جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه سپکو چیتگر،پیش فروش پروژه سپکو 4 مروارید شهر منطقه 22

  • پروژه سپکو در منطقه مروارید شهر توسط شرکت تعاونی مروارید شرق فاخر در زمینی به مساحت 36200 متر مربع در انتهای دانش غربی، ضلع جنوب اتوبان حکیم در حال احداث میباشد . این پروژه شامل 5 بلوک 14 طبقه میباشد که 10 طبقه آن مسکونی ، 1 طبقه لابی و 3 طبقه پارکینگ میباشد و هر بلوک دارای 100 واحد به متراژ 100 و 130 و 160 متری 2 خوابه و 3 خوابه میباشد. این شرکت یک پروژه دیگر با نام پروژه سپکو پرند یا پروژه مروارید فاخر پرند نیز در حال اجرا دارد و یک پروژه دیگر با نام سپکو 4 نیز جدیدا معرفی کرده است که در ادامه توضیحات آنرا اعلام می نماییم. 

    موعد تحویل پروژه 36 ماه از زمان تاریخ صدور پروانه جهت ساخت و راه اندازی و انشعابات و تحویل جهت سکونت 12 ماه که در مجموع 48 ماه میشود. توجه داشته باشید وضعیت زمین در محدوده ی قرار گیری پروژه سپکو بگونه ای است که در حال اقدام برای تغییر کاربری است و پروژه های دیگری نظیر پروژه اسپرلوس نیز در همین محدوده و با همین شرایط قرار گرفته اند و در صورت ایجاد تغییر در واقع تمامی پروژه های آن محدوده شروع به عملیات ساخت خواهند کرد ولیکن پروسه انجام این کار مسکوت میباشد.

     

    پروژه سپکو 4

    پروژه جدید این شرکت با نام سپکو 4 با پلاک ثبتی 12041  در ایران خودرو،شهرک ۲۲ بهمن، خیابان بعثت  (منطقه 21 تهران است) در شهریور ماه امسال در قالب 4 بلوک مسکونی 7 طبقه معرفی شده و در مرحله پذیره نویسی است، سهام این پروژه بصورت 30 متری معرفی شده است و قیمت هر سهم 30 متری آن 600 میلیون تومان اعلام شده است که در بازار تا قیمت 530 میلیون تومان نیز اعلام میشود.

    این رقم به همراه تسویه اقساط شهریور ماه میباشد. این قیمت زمین و تراکم میباشد و هزینه ساخت میباشد در حالیکه تعاونی اعلام نموده در مرحله دستور نقشه است اما وضعیت دریافت جواز این پروژه مشخص نیست و هنوز جواز دریافت نکرده است. در قسمت زیر تصویری از زمین این پروژه را مشاهده می فرمایید:

    زمین پروژه سپکو 4
    زمین پروژه سپکو 4

     

    واحدهای این پروژه با متراژ 60 الی 120 متر معرفی شده اند . پروژه های دیگر این تعاونی همگی در مراحل اولیه قرار دارند و به ساخت نرسیده اند ، پروژه سپکو در مروارید شهر که در مرحله تعیین تکلیف برای تغییر کاربری است و پروژه سپکو 2 که در پرند معرفی شده است نیز در فیلم بالا تنها عملیات انجام شده روی آن را مشاهده نموده اید . زمان تحویل این پروژه سال 1405 اعلام شده است که قطعا به توجه به سابقه اجرایی این تعاونی و وضعیتی که زمین در آن قرار دارد این تاریخ بعید به نظر میرسد.

    در نظر داشته باشید که اخیرا یک شرکت دیگر بنام کاران، اقدام به معرفی پروژه ای تک برج در همین زمین با نام پروژه کاران نموده است که در واقع یکی از 4 بلوکی که توسط شرکت مروارید شهر فاخر معرفی شده است قرار است توسط شرکت کاران ساخته شود که شرایط جداگانه ای دارد.

    پروژه سپکو 4
    پروژه سپکو 4

    بطور کلی تعاونی سازنده این پروژه بیشتر در معرفی پروژه بیشتر عمل کرده است و بیشتر تعاونی های مسکن در منطقه 22 آن دسته که در مروارید شهر قرار گرفته شده اند به همین شکل عمل نموده اند.

    و عملیات اجرایی بر روی هیچکدام نداشته است . موقعیت این پروژه در منطقه 21 است و در واقع جزو پروژه های چیتگر به حساب نمی آید و از نظر شرایط و موقعیت در وضعیت ضعیفی قرار دارد در تصویر زیر میتوانید موقعیت پروژه را مشاهده نمایید . توجه داشته باشید در ادامه این متن اطلاعات پروژه سپکو مروارید شهر را مشاهده خواهید کرد و تنها همین پاراگراف مربوط به اطلاعات پروژه سپکو 4 میباشد. 

     

    امکانات پروژه سپکو

    امکانات پروژه سپکو عبارتند از:

    • پارکینگ و انباری و پارکینگ مهمان
    • مصالح مصرفی از نوع درجه یک ایرانی یا معادل وارداتی آن
    • فضای سبز و پارک بازی کودکان،
    • جاده سلامتی
    • کارواش اختصاصی
    • سالن اجتماعات
    • سالن سرپوشیده بازی کودکان
    • خشکشویی اختصاصی
    • باشگاه ورزشی مجزا برای آقایان و بانوان

    قیمت امتیاز پروژه سپکو

    فروش این پروژه بصورت علی الحساب میباشد و مبلغ 4 میلیون تومان قیمت قطعی بابت هزینه زمین و تراکم میباشد . قیمت ساخت بصورت علی الحساب 6 میلیون تومان میباشد و انتخاب طبقات بر اساس خوش حسابی اولویت بندی شده و ضریب طبقات انتخاب شده از اعضا دریافت میشود. توجه داشته باشید قیمت ساخت علی الحساب به معنی افزایش آن در آینده میباشد.

    موقعیت پروژه سپکو در چیتگر
    موقعیت پروژه سپکو در چیتگر

    این پروژه در حال اقدام برای دریافت وام قطعی از بانک توسعه و تعاون می باشد که مبلغ آن 80 میلیون تومان است ولیکن هنوز قطعی نشده و معمولا در این مرحله از پروژه که در حال خرید زمین میباشند نمیتوان وام بر روی پروژه دریافت کرد و اصولا در مرحله 30 درصد وام به آن تعلق میگیرد. به محض تغییرات وضعیت وام پروژه آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

     

    شرایط پرداخت پروژه مسکونی سپکو

    در تاریخ دی ماه سال 1400 یا آخرین بروز رسانی مبلغ واریزی روز 300 میلیون تومان میباشد و مابقی طبق جدول می بایست پرداخت شود که برای واحد 100 متری 100 میلیون تومان و برای واحد 130 متری 220 میلیون تومان دیگر باقی مانده است که این هزینه مربوط به خرید تراکم میباشد.

    جدول اقساط پرداختی پروژه لوکس مسکونی سپکو (هزینه زمین و تراکم)
    تاریخ پرداخت اقساط واحدهای 100 متری واحدهای 130 متری
    پیش پرداخت 130.000.000 150.000.000
    قسط اول 54.000.000 74.000.000  
    قسط دوم 54.000.000 74.000.000  
    قسط سوم 54.000.000 74.000.000  
    قسط چهارم 54.000.000 74.000.000  
    قسط پنجم 54.000.000 74.000.000  
    جمع کل 400.000.000 520.000.000
    اقساط پروژه سپکو

    قیمت ساخت پروژه در قرارداد بصورت علی الحساب ذکر شده و برای مابقی تعهدات نظیر متریال مصرفی، زمان تحویل، جریمه دیرکرد و متراژ واحد میبایست قرارداد به دقت بررسی شود و همراه پلاک ثبتی در آن ذکر شود.

    موقعیت مکانی پروژه مسکونی سپکو

    این پروژه در مروارید شهر واقع شده و دسترسی مستقیم به اتوبان حکیم، همت، تهران کرج و آزادگان دارد، همچنین این پروژه دسترسی نزدیک به باغ موزه گیاه شناسی ایران، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، دریاچه چیتگر، شهربازی هزار و یک شهر دارد.

     

    پروژه سپکو
    پروژه سپکو

     

    خلاصه وضعیت پروژه سپکو

    توجه داشته باشید که به دلیل اینکه زمین پروژه کماکان در وضعیتی قرار دارد که امور شهرداری آن برای تغییر کاربری زمین در حال انجام است و تا کنون نیز این اتفاق نیفتاده است این تعاونی یک پروژه دیگر را با عنوان پروژه سپکو 2 در شهر پرند معرفی کرده است که بر اساس آخرین اطلاعات ما آن پروژه نیز پیشرفتی نداشته است و تنها عملیات تسطیح خاک انجام شده است.

    توجه داشته باشید که برای عملیات تسطیح نیاز به اجازه و مجوز شهرداری نیست و صرفا انجام این کار را نمی توان دلیل بر دریافت جواز ساخت دانست و شرایطی که در حال حاضر برای پروژه های مروارید شهر جنوبی برقرار است تنها مربوط به این پروژه نیست و مابقی تعاونی ها نیز تا زمان تغییر کاربری همین وضعیت را خواهند داشت.

     پیش از مطالعه خلاصه وضعیت میتوانید  بخشی از فیلم عملیات انجام شده در شهر پرند را که در بالای صفحه قرار گرفته شده است مشاهده فرمایید و در ادامه خلاصه وضعیت پروژه را مطالعه نمایید.

    پروژه سپکو وزارت دفاع
    پروژه سپکو وزارت دفاع
    مشخصات پروژه سپکو  
    سازنده شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر
    مرحله پذیره نویسی انجام گرفته است
    تحویل 4 سال پس از شروع گودبرداری
    پلاک ثبتی 1383 اصلی از 4 فرعی
    مساحت کل زمین 36200 متر مربع
    تعداد بلوک پروژه سپکو 3 بلوک
    تعداد طبقات پروژه سپکو 14 طبقه (10 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی، 3 طبقه پارکینگ)
    تعداد واحد پروژه سپکو حدود 500 واحد مسکونی در 5 بلوک
    هزینه متری تراکم 3,800,000 تومان
    هزینه متری ساخت 6,000,000 تومان
    مساحت زمین 9907 متر مربع
    تعداد بلوک 4 بلوک
    تعداد طبقات مسکونی 10 طبقه
    تعداد واحدهای مسکونی 440 واحد
    تعداد بالکن 440 بالکن
    تعداد آسانسور 2 دستگاه
    تعداد آسانسور بار بر 2 دستگاه
    تعاونی مروارید شرق فاخر

    شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر در سال ۰۲/۰۸/۱۳۹۸ به شماره ثبت 1954 با شناسه ملی ۱۴۰۰۸۷۱۹۱۰۱  به ثبت رسیده است و دارای مجوز تعاونی از اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی میباشد و ماهیت آن تعاونی است و مدیر عامل آن حسین مبری بوده و رئیس هیات مدیره آن سمیه افشار میباشد. سرمایه اولیه این شرکت 12 میلیون ریال میباشد. این تعاونی بنام خود دارای سابقه ساخت نمیباشد و سوابق ساخت آن مربوط به عضویت اعضای هیات مدیره و مدیر عامل در پروژه های دیگر میباشد.

    در حالیکه این تعاونی پروژه اول و دوم خود را به ثمر نرسانده و حتی عملیات ساخت آنرا شروع ننموده است، پروژه جدیدی با نام سپکو 4 در منطقه 21 معرفی کرده است که وضعیت جواز آن نیز نامشخص است. آنچه مشخص است این میباشد که تعاونی با دریافتی های اعضا در پروژه های قبلی ، زمین جدیدی را خریداری کرده در حالی که این هزینه می بایست بابت ساخت پروژه هایش مصرف می شده است و این یکی از نکات منفی است که تعاونی های منطقه 22 در حال انجام آن هستند. 

    توجه داشته باشید برای خرید میبایست سابقه پرداختی فروشنده و خوش حسابی آن و نداشتن بدهی معوقه و جریمه بررسی شود و از تعاونی استعلام به عمل بیاورید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نقل و انتقال، شرایط و فروش امتیاز پروژه سپکو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و یا برای مشاهده پروژه های مشابه مانند پروژه ستین  و پروژه سران بر روی لینک ها کلیک فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه