جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ماهور مروارید شهر منطقه 22

  • پروژه ماهور توسط شرکت اطلس گستر دماوند در زمینی به مساحت 19500 مربع در محدوده فاز دوم مروارید شهر چیتگر منطقه 22 تهران در قالب 3 بلوک 12 طبقه شامل 9 طبقه مسکونی و 3 طبقه لابی و پارکینگ در حال بهره برداری میباشد. هر طبقه از این پروژه شامل 8 واحد مسکونی به متراژ 100 ، 120 و 140 و در مجموع 216 واحد مسکونی میباشد.

    پلاک ثبتی این پروژه 1383 از فرعی 4 میباشد که بصورت مشاعات بوده و فاقد کاربری مسکونی و جواز ساخت میباشد. این پروژه در محدوده ای از مروارید شهر قرار گرفته است که هنوز تکلیف آن روشن نشده و پروژه های دیگری همچون پروژه رومنس در همین وضعیت در آن قرار دارند.

    در حال حاضر به دلیل اینکه تغییری در این پروژه ایجاد نشده است اطلاعات جدیدی در این بخش بروز نشده است اما میتوانید با مشاهده کلیپ زیر که بصورت هوایی از محدوده مروارید شهر ضبط شده است با محیط و موقعیت جغرافیایی پروژه آشنا شده و وضعیت برج ها و زمین های اطراف آنرا بررسی نمایید . توجه داشته باشید که در صورت تغییر در تغییر کاربری زمین این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد .(آخرین بروزرسانی وضعیت به تاریخ بهمن ماه سال 1402 میباشد)

    قیمت پروژه ماهور

    این پروژه در حال حاضر در مرحله پذیره نویسی قرار دارد و قیمت اولیه برای ورود بدین صورت میباشد (آخرین بروز رسانی در فروردین ماه سال 1401 میباشد)

    • برای واحد 100 متری 250 میلیون اولیه و 5 قسط 74 میلیون تومانی بصورت ماهانه
    • برای واحد 120 متری 290 میلیون تومان اولیه و 5 قسط 90 تومانی بصورت ماهانه
    • برای واحد 140 متری 330 میلیون تومان اولیه و 5 قسط 107 تومانی بصورت ماهانه

    این مبلغ بابت زمین و تراکم می باشد و به صورت قطعی بوده که متری 6200 محاسبه شده و مبلغ ساخت نیز در صورت روشن شدن وضعیت زمین و شروع عملیات ساخت مشخص خواهد شد اما طبق اعلام تعاونی سازنده مبلغ 6 میلیون تومان علی الحساب برای ساخت در نظر گرفته شده است که این رقم در سال 1401 غیر واقعی بوده و سازمان نظام مهندسی قیمت ساخت هر متر مسکونی را 11 میلیون تومان اعلام کرده است.

    پروژه ماهور
    پروژه ماهور

    توجه داشته باشید در پرداختی مبلغ فوق 30 میلیون تومان حق کارگزاری وجود دارد که جزو پرداختی های خریدار به تعاونی محاسبه نخواهد شد.

    نوع واحد پیش پرداخت (میلیون تومان) اقساط زمین تراکم (ماهیانه) تعداد اقساط زمین تراکم اقساط ساخت (ماهیانه) تعداد اقساط ساخت
    120 متری 280 77 4 60 12
    140 متری 380 97 4

    آخرین وضعیت زمین پروژه ماهور

    با توجه به آخرین بروز رسانی در بهمن ماه سال 1402، آخرین وضعیت زمین پروژه ماهور بدین شرح می باشد که هنوز در مرحله تغییر کاربری زمین و کمیسیون ماده 5 است و تنها عملیاتی که بر روی زمین این پروژه انجام گرفته شده فنس کشی و عملیات تسطیح خاک است که نیاز به جواز ندارد.

    وضعیت زمین پروژه ماهور
    وضعیت زمین پروژه ماهور

    در نظر داشته باشید که پس از فرایند تغییر کاربری زمین، باید زمین ها تفکیک شود و سپس مجوز ساخت برای هر پروژه اخذ شود و به همین دلیل این امر زمان بر می باشد. در تصویر بالا آخرین وضعیت زمین این پروژه را مشاهده می فرمایید.

    تعهدات سازنده

    در این مرحله به علت روشن نبودن وضعیت زمین تعاونی کاردکس صادر میکند که تنها عضویت شخص در تعاونی مشخص شده و متعهد به پرداخت اقساط خود میباشد. هیچ تعهد دیگری از قبیل امکانات، نحوه محاسبه افزایش قیمت ساخت  جریمه دیرکرد، شروع عملیات ساخت ، پارکینگ و مشاعات مشخص نشده است و تنها بصورت شفاهی شروع عملیات ساخت را 36 ماه پس از شروع گودبرداری اعلام میکند و با توجه به روشن نبودن وضعیت زمین نمی توان تاریخ دقیقی از شروع و یا اتمام پروژه اعلام نمود.

    همچنین توجه داشته باشید که پروژه در این مرحله نمی تواند دارای وام باشد و مبنای خرید از اینگونه پروژه ها را داشتن وام نگذارید . پروژه های ساختمانی در مرحله 30 پیشرفت فیزیکی پروژه می توانند وام دریافت کنند.

    امکانات پروژه ماهور مروارید شهر

    با توجه به مکتوب نبودن امکانات پروژه در کاردکس اولیه تنها میتوان الزامات یک واحد مسکونی را به عنوان امکانات پروژه اعلام نمود که شامل موارد زیر است:

    • سیستم اطفا حریق
    • سرمایش و گرمایش
    • لابی
    • آسانسور
    • فضای سبز

    همچنین در مورد پلان و نقشه نیز نمی توان مطلب مستندی منتشر نمود و پلان های منتشر شده تنها یک پلان فرضی است زیرا تا زمانی که زمین تغییر کاربری نداده و جواز ساخت و دستور نقشه صادر نشود نمیتوان پلان نقشه و متراژ واحد ها را مشخص نمود.

    سوابق کارفرما

    شرکت شرکت اطلس گستر دماوند به شماره ثبت 556558 در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۲۴ به شکل مسئولیت محدود با شماره ملی 14009071307 به ثبت رسیده است. این شرکت ماهیت تعاونی ندارد و فاقد سابقه ساخت است .  سرمایه اولیه این شرکت 1 میلیارد تومان است . پدرام آزادمنش به عنوان مدیر عامل و حسين مرداني به سمت رئیس هیات مدیره , علي اصغر حسن زاده به عنوان نائب رئیس هیات مدیره در این مجموعه منصوب شده اند.

    پروژه ماهور
    پروژه ماهور مروارید شهر
    خلاصه وضعیت برج های ماهور

    در قیمت زیر خلاصه وضعیت پروژه ماهور را مشاهده می فرمایید

    ویژگی جزئیات
    نام سازنده مسکن اطلس گستر دماوند
    موقعیت مروارید شهر جنوبی غرب دریاچه چیتگر
    نحوه پرداخت پذیره نویسی
    اقساط هر سه ماه
    زمان تحویل پس از اتمام گودبرداری 42 ماهه
    دسترسی بزرگراه های تهران-کرج و همدانی
    تعداد طبقات 9 طبقه مسکونی
    تعداد واحدها 8 واحد در هر طبقه
    متراژ واحدها 100-120-140 متر مربع
    در چه مرحله ای از ساخت گودرداری
    زمان اتمام 42 ماه پس از اتمام گود برداری
    بررسی کلی

    بطور کلی پروژه های این چنینی در مروارید شهر هنوز بلاتکلیف مانده اند و برای خرید از پروژه های اینچنینی که تعدادشان نیز کم نیست میبایست دقت بسیاری کرده و تحقیقات خود را تکمیل نمایید.

    در صورت مشخص شدن وضعیت زمین این محدوده از مروارید شهر پروژه های بسیاری شروع به کار خواهند کرد و خود باعث رونق منطقه خواهد شد اما در حال حاضر هیچ گونه پیشرفتی از روند تغییر کاربری این محدوده به گوش نرسیده است.

    این وضعیت در حالی است که بیش از 30 پروژه در این محدوده تعریف شده اند که همگی در همین وضعیت قرار گرفته اند و تنها یک نامه بابت مساعدت برای تسریع کار به خریداران جدید نشان داده می شود و آن را گواهی برای مراحل پایانی تغییر کاربری بیان میکند . اما در نهایت کاری که توانسته اند در این قطعه انجام دهند فنس کشی بوده است و هیچ تغییر چشمگیری در مراحل تغییر کاربری زمین این پروژه وجود ندارد و اگر هم انجام شود حداقل 2 سال دیگر زمان خواهد برد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه ماهور و دیگر پروژه های این محدوده مانند پروژه پلازا اعم از قیمت امتیاز، نحوه خرید و فروش ، موقعیت و پیشرفت پروژه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه