جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی پروژه های سپاه در چیتگر منطقه 22 تهران

  • منطقه 22 تهران به دلیل مالکیت عمده زمین های آن توسط ارگانهای دولتی علی الخصوص ارتش و سپاه ، بیشترین آمار ساخت و ساز پروژه های تعاونی ساز در تهران را دارد که اکثر آنها بصورت انبوه و شهرکی ساخته و یا در حال ساخت میباشند .

    یکی از مزیت های این دسته از پروژه ها قیمت مناسب و اطمینان است که بسیاری را برای سرمایه گذاری و خرید ترغیب میکند و برای عده بسیاری دولتی بودن پروژه ها یک نکته ضروری است. در این بین خوبی ها و بدی هایی نسبت به پروژه های شخصی ساز وجود دارد که البته به عقیده ما در حال حاضر اگر هدف صاحبخانه باشد نسبت به دیگر پروژه ها برتری دارد.

    در این مطلب به معرفی پروژه های سپاه در چیتگر میپردازیم اما در نظر داشته باشید که پروژه ها توسط تعاونی های مختلف انجام میشود و به همین دلیل شرایط هر کدام از قبیل سرمایه اولیه و اقساط و نوع مشارکت در پروژه متفاوت است که به هر کدام جداگانه می پردازیم.

    اما پیش از ادامه مطلب میتوانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید که مربوط به بزرگترین پروژه ساختمانی سپاه در چیتگر است که شهرک خرازی نام دارد و یکی از عظیم ترین شهرک های ساخته شده در شهر تهران میباشد. توجه داشته باشید این ویدئو 2 بخش است، بخش اول مربوط به شرایط کنونی و بخش بعدی مربوط به 1 سال پیش است که میتوانید تفاوت در اجرای عملیات و سرعت را مشاهده فرمایید:

    پروژه های سپاه در چیتگر

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم ارگانهای دولتی متفاوتی در این منطقه در حال ساخت و ساز هستند که پروژه هاس سپاه در چیتگر یکی از ارگانها میباشد ولیکن بیشترین تعداد ساخت و ساز و سابقه برای ارتش است که میتوانید در قسمت پروژه های ارتش در چیتگر جزئیات پروژه ها و قیمت را بررسی نمایید که در این مطلب به آنها نمیپردازیم .

    اگر به دنبال واحدهای آماده و نزدیک به تحویل باشید برج های خرازی در این شهرک گزینه اول پروژه های سپاه در منطقه 22 است که در حال حاضر برخی از برج ها تحویل داده شده و آماده سکونت است و برخی تحویل موقت و مابقی تا 1 سال آینده تحویل داده میشود .

    قیمت بروز رهن اجاره و فروش آپارتمان های شهرک خرازی در تاریخ اسفند ماه سال 1402 به شرح میز میباشد ، همچنین در نظر داشته باشید میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت و نحوه خرید و فروش برج های شهرک خرازی به صفحه مربوطه مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    مساحت (مترمربع) تعداد خواب قیمت کل (تومان) قیمت هر مترمربع (تومان)
    112 2 6,700,000,000 59,821,429
    112 2 7,000,000,000 62,500,000
    114 2 7,900,000,000 69,298,246
    110 2 7,000,000,000 63,636,364
    112 2 7,000,000,000 62,500,000
    114 2 6,550,000,000 57,456,140

    لیست رهن و اجاره به قیمت اسفند سال 1402 بدین شرح میباشد :

    مساحت (مترمربع) تعداد خواب قیمت رهن (تومان) قیمت اجاره (تومان)
    110 2 730,000,000 0
    115 2 400,000,000 10,500,000
    127 2 700,000,000 6,000,000
    115 2 200,000,000 18,000,000
    112 2 500,000,000 12,000,000
    110 2 850,000,000 0
    130 2 800,000,000 0

    پروژه های سهامی سپاه در منطقه 22

    یکی دیگر از شاخص هایی که در منطقه در حال ساخت میباشد پروژه های شمیم رحمت میباشد که در حال حاضر فاز سوم آن در حال اجرا میباشد که تا سال 1405 تحویل داده میشود. این پروژه در کوهک در حال اجرا میباشد و شرایط و شکل آن برای سرمایه گذاری با دیگر پروژه ها متفاوت است.

    این پروژه به صورت سهام 10 متری در حال خرید و فروش میباشد که به تاریخ امروز به ازای هر 10 متر 460 میلیون تومان که شامل واریزی و حق امتیاز است و اقساط 6 میلیون تومانی ماهانه می بایست پرداخت شود.

    در نظر داشته باشید که این پروژه به دلیل حجم زیادی از اعضا که در آن سرمایه گذاری نموده اند دارای بازار خرید و فروش بسیار داغی میباشد اما قیمت آن نوسانی است یعنی به دلیل حضور دلالان در این پروژه قیمت ها بصورت روزانه بالا و یا پایین میرود بصورتی که از ابتدای سال با قیمت 430 میلیون تومان تا مهرماه به 630 میلیون رسید و سپس دوباره به قیمت 450 میلیون تومان برگشته است.

    پروژه های سهامی سپاه در منطقه 22
    پروژه های سهامی سپاه در منطقه 22

    یکی از علت های این موضوع مزایده گذاشته شدن سهام های بدهکار در مهرماه و دیگری معرفی یک پروژه دیگر بنام پروژه امپریال پالاس میباشد که توسط سازنده ( پیمانکار) پروژه شمیم رحمت معرفی شده است و دیگر مشارکتی با سپاه در آن وجود ندارد و به قصد اینکه به همین روش پروژه فروخته شود باعث شده که املاک ها و دلالان پروژه قبلی اقدام به پایین آوردن قیمت برای پروژه جدید کنند . در نهایت ورود به پروژه های سپاه در منطقه 22 نیاز به تخصص و دریافت مشاوره است که میتوانید از کارشناسان ما در این زمینه مشاوره بخواهید.

    مزایا و معایب پروژه های سپاه در چیتگر چیست ؟

    در واقع برای هر گروه یا فردی برخی موارد به عنوان مزایا و برای برخی به عنوان معایب محسوب میشود . ما در اینجا مواردی را بیان میکنیم که بصورت کلی میباشد و برای عده ای ممکن است نقطه ضعف به حساب نیاید. سپاه پروژه هایش را برای اعضای خود میسازد و قطعا به دلیل بافت سازمانی بودن پروژه امکانات لوکس در پروژه هایش قرار نگرفته است.

    البته این موضوع مربوط به پروژه خرازی و پروژه های قدیمی تر است در حالیکه پروژه های کنونی همگی دارای امکانات لوکس هستند و علت نیز این است که نداشتن امکانات باعث اختلاف قیمت با برج های شخصی ساز میشود به همین دلیل پروژه هایی که در حال حاضر در حال اجرا دارد با امکانات خوب در حال ساخت میباشند اما پروژه خرازی یک پروژه قدیمی است که تاریخ شروع آن مربوط به الان نیست.

    مورد بعدی که به آن اشاره خواهیم کرد بافت شهرک خرازی است، همانطور که در بالا اشاره نمودیم این شهرک برای کارمندان و اعضای سپاه ساخته شده است و قطعا قوانینی برای تردد، حیوانات خانگی و رعایت شئونات اخلاقی در آن وجود دارد که مناسب برای افراد مجرد و یا افرادی که سکونت در محیط های این چنینی برایشان سخت و مشکل ساز است نمیباشد ولیکن از یک سو برای برخی از خانواده ها وجود چنین محیطی مزیت به حساب می آید.

    مزایا و معایب پروژه های سپاه در چیتگر چیست ؟
    مزایا و معایب پروژه های سپاه در چیتگر چیست ؟

    همچنین قیمت تمام شده این واحدها را در بالا مشاهده نمودید که در حال حاضر برای یک برج نوساز در تهران قیمت مناسبی است و از این نظر گزینه بسیار مناسبی برای خرید و رهن و اجاره میباشد . همچنین متریال استفاده شده در این پروژه از نوع متوسط است و نسبت به زمانی که پروژه شروع شده منطقی است.

    در نظر داشته باشید که ارتقا منطقه 22 تهران به دلیل ورود سازنده های شخصی و شرکت های خصوصی انجام شده است که در طی چند سال اخیر پروژه های لوکس با امکانات و متریال خوب ساخته اند به همین دلیل است که اختلاف قیمت با برج هایی که دارای چنین ویژگی نمیباشند به وجود می آید.

    گزینه های مشابه با پروژه های سپاه

    همانطور که اشاره نمودیم ارگانهای دیگری نیز در منطقه 22 تهران در حال ساخت و ساز میباشند که شرایط متفاوتی برای هر یک برقرار است ، اگر شما میخواهید یک واحد با اقساط خریداری نمایید میتوانید پروژه هایی را انتخاب کنید که مربوط به ارتش و یا دیگر نهاد ها میباشد و یا شرکتی است . این پروژه ها دسته های متفاوتی دارند که شامل تحویل 6 ماهه تا 2 ساله هستند و قیمت اولیه برای ورود به پروژه نیز متفاوت است.

    یعنی هر چه به زمان تحویل نزدیک تر باشد میزان مبلغ اولیه نیز بیشتر است و اقساط احتمالا سنگین تر ، این دسته از پروژه ها شخصی ساز هم میتوانند باشند. همچنین انواع دیگری از گزینه های مشابه با پروژه های سپاه وجود دارد که دارای سهام قطعی و از سهم سازنده می باشند که دیگر هیچ قسطی وجود ندارد و تنها باید واحد را تحویل بگیرید.

    همچنین پروژه های سهامی ارتش نیز تشابه زیادی با پروژه های سهامی سپاه دارند با این تفاوت که آنها دارای اقساط نمیباشد. سهام 50 متری ارتش که به صورت قطعی بوده و یا برج های N و D که میتوانید در قسمت مربوطه اطلاعات کامل آنرا کسب نمایید.

    گزینه های مشابه با پروژه های سپاه 
    گزینه های مشابه با پروژه های سپاه

    حتی اگر به دنبال خرید پروژه های شخصی و غیر تعاونی هستید در منطقه 22 تهران گزینه های متفاوتی وجود دارد به صورتی که پروژه های لوکسی مربوط به دیگر ارگانها وجود دارد که با شرکت های بزرگ عمرانی مشارکت شده و بصورت لوکس در حال ساخت می باشد و فاقد اقساط است.

    پروژه های سپاه در مناطق دیگر تهران

    در حال حاضر جدیدترین پروژه ای که سپاه معرفی نموده است در منطقه 21 تهران است. این پروژه با نام پروژه آرمان تهرانسر معرفی شده است که در شمال اتوبان لشگری معرفی شده است و در حال حاضر در مرحله ثبت نام اولیه برای اعضای خود سازمان است.

    شرایط فروش پروژه آرمان
    شرایط فروش پروژه آرمان

    این پروژه در حال حاضر در مرحله ثبت نام است و نقل و انتقال آن به عضو غیر سازمانی توسط تعاونی به رسمیت شناخته نمی شود. پیشنهاد ما این است که تا زمان مشخص نشدن وضعیت پروژه از سرمایه گذاری در آن خودداری نمایید زیرا همانطور که در بالا اشاره نمودیم حضور دلالان در این مواقع باعث ایجاد قیمت کاذب می شود.

     

    سرعت ساخت پروژه های سپاه چگونه است ؟

    سرعت ساخت پروژه های سپاه نسبت به ارتش بسیار بالاتر است و معمولا با تاخیر کمی پیش میرود . البته باید در نظر داشته باشید که تعداد پروژه های اجرایی سپاه بسیار کمتر از ارتش است و اگر در این منطقه در حال حاضر 20 برج توسط سپاه در حال تکمیل باشد بیش از 100 برج توسط تعاونی های مختلف ارتش در حال اجرا میباشد.

    اما در نظر داشته باشید تعاونی های مسکن نقش مهمی در صاحبخانه شدن مردم از گذشته تا کنون داشته و دارد و برای افرادی که به عنوان مصرف کننده با سرمایه محدود قصد خرید آپارتمان در تهران را دارند گزینه بسیار مناسب و ایمنی است اما در نهایت زمان تحویل و ساخت ممکن است با تاخیر همراه باشد که برای پروژه های انبوه طبیعی است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های سپاه در چیتگر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و حتی در صورتی که نیاز به پروژه های مشابه دارید میتوانید با ارائه مبلغی که میتوانید بصورت اولیه سرمایه گذاری کنید ، توان پرداخت و زمانی که برای تحویل مد نظر دارید را با کارشناس مطرح کنید تا پروژه های مشابه با نیازتان به شما معرفی شود.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه