جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ساختمانی چیتگر

  • اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران چیتگر را داشته باشید باید بدانید که بیشترین تعداد پروژه های ساختمانی در این منطقه  واقع شده است و علت آن نیز وسعت این محدوده است که بزرگترین منطقه شهرداری تهران است که در کنار فضای سبز موجود در آن و قرار گرفتن در طرح تفصیلی تهران که اجازه ساخت 12 طبقه مسکونی را میدهد بیشترین آمار ساخت و ساز را دارا میباشد .

    نوع سازنده ها و پروژه های ساختمانی چیتگر متنوع است ، پروژه های تعاونی ساز ، شخصی که هر کدام به چند بخش تقسیم میشوند که شامل پروژه های ساختمانی سهامی ، قطعی و تعاونی ساز است که هر کدام شرایط خود را برای فروش ارائه میدهند .

    قصد ما در این مطلب معرفی پروژه ها ، شرایط و ماهیت آنهاست و همچنین گزینه های متنوعی را به شما معرفی خواهیم کرد که اگر قصد خرید آپارتمان در این محدوده برای سرمایه گذاری و یا صاحبخانه شدن را دارید اطلاعات و ماهیت کلی آنها را بدانید . همچنین در نظر داشته باشید این محدوده دارای محله های متفاونی نظیر میدان دریاچه چیتگر ، کوهک ، المپیک ، شمال اتوبان خرازی و مروارید شهر است که هر کدام از این نقاط دارای ویژگی ها و شرایط متفاوتی است که به آن میپردازیم .

    پیش از ادامه مطلب میتوانید ویدئو زیر را که نمای کلی پروژه های ساختمانی در چیتگر است را مشاهده نمایید تا با موقعیت منطقه و شرایط برج ها آشنا شوید . در نظر داشته باشید برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    معرفی انواع پروژه های ساختمانی در چیتگر

    پروژه های ساختمانی در چیتگر عمدتا بصورت برج ساخته میشوند و همانطور که اشاره نمودیم علت آن نیز قرار گرفتن در طرح تفصیلی است که تا پیش از سال 1400 تراکم برای ساخت 40 طبقه مسکونی نیز صادر شده است اما پس از آن به دلیل اینکه ساختن برج های بلند مانع ورود جریان هوا از غرب به شرق تهران میشده ، تراکم به 12 طبقه محدود شده است .

    شاید برایتان سوال شود که علت ساخت و ساز عمده ارگانهای دولتی در این منطقه چیست ؟ جواب این است که مالکیت عمده زمین های این منطقه در اختیار همین ارگانها بوده و به تعاونی های مسکن آنها واگذار شده که بتواند تامین مسکن برای کارکنان آن سازمان انجام دهند .

    به همین علت است که تعاونی های دولتی نقش پررنگی در ساخت و ساز این منطقه دارند که معمولا یا خودشان با دریافت هزینه های ساخت اقدام به ساخت نموده و یا با مشارکت یک پیمانکار و شرکتی دیگر اقدام به ساخت مینمایند که معمولا مورد دوم بهتر جواب داده است .

    پروژه ساختمانی چیتگر
    پروژه ساختمانی چیتگر

    به همین دلیل شرایط فروش انها نیز متفاوت است ، ممکن است مبلغی اولیه برای ورود باشد که در واقع اقساط پرداخت شده تا مرحله انجام پروژه توسط فروشنده است + حق امتیاز که شامل رشد قیمت نسبت به قرارداد اولیه است و یا ممکن است بصورت کلی و بدون اقساط باشد و در واقع متراژ مشخصی باشد که تسویه است و حاصل متراژ مفید مسکونی است که از مشارکت به عضو اولیه که قدرالسهم زمین داشته است تعلق میگیرد و بر اساس قیمت روز منطقه معامله میشود .

    همچنین موارد سهامی نیز وجود دارند که 10 متری ، 20 متری ، 50 متری برای فروش میباشند که آنها هم میتواند دارای اقساط و یا بصورت قطعی باشد که همه اینها به نوع پروژه و شرایط ساخت آن بستگی دارد .

    شرایط فروش پروژه ساختمانی چیتگر چیست ؟

    شرایط فروش هر کدام بر اساس پیشرفت پروژه و نوع ساخت است ، همانطور که در بالا اشاره نمودیم شما در حال حاضر میتوانید در شهرک چیتگر که قیمت آماده در آن متری 75 الی 85 میلیون تومان بسته به طبقه و جهت میباشد ، پروژه ای که تحویل ان در 4 سال اینده است را بدون اقساط متری 35 الی 48 میلیون تومان بر اساس موقعیت بصورت قطعی خریداری نمایید .

    همچنین میتوانید با متری 40 الی 45 میلیون تومان بصورت اقساطی و با پرداخت مبلغ اولیه که اقساط پرداخت شده به همراه امتیاز است ، مابقی مبلغ را تا 4 سال آینده بصورت اقساط پرداخت نمایید . همچنین برخی از پروژه ها نیز بصورت سهام کوچتر به فروش میرسند که دلیل آن سهولت در خرید و فروش و مشارکت حداکثری برای افرادی باشد که سرمایه شان محدود است .

    معرفی انواع پروژه های ساختمانی در چیتگر
    معرفی انواع پروژه های ساختمانی در چیتگر

    موارد دیگری نیز که مربوط به تعاونی های خصوصی و یا شرکت ها هستند وجود دارند که میتواند بصورت پیش فروش با قیمت قطعی باشد که 40 الی 60 درصد مبلغ کل پرداخت اولیه و مابقی بصورت اقساط پرداخت میشود و همچنین مواردی که در مرحله زمین و بر روی خاک هستند و تازه قصد اخذ جواز را دارند که در خرید این موارد باید بسیار با دقت و تحقیق عمل نمایید .

    به عقیده ما اگر قرار باشد پروژه ای بصورت اقساط علی الحساب بر روی خاک خریداری شود میتوان پروژه های سهامی ارتش که روی همین مرحله هستند و اقساطی ندارند خریداری شود البته توجه داشته باشید که هر کدام از این پروژه ها شرایط خودشان را دارند و عمده پروژه های ساختمانی چیتگر که بر روی خاک هستند در محدوده مروارید شهر معرفی شده اند که یک منطقه جدید و در حال ساخت میباشد .

    سازندگان پروژه های ساختمانی چیتگر چند دسته میباشد ؟

    اگر بخواهیم جزئیات را بررسی نماییم ، تعاونی سازهای دولتی خصوصی و شرکتی و شخصی سازها هستند که در چیتگر مشغول به ساخت پروژه های ساختمانی میباشند . حال اگر بخواهیم تفاوت انها را بیان کنیم میتوانید جدول زیر را مشاهده نمایید

    ویژگی‌ها / نوع تعاونی‌های دولتی تعاونی‌های خصوصی شرکت‌های خصوصی
    ضریب اطمینان بالا باید بررسی شود بالا
    قیمت مناسب بله خیر خیر
    افزایش قیمت اقساط بر اساس چهارچوب بله خیر خیر
    سرعت ساخت پایین متوسط بالا
    پاسخگویی ضعیف متوسط بالا
    تعهدات در قرارداد ضعیف متوسط بالا
    سطح متریال متوسط متوسط خوب
    شرایط معامله راحت متوسط سخت
    محسابه اقساط بر اساس چهارچوب بله خیر خیر
    نظارت بر افزایش قیمت اقساط بله خیر خیر

    همانطور که مشاهده میفرمایید شرایط ساخت هر کدام از سازنده ها متفاوت است و بر اساس نیاز شما از سرمایه گذاری در چیتگر باید بررسی شود که بسته به میزان سرمایه اولیه ، مدت زمانی که برای سرمایه گذاری خود مد نظر داشته و همچنین توان پرداخت اقساط است . در نهایت همانطور که اشاره نمودیم پروژه های زیادی در این منطقه توسط ارگانهای دولتی و غیر دولتی در حال اجراست که میتوانید پروژه های جدید بتاجا را در مطلب مربوطه مشاهده نمایید .

    شرایط فروش پروژه ساختمانی چیتگر چیست ؟
    شرایط فروش پروژه ساختمانی چیتگر چیست ؟

    در نظر داشته باشید در قیمت شرایط معامله برای پروژه های شرکتی شرایط سخت تری نسبت به دولتی ها نوشته شده و علت آن این است که معمولا قیمت پروژه های ساختمانی در چیتگر که مربوط به شرکت های خصوصی است قیمت بالاتری نسبت به سطح منطقه دارد و برای مصرف کننده گزینه ای مناسب است اما برای معاملات به دلیل تنوع قیمت ها و وجود پروژه هایی با قیمت پایینتر شرایط فروش آنها سخت تر است .

    همچنین به دلیل اینکه خود شرکت ها نیز فروشنده واحدهای خود هستند در واقع شما برای فروش واحد خود باید با شرکت سازنده نیز رقابت قیمتی و شرایطی داشته باشید . ممکن است شما یک واحد 100 متری خریداری نموده و تا کنون 5 میلیارد تومان هم اقساط پرداخته باشید و بخواهیم به قیمت روز بفروشید در این حالت ممکن است شرکت به همان قیمت روز اما با پیش پرداخت 3 میلیارد و اقساط طولانی تر اقدام به فروش کند و در اینجاست که شما باید قیمت را پایینتر بیاورید .

    کدام پروژه ساختمانی در چیتگر را برای خرید انتخاب نماییم

    همانطور که در بالا جزئیات زیادی برایتان روشن نمودیم باید بگوییم که خرید در این منطقه باید بر اساس تحقیقات و واقعیات باشد . بسیاری از تعاونی های خصوصی هستند که در واقع پشتوانه مالی و سابقه ساخت ندارند و پروژه ساختمانی معرفی نمودند . این دسته از تعاونی ها طبق جدول دارای معایب و مزایایی هستند ولیکن برخی از آنها که اصلا هیچ ریشه ای ندارند تنها قصدشان دریافت پول از شماست . ما به این بخش در مطلبی با عنوان برای پیش خرید آپارتمان چه باید کرد پرداخته ایم و تمامی موارد را از ابتدا تا انتها به عنوان پیش نیاز و مواردی که باید در نظر داشته باشید توضیح داده ایم .

    به همین دلیل است که میگوییم باید شرایط شما و میزان سرمایه تان بررسی شود و بر اساس انتظاراتی که دارید پروژه به شما معرفی شود اما باید این توقعات واقعی باشد ، اگر شما 1 میلیارد تومان در اختیار دارید و توان پرداخت اقساط را دارید شاید بهتر از یک واحد 60 متری در مرحله اسکلت خریداری نمایید تا اینکه یکی از تعاونی هایی که در بالا مثال زدیم به شما بگوید با این مبلغ میتوانید متراژ 120 متری روی خاک خریداری نمایید .

    کدام پروژه ساختمانی در چیتگر را برای خرید انتخاب نماییم
    کدام پروژه ساختمانی در چیتگر را برای خرید انتخاب نماییم

    قطعا در ذهن شما خرید یک واحد 120 متری بهتر از 60 متری است اما باید به این فکر نمایید تحویل نگرفتن یک واحد 120 متری با تحویل به موقع یک واحد 60 متری هم میتواند متفاوت باشد و در واقع برای تعاونی هایی که قصدشان دریافت پول از مردم است و برنامه و تجربه ای برای ساخت ندارند میتواند سرمایه شما را به خطر بی اندازد .

    در نهایت در تهران برج کارشناسان ما با بررسی شرایط شما کلیه گزینه هایی که مناسب تان باشد را معرفی مینمایند و از این بابت نگران نباشید زیرا در صفحه مربوط به هر پروژه اعتبار سنجی آن انجام شده و جزئیات و اطلاعات کاملی که دیگران به شما نخواهند گفت موجود است .

    جمع بندی

    در نهایت بدانید که سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران یک فرصت است که مانند مناطق دیگری که از گذشته در آن سرمایه گذاری انجام شده ، زمانیکه شاید کسی فکرش را نمیکرد که آینده چه میشود دارای شرایط مشابهی است . برج های بلند ، شهرسازی مهندسی شده و لوکس به همراه فضای سبز و امکانات رفاهی همه نوید آینده روشنی برای پروژه ساختمانی چیتگر میدهند .

    اما در نظر داشته باشید هر بازاری که در آن خرید و فروش وجود داشته باشد ، خطراتی نیز در آن وجود دارد و این طبیعی است که عده ای به منظور سواستفاده وارد آن شوند . حتی برخی از پروژه های دولتی به دلیل حضور دلالان دارای نوسان قیمتی هستند .

    به همین دلیل است که حتی ممکن است اگر بدون اطلاع از ماهیت قیمت و پروژه های مشابه در زمانی وارد آن شوید که قیمت آن کاهش یابد و ضرر کنید و علت آن نیز حضور دلالان است که در هر بازاری وجود دارد .برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه