جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ستین – پیش فروش پروژه ستین چیتگر تهران آرین سازه

  • برج های لوکس پروژه ستین آخرین پروژه در حال اجرا توسط آرین سازه میباشد که شامل 12 برج در 12 طبقه میباشد و متراژ واحد های آن از 60 الی 180 متر میباشد و در هر طبقه آن 8 واحد مسکونی قرار دارد در مجوع در زمینی به مساحت حدود 19 هزار مترمربع ساخته شده است و در مجموع شامل 1100 واحد خواهد بود . این پروژه آخرین پروژه معرفی شده از سوی شرکت آرین سازه میباشد و در حال حاضر توسط تعاونی آرین سازه ستاره همت غرب در حال فروش میباشد .

    زمین این پروژه خریداری شده و تحویل گرفته شده است و اقدامات لازم برای تغییر کاربری آن نیز انجام گرفته و هم اکنون بعد از دریافت مجوزات مربوط به ماده 5 در کمیسیون ماده 7 قرار دارد . زمان گودبرداری این پروژه از سوی تعاونی تا پایان سال 1400 اعلام شده و در مراحل پایانی کسب مجوز های مربوطه برای آغاز به کار آن میباشد . آخرین عملیات انجام شده در پروژه ستین به تاریخ آبان سال 1402 را میتوانید در زیر مشاهده فرمایید .تزریق میلگرد و بتن به دیواره ها برای جلوگیری از ریزش گود ( نیلینگ ) و نصب تاور بعد از اتمام عملیات ساخت این بخش.

    بروزرسانی شهریور سال 1402

    شروع عملیات گودبرداری پروژه ستین را میتوانید در فیلی که توسط تهران برج تهیه شده است مشاهده نمایید . لازم به ذکر است با توجه به تغییرات پهنه و زمان بر بودن روال اداری دیگر مانعی برای اجرا و ادامه عملیات ساخت وجود ندارد و همانطور که مشاهده می نمایید عملیات ساخت پروژه از سر گرفته شده است. این فیلم در شهریور ماه سال 1402 ضبط شده است:

    بروزرسانی اردیبهشت سال 1402

    در حال حاضر پهنه زمین پروژه به R263 تغییر کرده است و آخرین تغییرات وضعیت شهرداری پروژه که مربوط به اسفند ماه سال 1401 میباشد و از طریق خود سایت شهرداری قابل استعلام است  و شرح آن بدین صورت میباشد که در مرحله پرداخت عوارض قرار گرفته که این امر برای تغییرات پهنه و اخذ جواز برای ساخت بیش از 20 طبقه میباشد و به همین دلیل تغییراتی در زمانبندی پروژه ایجاد شده که در واقع در آخرین مرحله شهرداری میباشد.

    همچنین زمین به نام سازنده شرکت منتقل شده است و از این رو در ازای پرداخت هزینه زمین و تراکم شرکت قدرالسهم خریدار از تراکم را بنام خریدار منتقل می نماید. به محض تغییرات این بخش بروز رسانی خواهد شد . در صورتی که قصد خرید و یا فروش سهام خود را دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    بروزرسانی آبان ماه سال 1401

    با توجه به آخرین اعلامیه تعاونی در این لینک  مالکیت زمین به صورت قطعی به شرکت آرین سازه واگذار شده و نشان دهنده تسویه حساب کامل زمین میباشد. همچنین پهنه این زمین بر خلاف زمین های آن محدوده که پهنه r131 به آنها تعلق گرفته و با اینکه پروژه های خود را 16 طبقه و بیشتر اعلام میدارد اما قابلیت ساخت 6 طبقه مسکونی را بیشتر نخواهند داشت ( در مقاله ای تحت عنوان تعیین وضعیت زمین های مروارید شهر به آن پرداختیم ) پهنه زمین پروژه ستین به r263 تبدیل شده که قابلیت ساخت 16 طبقه را خواهد داشت. همچنین صدور دستور نقشه پس از تقسیم نامه ای که بین مالک پروژه و شهرداری صورت گرفته است  انجام خواهد شد.

    بروزرسانی فروردین ماه سال 1401 ( شروع گودبرداری )

    در تاریخ 24 فروردین ماه سال 1401 با توجه به اعلام دفتر فروش تعاونی در این لینک تمامی مجوزات لازم برای شروع گودبرداری دریافت شده و مشکلات و موانعی که بر سر راه پروژه قرار گرفته بوده برطرف شده است. از ابتدای سال جدید ماشین آلات وارد زمین شده و عملیات تسطیح زمین و گودبرداری پروژه شروع گردیده است.

    البته با توجه به وسعت پروژه پیش بینی بوجود آمدن مشکلات اینچنینی دور از تصور نبوده اما شاید تقسیم پروژه به چند پروژه کوچکتر باعث پیشبرد سریعتر عملیات ساخت آن میشده است ولیکن در حال حاضر عملیات ساخت پروژه در حال اجرا میباشد و احتمالا از این به بعد سرعت بیشتری خواهد گرفت.

    گودبرداری پروژه ستین
    گودبرداری پروژه ستین

     

    شرایط پیش فروش پروژه ستین

    شرایط پرداخت بصورت واریز نقدی مبلغ 300 میلیون تومان و اقساط 48 ماهه بدون بهره میباشد . این پرداخت بابت متراژ 60 میباشد ، جدول اقساط برای تمامی متراژ ها در تصویر زیر قابل مشاهده میباشد . توجه داشته باشید که قیمت ساخت علی الحساب میباشد یعنی ممکن است تغییراتی در طی مدت زمان ساخت داشته باشید ولیکن در قرارداد منعقد شده بین خریدار و شرکت سازنده چهارچوبی برای افزایش قیمت احتمالی در نظر گرفته شده که مبنای آن شاخص اعلام شده بر اساس آمار سازمان برنامه و بودجه می باشد و از این رو افزایش قیمت بر اساس آمار رسمی اعلام شده میباشد.

    کلیه واحد های این شرکت بر اساس سهام 60 متری محاسبه می شوند بدین صورت که اگر قصد خرید واحد 180 متری داشته باشید می بایست 3 واحد 60 متری را خریداری فرمائید و شرایط فروش برای واحدهایی با متراژ بالاتر بصورت جداگانه وجود ندارد.

    فروش پروژه ستین
    فروش پروژه ستین

    توجه داشته باشید در تاریخ انتشار این مطلب ( خرداد ماه سال 1401 ) این لیست معتبر میباشد و سعی ما بر این است که با بروز رسانی مداوم اطلاعات مربوط به شرایط پیش فروش پروژه ستین را بروز نگه داریم . در ضمن توجه داشته باشید با شروع عملیات گودبرداری پروژه احتمال اینکه قیمت پروژه با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند بیشتر است و این موضوع برای اینکه سرمایه گذاری که از ابتدا در پروژه سرمایه گذاری کرده از رشد و پیشرفت پروژه منتفع شود طبیعی است. لیست قیمت جدیدی در شهریور ماه اعلام شده است که هنوز اجرایی نشده و در صورت اجرای قطعی اعلام خواهد شد.

    از ویژگی های قرار داد صادر شده میتوان به موارد زیر اشاره کرد

    • قرارداد صادر شده مورد تایید سازمان انبوه سازان میباشد
    • پرداخت 15 درصد سود مشارکت سالیانه
    • ذکر پلاک ثبتی زمین در قرارداد
    • ثبت قرارداد در دفاتر اسناد رسمی
    • هزینه ساخت طبق تعرفه سازمان انبوه سازان میباشد

    موقعیت مکانی پروژه ستین

    این پروژه در بلوار اردستانی واقع شده است و از نظر دسترسی به مترو 3 دقیقه پیاده روی و فاصله 5 دقیقه ای تا ایران مال و دریاچه چیتگر دارد . همچنین دسترسی 1 دقیقه ای به اتوبان های حکیم ، همت ، اتوبان تهران – کرج و اتوبان شهید لشگری دارد . بطور کلی از لحاظ موقعیت جغرافیایی به شکل زیر میباشد

    • شمال: اتوبان حکیم، اتوبان همت، شهربازی هزار و یک شهر (بزرگترین شهربازی خاورمیانه) و کوه های البرز.
    • شرق: پارک بزرگ چیتگر،بازار بزرگ ایران مال، باغ گیاه شناسی، مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر
    • غرب: ایستگاه مترو (به فاصله دو دقیقه)
    • جنوب: اتوبان تهران-کرج

    و از لحاظ دسترسی به ایرانمال ، مترو ، دریاچه چیتگر و باغ موزه گیاه شناسی ایران و همچنین اتوبانهای ذکر شده در نقشه بدین شکل میباشد. همچنین به دلیل اینکه منطقه 22 تهران به عنوان آخرین منطقه شهرداری ضمیمه شده به تهران دارای جدیدترین الگوهای شهرسازی میباشد به طور کلی وضعیت و آینده منطقه 22 با تمامی مناطق تهران متفاوت است.

    موقعیت مکانی پروژه ستین
    موقعیت مکانی پروژه ستین

    امکانات پروه ستین

    امکانات اعلام شده توسط شرکت سازنده بدین صورت میباشد. توجه فرمایید امکانات بیشتری نیز برای بلوک های این پروژه در نظر گرفته شده اما تا زمان تایید دستور نقشه و اعلام مکتوب از سوی تعاونی نمیتوان آنها را قطعی اعلام کرد اما اگر در قرارداد اولیه فی مابین خریدار و فروشنده امکانات ذکر شده باشد قطعا توسط سازنده اجرا خواهد شد .

    • سالن اجتماعات و سالن ورزشی چند منظوره به صورت اختصاصی برای هر بلوک
    • 3 لاین آسانسور
    • فضای آموزشی و مهدکودک
    • فضای سبز و محوطه سازی
    • استخر / سونا
    • هایپر مارکت، رستوران، کافی شاپ

    تعهدات پروژه ستین در قرارداد

    قرارداد فی مابین خریدار و تعاونی توسعه ساخت همت دارای 36 بند میباشد و بسیار شفاف تنظیم شده است که برخی از مهمترین بندهای آن عبارت است از :

    • تعهد تحویل سند 1 سال پس از پایان پروژه
    • جریمه دیرکرد ( ضرر و زیان ) ایجاد شده در پروژه
    • تعهد به اجرای پروژه بر اساس تعرفه هزینه سازمان برنامه بودجه
    • ذکر پلاک ثبتی زمین در قرارداد
    • مشخص شدن متریال ساخت در قرارداد
    • پروژه ستین
      پروژه ستین

    سوابق و اطلاعات کارفرما ( آرین سازه )

    شرکت آرین سازه با سابقه 16 ساله در انبوه سازی در سطح کشور مجری این پروژه میباشد . شرکت ساختمانی و مهندسی آرین سازه در تاریخ 1384/9/2 به شماره 5079 و بصورت سهامی خاص ثبت شده است . سرمایه ثبت شده شرکت در حال حاضر 516 میلیارد ریال می باشد و با استناد به آخرین تغییرات شرکت دکتر مسعود عبدی به عنوان مدیر عامل شرکت معرفی شده اند.

    پروژه های اجرا شده و در حال اجرا بدین شرح میباشد

    • پروژه پدافند هوایی ارتش 32 طبقه
    • پروژه پدافند ارتش 43 طبقه
    • پروژه کنتراست مال 23 طبقه 176 واحدی
    • پروژه آبشار 4 برج 21 طبقه ( تعزیرات )
    • پروژه پردیس شرق
    • پروژه افرا
    • پروژه ستین

    همچنین لازم به ذکر است آرین سازه دارای رتبه پایه یک حقوقی انبوه سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی ، رتبه 1 در رشته ابنیه ، رتبه 3 در تاسیسات و رتبه 5 آب و راه میباشد. آخرین پروژه های تکمیل شده توسط این شرکت را میتوان مجتمع اداری و تجاری یاس و همچنین برج های تعزیرات نامید.

    ماهیت شرکت آرین سازه بصورت تعاونی نمی باشد و این شرکت فروش خود را از طریق تعاونی آرین ستاره همت غرب که تاسیس شده توسط اعضای خود شرکت است انجام میدهد و در واقع آرین سازه به عنوان پیمانکار این پروژه میباشد و دکتر مسعود عبدی رئیس هیات مدیره آن میباشد.

    این تعاونی در سال 1398 مجوز خود را از اداره کل کار و رفاه اجتماعی به شماره ه ۳۸۷۷۵/۹۸۲،۱۵ اخذ کرده و با پيشرفت فيزيكي پروژه هاي شركت علاوه بر دریافت مبلغ سهام از سرمايه گذاران به عنوان حق العمل كار انجام شده در صورت فروش سهام سرمايه گزاران در پروژه به افراد ديگر يا ورود سرمايه گذار جديد با توجه به پيشرفت پروژه حق امتياز محاسبه و دريافت نمايد.

    پروژه های پیش فروش در چیتگر
    پروژه های پیش فروش در چیتگر
    این پروژه در کدام دسته قرار میگیرد؟

    شرکت سازنده این پروژه به عنوان سرمایه گذار و مالک زمین دعوت از عموم مردم برای سرمایه گذاری و خرید واحد مسکونی در قالب پذیره نویسی کرده است و با تعهداتی که برای ساخت ، اجرا و تحویل واحد به خریدار در قرارداد اولیه میدهد روند سرمایه گذاری را برای خریدار مشخص کرده است . این نوع سرمایه گذاری از آنجایی که باید در قالب تعاونی انجام پذیرد توسط تعاونی آرین ستاره همت غرب در حال انجام است تا شکل قانونی آن نیز حفظ شود.

    در واقع برای پروژه هایی که قبل از پیشرفت فیزیکی 30 درصد می باشند بر طبق قانون نحوه فروش و یا مشارکت سازنده باید در قالب تعاونی باشد و به همین دلیل آرین سازه تعاونی را برای پیش فروش واحدهای خود تشکیل داده است. پروژه های دیگر این شرکت که مراحل پیشرفت فیزیکی آن بالای 30 درصد باشد بصورت قطعی نیز از سوی خریدار قابل خرید و مذاکره با سازنده است.

    سرمایه گذاری در پروژه ستین

    به صورت کلی اگر بخواهیم تمام شرایط را در نظر بگیریم مزایای این پروژه شفافیت قرارداد ، محاسبه هزینه ساخت بر اساس تعرفه سازمان انبوه سازان و همچنین افزایش قیمت تنها بر اساس شاخص سازمان برنامه بودجه به همراه تعهد تحویل سند میباشد و در مجموع می توان بازدهی مناسبی را بر اساس مدت سرمایه گذاری در این پروژه با ریسک پایین پیش بینی کرد.

    با توجه به پروژه های در حال اجرا توسط این شرکت که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارند می تواند پیش بینی کرد به محض شروع عملیات گودبرداری این پروژه با سرعت بسیاری پیش خواهد رفت و طبق اعلام شرکت سازنده زمان اعلام شده (48 ماه) در واقع زمانی است که آخرین بلوک از بلوک های 12 گانه این شرکت به اتمام میرسد و در واقع میتوان زمان تحویل اولین بلوک آن را زودتر از موعد تحویل کلی پیش بینی کرد.

    توجه داشته باشید برای خرید از این پروژه تنها از طریق دفتر فروش تعاونی به نشانی https://www.setin22.ir اقدام فرمائید و از واریز وجه به حساب غیر از حسابهای معرفی شده خودداری فرماید و برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این پروژه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    31 نظر در “پروژه ستین – پیش فروش پروژه ستین چیتگر تهران آرین سازه”

    1. محمود نظری فر

      ۱. شرایط خرید به تاریخ امروز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ برای یک واحد ۶۰ متری ؟
      ۲. آیا هر زمان که بخواهیم میتوانیم به شخص دیگری واگذار نماییم ؟

    2. سلام
      لطفا سرمایه گذاران رو در جریان آخرین وضعیت قرار بدیدن
      چرا اطلاع رسانی اینقدر کنده ؟
      چرا فونداسیون شروع نمیشه ؟
      خیلی متشکر

      1. سلام وقت بخیر ، تا پایان این هفته اطلاعات جدیدی از وضعیت پروژه منتشر خواهد شد و سرعت کار به شکل قابل توجهی افزایش میابد ، بعد از قطعی شدن وضعیت اطلاعات بروز رسانی خواهد شد با تشکر .

    3. سلام و وقت شما بخیر
      میشه لطفا آخرين شرایط و قیمت پروژه ستین رو با ذکر تاریخ بفرمایید.
      و همچنین آخرین وضعیت ساخت رو دقیق اعلام بفرمایید.
      چون قیمتهای مختلف و متغییری شنیده میشود.
      اگر در مورد خط 10 مترو هم اطلاعاتی دارین بفرمایین ممنون میشیم.
      با سپاس

    4. حنیف انصاری

      سلام و وقت بخیر خدمت دوستان تهران برج
      قرار بود آخرین وضعیت ساخت و شرایط پیش فروش رو اعلام کنین
      ممنون میشیم زودتر آخرین وضعیت رو اعلام کنین
      اینجوری سرمایه گذار ها از استرس و نگرانی درمیان
      سپاس از لطف و محبتتون

    5. با سلام
      آیا قیمت هایی که برای پروژه اعلام میکنید قطعی است و طی سالهای بعد تعدیل پذیر هست یا خیر؟ با توجه به تورم بالا در کشور آیا این مبلغ که عنوان میشود مثلا متری 15 میلیون تومان در پایان تحویل پروژه هم همین مبلغ تمام شده باید پرداخت بشه یا سال به سال به مبلغ پرداختی مشتریان تعدیل می شود؟

    6. سلام و خدا قوت خدمت عزیزان تهران برج
      جسارتا قرار بود آخرین وضعیت ستین رو اعم جواز، دستور نقشه، شروع گود برداری مرحله دوم، فونداسیون و … رو اعلام بفرمایین ولی هنوز اعلام نکردین
      ممنون میشیم زودتر با جزییات اعلام کنین
      سپاس فراوان

    7. حنیف انصاری

      سلام و وقت بخیر
      با تشکر از پاسخ گویی همیشگی دوستان تهران برج
      هیچ کارگزاری ای به اندازه عزیران تهران برج پاسخگو نیستند
      اگر مرحمت بفرمایین و زمان شروع فاز دوم گود برداری و شروع فونداسیون رو هم به سرمایه گذار ها بگین خیلی ممنون میشیم
      سپاس از لطف و محبتتون

    8. با سلام خدمت تهران برجی های همیشه پاسخگو و پر تلاش
      خیلی ممنون و متشکر از اعلام آخرین وضعیت
      اگر در مورد زمان بندی تایید دستور نقشه و شروع گود برداری مرحله دوم و فونداسیون هم اطلاع رسانی کنین خیلی زحمت میکشین
      اینجوری ما سرمایه گذار ها با توجه به وضعیت بغرنج اقتصادی از نگرانی خارج میشیم
      با تشکر و سپاس

    9. سلام لطفا جهت اطلاع رسانی میشه از پیام رسان های داخلی استفاده بشه پیام رسان تلگرام با وضعیت فیلترینگ خیلی کنده نمیشه استفاده کرد

    10. ‌سلام جدیدا خبرایی مبنی بر ۲۰ طبقه شدن برجهای ۱۲ طبقه ای هست ایا صحیح است
      کسانی که قبلا خرید کردن ‌برج ۱۲ طبقه خرید کردن وقدر سهم زمین شون بیشتر میشه ولز با ۳۰ طبقه شدن قدر سهم رمین واحدها کمتر میشه وبنفع مالک میشه مگر اینکه ابشنهایی رو به واحدها وبرج بصور ت
      اشانتیون اضافه کنند

    11. وقت به خیر
      چرا اینقدر کار کند پیش میره ؟
      چرا در اطلاع رسانی به سرمایه گذارها کوتاهی میکنید ؟
      چرا توقف های طولانی مدت داره ؟
      همه اینها باعث شک و تردید در میان مردم میشه و شایعه سازی میکنند
      لطفا سرمایه گذاران را در جریان کارها قراردهید
      تشکر

    12. سلام روزبخیر
      وضعیت فعلی این پروژه چطوری هست ؟ من میخوام خرید کنم …. مشکل زمینش حل شد ؟

    13. عرض ادب و احترام
      لطفا آخرین وضعیت ستین رو به سرمایه گذارها اعلام کنین
      اعم از وضعیت زمین، تایید نهایی نقشه، شروع فونداسیون و بقیه کارها …
      خیلی متشکرم

    14. خسته نباشین
      گود برداری کی تموم میشه ؟
      وضعیت نهایی شدن نقشه ها چجوریه ؟
      وضعیت صدور پروانه ساخت چجوریه ؟
      فونداسیون کی شروع میشه ؟
      لطفا اطلاع رسانی کنین
      تکلیفمونو بدونیم واسه سال 1402

    15. سلام
      آخرین وضعیت پروژه ستین رو به سرمایه گذارها اعلام کنین
      چرا اطلاع رسانی اینقدر ضعیفه
      با توجه به وضعیت اقتصادی جاری کشور اهم کارهای انجام شده تا اخر سال 1401 و کارهای بعدی در سال 1402 که باید انجام بشه رو اعلام کنین
      توضیح حدودی زمانبندی انجام کارها اینقدر سخته ؟
      مگه بابت انجام کارها برنامه ریزی انجام نمیشه ؟
      اونم توی کشوری که سرعت رشد و افسار گشیختگی تورم و گرانی اینقدر بالاست و ایران رتبه 6 رو توی دنیا توی تورم و گرانی و عدم ثبات اقتصادی داره
      بدون برنامه ربزی که پروژه به سرانجام نمیرسه
      لطفا زودتر اطلاع رسانی کنین
      خیلی ممنون

    16. وقت بخیر
      وضعیت پروژه رو زودتر اعلام کنین
      زمان زیادی از پذیره نویسی(سال 1399) تا الان(31 فروردین 1402) گذشته و همچنان پروژه مسکوته
      کارها خیلی لاک پشتی پیش میره
      خواهش میکنیم از شرکت سازنده تحقیق و بررسی کنین و آخرین وضعیت رو بگین

    17. وقت شما بخیر
      سرمایه گذارها رو از آخرین وضعیت پروژه با خبر کنین
      خیلی وقته که مسکوته
      زمان پایان گود برداری، نهایی بودن یا نبودن نقشه ها، صدور پروانه ساخت، شروع فونداسیون، چند طبقه بودن، قیمت جدید، مقدار افزایش اقساط ساخت و …
      متشکرم

    18. سلام
      خسته نباشین
      آخرین وضعیت ستین چی شد ؟
      لطفا اعلام کنین تا سرمایه گذارها از بی اطلاعی دربیان
      مشتکر

    19. سپاس فراوان از اطلاع رسانی و اعلام آخرین وضعیت
      توی تمام منطقه 22 فقط شما پاسخگو هستین
      خیلی ممنون از تیم حرفه ای و پاسخگو تهران برج

    20. عرض ادب و احترام
      ممنون از اطلاع رسانی
      تیم خوب تهران برج همیشه موفق و سلامت باشن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه