جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج های نزدیک ایران مال: آشنایی و معرفی پروژه ها

  • مرکز خرید ایران مال واقع در منطقه 22 تهران چیتگر، وسیع ترین مرکز خرید دنیاست بطوریکه حتی مجموع وسعت رتبه دوم و سوم در دنیا باز هم به اندازه ایران مال نخواهند رسید و در صورتی که با رتبه چهارم جدول جمع شوند تنها کمی از ایران مال بزرگتر خواهند بود. این مرکز خرید با زیر بنای 1 میلیون و 900 هزار متر مربع در غرب تهران، بعد از دریاچه چیتگر و در جنوب اتوبان خرازی قرار گرفته شده است.

    معرفی برج های اطراف ایران مال منطقه 22
    معرفی برج های اطراف ایران مال منطقه 22

    در طی مدت زمان ساخت این پروژه، دریاچه چیتگر که محله ای شناخته شده بود اول از همه شروع رشد نموده و بعد از آن برج های نزدیک ایران مال شروع به کار نمودند که در حال حاضر تعداد زیادی از برج های مسکونی در اطراف ایران مال ساخته شده و در حال ساخت هستند.

    در این مطلب به معرفی و بررسی برج های نزدیک ایران مال میپردازیم و کلیه جزئیات از قبیل برج های آماده به تحویل، برج ها و پروژه های در حال ساخت را به همراه قیمت و مقایسه آنها با دیگر نقاط اطراف ایران مال خواهیم پرداخت.

    برج های نزدیک ایران مال

    برج های نزدیک ایران مال را به 2 دسته پروژه های آماده تحویل و در حال ساخت تقسیم بندی مینماییم که تمرکز بیشتر ما بر روی معرفی پروژه های در حال ساخت میباشد.

    بطول کلی برج های نزدیک ایران مال که آماده تحویل و یا تحویل داده شده اند در قسمت شرقی ایران مال به شرح زیر میباشند:

    برج های صیاد 2، برج های مسکونی همت یاس، برج های بهاران، پارلمان، ارکیده، کاملیا میباشند که میتوانید در تصویر زیر بصورت هوایی موقعیت آنها را مشاهده نمایید:

    برج های نزدیک ایران مال
    برج های نزدیک ایران مال

    همچنین در ضلع جنوب شرقی ایران مال برج های آماده تحویل شامل برج های تریتیوم ، پاریز، نرگس، آریا، صدف و نگین میباشند که در جنوب ایران مال قرار گرفته شده اند.

    همانطور که در تصویر اول مشاهده میفرمایید در قسمت غربی ایران مال، مجمتع مسکونی چیتگر قرار گرفته شده است که به نام های شهرک چیتگر، شهرک ارتش و پهنه چیتگر نیز شناخته میشود. این مجموعه بزرگترین ناحیه در حال ساخت در اطراف ایران مال است که توسط ارتش در حال انجام است و شامل 4 پهنه میباشد که هر کدام با شرایط خاص خود در حال ساخت و اجرا میباشد.

    این محدوده از قسمت شرقی به ایرانمال و از قسمت غرب در جنب بلوار پژوهش قرار گرفته شده است و در آن سوی بلوار نیز پژهشکده های شرکت نفت و پتروشیمی قرار دارد که برج مسکونی در حال قرار گرفته نشده است.

    برای درک بهتر موقعیت میتوانید نقشه پهنه سی و پهنه های دیگر را در زیر مشاهده فرمایید تا با موقعیت آنها نسبت به ایران مال آشنا شوید:

    موقعیت برج های اطراف ایران مال در غرب
    موقعیت برج های اطراف ایران مال در غرب

    در نظر داشته باشید که شکل ساخت پروژه های ارتش در این نقطه بدینصورت بوده که ابتدا پهنه a که همان برج های آماده به تحویل در شرق ایران مال است ساخته شده است و سپس پهنه بی، و سی و در آخر پهنه D به اتمام میرسد.

    در واقع از بین تمامی برج های در حال ساخت در قسمت شرقی ایرانمال زمان تحویل پهنه بی از همه نزدیکتر میباشد و قیمت خرید و فروش آن نیز بصورت قطعی و با طبقه و واحد مشخص است. در واقع شرایط پهنه دی نیز به همین شکل میباشد و تنها پهنه سی است که شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی بصورت اقساطی میباشد که بنا بر پیشرفت پروژه و مرحله ای که در آن قرار دارد متغیر است.

    برج های نزدیک ایران مال در شمال اتوبان

    اگر بخواهید برج های نزدیک ایران مال را معرفی نماییم در قسمت شمالی اتوبان در محدوده شهرک باقری نیز برج هایی در حال ساخت است که ویو آنها به سمت کوهستان و به سوی ایران مال است.

    توجه داشته باشید که در این مطلب نزدیک بودن را ما بر اساس برج های ساخته و یا در حال ساخت اطراف ایران مال در نظر گرفتیم در غیر اینصورت پروژه های مروارید شهر شمالی نیز به ایران مال دید دارند اما نمیتوان آنها را در این دسته که اطراف ایران مال هستند قرار داد.

    در شمال اتوبان خرازی در شهرک شهید باقری برج سفید به عنوان شاخص برج های آماده به تحویل ساخته شده است که در واقع جزو یکی از برندها میباشد. در کنار این برج 2 پروژه در حال ساخت است که یکی از آنها دولتی و دیگری خصوصی است.

    برج های نزدیک ایران مال در شمال اتوبان
    برج های نزدیک ایران مال در شمال اتوبان

    پروژه شمشاد سازمان جنگلبانی شهرکی عظیم است که با مشارکت با بخش خصوصی در حال ساخت میباشد و قیمت آن بصورت قطعی است و سهام آن در حدود 10 متر و 80 سانتی متر است که باید بدینصورت خریداری شود.

    این پروژه شامل 980 واحد است و در شهرک تمامی امکانات از قبیل درمانگاه، مدرسه وجود دارد و یک مجموعه کامل است و در جوار همین مجموعه هما پارسه قرار گرفته شده است که بصورت امتیازی و اقساط خرید و فروش میشود و مربوط به خود سازمان نیست و تعاونی شکل گرفته شده از اعضای سازمان میباشد.

    رشد قیمت برج های اطراف ایران مال

    شکل گرفتن منطقه 22 با ساختن دریاچه چیتگر و ایران مال شروع شد و در نهایت شکل گیری برج های اطراف ایران مال نیز به سرعت در حال انجام است. همچنین در نظر داشته باشید که چند فاز دیگر از پروژه ایران مال در حال بهره برداری است که هنوز تکمیل نشده است.

    در قسمت شرقی که پهنه a چیتگر میباشد قیمت ها از متری 75 الی 90 میلیون تومان است و در قسمت غربی که شهرک چیتگر است قیمت برج های آماده در پهنه بی، از 75 الی 85 میلیون تومان بصورت قیمت پایه است.

    همچنین قیمت پهنه بی در حال حاضر نسبت به زمان تحویل پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آن از 32 الی 48 میلیون تومان برای برج های در حال ساخت است که این اختلاف قیمت فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری ایجاد نموده است.

    رشد قیمت برج های اطراف ایران مال
    رشد قیمت برج های اطراف ایران مال

    تجربه نشان داده شده که آباد شدن نقش مهمی در بالا رفتن قیمت دارد و هرچه تعداد برج های آماده تحویل بیشتر شود قیمت نیز افزایش میابد و در قسمت شرقی برج های اطراف ایران مال این فرصت وجود دارد و اگر میخواهید تفاوت قیمت ها را با جزئیات بیشتر مشاهده فرمایید میتوانید قیمت سهام پهنه d چیتگر را بررسی نمایید که آخرین پهنه انتخاب واحد شده است.

    توجه داشته باشید که واحدهای این مجموعه برای تامین مسکن کارکنان ارتش ساخته میشوند و نه برای عموم مردم و شرایط خرید نیز بدینصورت است که باید سهام 50 و 20 متری خریداری فرموده و یا با فرد دیگری تجمیع کرده و بصورت شراکتی واحدی دریافت نمایید و یا خودتان سهام را به حد نساب برسانید و سپس انتخاب واحد پروژه چیتگر را انجام دهید که در این بین ضریب طبقه باید پرداخت شود که مبلغ آن با مبلغی که در پروژه های خصوصی محاسبه میشود متفاوت و کمتر است.

    شرایط برج های اطراف ایران مال در بلوار اردستانی

    اگر بخواهید به قسمت غربی تر برج های نزدیک ایران مال اشاره نماییم پروژه های بلوار اردستانی در این محدوده اجرا شده اند که همگی تحویل داده شده اند.

    اگر قصد خرید آپارتمان در بلوار اردستانی را داشته باشید گزینه های شما به 3 شهرک خرازی، نگین غرب و دانشگاه شریف محدود میشود که در حال حاضر تنها برج های خرازی هستند که نوساز میباشند و دو مجموعه دیگر قدیمی ساز میباشند.

    شرایط برج های اطراف ایران مال در بلوار اردستانی
    شرایط برج های اطراف ایران مال در بلوار اردستانی

    همچنین در شهرک الهیه غرب نیز قبل از مروارید شهر قرار گرفته شده است که بصورت ویلایی میباشد و قطعه زمین های آن از 360 متر الی 450 متر است که کلیه واحدهای آن بصورت 3 طبقه 6 واحدی بوده که تراکم ساخت نیز 60 درصد است.

    این گزینه برای افرادی که قصد سکونت در خانه های ویلایی به غیر از برج های اطراف ایران مال دارند گزینه مناسبی است و خریدار و خواهان خودش را دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی برج های نزدیک ایران مال پرداختیم و پروژه های آماده و در حال ساخت را معرفی نمودیم، در نظر داشته باشید که اگر نام پروژه ها را میدانید میتوانید در قسمت منوی بالا سایت، لیست پروژه ها جزئیات مربوط به هر کدام را بصورت کامل که شامل شرایط خرید، اقساط و جزئیات خود پروژه است مشاهده فرمایید.

    همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات کاملی از وضعیت برج های اطراف ایران مال و دیگر نقاط اطراف این محدوده کسب نمایید که بر اساس میزان سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط شما باشد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه