جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه پالادیوم چیتگر،پیش فروش پروژه پالادیوم منطقه 22 تهران

  • پروژه پالادیوم چیتگر در محدوده شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران در زمینی به مساحت 9 هزار متر با پلاک ثبتی ۱۳۸۳/۴/۲ توسط تعاونی عمران و توسعه سازه گستر خرازی در حال احداث میباشد . این پروژه دارای 3 بلوک میباشد که هر بلوک شامل 16 طبقه میباشد که شامل 12 طبقه مسکونی ، 3 طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی میباشد و هفت واحد در هر طبقه واقع شده که در مجموع 252 واحد را با تراکم مفید مسکونی 30 هزار متر مربع شامل میشود .

    این پروژه شامل 3 تیپ واحد 100 و 120 متری 2 خوابه و 140 متری 3 خوابه میباشد و زمان تحویل پروژه سال 1404 تخمین زده شده است و هم اکنون در مرحله واگذاری بصورت کاردکس میباشد . این بدین معنی است که خرید بصورت یک رسید 2 برگی انجام میشود که در واقع خریدار عضو تعاونی نخواهد بود زیرا هنوز زمینی خریداری نشده بلکه مبلغی را جهت سرمایه گذاری به تعاونی پرداخت کرده تا بعد از خرید زمین و اخذ جواز ماهیت تعاونی گرفته ، قیمت ساخت مشخص شده و به اعضا اعلام شود .

    طبق اعلام تعاونی برج 2 سال 1401 عملیات گودبرداری آغاز خواهد شد که با توجه به شرایطی که این پروژه در حال حاضر در آن قرار دارد این امر بسیار بعید به نظر میرسد . این پروژه دارای جریمه دیرکرد توسط سازنده بصورت اجاره بهای روزانه میباشد که این جریمه 36 ماه پس از شروع گودبرداری قابل محاسبه خواهد بود .

    برای آشنایی بیشتر با محدوده مروارید شهر میتوانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید ، این ویدئو موقعیت جغرافیایی و پروژه های در حال ساخت در این محدوده را بصورت هوایی نشان میدهد ، این مطلب در آبان ماه سال 1402 بروزرسانی شده است در صورت تغییر در وضعیت پروژه بروزرسانی خواهد شد و اطلاعات جدید در آن قرار خواهد گرفت :

    موقعیت پروژه پالادیوم چیتگر

    موقعیت پروژه پالادیوم چیتگر در شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران است و ورودی آن از خیابان سراوان میباشد این پروژه در کنار پروژه های دیگری نظیر پروژه رومنس و جدیدترین پروژه تعاونی برما گستر همت با نام پروژه اسپرلوس قرار گرفته که در همین محدوده در حال اجرا میباشد و فی مابین بزرگراه های حکیم و آزاد راه تهران کرج قرار گرفته است . اگرچه در حال حاضر در این محدوده پروژه های بسیاری در حال اجرا میباشند و اکثر آنها در مرحله اخذ جواز زمین میباشند ولیکن طبق آخرین آمار کارشناسان ما جواز ساخت برای بسیاری از این پروژه ها در حال صدور میباشد و اگر بخواهیم رشد سرمایه گذاری در این محدوده را بررسی کنیم میتوان آینده خوبی را برای پروژه های در حال احداث در این منطقه پیش بینی کرد .

    لوکیشن پروژه پالادیوم
    لوکیشن پروژه پالادیوم

    شرایط ثبت نام پروژه برج باغ پالادیوم

    واریزی اولیه و اقساط بابت ثبت نام اولیه پروژه برج باغ پالادیوم بصورت زیر میباشد .

    واحد 100 متری مبلغ 200 میلیون تومان پرداخت اولیه و طی اقساط 5 ماهه میبایست 290 میلیون تومان پرداخت شود

    واحد 120 متری مبلغ 240 میلیون تومان پرداخت اولیه و طی اقساط 5 ماهه میبایست 324 میلیون تومان پرداخت شود

    واحد 140 متری مبلغ 270 میلیون تومان پرداخت اولیه و طی اقساط 5 ماهه میبایست 388 میلیون تومان پرداخت شود .

    توجه داشته باشید جدول پرداختی فوق برای هزینه زمین و تراکم میباشد و برای ساخت پروژه مبلغ پنج میلیون و شصد هزار تومان برای هر متر بصورت علی الحساب هزینه ساخت اعلام شده که قطعا بعد از رسیدن به مرحله مذکور این رقم افزایش خواهد یافت . اگر به دنبال پروژه ای با قیمت قطعی در این منطقه میباشید پروژه مروارید خیام در همین محدوده با قیمت قطعی در حال اجرا است

    وام پروژه پالادیوم

    طبق اعلام تعاونی این پروژه دارای وام 450 میلیون تومانی با بازپرداخت 12 ساله میباشد که در حال حاضر صحت این موضوع توسط کارشناسان تهران برج تایید نشده و تنها درصورت کسب اطلاعات دقیق و روئیت مدارک و اسناد رسمی مربوط به وام پروژه این موضوع تایید شده و این بخش بروزرسانی خواهد شد .

    امکانات پروژه پالادیوم چیتگر منطقه 22

    امکانات اعلام شده از سوی تعاونی بصورت زیر میباشد :

    • لابی مجلل در طبقه همکف
    • سالن اجتماعات
    • پیست دوچرخه سواری
    • برق اضطراری
    • استفاده از دیوارهای عایق صوتی و حرارتی
    • استخر و سونا
    • شوتینگ زباله
    • سرمایش و گرمایش مدرن
    • پارکینگ مهمان
    • آنتن و ماهواره مرکزی
    • جاده سلامتی و تندرستی

    توجه داشته باشید این امکانات اعلامی توسط تعاونی میباشد و آنچه که در قرارداد ذکر شود تعهد اجرا برای سازنده خواهد داشت .

    تعاونی عمران گستر خرازی
    تعاونی عمران گستر خرازی
    خلاصه وضعیت پروژه
    ویژگی مشخصات
    وضعیت آماده برای عرضه امتیاز
    دسته بندی امتیاز در برج مسکونی
    سرمایه گذار شرکت شخصی ساز
    تعداد بلوک 3
    تعداد طبقه 12
    تعداد آپارتمان 100
    نام پروژه پروژه پالادیوم
    توضیحات این پروژه در منطقه مروارید شهر واقع شده و در مرحله اخذ جواز و پذیره نویسی قرار دارد (تابستان 1400). مساحت تقریبی پروژه 30000 متر مربع بنای مفید می‌باشد. دسترسی عالی به بزرگراه‌های حکیم و همت و آزاد راه تهران کرج و دسترسی عالی به فضاهای تفریحی از امتیازهای این پروژه لوکس می‌باشد.
    سازنده پروژه تعاونی عمران و توسعه سازه گستر خرازی
    متراژها و تیپ‌ها پروژه پالادیوم 100 متری 2 خواب 120 متری 2 خواب 140 متری 3 خواب
    وضعیت پیشرفت پروژه پالادیوم در مراحل آغازین اخذ جواز ساخت و پذیره نویسی و فنس کشی می‌باشد.
    نحوه خرید و فروش و پرداختی پروژه پالادیوم در دفتر تعاونی و به صورت امتیاز (مبلغ پذیره نویسی) و به صورت جدول مشخص شده در متن می‌باشد.
    زمان تقریبی تحویل پروژه پالادیوم سال 1404 اعلام شده است. که با تاخیر همراه است

     

    تعاونی عمران و توسعه سازه گستر خرازی

    تعاونی عمران و توسعه سازه گستر خرازی در تاریخ 16/10/1399  ثبت شده است و این تعاونی سابقه اجرایی رسمی و قابل استناد بنام خود این شرکت نداشته است و استفاده از اسم خرازی در اسم این شرکت هیچگونه ارتباطی با پروژه خرازی اجرا شده توسط سپاه ندارد .

    مبنای بررسی سابقه سازنده خود تعاونی میباشد و اینکه اعضای هیات مدیره سابقه مدیریت در پروژه های اجرا شده در گذشته را داشته اند ملاک سابقه برای تعاونی که سالگرد تاسیس آن هم فرا نرسیده است رزومه محسوب نخواهد شد . ولیکن رزومه اجرایی اعضای هیات مدیره طیق ادعای خود تعاونی در لیست زیر آمده و به برخی از این پروژه های اشاره خواهیم کرد .

    توجه داشته باشید بسیاری از تعاونی های شکل گرفته شده در منطقه 22 از اعضای پروژه های دیگر انشعاب گرفته اند و این مسئله امری معمول میباشد ولیکن داشتن سابقه اجرایی به نام خود تعاونی سازنده امتیازی هست که برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری دارند بسیار با اهمیت میباشد .

    پلان نقشه پروژه پالادیوم چیتگر

    پلان نقشه اعلام شده از سوی تعاونی برای واحد های 100 ، 120 و 140 متری بصورت زیر میباشد ، توجه فرمایید هنگام تایید دستور نقشه قطعا تغیراتی مشمول آن خواهد شد . و این امر در تمامی پروژه هایی که بدین شکل اجرا میشوند عادی است ولیکن نمای کلی و تقریبی اعلام شده توسط سازنده قابل استناد میباشد .

    پلان نقشه پروژه پالادیوم
    پلان نقشه پروژه پالادیوم

     

    نقل و انتقال پروژه ابتدا در دفتر اسناد رسمی و سپس در دفتر تعاونی انجام خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه خرید و فروش و انتقال ، پیشرفت پروژه و شرایط پرداخت پروژه پالادیوم چیتگر و همچنین پروژه های مشابه در محدوده شهرک مروارید شهر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    15 نظر در “پروژه پالادیوم چیتگر،پیش فروش پروژه پالادیوم منطقه 22 تهران”

    1. محمد رضا سالاری

      سلام
      جواز ساخت این پروزه در چه مرحله‌ای است
      وزمین خریداری شده مربوط به تعاونی است یا خیر

      1. با سلام ، با توجه به اینکه ممکن است اطلاعات این پروژه در آینده بروز رسانی بشود کلیه اطلاعات مورد نیاز راجع به وضعیت کنونی پروژه در مطلب فوق قرار داده شده است .

        1. سلام
          این پروزه در چه وضعیتی قرار دارد
          امکان این وجود دارد تعداد اعضا در حال حاضر چند نفر است
          وضعیت زمین چگونه است

        2. این پروژه جز بدبختی و بیچاره کردن هیچی ندارد فقط تعاونی دروغ میگه
          انشاالله قرار هست با فوت اعضاء پروژه تازه شروع شود (سال ۱۴۶۰)

    2. سلام وقت بخیر
      از آنجایی که تعاونی بسیار قدر می باشد آیا «ضمانت نامه بانکی» به عنوان تضمین می تواند ارائه نماید؟

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه