است و در واقع قدرالسهم تجاری پروژه جهت کاهش هزینه ساخت استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید که این قیمت بصورت علی الحساب بوده میباشد و در طول زمان و اقساط جدید تغییر خواهد نمود.

    پروژه الوند ابنیه همت
    پروژه الوند ابنیه همت
    تعاونی توسعه ابنیه همت

    از پروژه های انجام شده توسط تعاونی توسعه ابنیه همت میتوان به پروژه فرزانگان، پروژه البرز، پروژه زاگرس و پروژه تجاری لکسون اشاره کرد  و در مجموع این تعاونی سابقه خوبی در ساخت و ساز در منطقه 22 چیتگر تهران دارد ولیکن به دلیل زیاد بودن پروژه های در حال اجرا سرعت ساخت همه آنها با روندی بسیار کند در حال انجام است و این را میتوان یکی از ایرادات سازنده این پروژه در نظر گرفت.

    بطور کلی پروژه های در حال ساخت توسط تعاونی ابنیه همت از برنامه زمانی ساخت عقب هستند و زمان تحویل همه آنها با تاخیر روبرو میباشد. در صورتیکه روند ساخت روال عادی داشته باشد موقعیت پروژه ها مطلوب است. البته این نکته را باید اشاره نماییم که پروژه الوند کوچکترین پروژه در حال اجرای این تعاونی در حال حاضر میباشد و پروژه زاگرس بزرگترین آن است که در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد.

    خلاصه وضعیت پروژه 
    ویژگی مشخصات
    نام پروژه روژه الوند
    نوع پروژه مسکونی تجاری
    موقعیت جغرافیایی میدان موج و میدان ساحل
    تعداد طبقات 7 طبقه (4 طبقه مسکونی، 1 طبقه تجاری، 2 طبقه پارکینگ)
    تعداد واحدها در هر طبقه 4 واحد (3 واحد 120 متری و 1 واحد 180 متری)
    نوع واحدها مسکونی (120 متری و 180 متری) و تجاری (20 متری)
    قیمت امتیاز پروژه اطلاعات بروزرسانی می‌شود
    خرید سهام پروژه الوند 60 متر واحد مسکونی و 20 متر واحد تجاری
    تعاونی مجری پروژه تعاونی ابنیه همت
    رزومه تعاونی ابنیه همت پروژه‌های البرز، زاگرس، فرزانگان، لکسون
    مرحله ساخت پروژه عملیات اسکلت 

    تعاونی توسعه ابنیه همت از قبل پروژه‌هایی مانند پروژه هتل لکسون، برج آسمان آبی و برج فرزانگان را اجرا کرده است. پروژه الوند همچنین در مرحله اجرای سقف پنجم و نازک کاری قرار دارد و در احتمالا در اواخر سال 1403 به پایان میرسد. که البته با توجه به پیشرفتی که تا الان داشته است و چندین بار زمان تحویل تمدید شده است امیدواریم که در این تاریخ پروژه تحویل داده شود.

    مکانیسم دسترسی به این منطقه نیز بسیار مناسب است و از دیگر مناطق تهران به راحتی قابل دسترسی است. اطراف این پروژه مناطق تفریحی و درمانی زیادی مانند دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و آبشار تهران وجود دارد. پروژه الوند به عنوان یکی از پروژه‌های منطقه ۲۲ تهران در صورتی که عملیات ساخت آن و دیگر پروژه های تعاونی سازنده با سرعت مناسبی پیش برود میتواند یکی از گزینه های سرمایه گذاری باشد.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه