جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش: اطلاعات و معرفی پروژه ها

  • اگر به دنبال پروژه های ساختمانی اجرا شده و در حال اجرا توسط تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (نداجا) هستید در این مطلب به معرفی و بررسی پروژه های این تعاونی به همراه دیگر پروژه هایی که مربوط به تعاونی های مختلف ارتش از قبیل نیروی زمینی و نیروی هوایی میباشد را نیز معرفی نموده و تفاوت هایشان را نیز بررسی خواهیم نمود.

    ناحیه ای که برای بررسی مدنظر داریم شهر تهران است و در حال حاضر منطقه 22 تهران بیشترین تعداد پروژه های ارتش را دارا میباشد و علت آن نیز این میباشد که عمده مالکیت زمین های این محدوده در اختیار ارتش میباشد و پس از انقلاب در زمان جنگ نیز استفاده نظامی از آن شده است و پس از پایان جنگ تبدیل به پادگان و سپس برای تامین مسکن کارکنان ارتش تبدیل به پروژه های مسکونی شده که توسط تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش و دیگر زیر مجموعه ها در حال اجرا میباشد.

    تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش
    تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

    توجه داشته باشید که در حال حاضر بیشترین تعداد پروژه های تحویل داده شده نیز توسط ارتش انجام شده است و برج های اولیه دریاچه چیتگر که در اطراف میدان دریاچه واقع شده اند توسط همین تعاونی ها ساخته شده اند.

    تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

    در حال حاضر تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش در منطقه 22 پروژه مرجان را در دست احداث دارد که یک برج 2 قلو 42 طبقه است که هر طبقه آن شامل 8 واحد مسکونی میباشد.

    در تاریخ دی ماه سال 1402 آخرین وضعیت پروژه بدینصورت میباشد که بعد از مدت زمان طولانی که پیشرفت کندی را طی کرده است در حال حاضر با سرعت بیشتری در حال ساخت است و زمان تحویل جدید و تخمین زده شده اواخر سال 1404 میباشد. در حال حاضر قیمت این پروژه برای یک واحد 80 متری حق امتیاز 2 میلیارد تومانی و 150 متری 3 میلیارد تومان است که از 600 تا 1 میلیارد دیگر واریزی باقی مانده دارد.

    در نهایت این پروژه که مربوط به تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است نسبت به پروژه های جدید بتاجا پیشرفت کند تری داشته است و بخش ها دیگر سرعت ساخت و ساز بهتری را داشته اند و تعداد پروژه هایشان نیز بیشتر است.

    البته در نظر داشته باشید که بخش های دیگر ارتش نیز بصورت تک پروژه ای در منطقه 22 تهران پروژه در حال احداث دارند که نزدیک به تحویل ترینشان پروژه پروژه بنیاد تعاون ناجا میباشد که شامل 4 برج است که زمان تحویل آنها به ترتیب از 1403 تا 1405 میباشد و در حال حاضر قیمت آنها بصورت متری معامله میشود که از 38 الی 75 بنا بر زمان تحویل پروژه متغیر است.

    پروژه های تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش
    پروژه های تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش

    شهرک چیتگر یا شهرک ارتش در واقع محل ایجاد پروژه های ارتش است که دارای پهنه A B C و D میباشد که پهنه A در حال حاضر برج هایش چندین سال است که تحویل داده شده و مردم در آن ساکن میباشند.

    پس از شهرک چیتگر تنها مروارید شهر است که وسعت و فضای ساخت مانند این شهرک دارد که میتوانید نقشه هوایی مروارید شهر را مشاهده نموده تا وسعت آنرا نسبت به شهرک ارتش درک نمایید اما پروژه های ارتش در آنجا تنها پروژه صدف ناجا میباشد و مابقی پروژه هایی که توسط ارگانهای دولتی انجام میشود بصورت محدود است و مابقی تعاونی های خصوصی میباشند و تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش در آنجا پروژه ای ندارد.

    پروژه های نیروی دریایی ارتش

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم در حال حاضر پروژه های مسکونی نیروی دریایی ارتش در تهران تنها برج های 2 قلو مرجان میباشد اما دیگر زیر مجموعه های ارتش در نزدیکی محل قرار گیری همان پروژه، پروژه هایی را در حال ساخت دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود.

    برج های پدافند ارتش که شامل 2 برج 32 و 40 طبقه میباشند و در طریق اجرای آن مشارکت با بخش خصوصی است و در این پروژه 2 نوع سهام وجود دارد که اولی سهم تعاونی ارتش با قیمت قطعی و دوم سهم سازنده بصورت اقساطی است. این پروژه در حال حاضر در اسکلت طبقات 20 قرار دارد و زمان تحویل آن 4 ساله است.

    پروژه های نداجا
    پروژه های نداجا

    پروژه های نیروی زمینی ارتش که توسط تعاونی مهندسی ناجا انجام میشود همان برج های 4 گانه است که در بالا آنرا معرفی نمودیم و اطلاعات بیشتر را میتوانید در صفحه مربوط به آن مطالعه نمایید.

    حال اگر بخواهیم وارد جزئیات بیشتر شویم پروژه های ارنش بسیار زیاد است که در این مطلب قصد ما بررسی کلی و تفاوت های این دسته از پروژه ها با پروژه های تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است به همین منظور اگر نیاز به جزئیات کاملتر دارید میتوانید پروژه های ارتش را بررسی نمایید یا از منو بالای وبسایت و قسمت لیست پروژه ها، اطلاعات مربوط به هر کدام را مطالعه نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    تفاوت تعاونی مسکن نداجا با دیگر تعاونی ها

    تفاوت تعاونی مسکن نداجا با دیگر تعاونی های سازنده که متعلق به ارتش میباشند در نحوه اجرا و مشارکت پروژه است، معمولا آن دسته از تعاونی هایی که مالک زمین اند و پروژه را مشارکت مینمایند وضعیت بهتری در اجرا دارند تا آن دسته که خود اقدام به ساخت و ساز مینمایند.

    یکی از دلایلی که پروژه تعاونی مسکن نداجا نسبت به دیگر ارگانهای ارتش پروژه اش در منطقه 22 طول کشیده است همین موضوع است در حالیکه دیگر تعاونی های مسکن ارتش ترجیه میدهند که با مشارکت پروژه را پیش ببرند و خود را درگیر پروسه ساخت و دریافت اقساط ننمایند.

    بطور کلی تفاوت در پیشرفت پروژه ها همین موضوع است که ماهیت تعاونی چیست و نحوه اجرای پروژه چگونه انجام میشود که در نهایت نتیجه کار نیز در اجرا و زمان تحویل مشخص میشود.

    تفاوت تعاونی مسکن نداجا با دیگر تعاونی ها
    تفاوت تعاونی مسکن نداجا با دیگر تعاونی ها

    در نهایت قیمت مناسب در این دسته از پروژه ها عاملی است که مردم میتوانند ایراد تاخیر در تحویل را به گونه ای تحمل کنند و در واقع ارزانترین آپارتمان در چیتگر نسبت به دیگر مناطق هم قیمت تهران دارای کیفیت سازه و محیط شهری بالاتری میباشد و شما میتوانید به سادگی این موضوع را از طریق سایتهای انتشار آگهی املاک بررسی و مقایسه نمایید که با این قیمت چه گزینه هایی در دیگر نقاط تهران دارید.

    علت آن این است که پروژه های دولتی در حال ساخت قیمت را در این منطقه پایین نگه داشته اند در غیر اینصورت حتی برند سازان منطقه 1 که وارد ساخت و ساز این محدوده شده اند در حال حاضر با قیمت های پایه متری 130 الی 140 میلیون اقدام به فروش مینمایند که اختلافش زیاد است.

    پروژه های تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش برای چه افرادی مناسب است؟

    در نهایت این دسته از پروژه ها برای افرادی که سرمایه اولیه کمی در اختیار دارند و قصد این را دارند که در تهران محلی برای زندگی با کیفیت بالاتر خریداری نمایند بسیار مناسب است و دارای قیمت پایینی نسبت به دیگر نقاط تهران است.

    در نهایت در نظر داشته باشید که زمان در این دسته از پروژه ها یکی از معایب پروژه های دولتی است که البته همه پروژه های دولتی به همین شکل پیش میروند ولیکن بالاخره تحویل داده میشوند و از این رو فاکتور اول که اعتبار و امنیت سرمایه است در این دسته از پروژه های تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش و دیگر پروژه های ارتش مناسب است.

    همچنین در نظر داشته باشید که این پروژه ها برای مردم عادی ساخته نمیشود بلکه برای تامین مسکن کارکنان است به همین دلیل است که بر طبق برنامه خود سازمان پیش میرود نه برای ساخت و ساز و تحویل واحد به عموم مردم.

    در نهایت میتوانید برای بررسی بیشتر پروژه های ارتش و پروژه های خصوصی با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات کاملی دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه