جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه الماس هروی ( پروژه مژده پاسداران ) وزارت دفاع

  • پروژه الماس هروی

    پروژه الماس هروی در زمینی به مساحت 94 هزار متر مربع در قالب 16 بلوک که هر یک شامل 11 طبقه مسکونی 2 طبقه مشاعات و 3 طبقه پارکینگ میباشد و طبقات مسکونی آن شامل 9 واحد که هریک متراژ متفاوت ( 110 ، 115 ، 117 ، 145 ، 155 ، 178 ، 184 ، 188 ، 192 ) دارند و در مجوع 99 واحد در هر بلوک و 1600 واحد در مجموع میباشد . این پروژه با مشارکت سازنده خصوصی با نام رحیم قربانی به عنوان پیمانکار و وزارت دفاع به عنوان کارفرما در حال بهره برداری میباشد .

    سهم هر یک از این پروژه 8 بلوک میباشد و بلوک های ضلع جنوبی متعلق به وزارت وفاع و ضلع شمالی متعلق به سازنده میباشد . این پروژه در حال حاضر آماده شده و تحویل داده شده است ، در ویدئو زیر میتوانید نمایی از خارج پروژه و همچنین فضای داخلی آن مشاهده نمایید . در صورت نیاز به کسب جزئیات و اطلاعات دیگر میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید :

    این مجموعه دارای 200 واحد تجاری در 2 طبقه در همان محدوده ساخت 16 بلوک میباشد و در واقع میتوان آنرا یک شهرک مسکونی در نظر گرفت . آغاز فروش واحد های پروژه الماس پاسداران از آذر ماه سال 1399 بوده و هم اکنون واحد هایی با متراژ بالاتر از 155 توسط سازنده ارائه میشوند و متراژ های پایینتر از خریداران قبلی میبایست خریداری شود .

    قیمت پروژه مژده پاسداران

    قیمت پروژه مژده پاسداران ( 8 بلوک سهم سازنده ) بر اساس هر متر مربع 60 میلیون تومان بصورت پایه و ضریب افزایش طبقات به ازای هر طبقه 500 هزار تومان محاسبه شده است . آخرین بروزرسانی قیمت این پروژه در سایت تهران برج مربوط به تاریخ دی ماه سال 1400 میباشد . نحوه پرداخت اولیه بدینصورت میباشد که 50 درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت ، 10 درصد در سال 1401 همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه ، 25 درصد هنگام تحویل واحد و مابقی ( 300 الی 500 میلیون تومان ) در موعد تحویل سند میبایست پرداخت شود .

    قرارداد و موعد تحویل

    نحوه عقد قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده بصورت مبایعه نامه ای و در فرمت املاک میباشد و تعهداتی که در آن ذکر خواهد شد محدود خواهد بود بدینصورت که متریال در قرارداد مشخص نخواهد شد و صرفا تحویل واحد با امکاناتی نظیر کابینت ، هود ، سینک ، کمد دیواری و … ذکر خواهد شد و تعهدی بابت متریال مصرفی وجود نخواهد داشت

    همچنین موعد تحویل واحد برای تحویل واحد را در واقع زمان تحویل واحد مسکونی به همراه پارکینگ و انباری ذکر کرده اند و با توجه با امکاناتی که در این پروژه وجود دارد ممکن است تحویل کامل امکانات زمان بر باشد و تعهد زمانی مشخصی در این باره در مبایعه نامه اولیه وجود نخواهد داشت و این از ایرادات این پروژه میباشد . قابل ذکر است که سازنده از رزومه قوی برخوردار میباشد و سابقه منفی در کارنامه وی وجود ندارد .

    موعد تحویل پروژه شهریور ماه سال 1401 اعلام شده و دارای جریمه دیرکرد بصورت اجاره روزانه به قیمت روز محاسبه و به خریدار به عنوان ضرر و زیان پرداخت خواهد شد .

    پروژه مژده هروی
    پروژه مژده هروی
    امکانات پروژه الماس پاسداران

    امکانات پروژه الماس پاسداران که توسط سازنده اعلام شده به شرح زیر میباشد .

    • سالن اجتماعات
    • سالن بدنسازی
    • سالن بلیارد و بولینگ
    • مهد کودک و فضای بازی کودکان
    • لابی مبله
    • سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت کانالی ( کوندانسور در بالکن قرار میگیرد )
    • پارکینگ و انباری

    توجه داشته باشید پروژه الماس پاسداران دارای مشاعات آبی نمیباشد و ظرفیت پارکینگ برای متراژ 175 متر به بالا به ازای هر واحد 2 عدد و متراژهای پایین تر 1 عدد میباشد و قیمت گذاری پارکینگ اضافه در حال حاضر حدود 250 میلیون تومان به ازای هر جای پارک میباشد .

     

    موقعیت پروژه الماس هروی

    موقعیت پروژه الماس هروی در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی میباشد . این پروژه از شمال به اتوبان صدر و از شرق به اتوبان امام علی راه دارد و در نبش خیابان مژده پایینتر از ایستگاه مترو حسین آباد در منطقه 4 شهرداری تهران قرار دارد . بیشترین تعداد واحد ساختمانی در حال اجرا بعد از این سازه برج چناران تهرانسر با 1100 واحد در منطقه 21 تهران میباشد

    پروژه الماس پاسداران
    پروژه الماس پاسداران

     

    مقایسه قیمت پروژه

    با توجه به قرار گرفتن این پروژه در محدوده حسین ابان قیمت آپارتمان نوساز در این محدوده متری 55 میلیون تومان میباشد ولیکن انتخاب برج نشینی یا آپارتمان نشینی کاملا بر اساس سلیقه خریدار میباشد . در برج ممکن است تعداد واحد های هر طبقه بیشتر باشد ولیکن امکاناتی داشته باشید که در آپارتمان وجود نداشته باشد از طرفی هم داشتن قدرالسهم زمین در واحد آپارتمانی و کم واحد بودن به مراتب میتواند ارزشمندتر باشد .

    از لحاظ مقایسه قیمت پروژه الماس مژده با قیمت منطقه میتوان قیمت آنرا بالاتر برآورد کرد البته در پروژه هایی که به شکل پیش فروش فروخته میشوند قیمت بر اساس بالاترین قیمت منطقه در روز محاسبه میشود و این امر طبیعی میباشد .

    پروژه الماس هروی
    پروژه الماس هروی
    بررسی نهایی

    اگر به دنبال سرمایه گذاری در پیش خرید پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری در تهران هستید میتوانید بودجه خود ، مدت زمان مورد انتظار ، میزان ریسک پذیری و بازگشت سرمایه توقع داشته را مشخص کرده و از گزینه لیست پروژه ها ، آنها را بررسی فرمائید . در نظر داشته باشید سازنده این پروژه در منطقه 22 تهران پروژه جدیدی با عنوان رونیکا پالاس کوهک را شروع کرده است که در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت میباشد . برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید .

    پروژه هایی با قیمت قطعی ، تعاونی ساز با قیمت علی الحساب و اقساط بلند مدت ، پروژه های سهامی ارگانی و غیر ارگانی برای انواع بودجه ها وجود دارند و شما میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات مشاوره ای بابت سرمایه گذاری دریافت نمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    16 نظر در “پروژه الماس هروی ( پروژه مژده پاسداران ) وزارت دفاع”

        1. من رفتم دیدم
          منطقه افتضاح.
          ورودی زشت.
          بلوک‌ها چسبیده به هم .
          انتخاب واحد دست خودشون .در تمام پروژه های در حال ساخت .
          ویو منطقه کامیون و پمپ بنزین
          مصالح داخل واحد مشابه ساخت واحدهای مسکن مهر .
          منطقه نظامی .البته پادگان بوده .
          قیمت به روز حداکثر تا ۷۰.
          کار آقای رحیم قربانی با ساخت مجموعه برج قشنگ بوده برای زیبا سازی شهر تهران .اما
          .ولی سود حاصله برای سرمایه گذار و گروه خودشون هست .
          مصرف کننده ۲ برابر ارزش واقعی باید پرداخت کنه .مگه آدم…..

          1. سلام وقت بخیر . در مطلب فوق به این نکته اشاره کردیم که پروژه های ایشان در بالاترین حد منطقه قیمت گذاری میشوند اما از نظر نوع ساخت ، امکانات و شرایط ارزش قیمت فروش اولیه را ندارند که البته علت آن هم برند بودن و سابقه ساخت ایشان است .

    1. سلام من رفتم دفتر فروش میگن واحد بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ متر نداریم و همه یا متراژ کمتره یا بیشتر که با این چیزی که نوشتید نمیخونه آیا درسته؟

    2. با توجه باینکه در حال حاضر آپاتمان نشینی جای خانه های ویلایی قدیم یا حیاط را گرفته و آپاتمان نشینی نیاز به انتخاب مدیر ساختمان و پرداخت شارژ اندک و ….را دارد و به نوعی ساکنین همواره نگران هزینه ها و انجام امور مربوط به تعمیر و نگهداری هستند بنابراین زندگی در برج ها که همواره گروهی بعنوان هیئت مدیره اقدام به انتخاب مدیر اجرایی برج میکنند و زیر ساخت ها ی مجهز تری در مقایسه با آپاتمان نشینی دارند با توجه به شارژی که توسط ساکنین به همان میزان زندگی در آپارتمان ها میپردازند بنظر شرایط آسوده تر و رفاه بیشتری را برای ساکنین ایجاد میکند ،مجموعه پروژه رونیکا پالاس مژده نیز در کنار تمامی نقاط قوت و زیبایی چشم نواز لابی و واحدها در صورتیکه بصورت یک شهرک محصور اداره شود امنیت زندگی درآن به مراتب تقویت خواهد شد در کنار موارد قوت بسیار، اندک ایراداتی اعم از تالار پذیرایی بسیار شیک اما فاقد چیدمان میز و صندلی که استفاده کنندگان خود باید آن را تامین کنندگان و یا عدم تناسب در ب های تالار و کتابخانه و … با درب های ورودی با محیط بسیار جذاب لابی ها و محیط اطراف برج که بنظر تا زیبا شدن فاصله بسیاری دارد که در صورت رفع آن میتواند گزینه مناسبی برای زندگی در مقایسه با آپاتمان نشینی به همراه داشته باشد.که در صورت تحقق آنها میتوان شاهد یک مجموعه ای نظیر مجموعه باغ بهشت واقع در سعادت آباد بود که در حال حاضر قیمت آپارتمان های آن با گرانترین نقاط تهران برابری میکند.

      1. چجوری اینجارو با باغ بهشت مقایسه میکنی؟ توی تبلیغاتتون چرا اسم مسجد رو نمیارید؟ به جای اون میشد سوپر و میوه فروشی یا هایپرمارکت بزارید. و اینم بگین چند درصد وزارت دفاعی اونجا ساکن شده و چه جو مذهبی داره. یه کم رو راست باشید

    3. مگر قرار بر محیط محصور نیست؟
      که اگر نباشد پارکینگ مترو هم جوار خواهد شد
      محیط اطراف برج ها کار برای زیبا سازی بسیار دارد
      متناسب با محیط لابی ها باید زیبا شود
      درب های تالار پذیرایی داخل لابی اصلا مناسب این لابی نیست ضعیف کار شده حیف
      از طرفی نرده راه پله ها ی برج کلا استیل کارشده و
      دیوار راه پله برج کلا سنگ است و بی نظیر است
      ای ماش کف لابی هم سنگ میشد

    4. متاسفانه ما که ساکنیم اینجا همه امکانات در حال واگذاری است و فروش
      قرار باشه مدرسه واگذار بشه
      فرهنگسرا واگذار بشه
      تالار و سینما واگذاربشه
      که دیگه چه دلیل داره شما بگید این امکانات برای برج هست
      هر جا پول بدی امکانات هست دیگه
      نمیدونم منظورشون چیه

    5. ما‌که نه سالن بدنسازی دیدیم
      مه تالار ر پذیرایی
      سازنده ای که اینها رو راه نمیندازه
      یعنی تا میتونه از متریال میزنه
      فقط یه لابی شیک داره
      هیچیش با هیچیش نمیخونه

      1. بالاخره رونیکا پالاس مژده شهرکه یا شهرک نیست و قراره دیوارها برداشته بشند؟ مدرسه به مجموعه تزکیه واگذار شده. این امکانات مثل مدرسه، پارک، مسجد و فرهنگسرا متعلق به ساکنانه یا متعلق به عموم شهروندانه؟
        به تازگی دروازه جنوبی جمع شده و من نگران هستم کلا بقیه دیوارها و دروازه ها جمع بشه و اینجا تبدیل به خیابان بشه و هرکس وارد مجموعه بشه.

    6. این مجموعه اگر شهرک بشه
      تکلیف شهید رجایی کناریش روشن بشه پارک بشه
      پارکینگ خوب شانسی گیرت بیاد
      ورزشگاه و سالن پذیرایی و مهد کودک رو سازنده راه بندازه وعده سرخرمن نده
      ساکنین با کلاس مستقر بشن
      محیط اطراف از این حالت بیابونی در بیاد و….
      حرف نداره خیلی هم خوبه

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه