جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت بروز پروژه خرازی واقع در منطقه 22 تهران

  • پروژه خرازی ، پروژه ای عظیمی میباشد که توسط چند تعاونی وابسته به سپاه در منطقه 22 چیتگر تهران در حال انجام است . این پروژه در زمینی به وسعت 38.5 هکتار طراحی و پیاده سازی شده و شامل 44 بلوک که در ردیف های جلو برجهای 34 طبقه و در ردیف انتهایی برج های 24 طبقه شامل میشود . مجموع واحد های این پروژه 7000 واحد مسکونی میباشد . اسکلت پروژه از نوع فلزی و اتصالات از نوع پیچ و مهره ای می باشد. 

    بسیاری از برج های این شهرک آماده تحویل شده است و هم اکنون در آن ساکن شده اند . این شهرک یکی از بزرگترین شهرک های ساخته شده در سال های اخیر در شهر تهران است . توجه داشته باشید به دلیل اینکه این شهرک برای کارمندان ارگانهای دولتی ساخته شده است از لحاظ امکانات برج ها مانند پروژه های جدیدی که در حال ساخت میباشند نیست و امکاناتی استاندارد برای آن در نظر گرفته شده است .

    به همین دلیل است که در حال حاضر قیمت این برج برای خرید مناسب است البته شرایط سکونت در این شهرک را نیز باید در نظر داشته باشید زیرا این مجموعه متعلق به تعاونی های مسکن سپاه است و شرایط سکونت با آن تابع قوانینی است که در چنین شهرک هایی باید رعایت شود . در ویدئو زیر کلیپی برای شما تهیه شده است که میتوانید محیط کلی شهرک را مشاهده نمایید البته توجه داشته باشید که این ویدئو هوایی برای سال گذشته است و پیشرفت پروژه بسیار بیشتر بوده و صرفا جهت آشنایی شما با موقعیت قرار گیری برج ها تهیه شده است . 

     

     

    این شهرک بزرگ در وردآورد منطقه 22 و در مجاورت آتی شهر قرار داشته و جایگیری آن به گونه ای است که در محدوده غربی دریاچه چیتگر واقع شده و در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار داردتعاونی هایی که در ساخت این پروژه مشارکت دارند عبارتند از :

     

    نام تعاونی تعداد واحد
    تعاونی آماد و پشتیبانی 860
    تعاونی ستاد کل سپاه 480
    تعاونی نیرو زمینی سپاه 1400
    تعاونی هوافضای سپاه 860
    تعاونی خانه سازی رزمنده 2000
    تعاونی عمران پارس کاشانه (لشگر 27) 1400

    این شهرک بزرگ در وردآورد منطقه 22 و در مجاورت آتی شهر قرار داشته و جایگیری آن به گونه ای است که در محدوده غربی دریاچه چیتگر واقع شده و در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار دارد

    برای درک بهتر از جایگزینی پروژه ها تصویر زیر را مشاهده فرمائید

    پروژه خرازی
    پروژه خرازی

    قیمت پروژه خرازی

    قیمت پروژه خرازی با توجه به زمان تحویل ، قیمت گذاری میشوند در حال حاضر تعاونی آماد و لشگر 27 آماده تحویل میباشند و قیمت آنها بر پایه متری محاسبه میشوند . تعاونی های دوکوهه، نیروی قدس، نیروی زمینی، ستاد کل و هوافضا محاسبه قیمت امتیاز آنها بر حساب رتبه بندی می باشد و امتیاز تعاونی رزمنده و نیروی زمینی به علت رتبه بندی نشدن بر اساس خوش حسابی و رتبه بندی میباشد .

    بلوک طبقه متراژ و جهت قیمت متری (تومان)
    A5 10 الی 12 120 شمالی 53,000,000
    D3 5 الی 7 124 شمالی 52,000,000
    A11 13 الی 15 132 شمالی 55,000,000
    D2 15 الی 17 125 شمالی 54,000,000
    A2 21 الی 23 114 شمالی 60,000,000
    D3 17 الی 19 112 شمالی 57,000,000
    B16 15 الی 17 114 جنوبی 58,000,000
    A10 11 الی 13 119 جنوبی 56,000,000

    لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات به تاریخ آبان ماه سال 1402 بروزرسانی شده است و در حال حاضر به دلیل رکود در بازار قیمت ها میتواند متفاوت تر باشد  برای اطلاع دقیق از قیمتها میتوانید با ما تماس حاصل فرمائید ولیکن برای اطلاع از زمان تحویل پروژه میتوانید جدول زیر را بررسی نمایید .

    همچنین بلوک هایی که در حال حاضر در مراحل پایانی تحویل هستند را برایتان در جدول زیر مشخص نموده و زمان تحویل آنها را نیز میتوانید مشاهده نمایید .

    تعاونی بلوک ها تعداد واحد زمان تحویل
    تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی c3 c4 c7 c8 a3 a4 b3 b4 2376 واحد 6 ماه آینده
    تعاونی مسکن هوا فضا a1 a2 b1 b2 812 واحد  یک سال آینده
    تعاونی مسکن نیروی زمینی a5 a6 a11 a12 b5 b6 b11 b12  700 واحد 1.5 سال آینده
    تعاونی مسکن لشکر 27 d1 d2 d3 d4 a15 a16 b15 b16 1278واحد 1.5 سال آینده
    تعاونی مسکن ستاد کل  c1 c2 464 واحد 2-2.5 سال آینده
    تعاونی رزمنده  a7 a8 a9 a10 a13 a14 b7 b8 b9 b10 b13 b14 c5 c6 2400 واحد 2-2.5 سال آینده

    بطور کلی بر اساس اعلام تعاونی سال 1404 کل پروژه خرازی بصورت کامل افتتاح خواهد شد .

    شهرک خرازی
    شهرک خرازی

    نحوه فروش امتیاز پروژه خرازی

    نقل و انتقال امتیاز پروژه خرازی در دفتر تعاونی انجام شده و خرید و فروش ها بصورت قطعی ثبت خواهد شد اما توجه داشته باشید امتیاز هر تعاونی با توجه به موقعیت و پیشرفت پروژه قیمت گذاری خواهد شد لذا برای اطلاع از قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی بگیرید . همچنین در حال حاضر به دلیل آنکه پروژه به تحویل بسیار نزدیک است و بخشی از واحدهای آن نیز تحویل داده شده است قیمت بصورت متری معامله میشود و ثبت آن در دفتر تعاونی انجام میشود . 

    امکانات پروژه شهید خرازی

    امکانات پروژه شهید خرازی بصورت استاندارد یک برج در نظر گرفته شده است و فاقد مشاعات آبی است که البته برای برج های شهرکی بهتر است که در خود شهرک محلی برای استفاده ورزشی ایجاد شود . بطور کلی امکانات حال حاضر پروژه : پارکینگ ، انباری ، شوتینگ ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، سیستم سرمایش و گرمایش بصورت چیلر مرکزی ، 4 لاین آسانسور میباشد .

    همانطور که در بالا ذکر کردیم به دلیل تعاونی ساز بودن این پروژه ، امکانات در حد استاندارد های حداقلی در نظر گرفته شده است که هزینه ساخت آن بالا نرود . در نهایت قیمت پایین این برج نسبت به دیگر برج های منطقه نیز نشانگر همین موضوع میباشد . 

    موقعیت پروژه شهرک خرازی

    این برج در مکانی بسیار موقعیت‌دار در انتهای منطقه 22 تهران واقع شده است. برج شهرک شهید خرازی در تلاقی دو محور اصلی شهر واقع شده و به تقاطع اتوبان شهید همت و حکیم و بلوار اردستانی منتهی می‌شود. شهرک شهید خرازی در غرب ایرانمال واقع شده و از این نقطه شهر بازی هزار و یک شهر به نمایش گذاشته می‌شود.افتتاح کامل پروژه ایرانمال به شما فرصتی عالی برای بهره‌برداری از سودآوری بی‌ نظیر این مکان فراهم کرده است. در زیر میتوانید درکی بهتر از موقعیت برج های خرازی داشته باشید و محل قرار گیری آنها رو مورد بررسی قرار دهید 

    پروژه خرازی چیتگر
    پروژه خرازی چیتگر

    هنگامی که به خرید آپارتمان فکر می‌کنید، لازم است که به مکان‌یابی و موقعیت مکانی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. این امر از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا برای دسترسی به امکانات و مراکز مهم شهری، اتصال به جاده‌ها و محورهای حمل و نقل عمومی اساسی است.

    برج شهرک شهید خرازی نیز این نکته مهم را رعایت کرده و در موقعیتی بسیار مناسب قرار گرفته است. این برج در تقاطع بزرگراه خرازی غرب و بلوار اردستانی واقع شده و به راحتی به شاهراه‌های غرب تهران دسترسی دارد. همچنین، مراکز تجاری و تفریحی منطقه 22 نیز به سرعت از این مکان قابل دسترسی هستند.

    خلاصه وضعیت پروژه خرازی
    تاریخ تحویل فاز ۲ ۱۴۰۴
    تاریخ افتتاح و بهره برداری کل پروژه شهید خرازی ۱۴۰۴
    تعداد بلوک‌های فاز ۱ ۴۰
    تحویل داده شده بله
    وضعیت مالکان در حال سکونت
    دسترسی به حمل و نقل عمومی بله
    اتوبوس مترو
    متراژ واحدهای مسکونی از ۱۰۲ متر مربع تا ۱۳۱ متر مربع
    تعداد واحدهای مسکونی فاز ۱ ۷۳۲۰ واحد
    تعداد واحدهای مسکونی فاز ۲ ۷۱۰ واحد
    تعداد کل بلوک‌ها ۴۴ بلوک
    تعداد بلوک‌های فاز ۱ ۴۰ بلوک
    تعداد بلوک‌های فاز ۲ ۴ بلوک
    تعداد مجتمع‌های تجاری محلی ۳ مجتمع
    تعداد مغازه‌های تجاری و خدماتی ۱۴۰ باب
    متراژ واحدهای تجاری از ۳۰ متر مربع تا ۸۰ متر مربع
    انواع بلوک‌ها تیپ A، B، C، D
    ————————————————————————

    بلوک بندی پروژه شهید خرازی چیتگر

    همانطور که اشاره کردیم پروژه شهید خرازی چیتگر شامل 44 بلوک میباشد که به 3 قسمت A B C تقیسیم شده است ترتیب قرار گیری بلوک ها در شهرک بصورت زیر میباشد :

    • تعاونی آماد: شامل بلوک های  c3 c4 c7 c8 a3 a4 b3 b4
    • تعاونی رزمند: شامل بلوک های  a7 a8 a9 a10 a13 a14 b7 b8 b9 b10 b13 b14 c5 c6
    • تعاونی هوافضا: شامل بلوک های  a1 a2 b1 b2
    • تعاونی لشکر 27: شامل بلوک های  d1 d2 d3 d4 a15 a16 b15 b16
    • تعاونی ستاد کل :شامل بلوک های  c1 c2
    • تعاونی نیروی زمینی : شامل بلوک های  a5 a6 a11 a12 b5 b6 b11 b12

    همچنین برای درک بهتر از قرار گیری موقعیت بلوک ها تصویر زیر را مشاهده فرمائید

    پروژه شهید خرازی
    پروژه شهید خرازی

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه خرازی ، قیمت امتیاز تعاونی های مختلف با ما تماس حاصل فرمائید . همچنین میتوانید پروژه های دولتی دیگر نظیر پروژه پدافند ارتش ، پروژه نارنج 8  را بررسی فرمایید و اگر به دنبال پروژه ای در موقعیت مکانی مشابه هستید میتوانید پروژه ستین را بررسی فرمائید و یا برای کسب اطلاعات جامع با ما تماس حاصل فرمائید .

    جمع بندی نهایی 

    اگر قصد خرید ملک و سکونت در این شهرک را دارید بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید  و بدانید این شهرک دارای محیط مناسب برای خانواده ها میباشد و برای افراد مجرد و یا افرادی که حیوانات خانگی ، مهمانی ، مجرد و … مناسب نیست .

    شهرک خرازی یکی از شهرک‌هایی است که توسط سپاه ایجاد شده و در منطقه 22 تهران واقع شده است. این شهرک جزو پروژه‌های ساختمانی انبوه در این منطقه محسوب می‌شود. با توجه به ماهیت و اهداف خاص این پروژه، نمی‌توان آن را به عنوان یکی از شهرک‌های نوساز تهران در نظر گرفت. دلیل اصلی این امر، محدودیت‌ها و شرایط خاصی است که برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است.

    یکی از مسائل مهم در مورد شهرک خرازی، کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده در ساخت ساختمان‌ هاست. از آنجایی که این پروژه ابتدا برای کارمندان سپاه ساخته شده است، به همین دلیل امکانات و متریال ممکن است حداقل باشد و معمولاً با سایر شهرک‌های نوساز در تهران قابل مقایسه نباشد. این موضوع ناشی از اهداف اصلی ساخت این مجموعه برای خدمت به کارمندان سپاه می‌باشد.

    شهرک خرازی دارای قوانین و مقررات خاصی است که برای سکونت در این محدوده اعمال می‌شود. این قوانین عمدتاً متناسب با ماهیت نهادی متقاضیان سکونت در این شهرک تعیین می‌شوند و از جمله آن‌ها می‌توان به مسائل پوششی و اجتماعی اشاره کرد.

    با وجود محدودیت‌ها، شهرک خرازی گزینه‌ای مناسب برای سکونت برای افرادی است که حیوانات خانگی ندارند، قوانین پوششی را رعایت می‌کنند و از نظر محیطی و صدا آرام و کم صدا هستند. این محیط خانوادگی ایده‌آل برای افراد می‌ باشد و برای افراد مجرد با رفت و آمد مخصوص به این نوع افراد مناسب نیست. به همین دلیل، انتخاب شهرک خرازی به عنوان محل سکونت نیاز به ملاحظه دقیق نیازها و شرایط شخصی دارد. این شهرک نشانگر تنوع گوناگونی از انتخاب‌ ها و امکانات مسکونی در تهران است که برآوردن نیازهای مختلف جامعه را در نظر دارد.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه