جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه مرجان چیتگر، فروش امتیاز برج مرجان نداجا در چیتگر

  • پروژه مرجان چیتگر واقع در پهنه سی شهرک چیتگر توسط نیروی دریایی ارتش ( نداجا ) در حال احداث میباشد . این پروژه یک برج دوقلوی 42 طبقه شامل 35 طبقه مسکونی 1 ، 1 طبقه لابی ، 1 طبقه تجاری و 5 طبقه پارکینگ است که در هر طبقه شامل 8 واحد مسکونی میباشد و واحدها به متراژ  80 (یکخوابه)، 105 (دوخوابه)، 120 (دوخوابه)، 130 (دو و سه خوابه) و 150 (سه خوابه) است و تعداد کل واحدها 474 میباشد . بروز رسانی از آخرین واریزی و اقساط پروژه در انتهای مطلب قرار گرفت ( دی ماه سال 1402 ).

    همچنین در زیر میتوانید ویدئو کلیپی از وضعیت ساهت پروژه مرجان مشاهده نمایید به همراه برج ها و موقعیت اطراف پروژه ، در صورت تغییر در وضعیت ساخت این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد .

     

    این پروژه هم اکنون در مرحله نصب اسکلت طبقات و دیوارچینی همزمان است و بر اساس اعلام تعاونی نیروی دریایی ارتش(نداجا) تحویل پروژه لوکس مرجان ، در ابتدا سال 1402 اعلام شده بود ولیکن با تاخیر پیش آمده در پروژه زمان تحویل 1404 خواهد بود . این پروژه دارای 280 میلیون وام قرض‌الحسنه با بازبرداخت 7 ساله بدون بهره میباشد و همچنین دارای قدر السهم تجاری است .

    قیمت پروژه مرجان نداجا

    قیمت پروژه مرجان نداجا بصورت واریزی + حق امتیاز خرید و فروش میشود . در تاریخ دی ماه سال 1402  قیمت حق امتیاز بر حسب متراژ به شرح جدول زیر میباشد :

    متراژ قیمت امتیاز (تومان)
    80 2,000,000,000
    105 2,300,000,000
    120 2,700,000,000
    130 2,800,000,000
    150 3,000,000,000

    در واقع میانگین قیمت هر متر از این پروژه 25 میلیون تومان میباشد به بسته به رتبه عضو میتواند تا 28 میلیون تومان نیز قیمت گذاری شود . نقل و انتقال بصورت قطعی در دفتر تعاونی نداجا انجام میپذیرد . توجه داشته باشید قبل از خرید استعلامات لازم بابت تسویه حساب و واریز به موقع اقساط از طریق تعاونی دریافت شود .

    اقساط و واریزی برج های مرجان

    واریزی بروز اقساط به تاریخ آذر ماه سال 1402 برای واحد های 80 الی 150 متری برج های مرجان به همراه جزئیات به شرح زیر میباشد . افزایش اقساط ماهانه در سال 1401 تفاوتی با سال 1400 نداشته است اما در سال 1402 تغییر داده شده و احتمال افزایش در سالهای آینده وجود دارد زیرا بنا بر این است که عملیات ساخت از این به بعد با سرعت بیشتری پیش برود .

    نوع واحد متراژ مبلغ قسط هر 2 ماه (تومان) قیمت ماهیانه قسط (تومان) واریزی (تومان)
    تیپ ۱ خوابه ۸۰ متر ۳۷.۳۰۰.۰۰۰ تومان ۱۸.۶۵۰.۰۰۰ تومان ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
    تیپ ۲ خوابه ۱۰۵ متر ۴۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان ۲۴.۲۵۰.۰۰۰ تومان ۷۷۵.۰۰۰.۰۰۰
    تیپ ۲ خوابه ۱۲۰ متر ۵۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان ۲۷.۷۵۰.۰۰۰ تومان ۸۱۶.۰۰۰.۰۰۰
    تیپ ۲ خوابه ۱۳۰ متر ۶۰.۶۰۰.۰۰۰ تومان ۳۰.۳۰۰.۰۰۰ تومان ۸۶۶.۰۰۰.۰۰۰
    تیپ ۳ خوابه ۱۵۰ متر ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

    موقعیت پروژه مرجان ارتش

    در شهرک چیتگر پهنه سی ، واقع در غرب دریاچه و ایرانمال میباشد . این پروژه دسترسی نزدیکی به اتوبان همت ، اتوبان حکیم و بزرگراه تهران – کرج دارد . فاصله برج تا خط 10 ایستگاه مترو تهران در بلوار پژوهش کمتر از 5 دقیقه پیاده روی است . و همچنین دسترسی به بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، باغ موزه گیاهشناسی ایران ، مرکز خرید باملند ، شهر بازی هزار و یک شهر دارد .

    این پروژه در شهرک چیتگر واقع شده است که در حال حاضر محل ساخت و ساز پروژه های بزرگی در منطقه 22 است . از نظر امکانات و لوکس بودن پروژه ها بر خلاف تصور بر اینکه این برج ها متعلق به ارتش است اما آن دسته که نزدیک به تحویل هستند با متریال و امکانات بروز ساخته شده اند . در نهایت تعاونی های سازنده این پروژه با کنترل هزینه تمام شده ساخت سعی بر این دارند که با توجه به مدرن بودن شهرک چیتگر استاندارد های جدید و ارتقا یافته این محدوده را رعایت نمایند .

    هر چه برج های جدیدتری در این منطقه نزدیک به تحویل میشوند شاهد افزایش قیمت برج های در حال ساخت خواهیم بود اما به شرطی که عملیات ساخت آنها در جریان باشد .

    پروژه مرجان چیتگر
    پروژه مرجان چیتگر
    امکانات برج مرجان چیتگر

    پروژه مسکونی مرجان نداجا امکانات فراوانی ارائه می‌دهد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

    لابی هتلینگ، انتظار مهمان، سیستم مدیریت هوشمند BMS، سالن‌های ورزشی و خدماتی، سالن‌های مراسم و جشن، دفاتر اداری و تجاری، بخش حراست مانیتورینگ و کنترل مجموعه، سیستم ضد زلزله میراگرا، نیروگاه تامین برق و انرژی اضطراری. همچنین، مجتمع دارای مخزن آب بزرگی است که در صورت قطعی آب و وقوع حوادث طبیعی نیاز واحدها را تأمین می‌کند.

    همچنین، سیستم CHP نیروگاه برق مرکزی از انرژی بهینه‌ سازی شده برای تولید همزمان برق و حرارت است. این امکانات و تجهیزات مدرن به ساکنان مجتمع یک محیط زندگی راحت و ایمن ارائه می‌دهند.

    یکی از مواردی که در مورد امکانات برج های مرجان میبایست در نظر گرفت این است که در حال حاضر برج هایی که در شهرک چیتگر ساخته میشوند امکانات بروز تری را در پروژه های خود قرار داده اند بطور مثال برج های نیروی زمینی ارتش یا نارنج که همگی دارای مشاعات آبی و سالن های ورزشی جداگانه برای آقایان و بانوان هستند .

    به دلیل اینکه زمان شروع برج مرجان بسیار قدیمی تر از پروژه های مذکور بوده و بنا به دلایلی روند ساخت پروژه برای مدت زمان طولانی مسکوت مانده است امکانات تعبیه شده در دستور نقشه بنا بر استاندارد های همان زمان بوده است .

    وضعیت ساخت برج مرجان
    وضعیت ساخت برج مرجان
    خلاصه وضعیت پروژه مرجان چیتگر

    در جدول زیر وضعیت پروژه مرجان چیتگر را به اختصار آورده ایم

    مشخصات برج مرجان نداجا
    موقعیت پهنه C شهرک چیتگر، بلوار پژوهش
    تعداد طبقات 42 طبقه (برج دو قلو)
    تعداد واحدها 500 واحد
    تیپ‌های واحدها 80، 105، 120، 130، 150 متری
    تعداد خواب تیپ 80 متری: 1 خواب<br>تیپ‌های 105، 120، 130 متری: 2 خواب<br>تیپ 150 متری: 3 خواب
    شرکت سازنده تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش
    متراژ زمین 7000 متر مربع
    وضعیت ساخت در حال ساخت
    تکنولوژی هوشمندی BMS و IPMEDIA
    تاریخ بروزرسانی 1402/05/24

    همچنین این پروژه دارای وام است که به اعضا تعلق میگیرد ولیکن مانند دیگر پروژه های ارتشی که تنها وام برای اعضای اصلی میباشد و باید توسط خریداران غیر ارتشی تسویه شود ، این وام ها به خریدار جدید منتقل شده و بر روی واحد وجود دارد به غیر از یک وام 150 میلیون تومانی که در سال 1400 تخصیص یافته و تنها متعلق به اعضای ارتش است .

    مبلغ وام به تفکیک متراژ و همچنین مبلغ بازپرداخت وام بصورت ماهینه به شرح زیر میباشد ، توجه داشته باشید که مدت زمان بازپرداخت وام طولانی مدت است و شروع آن پس از پایان اقساط و تحویل واحد میباشد که قطعا در زمان تحویل پروژه این ارقام بسیار ناچیز خواهد بود .

    تیپ واحد متراژ مبلغ وام (تومان) مبلغ اقساط ماهیانه (تومان)
    75 متری 75 400,000,000 3,500,000
    80 متری 80 220,000,000 3,100,000
    105 متری 105 280,000,000 4,000,000
    120 متری 120 320,000,000 4,571,429
    130 متری 130 350,000,000 5,000,000
    150 متری 150 400,000,000 5,714,286

    وام مرتبط با پروژه مرجان نداجا از تعاونی نیروی دریایی ارتش در سال ۱۳۹۸ با مقادیری که با متراژ واحدها همخوانی دارند، دریافت شده است. این وام به شکل قرض الحسنه ارائه شده و مدت بازپرداخت آن به مدت ۷ سال می‌باشد. این وام از پست بانک بهره‌ اخذ شده است . توجه داشته باشید که بروزرسانی اطلاعات برای دی ماه سال 1402 میباشد .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش و قیمت پروژه مرجان نیروی دریایی با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و یا برای بررسی پروژه های مشابه در شهرک چیتگر مانند پروژه پدافند ارتش توسط آرین سازه ، پروژه نارنج 8 توسط نیروی زمینی ارتش و سهام توانمندسازی ارتش توسط بنیاد تعاون بتاجا بر روی لینک های مربوطه کلیک فرمایید .

    پروژه مرجان نداجا
    پروژه مرجان نداجا

    جمع بندی 

    در نهایت پروژه هایی که در محدوده شهرک چیتگر ساخته میشوند و همگی متعلق به یک تعاونی ارتش میباشند با شرایط متفاوتی در حال اجرا بوده و هستند . ممکن است برخی تعاونی ها عملکرد بهتر و برخی عملکرد ضعیفی داشته باشند به همین دلیل است که برخی از پروژه ها مانند مرجان به دلیل تعویض مدیر عامل تعاونی ، تعویض پیمانکار و مشکلاتی که با پیمانکاران در طول زمان ساخت ایجاد شده و دلایل دیگر مدت زمان طولانی را برای ساخت سپری کرده است و از برنامه زمان بندی تحویل عقب افتاده است .

    در نهایت توجه به این موضوع داشته باشید که شهرک چیتگر یک شهرک متعلق به ارتش است و باید همه پروژه های آن تعیین تکلیف شوند و این اتفاق هم بزودی خواهد اقتاد و در صورت ساخته شدن چند برج و تکمیل واحدها مابقی پروژه ها سرعت ساخت بیشتری خواهند گرفت .

    به دلیل اینکه در حال حاضر محیط شهرک بصورت کارگاهی و در حال ساخت است شاید بهانه ای برای کند پیش رفتن روند ساخت باشد ولی در نهایت تا چند سال آینده شاهد رشد و آباد شدن این محدوده و در نهایت افزایش قیمت های آن خواهیم بود .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    1 نظر در “پروژه مرجان چیتگر، فروش امتیاز برج مرجان نداجا در چیتگر”

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه