جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه الهیه و فرشته سپاشهر واقع در منطقه 22 چیتگر

  • پروژه الهیه و فرشته واقع شده در مروارید شهر منطقه 22 تهران توسط تعاونی توسعه و عمران انصار سازور پایداران ابنیه شهر در زمینی با پلاک ثبتی 12/2097/4  در قالب 2 برج مجزای 31 طبقه ( 25 طبقه مسکونی ، 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی ) که هر طبقه  6  واحد  را شامل شده و در مجموع دارای 300 واحد مسکونی در حال اجرا میباشد . نام یکی از برج ها الهیه و نام برج دیگر فرشته میباشد .

    این پروژه در سال 1399 در مرحله اسکلت خریداری شده ولیکن تا اردیبهشت سال 1401 بصورت مسکوت باقی مانده و پس از آن فعالیت خود را شروع کرده است که تا این لحظه در اسکلت  طبقه 18 میباشد که نزدیک به چند طبقه اسکلت اضافه شده که و همین شرایط برای برج دیگر این پروژه میباشد که نسبت به زمان شروع عملیات کمی با کندی انجام شده است .

    متراژ واحدهای این پروژه بصورت 134 و 140 متری است اما نحوه فروش بر مبنای 140 متری 6 دانگ و 70 متری 3 دانگ میباشد . در ویدئو کلیپ زیر میتوانید وضعیت پیشرفت پروژه را در سال 1401 مشاهده فرموده و سپس با عکس های بعدی که بروز و متعلق به آبان ماه سال 1402 میباشد مقایسه نمایید . توجه داشته باشید در صورت ایجاد تغییر در وضعیت ساخت پروژه اطلاعات و عکس ها بروز خواهد شد .

    قیمت امتیاز پروژه الهیه فرشته سپاشهر

    این پروژه در حال حاضر بصورت 6 دانگ و 3 دانگ به فروش میرسد که به ترتیب 140 و 70 متر میباشد . جزئیات پرداختی ها بدینصورت میباشد که تا این لحظه 1 میلیارد و 700  میلیون تومان بابت 6 دانگ پرداخت شده که شامل هزینه زمین و تراکم و همچنین هزینه ساخت میباشد و هزینه ساخت متری 9 میلیون تومان اعلام شده که بصورت علی الحساب است یعنی قطعا تغییر خواهد کرد بالاتر خواهد رفت .

    پرداخت اقساط برای این پروژه بصورت میانگین 156 الی 224  میلیون تومان در مدت زمان 90 روز میباشد و برای 3 دانگ این مبلغ نصف خواهد شد . امتیاز 6 دانگ برای این پروژه از 850 الی 900 میلیون تومان اعلام شده است که مبنای تغییر قیمت را خوشحسابی و پرداخت به موقع اقساط اعلام میدارند . بروز رسانی این مطلب برای آبان ماه سال 1402 میباشد در صورت نیاز به کسب آخرین اطلاعات از قیمت این پروژه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

    در نهایت نحوه انتخاب واحد در این پروژه همچون پروژه های دولتی بر اساس خوشحسابی و رتبه بندی واقعی نیست ، بدینصورت که تنها اولویت انتخاب طبقه و جهت وجود دارد و در نهایت ضریب طبقات و مرغوبیت دریافت میشود و اما در برخی پروژه های دولتی با ماهیت تعاونی است که واحدها بر اساس قرعه کشی بین اعضای خوش حساب انجام میپذیرد و ضریب و مرغوبیت طبقات دریافت نمیشود . رتبه بندی این پروژه از شماره 1 الی 600 میباشد که در واقع 1 الی 300 مربوط به پروژه الهبه و مابقی که 300 الی 600 میباشد مربوط به پروژه فرشته است )

    در تصویر زیر میتوانید آخرین پیشرفت فیزیکی این پروژه را مشاهده نمایید :

    برج های الهیه و فرشته
    برج های الهیه و فرشته

    اقساط و واریزی 

    اقساط و واریزی بروز این پروژه به شرح زیر میباشد همچنین در نظر داشته باشید که واریزی های بروز به ترتیب برایپروژه الهیه 1.828.000.000 میلیارد تومان و برای  پروژه فرشته 1.692.000.000 میلیارد تومان میباشد . همچنین در صورت اعلام اقساط سال آینده ( 1403 ) این بخش بروز رسانی میشود ( آخرین بروزرسانی آبان ماه سال 1402 )

    تاریخ قسط مبلغ قسط پروژه الهیه تاریخ قسط مبلغ قسط پروژه فرشته
    10 اردیبهشت 120 10 اردیبهشت 120
    1 مرداد 224 1 مرداد 156
    5 مهر 224 5 مهر 156
    15 آذر 224 15 آذر 156

    قرارداد پروژه الهیه فرشته

    قرارداد اولیه بین خریدار و تعاونی بصورت کاردکس میباشد و تعهدات چندانی در این برگه وجود ندارد و به عنوان رسیدی بابت سرمایه گذاری به خریدار داده میشود و موارد بسیاری وجود دارند که در آن مشخص نشده است  همچون جریمه دیرکرد و مدت زمان تحویل ، تکلیف واحدهای تجاری و مشخص کردن این موضوع که آیا 1 میلیارد و خرده ایدریافت شده بابت هزینه تراکم و زمین است و یا هزینه اجرا تا مرحله ای که پروژه در آن خریداری شده محاسبه شده است .

    متریال و نحوه محاسبه پارکینگ و انباری به همراه نحوه افزایش قیمت ساخت بر اساس نرخ دولتی یا بصورت اعلامی توسط تعاونی . سازنده زمان تحویل پروژه را شفاها 4 ساله اعلام کرده است که در حال حاضر با تاخیر روبرو است .

    پروژه الهیه فرشته مروارید شهر
    پروژه الهیه فرشته مروارید شهر

    امکانات پروژه

    امکاناتی که در کاردکس پروژه اعلام شده بدینصورت میباشد :

    • لیست امکانات
      اینترنت Wifi بالکن پارکینگ سالن اجتماعات
      نگهبانی دوربین مداربسته درب ضد سرقت سیستم سرمایشی گرمایشی اختصاصی
      آسانسور آسانسور حمل بار آنتن مرکزی اعلام و اطفاء حریق
      راه پله اضطراری شوتینگ زباله هلی پد سالن بازی کودکان
      نماز خانه پارکینگ مهمان فضای سبز

    دیگر امکاناتی که توسط برخی فروشنده ها اعلام میشود به این دلیل که در کاردکس مکتوب نشده است قابل استناد نمیباشد .

    موقعیت مکانی پروژه الهیه و فرشته

    این پروژه در محدوده مروارید شهر ، انتهای خیابان آرش کمانگیر نرسیده به اتوبان خرازی به سمت غرب واقع شده و در واقع در ضلع جنوبی اتوبان قرار گرفته است . موقعیت قرارگیری دقیق پروژه بر روی نقشه بصورت زیر میباشد .

    امتیاز پروژه الهیه فرشته
    امتیاز پروژه الهیه فرشته

    این محدوده در حال حاضر حالت کارگاهی دارد زیرا بسیاری از پروژه های در حال ساخت منطقه 22 در این محدوده واقع شده اند ولیکن زمین های بسیاری در این محدوده وجود دارند که میبایست ساخته شوند و میتوان آینده خوبی را برای آن از لحاظ آبادانی و رشد پیش بینی نمود .

    سوابق سازنده

    تعاونی توسعه عمران سپاشهر که نام اصلی آن شرکت تعاونی توسعه و عمران انصار سازور پایداران ابنیه شهر( با نام تعاونی سپاشهر شناخته میشود )  با شماره ثبت 6699 و شماره ملی 14007585777 در سال 1397 تاسیس شده است . علی محمدی به عنوان مدیرعامل و حمید عتباتی به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شده اند .

    این تعاونی در حال حاضر چندین پروژه در حال اجرا دارد اما همه آنها در مرحله ابتدایی ساخت هستند و در واقع پروژه تحویل داده شده از سوی این شرکت وجود ندارد . پروژه کامرانیه ، پروژه سفیر ، بانک ملی از پروژه های این شرکت میباشند که همگی در مراحل اولیه قرار دارند و این نکته را نمیتوان جزو نقطه قوت تعاونی در نظر گرفت زیرا سابقه تحویل واحد خود یک اصل مهم برای رزومه سازنده میباشد .

    الهیه و فرشته
    الهیه و فرشته
    خلاصه وضعیت پروژه الهیه و فرشته

    در قسمت زیر میتوانید خلاصه وضعیت پروژه را مشاهده نمایید . در صورت تغییر در وضعیت پروژه ، اقساط و یا انتشار اعلامیه جدید از سوی تعاونی این بخش بروزرسانی خواهد شد .

    مشخصات پروژه ساختمانی “الهیه فرشته” در منطقه مروارید شهر
    سازنده سپاشهر
    موقعیت منطقه مروارید شهر
    نحوه پرداخت اقساطی (هر 2 ماه یکبار)
    اقساط هر 2 ماه یکبار
    زمان تحویل سال 1403
    دسترسی از خیابان حکیم، خرازی، و اتوبان تهران-کرج
    تعداد طبقات 31 طبقه (25 طبقه مسکونی)
    تعداد واحدها 150 واحد
    متراژ واحدها بین 140 تا 150 متر مربع
    اسکلت فلزی
    نما سیمان شسته
    در چه مرحله‌ای از ساخت در مرحله اسکلت
    زمان اتمام سال 1403
    قیمت امتیاز
    قیمت امتیاز پروژه الهیه فرشته بر اساس رتبه‌ بندی از ۱ تا ۶۰۰ می‌باشد.
    حق امتیاز پروژه الهیه فرشته از 900 الی 1 میلیارد
    حق امتیاز پروژه فرشته از 800 میلیون الی 900 میلیون تومان
    رتبه‌بندی پروژه الهیه فرشته F7 و F8
    تعداد امتیازها برای یک روز هر ۱۰۰ هزار تومان واریزی
    رتبه‌بندی پروژه الهیه فرشته بر اساس واریزی اعضا می‌باشد و قابل تغییر است.
    تعداد اعضای پروژه ۶۰۰ عضو
    پروژه الهیه فرشته سپاشهر
    پروژه الهیه فرشته سپاشهر
    جمع بندی نهایی

    یکی از ایرادات پروژه های این تعاونی بدینصورت است که به علت شروع همزمان چندین پروژه روند پیشرفت آنها بسیار کند و در برخی مواقع حتی مسکوت میشود که این موضوع تاثیر بسیاری بر روی قیمت امتیاز پروژه میگذارد . به عنوان مثال پروژه الهیه فرشته به علت مسکوت ماندن حق امتیاز پایینی دارد در حالیکه پروژه ها در این مرحله معمولا امتیاز بالاتری خواهند داشت و این اتفاق برای دیگر پروژه های این تعاونی نیز افتاده و به علت پیشرفت کند و یا مسکوت ماندن پروژه خرید و فروش آن نیز سخت شده است .

    با توجه به اینکه در کاردکس این پروژه زمان تحویل و جریمه دیرکرد مشخص نشده امکان بروز چنین مشکلاتی در پروژه های این شرکت به دلیل معرفی و ساخت چندین پروژه بصورت همزمان بسیار است و پیشنهاد ما این است که اگر زمان سرمایه گذاری برایتان اهمیت دارد این موضوع را برای سرمایه گذاری خود در این پروژه مد نظر قرار دهید

    همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به رکود بازار و کمبود خریدار ، امتیاز این پروژه نسبت به اوایل سال نزدیک به 30 درصد کاهش داشته است و علت آن نیز در وحله اول پیشرفت کند پروژه بوده است و در وحله بعدی رکود بازار و افت پروژه های در حال ساختی بوده که شرایط ضعیف تری نسبت به پروژه های مشابه خود داشته اند به همین دلیل این پروژه با افت قیمتی مواجه شده است بصورتی که قیمت حق امتیاز آن به 1 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز رسیده بود .

    در نهایت توجه داشته باشید که در پروژه های تعاونی سپاشهر به دلیل وجود دلالان و واسطه گران قیمت ها نوسان دارد یعنی ممکن است بصورت کاذب افزایش یا کاهش داده شود به همین علت است که در زمان افت پیشرفت فیزیکی پروژه و یا رکود بازار این دسته از پروژه ها با کاهش قیمت شدیدتری مواجه میشوند .

    قبل از خرید از پروژه های منطقه 22 تهران لازم است که میزان سرمایه ، مدت زمان انتظار برای بازگشت سرمایه و اقساط ماهیانه را در نظر داشته باشید زیرا ممکن است بر اثر طولانی شدن مدت زمان ساخت و افزایش هزینه اقساط پروژه که سالانه بطور معمول 40 درصد میباشد توان ادامه اقساط را نداشته باشید و مجبور به فروش شوید .

    در نهایت میتوانید برای بررسی پروژه های مشابه در منطقه از نظر موقعیت ، اقساط و شرایط ساخت و یا پروژه های با قیمت پایینتر و یا بالاتر و موعد تحویل سریعتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید همچنین میتوانید آخرین اطلاعات پیرامون وضعیت پیشرفت پروژه و آخرین قیمت امتیاز پروژه الهیه فرشته سپاشهر را از کارشناسان ما در تهران برج جویا شوید .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    4 نظر در “پروژه الهیه و فرشته سپاشهر واقع در منطقه 22 چیتگر”

    1. ضمن تشکر بابت سایت خوبتون که هم مزایا و هم معایب رو ذکر میکنید ٬ ۲ مورد در این مطلب نیاز به اصلاح داشت . اول اینکه تمام طبقات ۶واحدی هست و هر برج ۱۵۰ واحدمسکونی (تجاری ندارد) و متراژ واحد ها هم ۱۳۴ و ۱۴۲ متری و همگی ۳خواب هست . دوم اینکه پاییز ۱۴۰۰ از حالت کاردکس خارج شد و به ازای هر ۳دانگ یک دفترچه مالکیت به اعضا داده شد که جزییات بسیاری داشت از قبیل تاریخ شروع و تحویل ٬ امکانات برج ٬ لوکس سازی واحدها و ..

      1. سلام وقت بخیر ، در مورد دوم که فرمودین از حالت کاردکس خارج شده در زمان نوشتن مطلب با بررسی کارشناسان ما گفته شد که بصورت کاردکس هست هنوز حال اینکه شما میفرمائید دفترچه بررسی مینماییم و اگر اینگونه بود اصلاح میشود با تشکر

      2. احمدرضا نامی

        پروژه الهیه فرشته از لحاظ لوکیشن بسیار موقعیت خوبی دارد و آینده بسیار روشن فقط اگر اعضاء پرداختی هاشونه به موقع یا زودتر پرداخت کنن که پیشرفت پروژه بالاتر بشه بسیار سودآوری خوبی دارد

    2. تاریخ مطلب : اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت امتیاز ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلیون و سقف طبقه ۶ …. اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت امتیاز ۱۷۰۰ تا ۲۲۰۰ و اتمام سقف ۱۴ …. یکی از بهترین پروژه ها چه از نظر پیشرفت فیزیکی و چه رشد قیمت امتیاز در بازار در سال گذشته همین پروژه الهیه فرشته سپاشهر بود ..

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه